Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 09:00 - 02:00

Kan beter
Jeff-magda .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een prachtige locatie waar men rustig van een gezellige lunch kan genieten.
Ondanks een langzaam op gang komende bediening, een mooi geserveerde lunch bestaande uit ciabatta broodje zalm, tosti en een helaas lauw broodje jalapeno gehakt.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De High Tea is hier niet aan te bevelen. Trage en ongeinteresseerde bediening. De kwaliteit van het voedsel liet veel te wensen over. De sfeer in de moderne aanbouw waar het restaurant zit is er eigenlijk niet. Een teleurstelling. Niet het geld noch de moeite waard.
Gessel01 V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het is aan te raden om het 3-gangen of 4-gangen menu te kiezen. Maar er is geen probleem als een gast de a-la-carte will proberen. Wij waren met zijn vieren en twee kozen voor het 3-gangen menu en twee a-la carte. Er viel niets aan te merken op alle gerechten. Bediening, presentatie en smaak. Als we een of twee gerechten willen noemen: The tuna en de rib-eye ware uitzonderlijk.
Goed te doen met vrienden, partner en zakelijk. Met familie? Ja, maar zonder kinderen?
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verwacht er niet teveel van! Bediening was er heel er slecht,geen kennis van de kaart . En niet gastvrij. Ze roken zelf aan de soep met uit serveren! Om te kijken welke tomaat en welke de vissoep was! Nog nooit zo iets mee gemaakt.eten redelijk. Maar je zou toch meer verwachten hier. Je kan beter bij een van de strandtenten gaan zitten. Erg jammer dag deze ervaring zo slecht was.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik vond de prijs voor wat je kreeg niet terecht (32,50 p.p.), want ik heb voor andere plekken, waar je minder dan 20 euro betaalt, echt betere high tea's gehad. Het belangrijkste van een high tea is scones met jam en clotted cream, we kregen alleen scones. Na het vragen naar jam en clotted cream kregen we potjes jam die rechtstreeks uit de supermarkt kwamen en ook zo geserveerd werden. Ook hoort bij een high-tea toch iets van luxe en gezellige thee. Geen lelijke theedoos met kant-en-klaar zakjes. Verder was de tafel ook niet mooi gedekt. En de sandwiches die bij een high tea horen waren vervangen door simpele afbak bolletjes met een beetje beleg ertussen (de eiersalade was overigens wel heel lekker). Het uitzicht was prachtig en absoluut de moeite waard, maar ik vond de high tea onder de maat.
ineke D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Prima bediening.Goed eten.Geweldig uitzicht.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Slechte keuken,kleine kaart en personeel wat niet wist wat ze moesten doen en renden door elkaar.Het eten werd koud opgediend en was redelijk.We hadden eend ,met een hoopje groeten.Alles duurde uren en we moesten konstant vragen waar het eten bleef.Jammer ,dit was altijd heel goed,maar begreep dat er een ingehuurde kok was en uitzendkrachten,die totaal de kaart niet kenden.Hier kom ik al 20 jaar,maar helaas de eetbeleving is er totaal niet meer bij.Dus Kurhaus doe hier wat mee.
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Geen gastvrijheid, lange wachten op bediening en eten. Helft aangeboden menu niet op voorraad en later blikt toch een gedeelte van het menu aanwezig te zijn. Echter pas na het voorgerecht aangeboden.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had er toch ietsje meer van verwacht van de high tea.wand volgens het programma cassa de consementen programma waren jullie de beste met de high tea.en dan verwacht je er wel wat van. Ik wil niet zeggen dat het slecht was. Het was voldoende.met vriendelijke groeten M.V.R Veenstra
Guts W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was een grote teleurstelling. De bediening had geen idee, er stond vrijwel niets meer op de kaart, we moesten op alles heel lang wachten en het eten was middelmatig en dan ben ik nog aardig. We zijn na het voorgerecht vertrokken. De laatste keer dat we bij Waves aten zwaaide Marc Smeets nog de scepter in de keuken, wat een wereld van verschil...
