Over restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze op de menukaart en variëren is mogelijk. Duidelijke uitleg door het personeel.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, de vernieuwde kaart stelde weer niet teleur. De eendenborst is een absolute aanrader. Samen genoten van het eten, de ambiance en de goede bediening! Dank jullie wel :)
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Hadden de ribeye, biefstuk, roodlofsalade, linzenpastei, chocoladetaart en griesmeelpudding. Wel jammer dat bij de griesmeelpudding geen perziken maar peren zaten zonder dat dit was gemeld. De ruimte is wel aardig ingericht maar de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Erg leuke muziek en niet zo hard dat we elkaar niet konden verstaan. De bediening was iets te informeel. Iets formeler kan geen kwaad. Hij gaf wel netjes tips en ging bij een vraag over een bepaald ingrediënt in een gerecht dit netjes navragen in de keuken.
RG1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Hoewel wij hier lekker gegeten hebben met zijn tweetjes bleek de keuze voor mijn zwangere vriendin zeer beperkt. Vanzelfsprekend is de keuze minder bij een zwangerschap maar bij Waud bleek een dessert nagenoeg onmogelijk. (op een citroensorbet na) Onze positieve beleving was voltooid geweest bij een iets ruimere keuze in het menu.
Aa B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voor nu, met de AH restaurantactie, was de prijs/kwaliteit prima. Met de prijzen die je normaal betaalt zou ik beter verwachten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Was al eerder geweest. Zoals bij de voorgaande gelegenheden was het eten goed verzorgd en lekker. Ik was er met mijn zoon (15) om eens één op één bij te praten.
Oliver wilde 'een goed stuk vlees'. Dat kreeg hij, een grote biefstuk (Dutch Angus). Een mooi bord carpaccio zalm en paling vooraf.
Ik nam een carpaccio van Dutch Angus vooraf en als hoofdmaaltijd een maaltijdsalade van carpaccio zalm en paling, pompoenpitten, oude kaas en mosterddressing. Het water loopt me weer in de mond als ik eraan denk!
Als dessert namen we een stuk chocoladetaart met een flinke bol frambozenijs (Oliver) en een glas citroenijs met granaatappel en muntschuim.
Het meisje dat ons bediende deed dat perfect! Dankjewel!
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De formule klein groter grootst is heel prima!
Je kunt van de hele kaart kiezen hoe groot je portie moet zijn!
Dat onsen wij heel prettig!
Willemien18 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten; voldoende keuze uit het menu. Ook dat je uit kleine en grote porties kon kiezen was prettig. Het enige minpuntje: de friet was wat hard gebakken.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was ontzettend lekker, goede sfeer en bediening. Al met al hebben we lang aan tafel gezeten (je begint met een broodje, klein hapje, dan pas maak je de keuze), maar dat was juist een heerlijke invulling van de avond, waardoor we lekker lang konden tafelen. Zeker niet hinderlijk! Niets dan lof voor dit restaurant.
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Niet erg bijzonder. Met 2 personen een lende gegeten met veel spier en vet. Jammer. De zoete aardappel en de grote toet waren wel lekker. Het personeel had er niet zo'n zin in, leek het
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance en Leuke bediening .
Gballie .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Chefs special viel tegen. Veel vet en weinig vlees voor 2 personen. Ook de halve bataat had voor 1 persoon kunnen zijn. We hadden de verwachting dat het eten speciaal zou zijn, maar dit viel tegen. Het was de prijs niet waard.
Moniquehendriks1121 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten, prima samenstelling van de verschillende gerechten met een hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader !
Wildenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We namen het "groter" gerecht als hoofdgerecht. 2 vegetariers. 1Groentelasagne en 1mozarella aubergine. De groentelasagna was gewone lasagna met groenten. Een stukje van 10 bij 10 cm. De mozarella was totaal niet bewerkt en was in 3 plakjes gesneden en op drie ronde plakjes (doorsnede 6 cm) aubergine geserveerd. De geroosterde pomodori was nauwelijks te vinden. We hadden extra sla besteld en friet. De friet was zelf gemaakt van zoete? aardappel en smakelijk. De sla gewone groene slamix, niets bijzonders. Toen de lege borden met een "ik zie dat het gesmaakt heeft" werden opgehaald kon ik nog net de neiging onderdrukken om te vragen hoe GROOT een kleine portie wel zou zijn. Het toetje was redelijk maar stond niet in verhouding tot de prijs en kon onze honger niet helemaal stillen. Waarom denken koks toch dat vegetariers niet eten? Ik strijd al 38 jaar voor goede vegetarische gerechten, men is er nog steeds niet achter dat vegetariers ook mensen zijn geloof ik. We hebben besloten om in het vervolg gewoon lekker thuis te eten.
Datleukestel .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Weer gewoon heel lekker gegeten bij Waud. Geen frutsels en poeha, maar daar houden wij wel van. De nutella parfait was erg lekker! Bij de pulled pork was iets van geroosterd (zuurdesem)brood wel lekker geweest.
Luapreijnen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten is lekker. Leuke afwisselende gerechten met voldoende smaakbelevenissen. Veel zelfgemaakte producten. Service is prima. Entourage is sfeervol.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Carpaccio was heerlijk. Maar het visgerecht was echt niet lekker met name de saus had een onaangename smaak en was veel te zout. En de vis zelf was veel te droog en te ver door gebakken! Het vel was keihard.
Verder was er geen goed afzuiging, het restaurant rook naar frituurvet.
Ceesbakker .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prettige formule waarbij je kunt kiezen voor verschillende portie-groottes.
Heerlijk eten van ingrediënten van hoge kwaliteit (biologisch, vaak lokaal).
Originele gerechten. Vriendelijke/informele bediening.
Goede prijs/kwaliteit-verhouding.