Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Waves at the Kurhaus

Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Afgelopen zaterdag hier naar binnen gegaan om te lunchen. Half jaar geleden ook al een poging gedaan maar toen na 15 minuten weggegaan omdat er geen bediening kwam. Dus nu dit beroemde restaurant nog een kans gegeven. Nadat we zijn gaan zitten hebben we 10 minuten gewacht op enige actie van de 3 obers die bij de bar met elkaar stonden te kletsen en af en toe ook onze kant opkeken. Helaas waren we niet interessant genoeg. We hebben daarop onze jassen maar weer aangetrokken en zijn naar een ander restaurant gegaan waar we zeer gastvrij werden ontvangen en bediend. Wij komen hier niet meer terug.
karen T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
High Tea: Overall geef ik het eten een ruim voldoende. Ik had meer sandwiches verwacht ipv belegde bolletjes, de slechts 4 sandwiches waren ook wat droog. Prosecco vooraf gaf de high een feestelijk tintje, ook het soepje en het zoete assortiment incl. scones prima. De bediening was vriendelijk, wel wat rommelig en ook was er best behoorlijke wachttijd. En het was er koud, dit is aangegeven ... maar werd eigenlijk niet veel beter, jammer. Voor mijn dochter van 11 moest ik het volle tarief betalen voor de high tea en dan is € 35,-- best veel geld, dit vond ik een beetje vreemd (zij had natuurlijk ook veel minder gegeten). Lekker maar dus ook veel tips voor verbetering!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Reservering was niet doorgekomen, maar we konden gelukkig wel terecht. De bediening is heel slecht, weten niet waar t eten heen moet, personeel is onzichtbaar, terwijl er 4 tafels om ons heen vol stonden met zooi. Jassen worden niet aangenomen, en mensen waarvan hun jas wel aangenomen was, moesten deze na afloop zelf uit de kast halen. Het personeel, inclusief de manager, snapt niets van klantvriendelijkheid. Eten wordt op tafel gezet en er wordt niet eens eet smakelijk gewenst. Drankjes worden niet ingeschonken maar gewoon op tafel gekwakt. Het duurde lang voordat we ons eerste drankje kregen. Nadat we geklaagd hadden, liep de manager iets harder, maar kon het voor ons niet goedmaken. De manager rookt en kwam met z’n rooklucht aan tafel, smerig!
Zeker geen aanrader!
Onvoorstelbaar dat het restaurant niets doet met de lading slechte kritieken.
J.h. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vandaag met een gezelschap van 9 personen een high thee geboekt in het restaurant. Ontvangst was matig. Onvriendelijk gestrest personeel die ons op afstand naar een tafel verwees. Na 10 minuten kwam er een ober met champagne en kregen we een glas. Geen uitleg over de high thee en de ober verdween weer. Na 45 minuten gewacht te hebben, eens informeren wat nou de bedoeling was. We hadden best wel honger gekregen. We kregen een kort, onbeschoft antwoord. Er was nog een gezelschap en die stond ook op het punt om weg te gaan. Wij zijn na een uur weggegaan naar een ander restaurant. Nog een gesprek met een manager van het hotel gehad maar voor ons was het plezier eraf. Duidelijk een gebrek aan leiding en sturing in dit restaurant. Een cursus klantvriendelijkheid is geen overbodige luxe voor dit personeel.
Francis J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vergeleken met enkele jaren geleden viel het restaurant ons niet mee. De kwaliteit van het eten was goed maar de kaart bood niets verrassends. de keuze in witte wijnen leek in eerste instantie wel zeer beperkt. Naderhand bleek dat we een verkeerde wijnkaart hadden gekregen. Uiteindelijk viel dat toen toch nog mee.
Verschillende gasten zagen er wel erg informeel uit. Hadden het kennelijk niet nodig gevonden zich even aan te kleden voor een avondje uit. Volgende keer proberen we toch een ander restaurant.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was onze eerste keer in het Kurhaus. Via Google ziet men dat het gaat om een 5-sterren hotel. De verwachting was dan ook hoog. Helaas was de totale ervaring zeer teleurstellend. Er was geen ontvangst bij aankomst. De kaart was een gekopieerd A4'tje. Het personeel liet erg lang op zich wachten. En vele kleine details verzamelde zich, wat maakt dat er geen aandacht is voor de gasten. Tijdens de gehele lunch werd er geboord en geschroefd in het pand, wat zorgde dat de gesprekken aan tafel constant stil werden gelegd. De mosterd werd vergeten bij de kroketten op brood (dit stond zelfs op de menukaart). Het brood wat vooraf aan het eten geserveerd werd was erg droog, en de appeltaart van maar liefst 5 euro per punt niet erg lekker. Aan het eind werd de verkeerde bon gegeven en waren de collega's niet op de hoogte van de cadeaubon die ik eerder al had moeten afgeven. Positief puntje; het eten werd vrij snel uitgeserveerd. Mijn advies is, om je verwachting flink bij te stellen alvorens je het Kurhaus gaat bezoeken.
