Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 09:00 - 02:00

Kan beter
CvanZijl .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteravond ihkv Festival Classique in Waves gegeten. Ontvangst was allerhartelijkst, maar daar bleef het ook bij. Precies 1 uur hebben we op ons voorgerecht (Gaspacho, hier heb je toch gewoon liters van klaar staan) en broodjes moeten wachten, terwijl het 3 gangendiner (voorafgaand aan een voorstelling in de grote zaal) voor het grootste deel van de gasten hetzelfde was. Daarna ruim 30 min op het hoofdgerecht moeten wachten, terwijl er niemand naar nieuwe drankjes kwam vragen of de tafel afruimde. Onderwijl liep de bediening heen en weer met hoofdgerechten en desserts, maar wist niet waar deze uitgeserveerd moesten worden. 15 min voor de voorstelling moest het dessert nog komen, waarbij we direct om koffie hebben gevraagd én de rekening. De koffie kwam eerst, na er om gevraagd te hebben, het dessert en de rekening hebben wij nooit aan tafel gekregen. Bij de kassa werd ruim € 40,00 teveel in rekening gebracht voor drankjes die wij niet gedronken hadden. Ondanks het feit dat het eten lekker was, was het diner duidelijk één groot fiasco! Het regende klachten om ons heen. Hier was heel goed te zien dat er geen goede afstemming was tussen manager, keuken en personeel en dit heeft helaas onze avond goed verpest!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
vriendelijke bediening toen zij naar 15 minuten ons ondekte . waren hier voor de lunch , de kart is en betje minimaal , eten prima maar ook niet meer.
elca .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijke bediening, maar 3/4 uur wachten op een toetje is niet prettig. Vissoep was met half rauwe mosselen, eend was erg koud. Hoofdgerecht was relatief veel vlees en weinig anders, dus balance miste en toetje, brood en boter pudding, leek er niet op.
In zo'n ambiance van kale houten tafels eten is niet wat past. Uitzicht is prachtig maar maakt niet alles goed.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het viel ons enorm tegen. We moesten lang wachten op smakeloos eten. We kregen kleine hoeveelheden waarvoor we veel geld moesten betalen. Ondanks specifiek aangegeven te hebben dat we de gerechten tegelijk geserveerd wilden hebben, kregen we in drie fasen opgediend. De eerste was dus al lang klaar terwijl de rest nog een half uur zat te wachten op hun gerecht.
widoekkel .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik had voorafgaand aan de reservering een deal gezien over een twee gangenlunch. Helaas was dat niet op de kaart zichtbaar. Dat is de enige aanmerking die ik heb.
Vivianne H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goede service en vriendelijk personeel.
Lekker gegeten.
Jeff-magda .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een prachtige locatie waar men rustig van een gezellige lunch kan genieten.
Ondanks een langzaam op gang komende bediening, een mooi geserveerde lunch bestaande uit ciabatta broodje zalm, tosti en een helaas lauw broodje jalapeno gehakt.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De High Tea is hier niet aan te bevelen. Trage en ongeinteresseerde bediening. De kwaliteit van het voedsel liet veel te wensen over. De sfeer in de moderne aanbouw waar het restaurant zit is er eigenlijk niet. Een teleurstelling. Niet het geld noch de moeite waard.
Gessel01 V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het is aan te raden om het 3-gangen of 4-gangen menu te kiezen. Maar er is geen probleem als een gast de a-la-carte will proberen. Wij waren met zijn vieren en twee kozen voor het 3-gangen menu en twee a-la carte. Er viel niets aan te merken op alle gerechten. Bediening, presentatie en smaak. Als we een of twee gerechten willen noemen: The tuna en de rib-eye ware uitzonderlijk.
Goed te doen met vrienden, partner en zakelijk. Met familie? Ja, maar zonder kinderen?
