Waves at the Kurhaus

• Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles was prima.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was ongelofelijk! Wij hebben 1 uur moeten wachten op het voorgerecht, om dan te horen, dat ze nog maar een portie van het menu hadden. Wij hebben ca. 30 minuten moeten wachten op drank. Het water wat bij besteld hadden kwam helemaal niet, totdat wij een ober aanspraken, die ons vroeg of wij plat of bruisend water wilden hebben. Wij herhaalden plat en hij kwam met bruisend. Ca. 5 keer kwam op die avond eten of drankjes (wat niet van ons was) aan onze tafel, terwijl wij tegelijkertijd door maar liefst 3 verschillende personen bediend werden. Wijn werd ingeschonken, waarbij de fles opraakte en wij maar een half glas hadden….gelukkig kwam na een tijdje de ober terug en maakte het glas overvol. Het geheel maakte een erg rommelige indruk, ondanks dat er hard geprobeerd werd om het goed te krijgen.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Slechte service, lange wachttijden, waardeloze inrichting, veel te massaal. Te veel ellende om op te noemen, ik beperk me tot de highlights (lowlights if you wish); Broodjes te laat gebracht in bruine kots zakjes, mayonaise eveneens in papieren wegwerp bakjes, servies van bedenkelijk niveau (waarschijnlijk een restpartij), rekening in een aandoenlijk houten kistje gevuld met schelpen ........... kortom, absoluut geen waar voor je geld. Dit is een ervaring die je in een snelwegrestaurant verwacht maar niet bij het Kurhaus. De allure is volledig weg uit het Kurhaus, zeker als je voormalig restaurant Kandinsky bent gewend. Nee, het is een laagdrempelig oord voor jan en alleman geworden. Heel erg jammer. Mij zien ze hier niet meer terug.
Mineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bij ontvangt geen gastheer/vrouw, stonden er maar te wachten om naar een gereserveerde tafel gebracht te worbden. Bediening erg rommelig, bijv bij het brengen van brood niet direct de boter etc. mee. Er word soep geserveerd, zonder lepel. Ook dat werd pas later gebracht, doe dat toch meteen. Op ons hoofdgerecht wel een uur moeten wachten, hier uiteindelijk ter plaatse klacht over ingediend. Al met al een zeer slechte eerste ervaring met luchen Kurhaus, iets wat je zeker niet verwacht van een 5* hotel
Elc P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op 11 november jl. om 17 u een tafeltje gekozen in het bargedeelte .
Wij wilden eerst koffie drinken en daarna naar het aangrenzende restaurant Waves. Alhoewel slechts 1/3 van de tafeltjes bezet was duurde het een kwartier voordat een ober zich meldde. Na onze bestelling 20 minuten gewacht op een kopje koffie en een koude dubbele espresso. Gevraagd om nieuwe espresso kwam die wel snel,maar was zeker niet warm genoeg. Opviel dat in het restaurantdeel vijf mensen achter de balie wel bewogen,maar niet aan de service iets bijdroegen. Daarop besloten wij na 8,40 euro te hebben betaald het Kurhaus te verlaten en elders te gaan dineren. Kortom: slechte service en dito koffie. Wel een prachtig zicht op de zee en de pier.
Craig V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was prima met n extra vh huis alleen duurde het best lang tussen de gerechten door decbediening is vriendelijk en de sfeer goed n prachtig uitzicht op de zee en de gang naar het restaurant ook had nog n wens gedaan voor het reserveren welke niet was ingewilligd waardoor iemand niet zo lekker had gegeten maar de rekening was daarentegen weer n positieve verassing al met al n leuke ervaring voor in het plakboek en op naar de volgende maak er n 7.5 van want t is toch t kuhrhaus en t was n hele goede poging eet smakelijk en veel plezier
Marijke_Verschoore .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dag tevoren een high tea gereserveerd.
Heerlijk zaten wij op het terras in de schaduw. Na de prosecco duurde het wel drie kwartier voordat er (dat moet worden gezegd) een heerlijk garnalenkroketje werd gepresenteerd met een kommetje lauwe paprikasoep en een reepje zalm dat goed smaakte. Toen vijf kwartier hierna nog niets was geleverd en de mensen aan de tafel naast ons die een uur na ons kwamen wel al de etagere op tafel hadden trokken wij aan de bel. De ober was zeer verbaasd en zei dat hij gelijktijdig voor ons ook had besteld. Pas 2 1/2 uur na onze aankomst werd de etagere op tafel gezet.
De kwaliteit liet zeer te wensen over. De hapjes kwamen uit de vriezer, slap kauwgomachtig deeg in plaats van knapperig met papperig fruit erop. Alleen de macarons waren goed. Scones ook oud en opgebakken met gewoon slagroom en geen clotted cream zoals het hoort. De gerookte zalm op de reepjes gewoon witbrood proefde ook niet vers. De thee was lekker.
Prijs € 32,50 per persoon.
Ik voelde mij beschaamd naar mijn invitée.

