Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 19
|
31-704162636
7,6 /10
107 recensies

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok Paul Dingjan schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 19
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4,95
    Halve fles mineraalwater
  • € 5,75
    Glas wijn
  • € 29,95
    Fles wijn
  • € 11
    Glas champagne
  • € 65
    Fles champagne
  • € 3,75
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Donderdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 22:00
- Bar 09:00 - 00:00
Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 15:00
- Diner 17:00 - 22:00
- Bar 09:00 - 02:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 -

Services

7,6 /10
  • 10
    5
  • 9
    21
  • 8
    33
  • 7
    17
  • < 7
    31
Eten
7,7
Service
7,5
Decor
7,6
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kan beter
104/107 recensies
robbert B.
Meesterproever
(61 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie locatie met uitzicht op zee in een altijd weer imponerend mooi historisch gebouw. De ceviche met even aangebraden tonijn is overheerlijk. Mijn zwezerik kwam, als gevraagd, knapperig gebakken, maar wat eeuwig zonde van de overdaad aan jus waar het in dreef. De patrijs lag ook al in een bad van jus en was ondanks dat te droog en kwam daardoor smaak te kort. Jammer.
Ingrid V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Bediending was super.Eten was zeer goed.Het eten was een keer wat anders dan we gewenst zijn maar super
Zou hier echt nog een keer terug komen
joshen .
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Ontvangst was vriendelijk, wij werden begeleid naar het restaurant waar wij een glas bubbels aangeboden kregen, maar waar wij ook onze jas moesten ophangen. Hier stagneerde het, omdat het lastig is met een glas in je hand je jas uit te doen, ze hadden de bubbels na de garderobe moeten geven. Tafels waren niet gedekt, alleen een sobere kerst versiering. Wij hadden 1,5 maand geleden gereserveerd en moesten daarbij aangeven of wij het kerstmenu of a la carte wilden eten, 2 van ons a la carte en 2 het menu.Wij hadden ons van te voren verdiept in de menukaart, omdat 2 van ons niet alles eten, maar er was een ruime keuze. Het was in 1e instantie dan ook even schrikken toen wij de menukaart inkeken en dat een aantal gerechten eruit gehaald waren. Wij kregen te horen dat er een andere chef kok was, maar wij zijn daar niet van op de hoogte gesteld, wat erg jammer is. Gelukkig kon er wel iets geregeld worden en hebben wij allen lekker gegeten. Ook schortte het aan kennis bij de bedienden, als je iets over een gerecht vroeg, konden zij daar geen antwoord op geven, zij zijn dus niet goed voorbereid en dat mag je toch wel verwachten als je in het Kurhaus gaat eten. Wij waren hier voor de 3e keer, maar de andere keren hadden wij een prima bediende die van alles op de hoogte was en bij ieder gerecht uitleg gaf, zoals het hoort. Verder waren er 3 zangeressen die mooie muziek zongen. Al met al toch wel wat teleurstellend.
Laura V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van het eten viel tegen in verhouding met de prijs en de gelegenheid; Kerst. Geen vies eten maar heel saai, droog en ongeïnspireerd.
De service was erg droevig.........2 van ons bestelden het wijn-arrangement a 50 euro. We kregen geen uitleg over de geschonken wijn, de bediening kende de namen van de wijnen niet en werden dus door ons een paar keer teruggevraagd aan tafel omdat we graag meer wilden weten over de wijnen, de gerechten en de combinatie hiervan. Het voorlezen van de kaart die op tafel stond voldeed uiteraard niet.......