Anneke N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben een High Tea gedaan en ik vond het te duur voor wat je kreeg. Vooraf had ik gelezen dat deze high tea met een 9.5 was beoordeeld. Ik vond dit zeer overgewaardeerd. Wij komen in ieder geval niet meer terug en zullen het ook niet aanraden aan derden.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Betreft High Tea: was deze de voorgaande twee keer prima/heel goed, maar deze keer helaas niet. Geen kleine sandwiches maar broodjes, die helaas oud, taai, droog en hard waren. Kaas kromgetrokken, weinig beleg op de bagels die pas écht oud waren. Heel erg jammer. De etagère met zoetigheden voldeed wel, evenals het soepje met mini loempia. De stoelbekleding zat vol vlekken en lange blonde haren van de vorige gast. Zag er onsmakelijk uit. Helaas zal ik voor een vierde keer niet meer terugkomen. Erg jammer, hopelijk een incident.
R V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een enorme teleurstelling. Voorgerecht en hoofdgerecht waren prime , hoewel er lang op gewacht moest worden .
Slechts 3 tafels bezet.
De bediening was totaal onbekwaam . Vlak voor het voorgerecht werden ongebruikte glazen plus 1 aperitiefglas ( nog half vol ) weggehaald . het lege aperitiefglas bleef staan.
Na het voorgerecht werd de helft van het bestek , bedoeld voor het hoofdgerecht weggehaald.
Inmiddels waren we de enige overgeblevenen ,Op het dessert hebben we nog een half uur gewacht , en toen maar de moed opgegeven.
Als reden werd opgegeven , dat de keuken onderbezet was ??!!
Ze wilden het nog wel op onze kamer laten bezorgen.
Hadden helemaal geen kamer geboekt . We kwamen van ver, om er lekker te eten,met uitzicht op zee
Dit was eens , maar nooit meer
Groesz B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij gaan 1x per jaar naar een musical in het Circus Theater en gaan dan altijd vooraf ontbijten bij het Kurhaus. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst en een heel uitgebreid ontbijtbuffet. De locatie is natuurlijk super; uitzicht op de zee !
hansbink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Zondag op een bijna leeg terras met vier personen iets drinken. Niet afgeruimde tafels, vieze tafels, peuken in de stoelen, onder de tafel lege melcupjes, suikerzakjes en midden op het terras een half kapotte kroket. Toen we er vanzeiden was het antwoord "druk" wij vroegen "waar". Tot overmaat van ramp werd een wijn geserveerd die vergelijkbaar is met slootwater. Krrak nog smaak. Al met Kurhaus onwaardig.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We waren hier voor de high tea met drie (schoon-)zussen. Ontvangst was goed, direct een glaasje prosecco en kopje bisque met miniloempia gekregen. En daarna niks meer. Er liep ook geen bediening langs dat we iets konden vragen. Na drie kwartier zelf naar de bar gelopen en gevraagd of we thee en eten konden krijgen. Dat zou met 5 minuten komen maar heeft uiteindelijk 20 minuten geduurd. Met excuses dat er iets mis was gegaan in de communicatie. Pardon? Als je geinteresserd zou zijn in je gasten zie je ons al heel lang zitten met niks te eten of te drinken. Het was niet druk dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Hapjes worden neergezet zonder uitleg over wat er geserveerd wordt. Geen schoon bordje gekregen. Geen lepeltjes voor yoghurtje, marmelade, clotted cream, dat moest allemaal met hetzelfde theelepeltje. Geen afvalbakje o.i.d. voor verpakking van theezakjes en gebruikte theezakjes. Heet water voor thee werd niet aangevuld dus dat gevraagd aan langslopende bediening, zou gebracht worden maar nooit ontvangen. Dus maar weer naar de bar gelopen. We hebben er ruim twee uur gezeten en er is nooit iemand van de bediening langs gelopen om te vragen of alles naar wens was of dat we nog iets nodig hadden. Omdat bediening onzichtbaar is naar de bar gelopen om af te rekenen en daar lang moeten wachten totdat ik aan de beurt was.
De plek is natuurlijk geweldig, we zaten heerlijk met uitzicht op zee en strand maar dat maakt de verder zeer teleurstellende ervaring niet goed. Helaas geen aanrader dus.
