Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
bijzonder leuke plek, lekker eten, laagdrempelig. tafeltjes wat dicht bij elkaar, daardoor soms wat rumoerig binnen. doordat de keuken beneden is hangt er enigszins frituurlucht. Daar heb je buiten geen last van.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
6 kleine gerechtjes mogen proberen: allemaal even lekker!! Zeer verassend was de bloemkool-cheesecake en de harder! Maar de tartaar, buikspek, spekjes en rosbief waren tot de laatste kruimel erg lekker. Vooral de huisgemaakt mosterd. De wijn, de Petit Pont, hield bij alle gerechten stand :)

Bedienend personeel was ook heel gastvrij en behulpzaam. Sfeer en muziek goed op elkaar afgestemd!

Echt genieten!!
JFJ, B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij vonden de locatie vrij ongezellig,niet comfortabel.
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bourgondische gastvrijheid, toegankelijk en een heerlijke kaart. Een plek voor de echte eet en wijn liefhebbers. Aanrader!
PDJ H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eigenlijk prima gegeten (kogeltje gevonden in de eend). Uiterst vriendelijke bediening. Prima wijnen. Leuk idee de verschillende 'maten' van de gerechten. Uitnodigend terras. Kom kort te gaan: Een Aanrader!
Dit heb ik ook aan mijn nicht Ulla doorgegeven.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk buiten op terras kunnen zitten, jammer dat er rokende mensen naast ons zaten. Eten en wijn was super. Lang op hoofdgerecht moeten wachten omdat ons bonnetje kwijt was geraakt in de keuken, zou leuk zijn geweest om een drankje van het huis aangeboden te hebben gekregen of iets dergelijks. Hip restaurantje, leuk concept (meerdere kleine gerechtjes), maar kan nog verbeteren.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader. We hadden het AH bonnetje ingeleverd. Voorgerecht ging fout maar werd met een drankje van t huis ruimschoots goed gemaakt. Lam was top! Héérlijk choco toetje en een dessert wijntje wederom van t huis. Top gegeten voor nette prijs. Leuke bediening en mooie ambiance. Je ziet ons zeker nog een keer. Martijn Baltussen Bemmel
Ewold D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuke bediening! Zo te zien een goede samenwerking onderling, terwijl het toch behoorlijk druk was! Daar gaan we vanuit Groningen zeker nog eens naar terug keren!
Sammie6306 D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vorige keer was ik erg enthousiast over Waud, heerlijk eten, alles vers bereid en dat proefde je, eenvoudige uitstraling, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Inmiddels is de prijs duurder geworden, de gerechten kleiner en de wachttijd was echt TE lang. We kregen daarvoor wel een drankje van het huis aangeboden uit eigen beweging, maar toch heeft dit onze beleving wel verpest. De frietjes en salade kwamen pas toen we het hoofdgerecht op hadden (want dus niet zo groot). En als bediening zich keer op keer moet blijven excuseren komt dat op een gegeven moment niet echt gemeend meer over. Ik had het idee dat er vorige keer echt een adequate bedrijfsleider was en dat die nu miste. Ik was hier met vrienden op aanraden van mij, maar voorlopig durf ik dit restaurant niet meer aan te raden. Erg jammer, want het concept is wel erg leuk en lekker.
vreetbeertje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vorig jaar heb ik eerder bij WAUD gegeten en een hele positieve ervaring gehad. Deze keer viel het helaas een beetje tegen. Het duurde erg lang voordat we de kaart kregen (we hadden al wel ons drankje en een broodplankje), dus heb ik er zelf om moeten vragen. Zoals vaker aangegeven, is de tijd tussen de gangen erg lang. Dit vind ik persoonlijk niet vervelend, want ik hou van lang tafelen. De bediening, die erg aardig is, is echter maar weinig tussentijds langsgekomen om te vragen of we nog een drankje lustten.
