Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 2586 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves at the Kurhaus in Den Haag is een restaurant, bar en serre met het grootste terras van Scheveningen. Onze chef-kok schotelt u de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal onze bartender de lekkerste cocktails voor u shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

“Het in stand houden van de seizoenen is het in stand houden van het prachtige koksvak. En waar beleef je de seizoenen intenser dan aan de kust? Of het nou slecht of mooi weer is, het strand is altijd bijzonder. Ik ga aan deze strandbeleving iets toevoegen, en dat is smaak. Pure smaken, die passen bij het seizoen, liefst uit eigen land, zonder gefrutsel. Geen logischer plek om dat uit te voeren dan bij Waves.” - Chef-kok Waves at the Kurhaus

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Waves at the Kurhaus

De tafel van Herman B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lang wachten, slechte bediening, last van meeuwen op het terras.
Kwaliteit van het eten is goed!
Daan E.
ja wat moet je er van zeggen , vergane glorie is het juiste woord.
Tiko O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was lekker en de sfeer was gezellig.
Claudia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was heel lekker, gezellig en verder prima!
Wij hadden een overnachting incl. diner en het enige minpuntje was dat er geen echt vleesgerecht gekozen kon worden, het was vegetarisch, vis of kip (en dat is gevogelte, geen vlees-vlees).
En omdat je met de ondergaande zon te maken hebt, zou ik iets beter geplaatste parasols gebruiken, of met een betere vorm...
M.W.C. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten is lekker en keurig opgemaakt. Het restaurant zelf is wel gedateerd. Daar staat weer tegenover dat je kunt genieten van het uitzicht op zee.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was goed maar we zijn erg teleurgesteld in het personeel en de inrichting van het restaurant. Niet schone en rommelige tafels. Onze komst was niet voorbereid. We kregen een bodempje prosesso en moesten vragen om een gevuld glas. Het personeel ontwijkt continue je blik als je een vraag hebt. Bij het afrekenen kon alleen een Engelstalige dame ons te woord staan, Ze sprak geen woord Nederlands. Toen ik in het Engels zei dat ik dat jammer vond, stopte ze meteen met haar werkzaamheden en vroeg met een kwade blik aan een collega om met ons af te rekenen. Voorlopig ga ik niet meer naar Waves.
claudia D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
het restaurant is op een mooie locatie echter de bediening moet veel beter. De wachttijden waren best lang alhoewel het helemaal niet druk was. Twee keer werd het verkeerde drankje aangeleverd.
vdpol .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke en mooi opgediende gerechten met een uitstekende bediening. Mooi uitzicht over strand, zee en ondergaande zon.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Engelstalige bediening vinden wij erg vreemd en hebben we bij de reservering niet gezien. De taal is voor ons geen probleem maar we zijn in Nederland dus willen we ook in eigen taal aangesproken worden.
John D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ontvangst liet op zich wachten voordat de bediening ons naar ons tafeltje begeleiden. Zijn ook van tafel gewisseld omdat we bij een glazen tussendeur geplaatst werden waar het tochten en koud was!
Moesetn lang wachten op ons bestelde drankjes en we hadden ons erg verheugd op het aspergediner.
De aspergesoep werd in etappes gebracht....nl borden met asperge/ei kwam eerst en pas na 5 minuten de kannetjes met de aspergeroom. Vreemd dit moet toch kort na elkaar geserveerd worden.
