Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere menukaart, vers, lekker veel groente,gewoon top.
Zeer Vriendelijk, fijne sfeeer, niet lang hoeven wachten.
En last but not lest: Bakje water voor onze hond stond al klaar .
We gaan zeker nog n keer
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit bijzondere restaurant. Aan de ene kant een idustriele sfeer aan de andere kant een huiselijke sfeer. Weer eens wat anders dan het klassieke restaurant. Hier vind je geen burger of biefstuk maar bijzondere gerechte met een verfijnde smaak.
Margareta14 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij aten hier voor het eerst, met 5 volwassen gezinsleden. Twee van ons waren erg vertraagd door files. Hier werd begripvol mee omgegaan: toen zij er eindelijk waren werd de bestelling snel opgenomen, en ook redelijk snel uitgeserveerd (maar het was inmiddels ook 20:30). De kwaliteit viel ons echter erg tegen, zeker gezien de prijs. Wij hadden redelijk wat vega-gerechten; de middelgrote porties daarvan kosten 17 euro. Voor die prijs kreeg je bijv. twee couscous-koekjes (schijfjes ter grote van een dunne hamburger), een soepbord gestoofde groente, of een lofsalade. Geen van alle echt verkeerd van smaak, maar ook niet bijzonder, noch bijzonder smaakvol. En we hadden allemaal al weer snel honger (we hadden natuurlijk de grootste portie kunnen nemen, die kosten EU 24; dan krijg je dus 3 couscous-schijfjes, wsch.) Hulde dus voor de bediening, maar de prijs-/kwaliteit verhouding van de vega-gerechten deugt echt niet. Voor ons geen tweede keer hier, jammer genoeg.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het reserveren ging makkelijk. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Aan het begin was het door een personeelslid wat langer wachten op drinken, kaart en uitleg. Echter toen bediening binnen was liep alles gesmeerd. We werden vriendelijk bediend en kregen goede uitleg.
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker eten, heel erg aardige bediening, goede sfeer. Echte aanrader in Nijmegen oost!!!
Bep N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuke avond gehad. Vind wel dat er meer aandacht voor kindermenu kan zijn. Waren met 4 volwassenen en 3 kinderen die goed dooreten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten. Leuk concept! Wij waren met z'n drieën en hadden als hoofdgerecht 1 grootst gerecht om te delen en alledrie nog een klein gerecht met friet. Precies genoeg voor ons.
Eten was ook lekker, vooral de chocoladetaart was geweldig!
Gaan zeker nog een keer eten.
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed eten in de buurt met altijd vriendelijk personeel en in de keuken ook altijd even een praatje maken. Met de AH zegels kan je goed proeven van de kaart. Zonder natuurlijk ook.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Topavond gehad. Leuke plek, sfeervol en het eten was boven verwachting goed. Dit restaurant zou ik zeker aanraden en we komen er zelf graag nog een keer.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gezellig restaurantje. We eten er graag omdat je de gerechten in verschillende maten kunt bestellen en ze ook voor vegetariers genoeg keuze bieden.
Anoniem99 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten! In totaal 8 gerechtjes geprobeerd en ze stelden geen van allen teleur! De sfeer is er gezellig en de bediening is erg toegankelijk.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Was prima. Ze hebben ook veel keus in glutenvrij eten. Superlekker zelfgebakken glutenvrij brood!
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Erg lekker gegeten bij waud. Mooie smaakcombinaties en leuk dat je kleine porties kunt bestellen, zodat je meer kunt proeven zonder keuzestress. De grote toet was onze favoriet! Vriendelijke bediening, wij komen zeker nog eens terug!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze op de menukaart en variëren is mogelijk. Duidelijke uitleg door het personeel.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Waud! De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk qua smaak en verder super goed bereid. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
WAUD is ons favoriete restaurant in Nijmegen. Heerlijk eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding, wisselende menukaart en ze gaan erg goed om met dieet wensen! Ze denken mee met het aanpassen van de gerechten of maken iets totaal nieuws. We komen er graag, en gister nog voordeliger met de AH actie
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten.! Geweldige kok! Komen beslist nog eens terug binnenkort. De kaart is gevarieerd met mooie streekproducten.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, de vernieuwde kaart stelde weer niet teleur. De eendenborst is een absolute aanrader. Samen genoten van het eten, de ambiance en de goede bediening! Dank jullie wel :)
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Hadden de ribeye, biefstuk, roodlofsalade, linzenpastei, chocoladetaart en griesmeelpudding. Wel jammer dat bij de griesmeelpudding geen perziken maar peren zaten zonder dat dit was gemeld. De ruimte is wel aardig ingericht maar de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Erg leuke muziek en niet zo hard dat we elkaar niet konden verstaan. De bediening was iets te informeel. Iets formeler kan geen kwaad. Hij gaf wel netjes tips en ging bij een vraag over een bepaald ingrediënt in een gerecht dit netjes navragen in de keuken.
RG1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Hoewel wij hier lekker gegeten hebben met zijn tweetjes bleek de keuze voor mijn zwangere vriendin zeer beperkt. Vanzelfsprekend is de keuze minder bij een zwangerschap maar bij Waud bleek een dessert nagenoeg onmogelijk. (op een citroensorbet na) Onze positieve beleving was voltooid geweest bij een iets ruimere keuze in het menu.