Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves at the Kurhaus in Den Haag is een restaurant, bar en serre met het grootste terras van Scheveningen. Onze chef-kok schotelt u de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal onze bartender de lekkerste cocktails voor u shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

“Het in stand houden van de seizoenen is het in stand houden van het prachtige koksvak. En waar beleef je de seizoenen intenser dan aan de kust? Of het nou slecht of mooi weer is, het strand is altijd bijzonder. Ik ga aan deze strandbeleving iets toevoegen, en dat is smaak. Pure smaken, die passen bij het seizoen, liefst uit eigen land, zonder gefrutsel. Geen logischer plek om dat uit te voeren dan bij Waves.” - Chef-kok Waves at the Kurhaus

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Waves at the Kurhaus

Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt gezellig is het niet, eten wel duur niet verrassend. Saté was lauw. Wijn komt op tafel als je je hoofdgerecht op hebt. Tourist trap
willy A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
High tea was erg slecht, niks vers en alles leek gewoon uit de supermarkt gehaald. Fruit had een vissmaak dus waarschijnlijk overgebleven garnering van de dag ervoor. Helft van de High tea waren ze vergeten te serveren. Wij hadden van het Kurhaus toch iets meer verwacht want dit was ronduit slecht. Niet voor herhaling vatbaar.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Matige bediening
Lang wachten, verkeerde dranken
Rekening gevraagd en dan niet komen
Zelf maar naar de counter gelopen
1e keer Kurhaus na lange tijd
Grandeur totaal verdwenen
Erg jammer!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
alles duurde erg lang; de hamburgers waren ijskoud. Alles verliep erg amateuristisch en het was niet echt goedkoop. Op zich hoeft het niet goedkoop te zijn, maar dan mlag er een minimale kwaliteit geleverd worden.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De toiletten waren aan vervanging toe paste helemaal niet bij het beeld wat we van het kurhaus hadden...
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Afgelopen zaterdag geweest met 3 vrienden. Wilden een stijlvolle begin van een avondje uit. Totale deceptie. Ongeïnteresseerd personeel en zin na 15 minuten maar opgestapt. Geen bediening aan tafel gezien terwijl er ca. 6 man rondliepen niets te doen dan kletsen en lachen, net elkaar. Obs bezoek aangegeven op oude herinneringen maar dit was een harde wake up call. Wat een teloorgang van een schitterend huis....
Lara G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Veel te lang staan te wachten voor we eindelijk naar onze tafel werden gebracht. Toen we met 2 personen 1 menukaartje kregen bleek de uitgebreide lunchkaart van de site te zijn verminderd tot 5 gerechten. Toen er hierover navraag deden zei de serveerster enkel dat dit nu zo was en ze er toch geen zeggenschap over had. We zijn maar ergens anders met meer keuze gaan eten.
P K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
kwaliteit eten is echt top de opmaak
gerechten is een culinaire
hoogstandje.
De kerstsfeer is overweldigend.
Het is zeker een aanrader.
Wij hebben als gezin een hele leuke avond gehad.
Wij komen zeker terug.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten was heerlijk, prachtig uitzicht en mooi ingericht restaurant. Maar veel te lang op het eten moeten wachten en de bediening had totaal geen inzicht! Dit moet echt beter, anders gaan ze hier echt klanten verliezen!!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
vriendelijke bediening en lekker eten. Gerechten volgen elkaar wel snel op, maar dit is subjectief, sommige zullen dit liever hebben. Beperkte kaart, met klassieke gerechten, zowel vis als vlees. Voor drie gangen inclusief glaasje wijn waren we 110 EUR kwijt, gezien de locatie en de kwaliteit is dit een prima prijs.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Peperduur kerstdiner zeer onder de maat en uren wachten. Schaamteloos slecht georganiseerd en speciale dieetwensen die waren doorgegeven waren niet voorzien. Personeel niet echt bekwaam. Nooit meer !!
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Afgelopen zaterdag hier naar binnen gegaan om te lunchen. Half jaar geleden ook al een poging gedaan maar toen na 15 minuten weggegaan omdat er geen bediening kwam. Dus nu dit beroemde restaurant nog een kans gegeven. Nadat we zijn gaan zitten hebben we 10 minuten gewacht op enige actie van de 3 obers die bij de bar met elkaar stonden te kletsen en af en toe ook onze kant opkeken. Helaas waren we niet interessant genoeg. We hebben daarop onze jassen maar weer aangetrokken en zijn naar een ander restaurant gegaan waar we zeer gastvrij werden ontvangen en bediend. Wij komen hier niet meer terug.
karen T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
