Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves at the Kurhaus in Den Haag is een restaurant, bar en serre met het grootste terras van Scheveningen. Onze chef-kok schotelt u de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal onze bartender de lekkerste cocktails voor u shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

“Het in stand houden van de seizoenen is het in stand houden van het prachtige koksvak. En waar beleef je de seizoenen intenser dan aan de kust? Of het nou slecht of mooi weer is, het strand is altijd bijzonder. Ik ga aan deze strandbeleving iets toevoegen, en dat is smaak. Pure smaken, die passen bij het seizoen, liefst uit eigen land, zonder gefrutsel. Geen logischer plek om dat uit te voeren dan bij Waves.” - Chef-kok Waves at the Kurhaus

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Waves at the Kurhaus

Els B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lunch valt heel erg tegen, vrij smakeloos en 2 slokjes droge kipsaté met wat friet voor € 17,50: nee, Weinig keus ook. De witte wijn was wel goed. Kurhaus heeft een naam, maar daar is alles voor mij mee gezegd. Wil best wat meer betalen voor iets goeds, maar hier kom ik niet meer. Misschien was de verwachting te hoog.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Van Kurhaus verwachtten wij een betere service, maar wellicht had het alleen nog die naam. Soep en Asperges prima, maar het ei ontbrak en kwam toen de asperges al bijna op waren. De drankjes stonden al een tijdje op de bar, pas toen we er naar vroegen werden ze uitgeserveerd. En er werd regelmatig met lege flessen gegooid? Achter de bar was het in ieder geval rumoerig. Overigens wel fraai plafond ????
Heidi H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Na het lezen van de mindere recensies hadden mijn man en ik niet veel hoop om bij waves te gaan dineren maar het zat in het arrangement dus toch gegaan.
Maar alles viel ons 100% mee.
De bediening was uiterst vriendelijk, het eten en de wijn heerlijk. Wel zagen we een mevrouw rondlopen en kijken of het personeel het goed deed naar ons idee. Misschien lag het daaraan?
De volgende dag was het een eerste stranddag en dus erg druk op het terras van Waves.
Daar ging het wel wat rommelig. dat kwam denk ik door de eerste dag. Er liepen verschillende meisjes en jongens in de bediening die ieder eenandere taak hadden. Afrekenen kon niet bij iedereen bijvoorbeeld. Ze zou een collega halen maar we zijn uiteindelijk maar naar binnen gegaan om daar af te rekenen. Ook prima.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vroeger kwam ik hier vaak. Ok Voor confetenties. Nu commerciëler geworden. Slechte service. Lunch gerecht kan beter. De andere gasten waren diep teleurgesteld. Ik had de reviews gelezen dus ik verwachtte er niet veel van. We hebben lang moeten wachten op 2e drankje.
Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Twee dagen na elkaar gegeten in (gastronomisch) restaurant Waves .De eerste keer kregen we een uitzonderlijke crabsoep,ijs ijskoude oesters waar geen enkele smaak inzat vanwege de koude. Daarna een pracbtige zeetong die echter te weinig gebakken was. Omdat de producten zo mooi waren wilden wij dit restaurant toch een tweede kans geven. Maar jammer genoeg was het nu nog veel erger : na zeer lange wachttijd kregen we weer die sublieme vissoep maar dan na een uur wachten kregen we toch aandacht van een overigens vriendelijk perso eelslid waar we aan vroegen wat er met bestelling gebeurd was ( geen overbodige vraag daar men dag ervoor met dessertkaart daar stond terwijl we nog geen hoofdschotel hadden gekregen) Wij stelden voor het hierbij te laten daar onze appetijt over was naal die onzin (urenlang wachten op 2slechte broodjes, eerst soep en dan lepel enz bijna te bela chelijk voor de standing van dit restaurant). En toen kwamen weer 2 pracbtige zeetongen ( eentje te weinig gebakken en eentje bijna rauw -ik kon visvlees niet van de graten krijgen...ok wij haddendeze kunnen terugsturen maar wij waren beide deze vaudeville beu en spraken met de 'manager' die aa ndrong de dingen recht te zetten met een drankje Wij hoefden echt niets meer enkel nog de eetzaal teleurgesteld verlaten. De manager liet dan in de rekening 1 tong (het waren er al 3 mislukte)vallen en daar zouden we dan blij mee moeten zijn! Niets kon ons de rampetentjes tijdens het verblijf in dat uitzonderlijk mooiehotel goed maken.Niemand schijnt zich zorgen te maken omdeze toestand. Wij zijn echt geen moeilijke klanten maar hebben heel wat van de wereld gezien en in diverse soorten restaurants simpele en de beste 3 sterrengelegenheden. Maar deze 2 maaltijden spanden de kroon en niet op een positieve wijze. Voor ons geen 3e keer meer