Tussen de aspergesoep en het brengen van het hoofdgerecht heeft zeker 20/25minuten gezeten en daarnaast ook het dessert liet op zich wachten. De serveerster was uiterst vriendelijk en verontschuldigde maar, maar daar hebben wij niets aan. Wij hadden ons véél meer voorgesteld van het familiediner. De serveerster vroeg aan het einde of ze ons nog een kopje koffie o.i.d. kon aanbieden, maar dit was wel op de rekening opgenomen! Jammer er zit ook géén enkel structuur in de bediening of wat dan ook. Hier valt nog heel wat in te verbeteren.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Teleurstellende service/ bediening, matige kwaliteit eten, heeft de naam maar stelt verder niet veel voor. Geen aanrader
Delange T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super Hotel met uitzondering dat ze bij het restaurant zouden moeten op d hoogte zijn wie al da niet in half pension of juist kamer en ontbijt heeft.Kan vermeden worden door kamernummer te vragen ipv de klanten de rekening onterecht te presenteren.Ontbijtbuffet verdiend een 10/10.Personeel zeer vriendelijk en toch behulpzaam. Kamers heel netjes en alle comfort.Komen zeker nog eens terug.
Mvg Tony
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Teleurstellende ervaring op 20 mei. Tafel voor 5 personen besteld, ruim op tijd, maar bij binnenkomst was er niemand om ons te verwelkomen.
Teneinde maar zelf 2 tafels aan elkaar geschoven, omdat het Pinksteren was en overal druk zijn we gebleven, ook omdat het een verrassingsdiner was voor de jarige. De tafels waren erg vies en het duurde zeker 15 minuten voor men een doekje had gevonden. Daarna duurde het weer 20 minuten alvorens een drankje werd opgenomen. Wij hadden erge zin om hard weg te lopen maar dat kon niet ivm de jarige.
Toen de wijn werd gebracht (door weer een derde onvriendelijke persoon) werd die op tafel gezet zonder kurkentrekker, weer gewacht een tijdje. De kurkentrekker was zoek, zelf hebben we ook meegezocht achter de bar, zo erg was het al. Bij het opnemen van de maaltijden vertelde de bediende dat iedereen erg moe was, er was onderbezetting en het was zo druk geweest, ongelofelijk en dat met Pinksteren.
De maaltijd was redelijk goed, het hoofdgerecht kwam op tijd na het voorgerecht. Het was allemaal niet spectaculair. Het uitzicht wél en ik vermoed dat het restaurant daar louter op drijft. Wij hebben in de Waves vaker gegeten, eerlijk gezegd komen we vooral voor het uitzicht, het eten is matig, dat weten we en de prijzen van drank en eten niet in overeenstemming.
Tot slot klopte de rekening niet: er stond een fles wijn te veel op en een portie oesters die we niet hadden gegeten. De volgende dag heeft mijn man het teveel betaalde op gehaald, hetgeen ridicuul is.
Op mijn verzoek per mail de volgende dag om ons te bellen is niet gereageerd helaas. Heel onprofessioneel, vandaar deze recensie.
Al met al een matige ervaring en een hoge rekening. Het uitzicht blijft onverminderd mooi maar doe wat aan uw personeel!!
vanderschaftelly V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Geen bediening op terras. Aankleding en personeel restaurant in schril contrast met ambiance Kurhaus.
In menige strandtent beter bediend en lekkerder gegeten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lunch valt heel erg tegen, vrij smakeloos en 2 slokjes droge kipsaté met wat friet voor € 17,50: nee, Weinig keus ook. De witte wijn was wel goed. Kurhaus heeft een naam, maar daar is alles voor mij mee gezegd. Wil best wat meer betalen voor iets goeds, maar hier kom ik niet meer. Misschien was de verwachting te hoog.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Van Kurhaus verwachtten wij een betere service, maar wellicht had het alleen nog die naam. Soep en Asperges prima, maar het ei ontbrak en kwam toen de asperges al bijna op waren. De drankjes stonden al een tijdje op de bar, pas toen we er naar vroegen werden ze uitgeserveerd. En er werd regelmatig met lege flessen gegooid? Achter de bar was het in ieder geval rumoerig. Overigens wel fraai plafond ????
Heidi H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Na het lezen van de mindere recensies hadden mijn man en ik niet veel hoop om bij waves te gaan dineren maar het zat in het arrangement dus toch gegaan.