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verwacht er niet teveel van! Bediening was er heel er slecht,geen kennis van de kaart . En niet gastvrij. Ze roken zelf aan de soep met uit serveren! Om te kijken welke tomaat en welke de vissoep was! Nog nooit zo iets mee gemaakt.eten redelijk. Maar je zou toch meer verwachten hier. Je kan beter bij een van de strandtenten gaan zitten. Erg jammer dag deze ervaring zo slecht was.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik vond de prijs voor wat je kreeg niet terecht (32,50 p.p.), want ik heb voor andere plekken, waar je minder dan 20 euro betaalt, echt betere high tea's gehad. Het belangrijkste van een high tea is scones met jam en clotted cream, we kregen alleen scones. Na het vragen naar jam en clotted cream kregen we potjes jam die rechtstreeks uit de supermarkt kwamen en ook zo geserveerd werden. Ook hoort bij een high-tea toch iets van luxe en gezellige thee. Geen lelijke theedoos met kant-en-klaar zakjes. Verder was de tafel ook niet mooi gedekt. En de sandwiches die bij een high tea horen waren vervangen door simpele afbak bolletjes met een beetje beleg ertussen (de eiersalade was overigens wel heel lekker). Het uitzicht was prachtig en absoluut de moeite waard, maar ik vond de high tea onder de maat.
ineke D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Prima bediening.Goed eten.Geweldig uitzicht.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Maandag 27/3. Heerlijke dag met zon; spontaan besloten we naar de Waves te gaan. Eerst een glas gedronken op het ruime en mooie terras. Zeer vriendelijke bediening maar dat is altijd het geval bij de Waves. Later kregen we binnen een tafeltje aan het raam met het prachtigste uitzicht op zee en de ondergaande zon, genieten! We namen alleen een hoofdgerecht: griet met een glas viognier, een gul glas goede wijn.
Goede broodjes en boter op tafel, daarna de griet die mooi klaargemaakt was, maar wat ons wel opviel was de zeer kleine portie vis (26,50 euro) een flietertje zachte purée, een oester onder de vis (sterk van smaak) en 'n gegrilde pastinaak. Alles drééf in de lichtgroene olie, doodzonde. De purée werd meteen vermengd met de olie, doodzonde.
Zeer attente en aardige bediening, men nam onze klacht wel serieus maar nam geen actie dan de mededeling dit aan de keuken te melden.
Ik kom hier graag eten maar dit gerecht behoeft wel wat verbetering.
Nog een tip voor de bezoekers: neem je zonnebril mee aan het raam!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Slechte keuken,kleine kaart en personeel wat niet wist wat ze moesten doen en renden door elkaar.Het eten werd koud opgediend en was redelijk.We hadden eend ,met een hoopje groeten.Alles duurde uren en we moesten konstant vragen waar het eten bleef.Jammer ,dit was altijd heel goed,maar begreep dat er een ingehuurde kok was en uitzendkrachten,die totaal de kaart niet kenden.Hier kom ik al 20 jaar,maar helaas de eetbeleving is er totaal niet meer bij.Dus Kurhaus doe hier wat mee.
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Geen gastvrijheid, lange wachten op bediening en eten. Helft aangeboden menu niet op voorraad en later blikt toch een gedeelte van het menu aanwezig te zijn. Echter pas na het voorgerecht aangeboden.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had er toch ietsje meer van verwacht van de high tea.wand volgens het programma cassa de consementen programma waren jullie de beste met de high tea.en dan verwacht je er wel wat van. Ik wil niet zeggen dat het slecht was. Het was voldoende.met vriendelijke groeten M.V.R Veenstra
Guts W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was een grote teleurstelling. De bediening had geen idee, er stond vrijwel niets meer op de kaart, we moesten op alles heel lang wachten en het eten was middelmatig en dan ben ik nog aardig. We zijn na het voorgerecht vertrokken. De laatste keer dat we bij Waves aten zwaaide Marc Smeets nog de scepter in de keuken, wat een wereld van verschil...
Amstelman .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het duurde even tot ze op gang waren voor de lunch, terwijl we er om 12.30 waren. Aardig aan de prijs maar erg mooi uitzicht over zee en strand. Geen mosterd bij de kroket met brood. Fors formaat bisque.
Mirona K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prachtig uitzicht over het strand en de zee, goede bediening en de High Tea was van hoge kwaliteit! Zeker een aanrader voor een leuke middag in Scheveningen!