Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Meer informatie over restaurant WAUD

Jouw recensie over het restaurant WAUD

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fleur T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Aanvankelijk waren we best enthousiast over onze keuze voor Waud. De ontvangst was prima en de kaart zag er veelbelovend uit. Echter, de gerechten zelf vielen tegen (te koud, relatief karig en niet bijzonder qua smaak). Gezien de prijs en de uitgebreide omschrijving op de kaart verwachtten wij duidelijk meer van de gerechten. De frieten waren wel smaakvol. Het dessert was zeer teleurstellend en was een anti-climax op de avond. Voor feedback hierop leek het personeel niet ontvankelijk te zijn.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Opgewekte bediening, gezellige inrichting. Wachttijd tussen gerechten voor mij geen probleem, best fijn. Wel duurde het wat lang voor we het broodmandje kregen. Roodlofsalade vooraf heel lekker, de schapenkaas had iets royaler aanwezig mogen zijn als tegenwicht voor de zoetere groenten en dressing. Rosbief met truffeltapenade heerlijk, frieten tikje droog. Al met al voor herhaling vatbaar, blij met restaurant waar je biologisch kunt eten en ook goed klaargemaakte groenten op je bord vindt.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was lekker en de bediening aardig en vlot. De wijn is wel erg duur. Weliswaar is er huiswijn maar die vonden we niet erg lekker. De Groesbeekse wel maar 26 euro voor een fles is niet weinig. Wat het eyen betreft waren vooral de mosselen heerlijk. Het grand dessert viel wat tegen. Met AH bon was al met al de prijs kwaliteit goed.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel goed eten en zeer vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Het restaurant is leuk ingericht, maar als het restaurant vol is, is het wel rumoerig.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten bij Waud met de AH-kortingsactie. Prijs-kwaliteit met inbegrip van de kortingsactie is ok. Smakelijke gerechten, prima wijntjes.
Tobias K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Waud. Gerechten waren echt fantastisch.
Sfeer is goed, maar het is wel een beetje rumoerig. als alle tafels bezet zijn.
tim P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lang wachten en meerdere dingen vergeten bij de service. Daarnaast een redelijke maaltijd maar lang niet zo goed als verwacht
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het concept van Klein-Groter-Grootst is leuk en geeft je de gelegenheid meer van de kaart te proeven. Ik vind Waud wel wat prijzig eerlijk gezegd, maar dat komt vooral ook omdat de groenten bij het gerechtje dat wij hadden wat tegenviel.
m B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jammer dat er voor alles apart bij betaald moest worden. Ons hoofdgerecht en nagerecht waren lekker , maar ons voorgerecht was echt niet smakelijk. Ook de verhouding kwaliteit en prijs voor de wijnen was niet goed.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heb nog nooit in zo saai restaurant gezeten. Leek wel of we in een groen saai hok zaten op schoolstoeltjes die uit het jaar 1800 kwamen. Servetten die waren oude theedoeken waar de vloer mee kon gedweild worden. Gaten erin geraffeld en vaal. Veel te krap op elkaar de tafeltjes. Wij hebben bijna 2 uur op een hoofdgerecht zitten wachten! Onze naaste buren op het voorgerecht zo lang... En als je dan denkt lekker te eten valt het zwaar tegen. Geen of weinig smaak.dorade vis was mooi opgemaakt maar dreef in olie. Graten en schubben in mijn mond.. dat hoort niet bij filet... rosbief lijkt wel erop gekwakt.. zonde van het vlees vel te lang gebakken. Men eet ook met de ogen...de huisgemaakte friet was het beste.. toetjes ook zeker goed. Kaasplanken en chocotaart waren heerlijk .en het huisgemaakte pepermunt was het beste van de avond. Het personeel doet zijn best maar moet zeker beter kijken en opletten. Heb veel gasten zien zitten met lege glazen of borden die allang konden worden weggehaald. Zout en peper op tafel ook niet aanwezig. Geef het restaurant een make over en trek allemaal iets schoons en wat leukers aan zodat het niet als een thuis restaurant oogt. Zeker potentie maar als je goed vlees en vis serveert mag het ook in een smakelijke ambiance zijn. Kok moet wat meer proeven denk ik.... zou niet snel meer terug gaan. Misschien na de make over!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ondanks leuke inrichting, kaart en vriendelijke bediening toch weer veel vertraging in de keuken. Hoofdgerecht na ruim twee uur zonder communicatie hierover. Helaas was dat de vorige keer ook al zo. Het eten was goed maar zonder bijzonder te zijn. Ga niet snel nog een keer ondanks dat het een zaak naar mijn hart in.
nelly W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een aparte omgeving, met theedoeken als servetten en een klantvriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit komen goed overeen.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was ok. De gerechten hadden qua producten de feeling van een sterrenrestaurant, maar qua smaak viel dit tegen. Bediening was vriendelijk, maar wist niet goed wat te doen bij vragen of fouten.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
WAUD is een prachtig initiatief, maar niet alleen dat: het eten is ook echt bijzonder en lekker. De dorade kwam met wat veel botersaus, waardoor het wat machtig was, maar hij paste wel erg goed bij de vis. De hoeveelheid was ook goed. De cheesecake is verder ook zeker een aanrader - erg bijzonder. Verder is het personeel heel leuk en vlot en kregen we na gewoon een vraagje naar hoe de huisgemaakte pepermunt (bij de rekening) wordt gemaakt, een zakje mee. De wachttijd was ietwat aan de lange kant en de aankleding is hier en daar net wat te karig om echt hip te zijn, maar deze verbeterpuntjes terzijde is WAUD absoluut een aanrader.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten. Houdt rekening met dieetwensen. Beetje krappe zitplek. Vriendelijke bediening
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bij Waud is het eten altijd goed en daarbij de bediening ook. Ik vond het gisteren erg rumoerig, dus misschien iets doen met de accoustiek. Verder heb ik mij prima vermaakt, prijs/kwaliteit is goed alleen vind ik de wijn aan de dure kant.
jessica109 W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Puur en lekker, perfect dus. Aardige bediening. Ontspannen sfeer met humor en casual aankleding. Dit restaurant is een aanrader voor wie van echt eten houd.
Resie M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een ingewikkelde kaart. Drie categieën prijzen staan alleen aan het begin genoemd. De kleine gerechten zijn zeer klein. Noem het gewoon een voorgerecht, dan schrik je niet zo als het op het bord ligt. Voorgerecht werd fantasieloos opgediend, met twee slablaadjes en wat te hard gebakken chips.
Hoofdgerecht was smakelijk, behalve de taaie groene asperges. Het was erg weinig. Het was wel warm.
De frieten ( apart bijbestellen! ) waren goed.