WAUD

Van 't Santstraat 137 6523 BD Nijmegen Nederland Kaart
31-243442007

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant WAUD

Ongedwongen en eerlijk eten

Superlocatie in hartje Nijmegen-Oost, met maar liefst twee terrassen. Een goed stuk biologisch vlees, duurzame verse vis, eerlijk vegetarisch eten of de wisselende chefs special uit de streek, voor ieder wat wils. WAUD serveert kleinere en grotere gerechten voor een vaste prijs die naar wens te combineren zijn, per persoon of gezellig per tafel. Zorg wel dat er nog ruimte is voor een toetje: eigenaar Wouter zorgt vanuit zijn achtergrond als banketbakker voor de meest verrukkelijke desserts.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant WAUD

Dagelijks keuken open van 17:00 - 22:00
Maandag & Dinsdag gesloten
Internationale keuken met producten uit de streek, Nederland, biologisch & duurzaam.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant WAUD

Theo W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heel vriendelijke bediening. Lekker gewoon en toch bijzonder, zowel de ambiance als het eten. Zeker voor een herhaling vatbaar.
Marguerite H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Leuke, informele eetgelegenheid, enthoudiaste bediening. Lekker eten, goede kwaliteit.
Hoofdgerecht en toetje super, voorgerecht wat minder.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
De presentatie van het eten zou beter kunnen. Zo ontrak de rucola op alle borden van een bepaald gerecht. Ook was de opmaak soms minimaal. Het eten was wél lekker en de toetjes super. Gezellige entourage en leuke bediening. En voor een prima prijs en natuurlijk mooi dat veel producten bio en uit de buurt zijn.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was heerlijk! De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ze serveerden bijzondere gerechten die prachtig gepresenteerd werden op het bord. Vooral de zomerse hutspot met wortel, granaatappelpitjes en ui is zeker een aanrader.
Margaretha V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer geslaagde avond. Aardige mensen.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
eten was mooi opgediend maar niet goed gekruid
vlees en vis smaakloos/ saai terwijl bijgerecht spinazie veeeeeel te zout was
als brood vooraf en friet het lekkerste waren, valt de kwaliteit behoorlijk tegen

Het toetje daarentegen was fantastisch!
wij denken dat de kok daar zijn passie heeft liggen en zelf vergeten is om het overige eten te proeven voor hij het liet serveren

alles bij elkaar toch teleurstellend
G.C. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Goed initiatief.
Harrie J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De ontvangst en het eten was prima, tussen het voorgerecht en hoofdgerecht wel lang wachten.
Er is geen duidelijke prijskaart wat de verschillende menu's kosten
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Kleine kaart, maar wel erg lekkere gerechten!
Kathleenarts A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Personeel was heel vriendelijk. Jammer dat het vlees niet heel warm was maar de smaak was prima.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waud is een leerbedrijf, en vanuit die gedachte willen we ook wat leerpunten achterlaten. Het kiest voor elke week 5 vaste gerechten die je klein (voorgerecht) of groovt (hoofdgerecht) kunt bestellen. De uitleg hierover mag wat duidelijker. Vertel vol trots over de gerechten, wat erin zit, de smaak etc. En neem bij het afrekenen samen even de rekening door of alles klopt, dan maak je er echt een topavond van. Dankjewel mensen van Waud!
MCG B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een maaltijd voldeed volledig aan verwachting. Andere maaltijd was het gerecht lauw en niet helemaal conform info. Bijgerecht kon veel beter. Bediening attent, snel en uitermate vriendelijk.
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij hebben erg genoten van de maaltijd en kunnen er waardering voor opbrengen dat er mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Het verrassingsmenu was erg lekker...
Helma
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
NIET LEKKER GEGETEN. kleine keus gerechten. Knullige bediening. Oncomfortabele banken buitem. Gelukkig wel buiten kunnen zitten maar daar is het niet zo gezellig...
Ryanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
T(h)e(e)gegevallen; leuke/goede/vrienedelijke bediening
José R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Na een uur wachten vroegen we waar onze bestelling bleef. Na nogmaals 20 minuten wachten kwam die eindelijk zowaar met excuses van de kok. Mijj werd een gratis glaasje wijn aangeboden waar ik geen zin in had. Mijn man kreeg niets aangeboden, hoewel hij net zo lang wachtte als ik. Mijn zalm was lauw, en toen ik vroeg waar de aardappelmousseline en kerry was, kwam de serveerder toen ik bijna klaar was met eten, met een schaaltjekoude “kerry-pap”.
De picaña van mijn man zat vol zenen.
Het bedienend personeel was uiterst vriendelijk, het toetje was lekker.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wij waren een beetje teleurgesteld na ons bezoek aan Waud. Wij kregen het gevoel dat de chef heel inconsistent bezig was. Een van de geserveerde gerechten was een combinatie van twee gerechten van de kaart, tevens viel de kwaliteit van sommige onderdelen een beetje tegen. Al met al niet onsmakelijk, maar Waud kan zo veel beter.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Kaart was erg beperkt. 5 gerechten. Keuze uit nog 3 andere, maar die kon je alleen delen. Vegetarische salade was matig van smaak. Vis was goed van smaak, maar lauw en sober, zonder groentebedje. Salade moest je bijbestellen: lekker maar heel weinig. Vriendelijke, attente bediening. Voor deze prijs kun je in Nijmegen veel beter en gevarieerder eten.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hele aardige bediening, gevarieerde aanbod. Chef Special is een aanrader...
Suzanne U.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, verse producten en een enthousiaste betrokken eigenaresse die graag meedenkt in de mogelijkheden van de gerechten. Nagerecht (chocoladetaartje) is absoluut een aanrader!