Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant WAUD

Dagelijks keuken open van 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten
Internationale keuken met producten uit de streek, Nederland, biologisch & duurzaam.

Jouw recensie over het restaurant WAUD

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige sfeer, prettige bediening en lekker eten, aanrader! Leuk concept dat je zelf van ieder gerecht de portie bepaalt en zo meerdere dingen kan proeven
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Maj H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer matig eten tegen een veel te hoge prijs. Vlees was droog en weinig smaakvol. Dit laatste gold ook voor het toetje. Personeel was vriendelijk maar niet professioneel. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Janske P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige entourage. Kaart met gerechten die erg passen in de trend van 2017. Jammer dat er niet speciaal aan kinderen is gedacht. Bitterballen is het enige wat voor hen een beetje herkenbaar is. Garnituur moet los besteld een betaald worden. Salade bestaat uit en paar slierten komkommer en paar stukjes tomaat. Toetjes niet echt speciaal maar wel een minimale hoeveelheid voor 7 euro. Al met al vonden wij prijs/kwaliteit/kwantiteit erg teleurstellend mede doordat 3 de kinderen ook het volle pond betalen.
F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Aangenaam verrast door de bijzonder vriendelijke en attente bediening en het lekkere eten. Hier komen we zeker nog eens terug!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Een verassende kaart en het eten is van heel goede kwaliteit. Het informele karakter is heel prettig. Zeker een aanrader!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
lekker eten, vlotte bediening, redelijke prijs, niet te druk, we konden zelf de muziek zachter zetten,
de moeite waard, en wat moet ik nog meer zeggen om de 120 tekens te halen
js260 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer afwisselende keuze op menu, portie grootte is flexibel, heerlijk met smaak samengestelde gerechten - al met al een aanrader - zeer vriendelijke bediening. Top!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
lekker gegeten!????
Gerald V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mijn zoon en ik kregen verbrand eten. Laten zien aan ober. Deze heeft het weer meegenomen naar de keuken. Chef-kok gaf ons gelijk. Binnen 10 minuten hebben we allebei een nieuw gerecht gekregen.
Goede service.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Top!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Helaas heel rustig maar was Sinterklaasavond.
Ondanks dat toch gezellig en heerlijk gegeten,
Bediening helemaal goed en gastvrij.
Wel prijzig.
Dieke P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Stoelen waren niet heel comfortabel. Tafel beetje klein en ruimte ook, maar wel gezellig.
(H)eerlijk eten!

Bedankt dat was het
Otmar B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Leuke sfeer, goede bediening. Leuk concept met een bescheiden kaart waarbij in principe elk gerecht als voor- en hoofdgerecht geserveerd kan worden.
Selle V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Echt lekker gegeten! Originele gerechten. Weinig poespas, wel gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Prima plekken om te onthaasten en samen te genieten van lekker eten
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Biologisch concept met streekproducten spreekt ins zeer aan. Prima plekje, informeel, bediening mag iets meer passend bij concept.
Erlinde B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vriendelijk, klantgericht (nieuw) personeel. Tegen de verwachting in, een rustige donderdagavond maar 'ondanks' (of door) dat, alle aandacht en prima maaltijd! Heerlijk gegeten met heerlijke wijn uit de regio.
Ravi V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was verrukkelijk, verrassende smaken en combinaties. Aangename en gezellige sfeer. Service was top. Ik zou zeker nog een keer langs komen.
Kortom een top avond, zeker een aanrader!
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een hele enthousiaste groep die je graag ziet komen. Goede kwaliteit tegen de juiste prijs. Aantal personen erbij boeken was geen probleem. En dat voor een zaterdag avond. Een aanrader!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wachttijd tussen de gerechten was vrij lang. Voorbeeld we kregen de kaart voor het nagerecht om 20:00u en om 20:30u werd pas de bestelling opgenomen. Als je om je heen keek waren we niet de enigen.