Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 2586 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves at the Kurhaus in Den Haag is een restaurant, bar en serre met het grootste terras van Scheveningen. Onze chef-kok schotelt u de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal onze bartender de lekkerste cocktails voor u shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

“Het in stand houden van de seizoenen is het in stand houden van het prachtige koksvak. En waar beleef je de seizoenen intenser dan aan de kust? Of het nou slecht of mooi weer is, het strand is altijd bijzonder. Ik ga aan deze strandbeleving iets toevoegen, en dat is smaak. Pure smaken, die passen bij het seizoen, liefst uit eigen land, zonder gefrutsel. Geen logischer plek om dat uit te voeren dan bij Waves.” - Chef-kok Waves at the Kurhaus

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
NVT
Heleenrijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Op zondagmiddag met familie geluncht in het Kurhaus. Ik had een vissalade genomen waar ik hoge verwachtingen van had! Je eet in het Kurhaus ,in Scheveningen en de salade is 16.50 euro dus.......Nee het viel vies tegen!! Zaten een paar waterige garnalen in ,uitgedroogde mosselen en een piep klein stukje zalm .Er zouden tomaten in zitten ,er zat wel geteld 1 mini tomaatje in. Het lag op een bedje van een paar zuur smakende slablaadjes! Dit had ,naar mijn idee ,beter gekund en zeker voor deze prijs!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Mooi uitzicht aan het raam, goede bediening en lekkere High tea
j.vissers3 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
honden in het restaurant vindt ik en mijn man niet kunnen hebben zelf 2 honden maar nemen ze nooit mee naar een restaurant
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend diner, prettige en nette bediening in een rustige en sfeervolle ambiance. Uitzicht op zee is prachtig.
J.T. G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Na een eerdere zeer positieve ervaring 5 dagen geleden, waarbij helaas twee van onze vrienden op het laatste moment moesten afhaken, hadden we vandaag voor een reprise geboekt. Hoewel we op het terras werden verrast door een paar korte buitjes, zaten we onder de grote parasols voldoende droog bij een aangename temperatuur na een zeer warme week. De lunchgerechten waren prima, hoewel een bestelde uitsmijter moest worden vervangen door een ander gerecht omdat de eieren op waren. De domper was de zeer slechte service. We kregen snel een eerste drankje, maar daarna moesten we een half uur op de beloofde menukaarten wachten, die we pas na herhaald vragen kregen. Opnieuw lang wachten op de bestelde sandwiches, waarna er niemand meer naar ons omkeek. De dames van de bediening stonden bij voorkeur met de rug naar het terras bij de counter. En als we eindelijk hun aandacht hadden om bv. koffie bij te bestellen zeiden ze dat ze er zo aan kwamen en bleven vervolgens weer weg. Totaal anders dan bij het eerste bezoek.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was echt super goed en de presentatie daarvan was ook erg mooi. Een high tea is iets duurder dan ergens anders, maar wij vonden het zeker waard.
De bediening was niet fantastisch. De bestelling was niet volledig en soms was er 5 a 10 min niemand op het terras te zien. Andere mensen moesten bijna 10 min wachten op bestek terwijl ze hun eten al hadden.
De zonneschermen waren deels kapot en zag er verouderd oud. Op veel stoelen zat vogelpoep en de aankleding had wel iets netter gemogen. Dit was de eerste keer dat we bij het Kurhaus hebben gegeten/gezeten en mijn verwachtingen waren toch hoger. De grote hal in het midden zag er wel echt prachtig uit. Volgens mijn vriendin was het Sissi achtig.
Uiteindelijk zou ik voor de high tea nog wel een keer terug gaan.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Vanavond bij Waves gegeten. Met dit weer zou je denken dat het terras afgeladen zou zijn. Maar het was uitgestorven. Er was twijfel bij het personeel of we iets konden eten, moest nagevraagd worden terwijl het 18:00 uur was. Uiteindelijk een flesje wijn besteld, moesten we zelf openmaken want de bediening had werkelijk geen idee hoe ze dat moesten doen. Eten was niet wat ik van dit restaurant verwacht had, erg teleurstellend en roergebakken gamba”s waren gewoon smakeloos. Maar het ergste van alles was dat het personeel gewoon €5,- extra fooi in de pinautomaat intoetste. We zagen dat na afrekenen. We kregen uiteindelijk met een zuur gezicht zonder iets te zeggen een briefje van €5 op tafel gekwakt. Waarschijnlijk vonden ze de fooi te laag, maarfooi moet je verdienen..... Spijt en was de laatste keer!
