Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 19
|
31-704162636
7,4 /10
120 recensies

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok Paul Dingjan schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 19
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,95
    Halve fles mineraalwater
  • € 5,75
    Glas wijn
  • € 29,95
    Fles wijn
  • € 11
    Glas champagne
  • € 65
    Fles champagne
  • € 3,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Donderdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 22:00
- Bar 09:00 - 00:00
Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 22:00
- Bar 09:00 - 02:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 -

Services

7,3 /10
  • 10
    7
  • 9
    22
  • 8
    34
  • 7
    18
  • < 7
    39
Eten
7,5
Service
7,1
Decor
7,3
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kan beter
116/120 recensies
ineke D.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Prima bediening.Goed eten.Geweldig uitzicht.
Miriam D.
Meesterproever
(21 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Slechte keuken,kleine kaart en personeel wat niet wist wat ze moesten doen en renden door elkaar.Het eten werd koud opgediend en was redelijk.We hadden eend ,met een hoopje groeten.Alles duurde uren en we moesten konstant vragen waar het eten bleef.Jammer ,dit was altijd heel goed,maar begreep dat er een ingehuurde kok was en uitzendkrachten,die totaal de kaart niet kenden.Hier kom ik al 20 jaar,maar helaas de eetbeleving is er totaal niet meer bij.Dus Kurhaus doe hier wat mee.
Jacques C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
4
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Geen gastvrijheid, lange wachten op bediening en eten. Helft aangeboden menu niet op voorraad en later blikt toch een gedeelte van het menu aanwezig te zijn. Echter pas na het voorgerecht aangeboden.
Renate V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Ik had er toch ietsje meer van verwacht van de high tea.wand volgens het programma cassa de consementen programma waren jullie de beste met de high tea.en dan verwacht je er wel wat van. Ik wil niet zeggen dat het slecht was. Het was voldoende.met vriendelijke groeten M.V.R Veenstra
Guts W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Het was een grote teleurstelling. De bediening had geen idee, er stond vrijwel niets meer op de kaart, we moesten op alles heel lang wachten en het eten was middelmatig en dan ben ik nog aardig. We zijn na het voorgerecht vertrokken. De laatste keer dat we bij Waves aten zwaaide Marc Smeets nog de scepter in de keuken, wat een wereld van verschil...
Amstelman .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Het duurde even tot ze op gang waren voor de lunch, terwijl we er om 12.30 waren. Aardig aan de prijs maar erg mooi uitzicht over zee en strand. Geen mosterd bij de kroket met brood. Fors formaat bisque.
Mirona K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Prachtig uitzicht over het strand en de zee, goede bediening en de High Tea was van hoge kwaliteit! Zeker een aanrader voor een leuke middag in Scheveningen!
Melvin D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Super genoten van de High tea!
Keurige ontvangst, prima service en veel te veel om op te kunnen eten. Zo hoort het!!!!!
Marco R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Waren hier voor een lunch en hadden er enorm naar uit gekeken maar helaas werd het een teleurstelling. Het eten was prima maar de bediening was echt heel matig. Niet gastvrij, gemaakt vriendelijk, traag en geen interesse in haar gasten.
Nienke G.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De menukaart is magertjes, de bediening amateuristisch: meerdere keren moeten vragen om drankjes, water, broodjes, koffieroom. Niets bij de koffie, en desgevraagd werden mariakaakjes gebracht. Prijs-kwaliteitverhouding glas wijn slecht. Eten heel behoorlijk. Wat een verschil met de tijd dat Smeets er de scepter zwaaide :(
karen V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
  • Online gereserveerd
het was heel gezellig, rustig en prettige bediening. uitzicht op de zee en pier van Scheveningen. Mijn kinderen waren heel enthousiast en oudste dochter mocht op de piano spelen. Geslaagde avond
Debbie M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Mail gestuurd om tijdstip aankomst te wijzigen. Geen reactie op ontvangen. Bediening was slecht. Je moest half gaan staan en zwaaien voordat je aandacht kreeg. Oogcontact zou fijn zijn. Eten was ok, maar niet bijzonder. Uitzicht was wel hee erg mooi.