High Tea: Overall geef ik het eten een ruim voldoende. Ik had meer sandwiches verwacht ipv belegde bolletjes, de slechts 4 sandwiches waren ook wat droog. Prosecco vooraf gaf de high een feestelijk tintje, ook het soepje en het zoete assortiment incl. scones prima. De bediening was vriendelijk, wel wat rommelig en ook was er best behoorlijke wachttijd. En het was er koud, dit is aangegeven ... maar werd eigenlijk niet veel beter, jammer. Voor mijn dochter van 11 moest ik het volle tarief betalen voor de high tea en dan is € 35,-- best veel geld, dit vond ik een beetje vreemd (zij had natuurlijk ook veel minder gegeten). Lekker maar dus ook veel tips voor verbetering!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Reservering was niet doorgekomen, maar we konden gelukkig wel terecht. De bediening is heel slecht, weten niet waar t eten heen moet, personeel is onzichtbaar, terwijl er 4 tafels om ons heen vol stonden met zooi. Jassen worden niet aangenomen, en mensen waarvan hun jas wel aangenomen was, moesten deze na afloop zelf uit de kast halen. Het personeel, inclusief de manager, snapt niets van klantvriendelijkheid. Eten wordt op tafel gezet en er wordt niet eens eet smakelijk gewenst. Drankjes worden niet ingeschonken maar gewoon op tafel gekwakt. Het duurde lang voordat we ons eerste drankje kregen. Nadat we geklaagd hadden, liep de manager iets harder, maar kon het voor ons niet goedmaken. De manager rookt en kwam met z’n rooklucht aan tafel, smerig!
Zeker geen aanrader!
Onvoorstelbaar dat het restaurant niets doet met de lading slechte kritieken.
J.h. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vandaag met een gezelschap van 9 personen een high thee geboekt in het restaurant. Ontvangst was matig. Onvriendelijk gestrest personeel die ons op afstand naar een tafel verwees. Na 10 minuten kwam er een ober met champagne en kregen we een glas. Geen uitleg over de high thee en de ober verdween weer. Na 45 minuten gewacht te hebben, eens informeren wat nou de bedoeling was. We hadden best wel honger gekregen. We kregen een kort, onbeschoft antwoord. Er was nog een gezelschap en die stond ook op het punt om weg te gaan. Wij zijn na een uur weggegaan naar een ander restaurant. Nog een gesprek met een manager van het hotel gehad maar voor ons was het plezier eraf. Duidelijk een gebrek aan leiding en sturing in dit restaurant. Een cursus klantvriendelijkheid is geen overbodige luxe voor dit personeel.
Francis J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vergeleken met enkele jaren geleden viel het restaurant ons niet mee. De kwaliteit van het eten was goed maar de kaart bood niets verrassends. de keuze in witte wijnen leek in eerste instantie wel zeer beperkt. Naderhand bleek dat we een verkeerde wijnkaart hadden gekregen. Uiteindelijk viel dat toen toch nog mee.
Verschillende gasten zagen er wel erg informeel uit. Hadden het kennelijk niet nodig gevonden zich even aan te kleden voor een avondje uit. Volgende keer proberen we toch een ander restaurant.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was onze eerste keer in het Kurhaus. Via Google ziet men dat het gaat om een 5-sterren hotel. De verwachting was dan ook hoog. Helaas was de totale ervaring zeer teleurstellend. Er was geen ontvangst bij aankomst. De kaart was een gekopieerd A4'tje. Het personeel liet erg lang op zich wachten. En vele kleine details verzamelde zich, wat maakt dat er geen aandacht is voor de gasten. Tijdens de gehele lunch werd er geboord en geschroefd in het pand, wat zorgde dat de gesprekken aan tafel constant stil werden gelegd. De mosterd werd vergeten bij de kroketten op brood (dit stond zelfs op de menukaart). Het brood wat vooraf aan het eten geserveerd werd was erg droog, en de appeltaart van maar liefst 5 euro per punt niet erg lekker. Aan het eind werd de verkeerde bon gegeven en waren de collega's niet op de hoogte van de cadeaubon die ik eerder al had moeten afgeven. Positief puntje; het eten werd vrij snel uitgeserveerd. Mijn advies is, om je verwachting flink bij te stellen alvorens je het Kurhaus gaat bezoeken.
Anneke N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben een High Tea gedaan en ik vond het te duur voor wat je kreeg. Vooraf had ik gelezen dat deze high tea met een 9.5 was beoordeeld. Ik vond dit zeer overgewaardeerd. Wij komen in ieder geval niet meer terug en zullen het ook niet aanraden aan derden.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Betreft High Tea: was deze de voorgaande twee keer prima/heel goed, maar deze keer helaas niet. Geen kleine sandwiches maar broodjes, die helaas oud, taai, droog en hard waren. Kaas kromgetrokken, weinig beleg op de bagels die pas écht oud waren. Heel erg jammer. De etagère met zoetigheden voldeed wel, evenals het soepje met mini loempia. De stoelbekleding zat vol vlekken en lange blonde haren van de vorige gast. Zag er onsmakelijk uit. Helaas zal ik voor een vierde keer niet meer terugkomen. Erg jammer, hopelijk een incident.
R V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een enorme teleurstelling. Voorgerecht en hoofdgerecht waren prime , hoewel er lang op gewacht moest worden .
Slechts 3 tafels bezet.
De bediening was totaal onbekwaam . Vlak voor het voorgerecht werden ongebruikte glazen plus 1 aperitiefglas ( nog half vol ) weggehaald . het lege aperitiefglas bleef staan.
Na het voorgerecht werd de helft van het bestek , bedoeld voor het hoofdgerecht weggehaald.
Inmiddels waren we de enige overgeblevenen ,Op het dessert hebben we nog een half uur gewacht , en toen maar de moed opgegeven.
Als reden werd opgegeven , dat de keuken onderbezet was ??!!
Ze wilden het nog wel op onze kamer laten bezorgen.
Hadden helemaal geen kamer geboekt . We kwamen van ver, om er lekker te eten,met uitzicht op zee
Dit was eens , maar nooit meer