Waves at the Kurhaus

Gevers Deynootplein 30 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waves at the Kurhaus

Waves is een restaurant met bar, serre én het grootste terras van Scheveningen. De chef-kok schotelt je de heerlijkste gerechten voor, het uitzicht doet de rest. Waves organiseert geregeld speciale avonden. Bij mooi weer zal de bartender de lekkerste cocktails voor je shaken aan de buitenbar en ontsteekt de chef de barbecue.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waves at the Kurhaus

Indien u met het openbaar vervoer van Den Haag Centraal Station naar Grand Hotel Amrâth Kurhaus komt, dan kunt u tram 9 of bus 22 naar het hotel nemen. Wanneer u via Den Haag Hollands Spoor reist, kunt u tram 1 of 9 nemen. U stapt voor de deur uit bij hal
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
babette V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hier geluncht maar dit viel enigszins tegen. Dit omdat mijn verwachtingen hoger lagen bij zon hotel. Het was niet vies maar ook totaal niet speciaal. Bediening moet nog veel leren en loopt te klungelen. Verder prima plek met een fantastisch uitzicht!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor high tea gereserveerd, stond lunch genoteerd. Welkomstdrankje werd ter goedmaking aangeboden , terwijl dit onderdeel uitmaakte van de high tea. 2x vegetarisch doorgegeven was niet aan de keuken doorgegeven. Prijs/kwaliteit kan veel beter. (zie collega's)
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
vrijdagavond de eerste maal. Eten was redelijk. Bediening ronduit slecht. Personeel kennelijk zo van de straat geplukt zonder enige kennis.
kreis010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
High Tea, geen aanrader, zee slecht wanneer de bediening niet in de gaten heeft dat je meer dan een uur wacht op je etagère, bediening gaf aan dat het in de keuken niet goed gaat. Wij waren net van plan op de stappen inmiddels was het al 5 kwartier wachten geworden toen kwamen de hapjes maar geen thee? Gewoon slecht hier valt veel te verbeteren, bordjes vergeten, geen thee rondom slecht.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteren arrangement van Kurhaus incl. 3 gangen diner. Nog nooit zo verschrikkelijke slecht restaurant meegemaakt. eerst in een lange rij 15 min. wachten voordat we naar onze tafel werden gebracht. Drankjes besteld, daarna eten besteld. Toen 10 min. later het voorgerecht werd geserveerd waren de drankjes er nog niet, deze kwamen toen het voorgerecht op was. Hoofdgerecht (1x kabeljauw en 1x sukade). Vis was glazig en smaakte naar diepvries, sukade was niet door heen te komen. Om ons heen minimaal 4 tafels die precies hetzelfde vonden. Alles teruggestuurd en het toetje maar niet meer afgewacht. Medelijden met de bediening, de meesten deden hun best maar tevergeefs.
Bij uitchecken aangegeven dat het zo slecht was, receptioniste beaamde dat ze vaak klachten krijgt.
Nooit meer!!
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer slechte high tea alles was diepvries en daardoor cake en zandgebakjes nat en niet heel van de etagere te pakken. Chocolaatjes waren wit uitgeslagen de clotted cream was slagroom uit een spuitbus die dus na enkele
minuten meer op melk leek. Sandwiches waren uit de diepvries ontdooide sesambolletjes. Met andere woorden voor € 32.50 dik en veel te veel betaald. Dit is zeer slecht voor het Kurhaus ik had daar toch echt wel meer van verwacht. GEEN aanrader dus.
Aruna R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een raar momentje...mijn jas hing als een van de weinigen in de kast. Ik vroeg of ik mijn jas mocht, maar de ober keek tot twee keer in de kast en zei dat mijn jas er niet hing. En ik zag mijn jas daar wel hangen. Ook de bediening leek naar ons toe wat van hun apropos. Wellicht zijn ze het niet gewend om gekleurde gasten te ontvangen. Dat laatste vind ik wel erg raar en vreemd! Zeker bij het kurhaus
Vic T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren gezellig wezen eten met onze ex buren, is erg goed bevallen. Erg vriendelijke en goede bediening, super wijn en mooie gerechten.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.