Burgina M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker gegeten. Wel een wat beperkte keuze. De bediening was goed en gezellig.
J.T. G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lunch op het terras met uitzicht over strand, zee en attracties als de pier. Ondanks de temperatuur van 28 graden C met een zeewindje een erg aangename plek om te zitten. Lunch met broodjes zalm en carpaccio uitstekend verzorgd en lekker. Bediening attent en vriendelijk. Drankjes kwamen snel, broodjes in een rustig tempo. Allemaal precies goed.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
ik had hoge verwachtingen van het kurhaus, helaas zijn deze niet waargemaakt.
ik vond het een zeer slechte ontvangst en een slechte bediening, ik had meer varwacht, de gerechten zagen er wel mooi uit en waren zeer lekker.
De tafel van Herman B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Lang wachten, slechte bediening, last van meeuwen op het terras.
Kwaliteit van het eten is goed!
Daan E.
ja wat moet je er van zeggen , vergane glorie is het juiste woord.
Tiko O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was lekker en de sfeer was gezellig.
Claudia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was heel lekker, gezellig en verder prima!
Wij hadden een overnachting incl. diner en het enige minpuntje was dat er geen echt vleesgerecht gekozen kon worden, het was vegetarisch, vis of kip (en dat is gevogelte, geen vlees-vlees).
En omdat je met de ondergaande zon te maken hebt, zou ik iets beter geplaatste parasols gebruiken, of met een betere vorm...
M.W.C. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten is lekker en keurig opgemaakt. Het restaurant zelf is wel gedateerd. Daar staat weer tegenover dat je kunt genieten van het uitzicht op zee.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was goed maar we zijn erg teleurgesteld in het personeel en de inrichting van het restaurant. Niet schone en rommelige tafels. Onze komst was niet voorbereid. We kregen een bodempje prosesso en moesten vragen om een gevuld glas. Het personeel ontwijkt continue je blik als je een vraag hebt. Bij het afrekenen kon alleen een Engelstalige dame ons te woord staan, Ze sprak geen woord Nederlands. Toen ik in het Engels zei dat ik dat jammer vond, stopte ze meteen met haar werkzaamheden en vroeg met een kwade blik aan een collega om met ons af te rekenen. Voorlopig ga ik niet meer naar Waves.
claudia D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
het restaurant is op een mooie locatie echter de bediening moet veel beter. De wachttijden waren best lang alhoewel het helemaal niet druk was. Twee keer werd het verkeerde drankje aangeleverd.
vdpol .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke en mooi opgediende gerechten met een uitstekende bediening. Mooi uitzicht over strand, zee en ondergaande zon.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Engelstalige bediening vinden wij erg vreemd en hebben we bij de reservering niet gezien. De taal is voor ons geen probleem maar we zijn in Nederland dus willen we ook in eigen taal aangesproken worden.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ontvangst liet op zich wachten voordat de bediening ons naar ons tafeltje begeleiden. Zijn ook van tafel gewisseld omdat we bij een glazen tussendeur geplaatst werden waar het tochten en koud was!
Moesetn lang wachten op ons bestelde drankjes en we hadden ons erg verheugd op het aspergediner.
De aspergesoep werd in etappes gebracht....nl borden met asperge/ei kwam eerst en pas na 5 minuten de kannetjes met de aspergeroom. Vreemd dit moet toch kort na elkaar geserveerd worden.
Tussen de aspergesoep en het brengen van het hoofdgerecht heeft zeker 20/25minuten gezeten en daarnaast ook het dessert liet op zich wachten. De serveerster was uiterst vriendelijk en verontschuldigde maar, maar daar hebben wij niets aan. Wij hadden ons véél meer voorgesteld van het familiediner. De serveerster vroeg aan het einde of ze ons nog een kopje koffie o.i.d. kon aanbieden, maar dit was wel op de rekening opgenomen! Jammer er zit ook géén enkel structuur in de bediening of wat dan ook. Hier valt nog heel wat in te verbeteren.