Maar alles viel ons 100% mee.
De bediening was uiterst vriendelijk, het eten en de wijn heerlijk. Wel zagen we een mevrouw rondlopen en kijken of het personeel het goed deed naar ons idee. Misschien lag het daaraan?
De volgende dag was het een eerste stranddag en dus erg druk op het terras van Waves.
Daar ging het wel wat rommelig. dat kwam denk ik door de eerste dag. Er liepen verschillende meisjes en jongens in de bediening die ieder eenandere taak hadden. Afrekenen kon niet bij iedereen bijvoorbeeld. Ze zou een collega halen maar we zijn uiteindelijk maar naar binnen gegaan om daar af te rekenen. Ook prima.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vroeger kwam ik hier vaak. Ok Voor confetenties. Nu commerciëler geworden. Slechte service. Lunch gerecht kan beter. De andere gasten waren diep teleurgesteld. Ik had de reviews gelezen dus ik verwachtte er niet veel van. We hebben lang moeten wachten op 2e drankje.
Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Twee dagen na elkaar gegeten in (gastronomisch) restaurant Waves .De eerste keer kregen we een uitzonderlijke crabsoep,ijs ijskoude oesters waar geen enkele smaak inzat vanwege de koude. Daarna een pracbtige zeetong die echter te weinig gebakken was. Omdat de producten zo mooi waren wilden wij dit restaurant toch een tweede kans geven. Maar jammer genoeg was het nu nog veel erger : na zeer lange wachttijd kregen we weer die sublieme vissoep maar dan na een uur wachten kregen we toch aandacht van een overigens vriendelijk perso eelslid waar we aan vroegen wat er met bestelling gebeurd was ( geen overbodige vraag daar men dag ervoor met dessertkaart daar stond terwijl we nog geen hoofdschotel hadden gekregen) Wij stelden voor het hierbij te laten daar onze appetijt over was naal die onzin (urenlang wachten op 2slechte broodjes, eerst soep en dan lepel enz bijna te bela chelijk voor de standing van dit restaurant). En toen kwamen weer 2 pracbtige zeetongen ( eentje te weinig gebakken en eentje bijna rauw -ik kon visvlees niet van de graten krijgen...ok wij haddendeze kunnen terugsturen maar wij waren beide deze vaudeville beu en spraken met de 'manager' die aa ndrong de dingen recht te zetten met een drankje Wij hoefden echt niets meer enkel nog de eetzaal teleurgesteld verlaten. De manager liet dan in de rekening 1 tong (het waren er al 3 mislukte)vallen en daar zouden we dan blij mee moeten zijn! Niets kon ons de rampetentjes tijdens het verblijf in dat uitzonderlijk mooiehotel goed maken.Niemand schijnt zich zorgen te maken omdeze toestand. Wij zijn echt geen moeilijke klanten maar hebben heel wat van de wereld gezien en in diverse soorten restaurants simpele en de beste 3 sterrengelegenheden. Maar deze 2 maaltijden spanden de kroon en niet op een positieve wijze. Voor ons geen 3e keer meer
Corine A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De maaltijdkwaliteit is redelijk. Vlees of vis is goed gegaard maar maaltijd is lauwwarm en de frietjes soms "zwartig". We hebben het niet gevraagd maar op de kaart geen keuze voor iets anders dan friet.
Een tip voor het restaurantpersoneel: vraag je gasten altijd eerst of ze wat willen drinken voor je met de kaart komt.
Sascha M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het terras met rondslingerend afval en peuken komt niet zo heel gezellig over. Het personeel had het niet echt druk, dus genoeg tijd om de boel er iets aantrekkelijke uit te laten zien. Toen het eten kwam was er een enorme windvlaag die ervoor zorgde dat er aardig wat zand in mijn bord vloog waarop de over zei dat ik het maar moest proberen. Een heel teleurstellende ervaring.