CvanZijl .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteravond ihkv Festival Classique in Waves gegeten. Ontvangst was allerhartelijkst, maar daar bleef het ook bij. Precies 1 uur hebben we op ons voorgerecht (Gaspacho, hier heb je toch gewoon liters van klaar staan) en broodjes moeten wachten, terwijl het 3 gangendiner (voorafgaand aan een voorstelling in de grote zaal) voor het grootste deel van de gasten hetzelfde was. Daarna ruim 30 min op het hoofdgerecht moeten wachten, terwijl er niemand naar nieuwe drankjes kwam vragen of de tafel afruimde. Onderwijl liep de bediening heen en weer met hoofdgerechten en desserts, maar wist niet waar deze uitgeserveerd moesten worden. 15 min voor de voorstelling moest het dessert nog komen, waarbij we direct om koffie hebben gevraagd én de rekening. De koffie kwam eerst, na er om gevraagd te hebben, het dessert en de rekening hebben wij nooit aan tafel gekregen. Bij de kassa werd ruim € 40,00 teveel in rekening gebracht voor drankjes die wij niet gedronken hadden. Ondanks het feit dat het eten lekker was, was het diner duidelijk één groot fiasco! Het regende klachten om ons heen. Hier was heel goed te zien dat er geen goede afstemming was tussen manager, keuken en personeel en dit heeft helaas onze avond goed verpest!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
vriendelijke bediening toen zij naar 15 minuten ons ondekte . waren hier voor de lunch , de kart is en betje minimaal , eten prima maar ook niet meer.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Na een babyconcert van festival Classique op het terras gaan zitten. De baby een fles kunnen geven, van het uitzicht kunnen genieten, maar ook deelgenomen aan de show die de bediening oplevert. Mijn god wat een trage, inefficiënte, ongeïnteresseerde en incapabele groep mensen bij elkaar, onvoorstelbaar. Dit doet het toch al sleets aandoende Kurhaus echt geen goed. Zonde. Hier komen we echt nooit meer, het was zo gênant dat het grappig werd.
elca .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijke bediening, maar 3/4 uur wachten op een toetje is niet prettig. Vissoep was met half rauwe mosselen, eend was erg koud. Hoofdgerecht was relatief veel vlees en weinig anders, dus balance miste en toetje, brood en boter pudding, leek er niet op.
In zo'n ambiance van kale houten tafels eten is niet wat past. Uitzicht is prachtig maar maakt niet alles goed.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De bediening was zeer ongeïnteresseerd en niet echt kundig. Het lunchmenu wat op de lunchkaart stond was niet te bestellen (pas na 17 uur ????). Eten werd (op terras buiten) te koud geserveerd. Jammer dat van zo’n prachtige locatie niet iets beter neer gezet kan worden. Terras was ook maar voor 20 gevuld bij toch schitterend weer. Jammer zal er niet snel meer komen.
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het viel ons enorm tegen. We moesten lang wachten op smakeloos eten. We kregen kleine hoeveelheden waarvoor we veel geld moesten betalen. Ondanks specifiek aangegeven te hebben dat we de gerechten tegelijk geserveerd wilden hebben, kregen we in drie fasen opgediend. De eerste was dus al lang klaar terwijl de rest nog een half uur zat te wachten op hun gerecht.
widoekkel .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik had voorafgaand aan de reservering een deal gezien over een twee gangenlunch. Helaas was dat niet op de kaart zichtbaar. Dat is de enige aanmerking die ik heb.
Vivianne H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goede service en vriendelijk personeel.
Lekker gegeten.
Jeff-magda .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een prachtige locatie waar men rustig van een gezellige lunch kan genieten.
Ondanks een langzaam op gang komende bediening, een mooi geserveerde lunch bestaande uit ciabatta broodje zalm, tosti en een helaas lauw broodje jalapeno gehakt.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De High Tea is hier niet aan te bevelen. Trage en ongeinteresseerde bediening. De kwaliteit van het voedsel liet veel te wensen over. De sfeer in de moderne aanbouw waar het restaurant zit is er eigenlijk niet. Een teleurstelling. Niet het geld noch de moeite waard.