Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
zeeuwgerritsen .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
het eten was heerlijk we hebben zelfs het chocolade taartje van het dessert extra mee naar huis genomen. het enige min punt vond ik de slechte toegankelijkheid voor mindervaliden. veel trapjes.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten met de albert heijn actie. We konden uit alle gerechten kiezen. Vooral de tartaar was erg lekker! Als laatste gang hadden we het grand dessert en ook wat dat super lekker! Bij het afrekenen kregen we nog zelfgemaakt pepermunt. Kortom lekker en goed eten!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal zoek bij dit restaurant. Veel te duur voor het zeer matige eten. Afgezien van de belabberde bediening hebben we ook zeer lang moeten wachten op ons eten. Ik zou dit restaurant niet aanraden.
gvelthuizen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
De ontvangst was gezellig het menu was heerlijk voor herhaling vatbaar.Wij echtpaar 65+ vonden het wel ontzettend gehorig en erg warm wij vinden dat het iets is voor jonge lui.
maar desal niet te min het eten voortreffelijk.
Teuntje M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een top restaurant! Gerechten zijn echt super, combinaties die je niet verwacht maar wel geweldig bij elkaar passen. Alles vers, veel huisgemaakte en dat proef je!
De bediening duurde wat langer deze avond, maar je zag dat ze het druk hadden en deden hun uiterste best. Daarentegen bleven ze wel heel enthousiast en persoonlijk. Kortom: een van de beste restaurants van Nijmegen!
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Restaurant is wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Uitstraling (Industrieel, tweedehands look) is absoluut niet mijn ding. Vreselijk.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend, was er voor de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Wel een beetje warm, maar het was ook benauwd weer. Bedankt, Betty.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Er werden bijna geen groenten bij de gerechten geserveerd.
sdevries69 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Restaurant Waud is een leuk restaurant in Nijmegen Oost. Wij hadden hier nogniet eerder gegeten maar het voldeed precies aan onze verwachtingen: relaxed sfeertje, verrassende menu kaart, goede prijs-kwaliteit verhoudingen en een normaal glas wijn voor minder dan 5,00€.
e V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
zeer gehorig door "rennende" obers op krakende houten vloer. Kwaliteit van het eten is goed, voorlichting over kaart en gerechten voor AH actie is verwarrend, rekening valt erg hoog uit achteraf.
anneke.de.vries .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
lekker eten, goeie locatie, vriendelijke bediening, fijn buiten. fijn ook dat er Radboudkorting mogelijk was. ik kom zeker terug, te meer daar ik vlak bij woon en er lopend heen kan gaan.
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten gisteravond bij Waud. Lekker buiten op terras, binnen was het ook erg warm. Fijn dat je de gerechten in 3 verschillende formaten kunt bestellen daardoor kun je veel lekkers proeven. Mooie smaakcombinaties! En hou inderdaad vooral plaats over voor het dessert!!
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en er werd rekening gehouden met dieetwensen. Toen een gerecht te koud bleek, kregen we als compensatie de koffie cadeau. Ze deden echt hun best. We hebben smakelijk gegeten. We zaten in de 'tuin'. Die was behoorlijk basic, met kapotte schermen. Zag er een beetje haveloos uit. Dat heeft niets met het eten te maken, maar de omgeving is ook belangrijk.
Lieselot C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk en origineel eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke en snelle service.
Gratis water zijn we niet gewoon in België ????.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben enorm genoten van het heerlijke etentje bij Waud. Zeker de bediening (Eva) voegde een extra dimensie aan de avond toe.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Waud is een aanrader. De gerechten waren tongstrelend. Door de opzet van de kaart is het mogelijk om veel verschillende gerechten te proeven. De een was nog lekkerder als de ander.
Toen wij er waren was het een druk bezochte avond, waardoor het zeer rumoerig werd en het leek alsof men steeds harder ging praten om elkaar te verstaan.
Na de kennismaking met de keuken van Waud komen we zeker gauw weer terug.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten, betaalbaar maar niet de goedkoopste. Zo veel mogelijk eerlijke producten en oa biologische biertjes. Aanrader.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten! Zeer goede keuken met elke keer weer verrassende en mooie gerechten op niveau. Geserveerd op een gastvrije manier en een ongedwongen sfeer.
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Prima sfeer, lekker eten en wijn. Gezellig restaurant. Aardige bediening. Soms wat lang wachten.
Ilousa G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker gegeten, behulpzaam en meedenkend personeel en gezellige sfeer! We zijn al vaker om een gelegenheid te vieren bij WAUD geweest en we komen hier graag terug