Verder is er weinig verschil tussen de kleine en grotere porties. Het eten (de tartaar, harder en basilicum bavaroise) viel voor mij tegen, maar dat kan een kwestie van smaak zijn.
Ik ga WAUD zeker nog een keer een kans geven, en hoop dan dat het net zo lekker was als de eerste keer!
seahorse .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten, voor mijn tante was het fijn geweest als ze geweten had dat rosbief, vrij dik gesneden, behoorlijk wat kauwwerk vereist. Verder bediening goed en uiterst vriendelijk.
We gaan er zeker nog eens eten.
Karin en Devi D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Samen met mijn zus hier weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een super leuk restaurant.
Als voorgerecht hadden we de tartaar van angus beef en daarna lamsvlees welke heerlijk mals en precies goed klaar gemaakt was. Het nagerecht was ook jammie.. we hadden de ananas en de chocoladetaart, beide een heerlijk dessert. Een echte aanrader!
Amber O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij WAUD. Verrassende gerechten, heerlijk van smaak en uitstekend geholpen door de vriendelijke gastheer.
myrte B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We moesten ontzettend lang wachten op het eten. Dit kwam blijkbaar doordat 1 van de koks ziek was en doordat de andere kok dus af en toe de stagiaire moest helpen (?). We vonden dit niet zo erg. Het eten was erg lekker!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Op een sfeervol terras gezeten, met hele vriendelijke bediening. Erg lang gewacht op het eten. Eten was redelijk. Er zaten graten in de vis en een grote portie was niet veel groter dan een kleine portie (wel twee maal zo duur). Eten was in de basis lekker maar wel erg saai. Ook het dessert (chocoladetaart) leek qua formaat meer op een bonbon dan op een dessert. Wel kregen we drankjes van de zaak om het goed te maken. Heeft potentie maar heeft meer aandacht nodig. Geen aanrader.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Helaas was deze eerste keer bij Waud ook meteen de laatste keer. Binnenkomst was prima en hartelijk. Maar op het hoofdgerecht hebben we veel te lang op moeten wachten. Tot drie keer toe werd er beloofd dat het klaar stond maar het opdienen bleef toch steeds uit. Het meest vervelende en onbegrijpelijk is dat de gastheer die in het begin zo aardig was zich niet meer liet zien. Mocht er iets fout gaan in de keuken, wat natuurlijk altijd kan, geef dit dan gewoon uit jezelf aan. Dan kweek je meer begrip en weten de gasten ook waarom het zo lang duurt. En waarom andere gasten eerder hun hoofdgerecht krijgen die toch echt wel later hebben besteld. Bij de tweede keer vragen werd er uiteindelijk wel een drankje aangeboden maar voor mijn partner heb ik er zelf om moeten vragen. Echt jammer want de gerechten smaken echt prima. Behalve de friet, deze was niet gaar! Het dessert hebben wij maar niet meer genomen, de sfeer was weg!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Je mocht drie gerechten kiezen, dus er was ruime keuze. Het smaakte heerlijk! Het enige minpuntje was de tijd tussen de gangen; we moesten erg lang wachten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
mmmmmlekkerzeg .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een originele kaart en echt smakelijke gerechten. Erg leuk het systeem waarbij je kunt kiezen voor een kleine of grote portie!
Ook prettige bediening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De nieuwe kaart is erg goed. Lekkere gerechten. We aten de rosbief, tartaar, roodlof salade en het lamsgerecht. Allemaal heerlijk. 4 kleine gerechten zijn groot genoeg om met 2 personen ruim van te eten, als je er friet en brood bij neemt. We hebben weer heerlijk gegeten bij Waud. Je krijgt hier echt waar voor je geld!
zeeuwgerritsen .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
het eten was heerlijk we hebben zelfs het chocolade taartje van het dessert extra mee naar huis genomen. het enige min punt vond ik de slechte toegankelijkheid voor mindervaliden. veel trapjes.