Wau

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wau

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wau

Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
lekkerrrrr!
pieter M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de kok gevraagd allerlei gerechten neer te zetten. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Bediening zou wel wat attenter mogen zijn op "lege glazen".
Jose Miguel P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Muy bien. Gran precio en Amsterdam
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een afknapper dat er Halalvlees (dus van onverdoofd geslachte dieren) wordt geserveerd. Heb natuurlijk meteen voor vegetarisch gekozen: heerlijk.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ayam rendang was goddelijk! Prima porties, wel redelijk prijzig vond ik.
Ali P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De bediening was prima. De deur gaf een luide klap en er kwam veel kou mee naar binnen.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Pas na 20 minuten, toen de bestelling al hoog en breed opgenomen was, werd ons verteld dat van de vijf gerechtjes die wij gekozen hadden, er maar twee aanwezig waren. Ze waren er helemaal doorheen, het was druk geweest. Als wij nu laat gekomen waren, dan zeg ik nog alla, maar wij waren er om half zes.
Wij zijn dan ook weggegaan en hebben ergens anders gegeten.
Jammer, dit is een slechte reklame.
Dina E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hele vriendelijke service! Eten was lekker maar denk dat Maleisisch eten voor mij net iets te sterk gekruid is. Hun kipsaté is wel een aanrader! Al met al, leuke sfeer en goede service maar de keuken past niet helemaal bij mijn persoonlijke smaak.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima eettentje, niets bijzonders maar absoluut lekker Aziatisch eten en goed van kruiden voorzien. Dessert was alleen niet goed, gebakken banaan die proefde alsof die een paar dagen geleden was klaar gemaakt en in de magnetron opgewarmd. Verder schonken ze lekkere huiswijnen, zowel rood als wit
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
gezellig restaurant met onwijs lkkr eten. en bediening was perfect in orde.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een klein restaurant op de Zeedijk. De inrichting is netjes de ontvangst vriendelijk. De geserveerde gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Het voorgerecht met mosselen is erg lekker. De prijs kwaliteit verhouding is erg gunstig. Leuke ervaring en zeker een aanrader.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij WAU, Ajam Kari en Satay Ajam. Beide kipgerechten waren heerlijk. De inrichting is eenvoudig maar sfeervol. Wij komen graag terug.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Aan onze wens (een ruime, rustige tafel) werd voldaan. Het eten werd aantrekkelijk opgediend. Zowel vlees- als visgerechten waren van uitstekende kwaliteit, vers, geurig en -niet onbelangrijk- op goede temperatuur. Cappuccino was niet best...maar dat is te vergeven na een goede maaltijd.
SmakelijkEtentje .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Kennisgemaakt met dit Maleisisch restaurant.
De locatie is uiterst sfeervol. De kaart was breed, bijvoorbeeld meerdere vegetarische gerechten, zelfs veganistisch.
De bediening was meer dan correct, niet opdringerig maar onze eventuele wensen werden goed bewaakt, ook kwam men zelf informeren of alles in orde was.
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Super leuk/schattig restaurant met super lekker eten. Heb rustig kunnen eten met m'n vriend en de sfeer was heel relaxed. Wij komen zeker terug!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Met 8 personen op pad on Amsterdam en daar bij toeval voor de lunch Wau ontdekt. War een mooie locatie, erg fraai ingekleed, iets wat je van buiten niet meteen verwacht. De keuze aan gerechten was dermate uitnodigend dat we toch maar een erg grote lunch, lees diner, met elkaar hebben samengesteld. De smaak was gewoon uitzonderlijk goed en de toepassing van de vele verse ingrediënten droeg daar zeker aan bij. Tel daarbij op dat de je uitermate vriendelijk door het bedienend personeel wordt geholpen en je weet dat dit een restaurant is om graag weer terug te komen.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
leuke zaak in hartje Amsterdam. Heerlijke authentieke gerechten in een kleine maar sfeervolle zaak met open keuken. We aten pikante mosselen en heerlijke pangsit vooraf, daarna de sate vlees (kip, lam, geit en beef) en een Maleisich Goreng gerecht. Alles super vers en heerlijk op smaak vergezeld van een prima Norton Chardonnay. Bediening zeer attent en vriendelijk. Eerste keer dat we hier waren maar zeker niet da laatste
Jaapjz M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week hier gegeten met bezoek uit Polen. Toevalstreffer welke super uitpakt. Eten zeker de sate origineel goed met een top pinda sausen. Hoofdgerechten van mij alswel van mijn vrienden vers en authentiek. Wat een service en wat een kwaliteit voor een goede prijs. Kom zeker terug om authentiek Malaysian te eten
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik ben redelijk gek op Chinees en Indonesisch eten dus het werd Maleisisch als volgende stap. Na enig speurwerk op Iens kwam ik terecht bij Wau op de Zeedijk in Mokum. En daar heb ik bepaald geen spijt van gekregen! Omdat ik geen tijd had om heel uitgebreid te eten heb ik alleen een hoofdgerecht genomen. Dat werd dus Nasi Lemak wat een typisch Maleisisch gerecht schijnt te zijn. Gebakken vis, gedroogde vis, kip in currysaus, lekkere rijst, ei en een variëteit aan groenten. Erg smakelijk. Toen ik een om tweede glas witte wijn vroeg bleek de fles waar het eerste glas uit geschonken was de laatste. (Van dat merk dus) Omdat er niet meer genoeg in de fles zat voor een heel vol glas werd dat niet op de rekening gezet. Gecombineerd met een vriendelijke bediening genoeg aanleiding om nog eens terug te gaan. En dan ga ik het 3 gangen seafood menu eens proberen.
MarioV .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De satay small van diverse soorten vlees (varken, geit en kip) was prima als appetizer. De gepeperde mosselen (sambal kepali) waren eveneens goed. We hebben echter het meeste genoten van het malse, sappige lamsvlees (kari lamb), voortreffelijk! En dat bij een vriendelijke prijs-kwaliteitverhouding: voor- en hoofdgerecht samen voor € 26. Wat ons tegenviel was de witte huiswijn: voor een karafje van een halve liter vlakke wijn rekende het huis € 19, echt te veel. De bediening was alert en vriendelijk, goed dus.