Chris R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Bij aankomst waren de werknemers nog bezig met het opdekken van de tafels. De ontvangst liep wat rommelig en kwam onprofessioneel over. Aan tafel werden onze drankjes snel opgenomen. Het duurde echter wat lang voor deze op tafel stonden. De manier waarop de wijn werd gepresenteerd en ingeschonken was prima! Jammer dat het fris een paar minuten later komt. Het buffet zag er mooi en verzorgd uit en de variëteit war prima. Wat er gemist werd was het opschepgerei en mistte er kaartjes bij alle gerechten met een beschrijving. De warme gerechten waren helaas lauw. Ook was het jammer dat er zelf voor de koffie gezorgd moest worden, deze werd niet geserveerd. Verder was de sfeer zeer aangenaam en was de tafel aan het raam prima verzorgd. Bij vertrek werd er geen gedag gezegd, dat is jammer. Verder was te merken dat niet al het personeel ervaren was. Toch was de sommelier (althans dat leek zijn voornaamste taak) aller vriendelijkst en verdient hij zeker een compliment.
John E.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Ik had besteld zonder vlees en zonder noten en ik kreeg MET vlees en noten.
De tafel was verkeer gereserveerd aan het raam en dat was zonder raam.
De bediening was middelmatig.
Patrick W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Het eten duurde veel te lang, de cuisson was niet goed en door op een hele steranijs te kauwen was mijn smaak verdwenen. Eerste keer kurhaus voor ons met hoge verwachtingen, helaas zijn we teleurgesteld.
Diana O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was goed maar bediening ronduit slecht. Er liep een muis in het restaurant toen wij dit melden kregen wij als reactie dat dat heel normaal was!
Nicky V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
  • Online gereserveerd
We hadden gelezen dat dit de beste high tea van Nederland was in 2015. Hoge verwachtingen dus. We vonden de hoeveelheid en variatie te mager. We hadden allemaal weer vrij snel trek na de high tea. Wat opviel is vooral weinig hartige dingen. De ontvangst was heel goed van de manager van het restaurant en dat was wel veelbelovend. Daarna werder we door andere jongens en meisjes bediend en dit niveau lag erg laag voor het Kurhaus. Bediening kon bijv niet vertellen wat er op de etagere lag aan gerechtjes. Ook moesten we lang wachten op de etagere na de amuse. Zat bijna en uur tussen. Ook de thee werd slecht aangevuld. We hebben dit 2x moeten vragen. De ervaring om te eten in het kurhaus op zich vonden we allemaal leuk, maar de verwachting hiervan is helaas niet uitgekomen. En dan ben je wel bijna €100 kwijt voor 3 personen.
Theo L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Er zat een muis in het restaurant. Ik heb dit aan de bediening gemelden en kreeg te horen dat ze dit heel normaal vonden ...
Simone P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Mijn moeder en ik heb ontzettend genoten van de smakelijke clubsandwich, het mooie uitzicht en de goede service. Bedankt!
Jack P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Alles was prima.
Marcel R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Het was ongelofelijk! Wij hebben 1 uur moeten wachten op het voorgerecht, om dan te horen, dat ze nog maar een portie van het menu hadden. Wij hebben ca. 30 minuten moeten wachten op drank. Het water wat bij besteld hadden kwam helemaal niet, totdat wij een ober aanspraken, die ons vroeg of wij plat of bruisend water wilden hebben. Wij herhaalden plat en hij kwam met bruisend. Ca. 5 keer kwam op die avond eten of drankjes (wat niet van ons was) aan onze tafel, terwijl wij tegelijkertijd door maar liefst 3 verschillende personen bediend werden. Wijn werd ingeschonken, waarbij de fles opraakte en wij maar een half glas hadden….gelukkig kwam na een tijdje de ober terug en maakte het glas overvol. Het geheel maakte een erg rommelige indruk, ondanks dat er hard geprobeerd werd om het goed te krijgen.
dave S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Slechte service, lange wachttijden, waardeloze inrichting, veel te massaal. Te veel ellende om op te noemen, ik beperk me tot de highlights (lowlights if you wish); Broodjes te laat gebracht in bruine kots zakjes, mayonaise eveneens in papieren wegwerp bakjes, servies van bedenkelijk niveau (waarschijnlijk een restpartij), rekening in een aandoenlijk houten kistje gevuld met schelpen ........... kortom, absoluut geen waar voor je geld. Dit is een ervaring die je in een snelwegrestaurant verwacht maar niet bij het Kurhaus. De allure is volledig weg uit het Kurhaus, zeker als je voormalig restaurant Kandinsky bent gewend. Nee, het is een laagdrempelig oord voor jan en alleman geworden. Heel erg jammer. Mij zien ze hier niet meer terug.