Corine A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De maaltijdkwaliteit is redelijk. Vlees of vis is goed gegaard maar maaltijd is lauwwarm en de frietjes soms "zwartig". We hebben het niet gevraagd maar op de kaart geen keuze voor iets anders dan friet.
Een tip voor het restaurantpersoneel: vraag je gasten altijd eerst of ze wat willen drinken voor je met de kaart komt.
Sascha M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het terras met rondslingerend afval en peuken komt niet zo heel gezellig over. Het personeel had het niet echt druk, dus genoeg tijd om de boel er iets aantrekkelijke uit te laten zien. Toen het eten kwam was er een enorme windvlaag die ervoor zorgde dat er aardig wat zand in mijn bord vloog waarop de over zei dat ik het maar moest proberen. Een heel teleurstellende ervaring.
Ghislaine J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Voor mijn schoonmoeder’s verjaardag een tafel gereseerveerd denkend dat dit heel speciaal zou zijn. Het eten was prima maar wij moesten 1,5 uur wachten. In plaats van 12 oesters kregen wij 6 met de commentaar (dat gaan wij halveren bij de rekening. Dit was niet edaan met de come taar dat het grote oesters zijn en dat zij niet de kaart gaan aanpassen want dat kost veel geld. Erg jammer. Nooit meer.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hadden een high tea. We werden op voornaam ontvangen wat al niet netjes is. Ze wisten niet welke gerechten ze serveerden, er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Ook niet of we nog iets wilde drinken. Voor wat betreft de gerechten, heel veel zoet, weinig hartig. We zaten alleen in het restaurant wat niet echt sfeerverhogend is. Al met al...voor een behoorlijke prijs teleurstellend.
cf.devries .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hadden een arrangement inclusief diner maar kregen een kaart met heel erg weinig keuze! Dat was teleurstellend. Het eten was erg mooi op een bord gedrapeerd en erg lekker van smaak. Het was niet heel veel maar genoeg.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was goed, prijs is in verhouding goed. Bij de service ging veel mis, maar uit zichzelf kregen we flinke korting vanuit Waves, wat het in elk geval oplossingsgericht maakte.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
we hebben heerlijk gedineerd, de bediening was goed, de gerechten heerlijk. de lokatie is gezellig en rustig..........................................
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Niet super maar wek oké eten prijsverhouding was goed
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gewoon goed geregeld allemaal en erg genoten van de High Tea.
Angèlica H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het is het niet waard.
Natalie L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
heerlijk gegeten met zeezicht, vriendelijke bediening.
Loek P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De smaken waren niet verkeerd, maar de opmaak geeft nog veel ruimte voor verbetering. Het feit dat er geen mogelijkheid is om een passend wijnarrangement bij het diner te bestellen is zeer teleurstellend. Als je de huiswijn niet wilt moet je diep in de buidel tasten. Aan Stephen heeft het niet gelegen, want hij was de enige die wist waar hij mee bezig was.
Moontje2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Ik eet koolhydraatarm:in kort: ze luisterde niet,deden maar wat,hielden niet goed rekening ermee!En kip smaakloos Jammer
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Te weinig bediening
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, heerlijk eten en heerlijke sfeer met prachtig uitzicht.