Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 2586 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves at the Kurhaus in Den Haag is een restaurant, bar en serre met het grootste terras van Scheveningen. Onze chef-kok schotelt u de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal onze bartender de lekkerste cocktails voor u shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

“Het in stand houden van de seizoenen is het in stand houden van het prachtige koksvak. En waar beleef je de seizoenen intenser dan aan de kust? Of het nou slecht of mooi weer is, het strand is altijd bijzonder. Ik ga aan deze strandbeleving iets toevoegen, en dat is smaak. Pure smaken, die passen bij het seizoen, liefst uit eigen land, zonder gefrutsel. Geen logischer plek om dat uit te voeren dan bij Waves.” - Chef-kok Waves at the Kurhaus

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten,supervriendelijke bediening
Hetty E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk 3 gangen diner gehad , fijne gezellige bediening lekkere prosecco en super mooi opgemaakt toetje. Complimenten aan de kok en de bediening????????
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Jammer dat je een keuze menu krijgt aangeboden in een arrangement en dan je dan veel bij moet betalen .
Als je de prijzen vergelijkt met de menu kaart zijn sommige gerechten zelfs goedkopen en dien je wel bij te betalen, erg vreemd. Kosten voor een glas Normale Rose 6,50 is erg aan de hoge kant.
Een salade met een krop sla ipv sla blaadjes ziet er niet gezellig uit, Ik heb voor dat geld wel eens lekkerder gegeten.....
B. B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
De reservering via Iens was echter niet bekend. Dat komt wel vaker voor volgens de gastvrouw. Het is dat het rustig was waardoor we gewoon plaats mochten nemen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Waves is het Kurhaus onwaardig.
Het eten (wildmenu) is niet restaurantwaardig. Zolang hier geen leiding wordt gegeven, blijft de service ondermaats, ben ik bang. Dit verwacht je écht niet bij een accommodatie als het Kurhaus Hier is mangement, zichtbare leiding nodig, een visitekaartje die niet de schuld bij de, jonge, trainees legt. Of op hen schelden als zij hun best doen voor de gasten.
De, zeer voor het vak geschikte, jongedame, deed haar best de wachttijd op het hoofdgerecht van 5 kwartier goed te praten.
Net als de kwaliteit van het voorgerecht, uit een pakje en kant en klaar uit de koeling.
Bij haar poging tot navraag over onze duidelijk opgewarmde maaltijd, om te beginnen in eerste instantie al niet vers bereid, werd zij uitgescholden door zowel kok als manager.
Wij vertrokken met een teleurgesteld en met lege maag.
Frederiek M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
lekker eten en erg fijn dat de keuken op verzoek een heel mooi alternatief dessert prepareerde.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Serieus slecht. Ongezellige ambiance. Vergeetachtige ober. Niet gare ravioli, doorbakken hertenbiefstuk. Prijs-kwaliteit volledig uit balans. Hoge pretenties maar die worden totaal niet waar gemaakt. Jammer dat dit HET restaurant van dat ooit zo (culinair) hoogwaardige Kurhaus is. Bezint eer gij begint Amrath!!! Liever de pijlen op een andere restauratier....
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
NVT
Heleenrijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Op zondagmiddag met familie geluncht in het Kurhaus. Ik had een vissalade genomen waar ik hoge verwachtingen van had! Je eet in het Kurhaus ,in Scheveningen en de salade is 16.50 euro dus.......Nee het viel vies tegen!! Zaten een paar waterige garnalen in ,uitgedroogde mosselen en een piep klein stukje zalm .Er zouden tomaten in zitten ,er zat wel geteld 1 mini tomaatje in. Het lag op een bedje van een paar zuur smakende slablaadjes! Dit had ,naar mijn idee ,beter gekund en zeker voor deze prijs!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Mooi uitzicht aan het raam, goede bediening en lekkere High tea
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend diner, prettige en nette bediening in een rustige en sfeervolle ambiance. Uitzicht op zee is prachtig.