Amstelman .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het duurde even tot ze op gang waren voor de lunch, terwijl we er om 12.30 waren. Aardig aan de prijs maar erg mooi uitzicht over zee en strand. Geen mosterd bij de kroket met brood. Fors formaat bisque.
Mirona K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prachtig uitzicht over het strand en de zee, goede bediening en de High Tea was van hoge kwaliteit! Zeker een aanrader voor een leuke middag in Scheveningen!
Melvin D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super genoten van de High tea!
Keurige ontvangst, prima service en veel te veel om op te kunnen eten. Zo hoort het!!!!!
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Waren hier voor een lunch en hadden er enorm naar uit gekeken maar helaas werd het een teleurstelling. Het eten was prima maar de bediening was echt heel matig. Niet gastvrij, gemaakt vriendelijk, traag en geen interesse in haar gasten.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De menukaart is magertjes, de bediening amateuristisch: meerdere keren moeten vragen om drankjes, water, broodjes, koffieroom. Niets bij de koffie, en desgevraagd werden mariakaakjes gebracht. Prijs-kwaliteitverhouding glas wijn slecht. Eten heel behoorlijk. Wat een verschil met de tijd dat Smeets er de scepter zwaaide :(
karen V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
het was heel gezellig, rustig en prettige bediening. uitzicht op de zee en pier van Scheveningen. Mijn kinderen waren heel enthousiast en oudste dochter mocht op de piano spelen. Geslaagde avond
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mail gestuurd om tijdstip aankomst te wijzigen. Geen reactie op ontvangen. Bediening was slecht. Je moest half gaan staan en zwaaien voordat je aandacht kreeg. Oogcontact zou fijn zijn. Eten was ok, maar niet bijzonder. Uitzicht was wel hee erg mooi.
robbert B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mooie locatie met uitzicht op zee in een altijd weer imponerend mooi historisch gebouw. De ceviche met even aangebraden tonijn is overheerlijk. Mijn zwezerik kwam, als gevraagd, knapperig gebakken, maar wat eeuwig zonde van de overdaad aan jus waar het in dreef. De patrijs lag ook al in een bad van jus en was ondanks dat te droog en kwam daardoor smaak te kort. Jammer.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bediending was super.Eten was zeer goed.Het eten was een keer wat anders dan we gewenst zijn maar super
Zou hier echt nog een keer terug komen
joshen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ontvangst was vriendelijk, wij werden begeleid naar het restaurant waar wij een glas bubbels aangeboden kregen, maar waar wij ook onze jas moesten ophangen. Hier stagneerde het, omdat het lastig is met een glas in je hand je jas uit te doen, ze hadden de bubbels na de garderobe moeten geven. Tafels waren niet gedekt, alleen een sobere kerst versiering. Wij hadden 1,5 maand geleden gereserveerd en moesten daarbij aangeven of wij het kerstmenu of a la carte wilden eten, 2 van ons a la carte en 2 het menu.Wij hadden ons van te voren verdiept in de menukaart, omdat 2 van ons niet alles eten, maar er was een ruime keuze. Het was in 1e instantie dan ook even schrikken toen wij de menukaart inkeken en dat een aantal gerechten eruit gehaald waren. Wij kregen te horen dat er een andere chef kok was, maar wij zijn daar niet van op de hoogte gesteld, wat erg jammer is. Gelukkig kon er wel iets geregeld worden en hebben wij allen lekker gegeten. Ook schortte het aan kennis bij de bedienden, als je iets over een gerecht vroeg, konden zij daar geen antwoord op geven, zij zijn dus niet goed voorbereid en dat mag je toch wel verwachten als je in het Kurhaus gaat eten. Wij waren hier voor de 3e keer, maar de andere keren hadden wij een prima bediende die van alles op de hoogte was en bij ieder gerecht uitleg gaf, zoals het hoort. Verder waren er 3 zangeressen die mooie muziek zongen. Al met al toch wel wat teleurstellend.