Arjanvalk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het een was een High Tea. Goed verzorgd, gezellige bediening, het uitzicht is ontzettend mooi. Geen haast, er wordt de tijd genomen om het in delen op te dienen.
Gebr .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
tafeltje op het terras. heerlijk weer, mooi uitzicht en een ondergaande zon. het eten was goed en de bediening ook. wij hadden een prima avond.
Stefan_57 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was goed bereid, erg smaakvol.
Service was matig. Wijn werd (bij een 4-gangen menu en wijnarrangement) 2 keer tegen het einde van het gerecht geserveerd. Eten kwam nog terwijl de vorige wijn er nog stond. Tempo was erg hoog terwijl je een relaxte avond wilt hebben. Na hiervan wat gezegd te hebben gebeurde bij het gerecht erna exact hetzelfde.
Door slechte communicatie was er een misverstand over het bestellen van cocktails waardoor we deze hebben gelaten.
Bij het afrekenen werd er 20 euro meer in rekening gebracht dan afgesproken.

Sbaritello .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
1 De bediening was tot halverwege het avondeten ok, daarna helaas bijna niet aanwezig. Wij hebben na 30min zelf om het dessert moeten vragen bijv.

2 in zo'n leuke restaurant past een TV met sport aan en juichende mensen op de achtergrond er niet bij, dat is iets meer voor een sportbar. Nog al tegenvallend gezien het decor en de setting.
JoCor .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden een driegangendiner met perfect uitzicht op het vuurwerk van Korea en China. Vooral het voorgerecht dat bestond uit Doradefilet met Paprikasalsa met daarop krokante langoustine was geweldig. Wat een heerlijke smaken! Maar ook het hoofdgerecht bestaand uit Runderlende met Seizoen groenten met rode wijn jus was lekker. De maaltijd werd afgesloten met een heerlijk dessert, dat bestond uit IjsYoghurt, Watermeloen overgoten door een meloen soepje. De vriendelijke bediening daarbij maakte onze avond helemaal af.
Koffiepot .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een heel fijne avond gehad bij de Waves at the Kurhaus . Het is alleen jammer dat het eten niet zo goed was als vorig jaar. terwijl het wel duurder is geworden . nu 59,50 pp. Het was lekker maar er zijn een paar opmerkingen, groenten mogen best beet gaar zijn maar nu waren ze erg hard . en stug...Het vlees was niet echt mals. En een flesje water Chaudfontaine voor 6,95 is een beetje te gek ......Jammer ,maar vorig jaar was het echt een stuk beter !!!!!
Robsablairolles .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na Beauty and the Beast een tegenvaller voor mijn gezin: een vooraf geboekte High Tea kon niet geleverd worden. Terras was nagenoeg leeg maar een langdurige check was nodig voor een beschikbare tafel. Na 25 minuten kwam de eerste ober. Mijn hoofdgerecht was een halve, ietwat rubberen kreeft. Een ongezellige sfeer.
AmandaR .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. De gerechten mooi opgemaakt en heerlijk op smaak. De entree is prachtig maar het restaurant zelf is erg modern. Mag wat meer sfeer hebben gezien de grandeur vannhet Kurhaus zelf.
Nordenau .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor een lunch met 4 personen naar Waves gegaan. We kregen waar we om gevraagd hadden, een tafel met mooi zicht op strand en zee. Vriendelijke correcte bediening en 4 prima lunch gerechten. De waves salade met vis is een bord vol heerlijke vissoorten met daarnaast een bakje frisse sla, lekker! ook de hamburger is gewoon erg lekker, en bovendien origineel geserveerd op een houten blad en heerlijke frieten in een metalen emmertje. Ook de garnalenkrokketjes vielen in de smaak. Daarbij een flesje frisse Touraine Sauvignon.
We komen nog eens terug, en willen dan op het grote terras zitten.
Genieters3 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zodra je hier binnenloopt zie je de allure die het Kurhaus al jaren heeft, we hadden een high tea besproken en deze ontbrak aan werkelijk niks, van hartig tot de heerlijke huisgemaakt cheesecake. Dit alles met een mooi uitzicht op de zee en boulevard. Prijskaartje liegt er niet om maar dan krijg je ook waar voor je geld.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteren verrast met een high tea bij het Kurhaus. We konden heerlijk buiten zitten met uitzicht op de boulevard en de pier. De high tea bestond uit prosecco, een voorgerecht met een paprikasoepje, een garnalenkroketje en een stukje zalm en een etagère met: fruit (voornamelijk meloen en wat hard), sandwiches met kaas en brie, bonbon, cheesecake, kersentaart, soesje, cake met spijs, chocoladesoesje. Het was allemaal heerlijk.
We kregen een potje thee per persoon waar twee glazen thee uit konden, maar werd niet meer aangevuld. Mijn man donk liever koffie, dat was geen probleem en de vriend van mijn dochter water, maar ook dat was geen probleem.

De bediening was vriendelijk maar je verwacht van zo' n ***** sterren hotel net meer iets etiquette. Verder is het hotel een beetje vergane glorie, maar toch voel je je er speciaal.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was goed tot uitstekend. Wij hadden een overheerlijke tong, maar een van mijn tafelgenoten had een gerookte zalm die nogal taai was. Te veel ketting in het visvlees. De bediening deed hun best, maar toch ging er wel eens iets mis doordat de bediening binnen met elkaar stond te praten en daardoor geen oog had voor het terras. De ambiance van het Kurhaus is helaas achteruit gegaan in de afgelopen jaren en toont kaal en leeg. Dankzij het mooie weer en het mooie zicht op de boulevard hadden wij toch een heel gezellige lunch.
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Soms een beetje te vlot, veel tempo tussen de verschillende gerechten. Kwaliteit diner en wijn erg goed.
We hadden van de ambiance in het Kurhaus wat meer verwacht.