Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant WAUD

Dagelijks keuken open van 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten
Internationale keuken met producten uit de streek, Nederland, biologisch & duurzaam.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant WAUD

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Nieuw concept (kleine en groet variant van zelfde gerecht) nog niet voldoende beproefd en ingeregeld.
Er was te veel niet of op.
Bediening deed zijn best.
Tobias P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was ambachtelijk en goed van smaak. Fijn zitten Italiaanse sfeer . Goede wijn. Lieve bediening
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Bijzonder lekkere creaties gemaakt van goede kwaliteit (streek)producten.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed eten, zeer betaalbaar, leuke plek. Service wat traag maar wel vriendelijk personeel.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Redelijk eten, niets hemelbestormends, prettig buiten gezeten. Goed is wat te veel gezegd, redelijk weer wat zunig, ergens daar tussenin dus. Gangen mogen elkaar dat sneller opvolgen.
Micheline D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Onduidelijke kaart.
Het eten liet heel lang op zich wachten.
AJFl F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Na een slechte eerste keer was het nu prima voor elkaar.
We hebben NU heerlijk gegeten ! Na de eerste keer hebben we een goed gesprek gehad met de eigenaar (wouter)Hij heeft ons fijn opgehaald en thuis gebracht , het was een fijne avond nogmaals bedankt !
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
prima uitprobeersel om verschillende gerechten te serveren op een plankje zodat je van alles wat kunt proeven. Plus het is een gezellige manier van eten omdat je de gerechten en de smaken deelt en niet ieder op zijn eigen bordje zit te staren. wij hebben heerlijk genoten van Waud
leonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zo fijn als een restaurant niet alleen wat vegetarische gerechten aanbiedt, maar ook weet hoe daar iets groots van te maken.
Brandon H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuk en mooi zaak
Zeergoed eten
En goede bediening
Zekker een dikke aanrader
AJFl F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten smaakte naar AANGEBRAND en de kleur was ook pikzwart, ook de groente je wist niet welke groente het was!!!!
Ik kom hier dan NOOIT meer terug, en ook GEEN aanrader voor vrienden en bekenden.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten, uiterst vriendelijk en deskundig personeel, eerlijke gerechten, goede prijs-kwaliteitverhouding,
Frans
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hele pure smaken, originele combinaties, mooi geserveerd, oprechte bediening, erg genoten!
Sophie M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten mist een duidelijk smaakpalet. Ik kwam bij het brood en bij voor en hoofdgerecht dezelfde pesto tegen. Bestek en wijn kwam steeds net te laat. Gezellig was het wel.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Informeel, goede kaart, heerlijk eten en een mooie filosofie. Leuke avond gehad met ons gezin. Voor onze jongste van 12 werd ter plekke een menu naar wens gecombineerd.
Clarissa P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
leuke gastheer, rustige sfeer, goede kwaliteit prijs verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Verrassend menu, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Wilfred R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeker in het begin moesten we geduld hebben. We konden ook niet het verschil ontdekken tussen kleine en grotere gerechten. Maar het eten was prima en het personeel vriendelijk. We komen er graag.
Dimi T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten en goede wijn! We namen vier kleine gerechten voor met zijn tweeën, dat was prima. Daarna nog een lekker nagerecht.