mineke H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Bij ontvangt geen gastheer/vrouw, stonden er maar te wachten om naar een gereserveerde tafel gebracht te worbden. Bediening erg rommelig, bijv bij het brengen van brood niet direct de boter etc. mee. Er word soep geserveerd, zonder lepel. Ook dat werd pas later gebracht, doe dat toch meteen. Op ons hoofdgerecht wel een uur moeten wachten, hier uiteindelijk ter plaatse klacht over ingediend. Al met al een zeer slechte eerste ervaring met luchen Kurhaus, iets wat je zeker niet verwacht van een 5* hotel
Elc P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op 11 november jl. om 17 u een tafeltje gekozen in het bargedeelte .
Wij wilden eerst koffie drinken en daarna naar het aangrenzende restaurant Waves. Alhoewel slechts 1/3 van de tafeltjes bezet was duurde het een kwartier voordat een ober zich meldde. Na onze bestelling 20 minuten gewacht op een kopje koffie en een koude dubbele espresso. Gevraagd om nieuwe espresso kwam die wel snel,maar was zeker niet warm genoeg. Opviel dat in het restaurantdeel vijf mensen achter de balie wel bewogen,maar niet aan de service iets bijdroegen. Daarop besloten wij na 8,40 euro te hebben betaald het Kurhaus te verlaten en elders te gaan dineren. Kortom: slechte service en dito koffie. Wel een prachtig zicht op de zee en de pier.
Craig V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
  • Online gereserveerd
Het eten was prima met n extra vh huis alleen duurde het best lang tussen de gerechten door decbediening is vriendelijk en de sfeer goed n prachtig uitzicht op de zee en de gang naar het restaurant ook had nog n wens gedaan voor het reserveren welke niet was ingewilligd waardoor iemand niet zo lekker had gegeten maar de rekening was daarentegen weer n positieve verassing al met al n leuke ervaring voor in het plakboek en op naar de volgende maak er n 7.5 van want t is toch t kuhrhaus en t was n hele goede poging eet smakelijk en veel plezier
Marijke_Verschoore .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
3
Service
3
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dag tevoren een high tea gereserveerd.
Heerlijk zaten wij op het terras in de schaduw. Na de prosecco duurde het wel drie kwartier voordat er (dat moet worden gezegd) een heerlijk garnalenkroketje werd gepresenteerd met een kommetje lauwe paprikasoep en een reepje zalm dat goed smaakte. Toen vijf kwartier hierna nog niets was geleverd en de mensen aan de tafel naast ons die een uur na ons kwamen wel al de etagere op tafel hadden trokken wij aan de bel. De ober was zeer verbaasd en zei dat hij gelijktijdig voor ons ook had besteld. Pas 2 1/2 uur na onze aankomst werd de etagere op tafel gezet.
De kwaliteit liet zeer te wensen over. De hapjes kwamen uit de vriezer, slap kauwgomachtig deeg in plaats van knapperig met papperig fruit erop. Alleen de macarons waren goed. Scones ook oud en opgebakken met gewoon slagroom en geen clotted cream zoals het hoort. De gerookte zalm op de reepjes gewoon witbrood proefde ook niet vers. De thee was lekker.
Prijs € 32,50 per persoon.
Ik voelde mij beschaamd naar mijn invitée.

arjanvalk .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
9
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
  • Online gereserveerd
Het een was een High Tea. Goed verzorgd, gezellige bediening, het uitzicht is ontzettend mooi. Geen haast, er wordt de tijd genomen om het in delen op te dienen.
Gebr .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
  • Online gereserveerd
tafeltje op het terras. heerlijk weer, mooi uitzicht en een ondergaande zon. het eten was goed en de bediening ook. wij hadden een prima avond.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.