J.T. G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Na een eerdere zeer positieve ervaring 5 dagen geleden, waarbij helaas twee van onze vrienden op het laatste moment moesten afhaken, hadden we vandaag voor een reprise geboekt. Hoewel we op het terras werden verrast door een paar korte buitjes, zaten we onder de grote parasols voldoende droog bij een aangename temperatuur na een zeer warme week. De lunchgerechten waren prima, hoewel een bestelde uitsmijter moest worden vervangen door een ander gerecht omdat de eieren op waren. De domper was de zeer slechte service. We kregen snel een eerste drankje, maar daarna moesten we een half uur op de beloofde menukaarten wachten, die we pas na herhaald vragen kregen. Opnieuw lang wachten op de bestelde sandwiches, waarna er niemand meer naar ons omkeek. De dames van de bediening stonden bij voorkeur met de rug naar het terras bij de counter. En als we eindelijk hun aandacht hadden om bv. koffie bij te bestellen zeiden ze dat ze er zo aan kwamen en bleven vervolgens weer weg. Totaal anders dan bij het eerste bezoek.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was echt super goed en de presentatie daarvan was ook erg mooi. Een high tea is iets duurder dan ergens anders, maar wij vonden het zeker waard.
De bediening was niet fantastisch. De bestelling was niet volledig en soms was er 5 a 10 min niemand op het terras te zien. Andere mensen moesten bijna 10 min wachten op bestek terwijl ze hun eten al hadden.
De zonneschermen waren deels kapot en zag er verouderd oud. Op veel stoelen zat vogelpoep en de aankleding had wel iets netter gemogen. Dit was de eerste keer dat we bij het Kurhaus hebben gegeten/gezeten en mijn verwachtingen waren toch hoger. De grote hal in het midden zag er wel echt prachtig uit. Volgens mijn vriendin was het Sissi achtig.
Uiteindelijk zou ik voor de high tea nog wel een keer terug gaan.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Vanavond bij Waves gegeten. Met dit weer zou je denken dat het terras afgeladen zou zijn. Maar het was uitgestorven. Er was twijfel bij het personeel of we iets konden eten, moest nagevraagd worden terwijl het 18:00 uur was. Uiteindelijk een flesje wijn besteld, moesten we zelf openmaken want de bediening had werkelijk geen idee hoe ze dat moesten doen. Eten was niet wat ik van dit restaurant verwacht had, erg teleurstellend en roergebakken gamba”s waren gewoon smakeloos. Maar het ergste van alles was dat het personeel gewoon €5,- extra fooi in de pinautomaat intoetste. We zagen dat na afrekenen. We kregen uiteindelijk met een zuur gezicht zonder iets te zeggen een briefje van €5 op tafel gekwakt. Waarschijnlijk vonden ze de fooi te laag, maarfooi moet je verdienen..... Spijt en was de laatste keer!
Burgina M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker gegeten. Wel een wat beperkte keuze. De bediening was goed en gezellig.
J.T. G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lunch op het terras met uitzicht over strand, zee en attracties als de pier. Ondanks de temperatuur van 28 graden C met een zeewindje een erg aangename plek om te zitten. Lunch met broodjes zalm en carpaccio uitstekend verzorgd en lekker. Bediening attent en vriendelijk. Drankjes kwamen snel, broodjes in een rustig tempo. Allemaal precies goed.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
ik had hoge verwachtingen van het kurhaus, helaas zijn deze niet waargemaakt.
ik vond het een zeer slechte ontvangst en een slechte bediening, ik had meer varwacht, de gerechten zagen er wel mooi uit en waren zeer lekker.
De tafel van Herman B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lang wachten, slechte bediening, last van meeuwen op het terras.
Kwaliteit van het eten is goed!
Daan E.
ja wat moet je er van zeggen , vergane glorie is het juiste woord.
Tiko O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was lekker en de sfeer was gezellig.
Claudia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was heel lekker, gezellig en verder prima!
Wij hadden een overnachting incl. diner en het enige minpuntje was dat er geen echt vleesgerecht gekozen kon worden, het was vegetarisch, vis of kip (en dat is gevogelte, geen vlees-vlees).
En omdat je met de ondergaande zon te maken hebt, zou ik iets beter geplaatste parasols gebruiken, of met een betere vorm...