Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We waren vroeg bij Waud, om half zes. Desondanks duurde het toch lang voor we ons eten kregen. Wel was het eten de moeite van het wachten waard. De smaak is prima, de kwaliteit goed, de gerechten origineel. We kozen voor een aantal kleine gerechten, zodat we verschillende gerechten konden proeven. Prima.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima ontvangen. Het eten was goed en het voorgerecht ' salade rood lof' was echt verrukkelijk! Het duurde wat lang voordat we het eten konden bestellen maar na de bestelling werd snel het brood geserveerd. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Sober K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
heerlijk gegeten, vers en authentiek, maar vooral lekker biologisch. Van binnen rustig met veel houtwerk. Het menu is duidelijk en overzichtelijk. je kan kiezen uit klein (7euro), groter(17) en het grootst (24 euro). Als brijgerechtjes kan kiezen uit aardappelen(2,5) en verse salade(1,5). Kortom alles was naar wens en qua prijs viel alles mee.
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij Waud in een gezellige en ongedwongen sfeer. Heel prettig dat er 3 keuze mogelijkgeden zijn voor de grootte van de gerechten, die met aandacht en smaak worden opgediend. We komen hier graag terug.
Ward K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk gezellig restaurant zeker om even gezellig uit eten te gaan. Als de gerechten kunnen beter bereid zijn, is het een aanrader.
Carlijn Q.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg lekkere gerechten! Leuk opgezet met zelf de grootte van de gerechten te kunnen kiezen! Prettige en hartelijke bediening
freekvanmegen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk, eerlijk eten.
goed op temperatuur, met zorg opgemaakt.
knusse tafeltjes.
groentenstoof, kalsprocureur, kabeljauw, grote toet,
we gaan nog eens terug.
gerechten op restaurantniveau, ambiance losjes.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prettig om de grootte van de gerechten te kunnen kiezen, ontspannen sfeer, attente bediening.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
bij binnenkomst goed ontvangen door ervaren gastheer, geholpen door een ietwat onervaren veel doelloos heen en weer drentelende jongeman (eerste werk-avond?)
wachttijden waren lang, eten duidelijk van goede producten, helaas de bereidings- keuzes van de kok waren minder, teveel kaneel in de tartaar, eendenborst te lang gegaard in de oven, niet op huid gebakken en de frieten doodgefrituurd.
de tappanades en mayonaise waren wel uitstekend, wel jammer van het oude opgepiepte brood
Prima formule eigenlijk dat Woud, alleen is men mijns inziens wat achterover gaan leunen door de jaren,puntjes mogen weer op de I gezet worden.
en de tafeltjes in het hart van de zaak zijn erg klein.
beer87 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was op één hoofdgerecht na goed. Maar de tijden tussen de gangen kunnen echt niet!! 45/60 min wachten per gang.
Edy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding of beter gezegd Prijs-kwantiteitsverhouding, vond ik slecht;
Fles speciaal water voor €4.40 is okay maar dan moet je ook de mogelijkheid krijgen om gewoon gratis kraanwater kiezen
Groentestoofpotje van €17,00 kon wat betreft hoeveelheid, doorgaan als voorgerechtje
Toetjes waren wel speciaal en er was veel creativiteit en zorg aan besteed, maar minuscuul klein.
Bediening en entourage was okay
charlottet90 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten weer. Hele informele bediening, maar dat past ook bij het concept. Gerechten zijn van goede kwaliteit en lekker bereid. Ook erg leuk dat je zelf de grootte kunt kiezen. Enig nadeel is dat je soms wel heel erg dicht op je buren zit en op een drukke avond moet je best lang wachten op je gerecht.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere menukaart, vers, lekker veel groente,gewoon top.
Zeer Vriendelijk, fijne sfeeer, niet lang hoeven wachten.
En last but not lest: Bakje water voor onze hond stond al klaar .
We gaan zeker nog n keer
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit bijzondere restaurant. Aan de ene kant een idustriele sfeer aan de andere kant een huiselijke sfeer. Weer eens wat anders dan het klassieke restaurant. Hier vind je geen burger of biefstuk maar bijzondere gerechte met een verfijnde smaak.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij aten hier voor het eerst, met 5 volwassen gezinsleden. Twee van ons waren erg vertraagd door files. Hier werd begripvol mee omgegaan: toen zij er eindelijk waren werd de bestelling snel opgenomen, en ook redelijk snel uitgeserveerd (maar het was inmiddels ook 20:30). De kwaliteit viel ons echter erg tegen, zeker gezien de prijs. Wij hadden redelijk wat vega-gerechten; de middelgrote porties daarvan kosten 17 euro. Voor die prijs kreeg je bijv. twee couscous-koekjes (schijfjes ter grote van een dunne hamburger), een soepbord gestoofde groente, of een lofsalade. Geen van alle echt verkeerd van smaak, maar ook niet bijzonder, noch bijzonder smaakvol. En we hadden allemaal al weer snel honger (we hadden natuurlijk de grootste portie kunnen nemen, die kosten EU 24; dan krijg je dus 3 couscous-schijfjes, wsch.) Hulde dus voor de bediening, maar de prijs-/kwaliteit verhouding van de vega-gerechten deugt echt niet. Voor ons geen tweede keer hier, jammer genoeg.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het reserveren ging makkelijk. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Aan het begin was het door een personeelslid wat langer wachten op drinken, kaart en uitleg. Echter toen bediening binnen was liep alles gesmeerd. We werden vriendelijk bediend en kregen goede uitleg.
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker eten, heel erg aardige bediening, goede sfeer. Echte aanrader in Nijmegen oost!!!
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuke avond gehad. Vind wel dat er meer aandacht voor kindermenu kan zijn. Waren met 4 volwassenen en 3 kinderen die goed dooreten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten. Leuk concept! Wij waren met z'n drieën en hadden als hoofdgerecht 1 grootst gerecht om te delen en alledrie nog een klein gerecht met friet. Precies genoeg voor ons.
Eten was ook lekker, vooral de chocoladetaart was geweldig!
Gaan zeker nog een keer eten.
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed eten in de buurt met altijd vriendelijk personeel en in de keuken ook altijd even een praatje maken. Met de AH zegels kan je goed proeven van de kaart. Zonder natuurlijk ook.