robbert B.
Meesterproever
(67 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie locatie met uitzicht op zee in een altijd weer imponerend mooi historisch gebouw. De ceviche met even aangebraden tonijn is overheerlijk. Mijn zwezerik kwam, als gevraagd, knapperig gebakken, maar wat eeuwig zonde van de overdaad aan jus waar het in dreef. De patrijs lag ook al in een bad van jus en was ondanks dat te droog en kwam daardoor smaak te kort. Jammer.
Ingrid V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Bediending was super.Eten was zeer goed.Het eten was een keer wat anders dan we gewenst zijn maar super
Zou hier echt nog een keer terug komen
joshen .
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Ontvangst was vriendelijk, wij werden begeleid naar het restaurant waar wij een glas bubbels aangeboden kregen, maar waar wij ook onze jas moesten ophangen. Hier stagneerde het, omdat het lastig is met een glas in je hand je jas uit te doen, ze hadden de bubbels na de garderobe moeten geven. Tafels waren niet gedekt, alleen een sobere kerst versiering. Wij hadden 1,5 maand geleden gereserveerd en moesten daarbij aangeven of wij het kerstmenu of a la carte wilden eten, 2 van ons a la carte en 2 het menu.Wij hadden ons van te voren verdiept in de menukaart, omdat 2 van ons niet alles eten, maar er was een ruime keuze. Het was in 1e instantie dan ook even schrikken toen wij de menukaart inkeken en dat een aantal gerechten eruit gehaald waren. Wij kregen te horen dat er een andere chef kok was, maar wij zijn daar niet van op de hoogte gesteld, wat erg jammer is. Gelukkig kon er wel iets geregeld worden en hebben wij allen lekker gegeten. Ook schortte het aan kennis bij de bedienden, als je iets over een gerecht vroeg, konden zij daar geen antwoord op geven, zij zijn dus niet goed voorbereid en dat mag je toch wel verwachten als je in het Kurhaus gaat eten. Wij waren hier voor de 3e keer, maar de andere keren hadden wij een prima bediende die van alles op de hoogte was en bij ieder gerecht uitleg gaf, zoals het hoort. Verder waren er 3 zangeressen die mooie muziek zongen. Al met al toch wel wat teleurstellend.
Laura V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van het eten viel tegen in verhouding met de prijs en de gelegenheid; Kerst. Geen vies eten maar heel saai, droog en ongeïnspireerd.
De service was erg droevig.........2 van ons bestelden het wijn-arrangement a 50 euro. We kregen geen uitleg over de geschonken wijn, de bediening kende de namen van de wijnen niet en werden dus door ons een paar keer teruggevraagd aan tafel omdat we graag meer wilden weten over de wijnen, de gerechten en de combinatie hiervan. Het voorlezen van de kaart die op tafel stond voldeed uiteraard niet.......
Chris R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Bij aankomst waren de werknemers nog bezig met het opdekken van de tafels. De ontvangst liep wat rommelig en kwam onprofessioneel over. Aan tafel werden onze drankjes snel opgenomen. Het duurde echter wat lang voor deze op tafel stonden. De manier waarop de wijn werd gepresenteerd en ingeschonken was prima! Jammer dat het fris een paar minuten later komt. Het buffet zag er mooi en verzorgd uit en de variëteit war prima. Wat er gemist werd was het opschepgerei en mistte er kaartjes bij alle gerechten met een beschrijving. De warme gerechten waren helaas lauw. Ook was het jammer dat er zelf voor de koffie gezorgd moest worden, deze werd niet geserveerd. Verder was de sfeer zeer aangenaam en was de tafel aan het raam prima verzorgd. Bij vertrek werd er geen gedag gezegd, dat is jammer. Verder was te merken dat niet al het personeel ervaren was. Toch was de sommelier (althans dat leek zijn voornaamste taak) aller vriendelijkst en verdient hij zeker een compliment.
John E.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Ik had besteld zonder vlees en zonder noten en ik kreeg MET vlees en noten.
De tafel was verkeer gereserveerd aan het raam en dat was zonder raam.
De bediening was middelmatig.
Patrick W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Het eten duurde veel te lang, de cuisson was niet goed en door op een hele steranijs te kauwen was mijn smaak verdwenen. Eerste keer kurhaus voor ons met hoge verwachtingen, helaas zijn we teleurgesteld.
Diana O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was goed maar bediening ronduit slecht. Er liep een muis in het restaurant toen wij dit melden kregen wij als reactie dat dat heel normaal was!
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.