Koesma N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Op 30 aug wezen eten bij Waves om 3 jaar huwelijksjubileum te vieren. Voorgerecht Thaise kippensoep (Tom Kha Kai) met alleen 2 stukjes kip en een paar taugé prijs 9,75. Wel erg duur voor een soep met 2 stukjes kip en niet echt lekker. Soep werd in theepot geserveerd. Je kreeg 2 broodjes en paar dumplings met eendvlees erin erbij. Hoofdgerecht Zeebaars met friet (23 euro) en mijn man Entrecote (23,50). Hoofdgerecht was wel oke. Creme Brulee als nagerecht. Dat was wel lekker.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Vanavond ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriend bij het Kurhaus gaan eten. Redelijk hoge verwachtingen gezien de naam en bekendheid van het Kurhaus. We namen beiden het 3-gangenmenu. Het voorgerecht en dessert waren niet erg bijzonder. Het hoofdgerecht (zeebaars) was wel erg smaakvol! De service was om te huilen, er zat geen enkele structuur in. Een studente deed hard haar best, maar miste duidelijk een horeca-opleiding. We moesten steeds lang wachten op de kaart, drinken en brood.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voor de verjaardag van onze vriendin wilde we iets speciaals en daar best iets meer voor betalen. Waves at the Kurhaus leek ons is leuk om uit te proberen en gingen dan ook op ons paasbest en onze hakken er naar toe! Uit uitzicht daar is prachtig, zaten op het buiten terras. De high tea werd gestart met een prosecco, toen kwam er een heerlijk tomatensoepje met een garnalenloempia (was aangekondigd als een vegetarische) en wij hadden al aangeven, dat twee van ons vier geen vis eten.
Daarna kwam na vragen van ons, de thee, toen moesten we weer vragen om de zakjes, is wel zo handig .
Toen kwam er een mooi opgemaakte etagère met lekkers en een los bord met scones, en een bord met broodjes. Het eten was kwalitatief niet wat je verwacht, dat is erg jammer! Ze durven er een hoop geld voor te vragen en als je dan belegde zachte bolletjes krijgt en droge scones en de kleine zoetigheden die het ook net niet zijn, is dat heel teleurstellend en voel je wel een beetje bedonderd. Zeker bij het afrekenen, waar je eerst moet zeggen, bij de pin, of je wel, of geen fooi wil afrekenen, als je dit niet ziet, gat het automatisch, dit zeggen ze dan ook niet bij de kassa. Dat is ook een manier om aan je fooi te komen, terwijl wij al extra gingen pinnen, inclusief de fooi.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten prima. Logistiek NUL. Er is genoeg bedienend personeel, maar ze staan vooral met elkaar te praten of doen andere dingen. Duurde lang voordat we welkomstdrankjes kregen. Broodjes met boter (er waren bordjes met mesjes gedekt) kwamen pas NA het voorgerecht (minstens drie keer om gevraagd). We hadden een wijnarrangement. Witte wijn bij het voorgerecht kwam pas nadat voorgerecht was geserveerd en pas na twee keer vragen, en werd niet bijgeschonken toen glas leeg was. Rode wijn bij hoofdgerecht kwam pas nadat hoofdgerecht was geserveerd en we er twee keer om gevraagd hadden. Na het toetje vroegen we om koffie: die stond 5 minuten te wachten op de bar: ben ik toen zelf maar gaan ophalen. De koffielepeltjes waren op: we kregen taartvorkjes bij de koffie. Ook bij de (losse) suikerpot lag een vorkje. Nogmaals keuken levert goede gerechten af, maar personeel is slordig, onoplettend, nonchalant en ook niet aanspreekbaar op betere serviceverlening. De prijs van het eten is stevig. Jammer voor zo'n gerenomeerd hotel/restaurant als het Kurhaus.
babette V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hier geluncht maar dit viel enigszins tegen. Dit omdat mijn verwachtingen hoger lagen bij zon hotel. Het was niet vies maar ook totaal niet speciaal. Bediening moet nog veel leren en loopt te klungelen. Verder prima plek met een fantastisch uitzicht!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor high tea gereserveerd, stond lunch genoteerd. Welkomstdrankje werd ter goedmaking aangeboden , terwijl dit onderdeel uitmaakte van de high tea. 2x vegetarisch doorgegeven was niet aan de keuken doorgegeven. Prijs/kwaliteit kan veel beter. (zie collega's)
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
vrijdagavond de eerste maal. Eten was redelijk. Bediening ronduit slecht. Personeel kennelijk zo van de straat geplukt zonder enige kennis.
kreis010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
High Tea, geen aanrader, zee slecht wanneer de bediening niet in de gaten heeft dat je meer dan een uur wacht op je etagère, bediening gaf aan dat het in de keuken niet goed gaat. Wij waren net van plan op de stappen inmiddels was het al 5 kwartier wachten geworden toen kwamen de hapjes maar geen thee? Gewoon slecht hier valt veel te verbeteren, bordjes vergeten, geen thee rondom slecht.