Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Zeemanlaan 1 1171 BC Badhoevedorp Nederland Kaart
31-202374708

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

ETEN ​EN DRINKEN OM VAN TE WATERTANDEN

''Zullen we afspreken bij de Waterwolf?'' Het dorp verandert en komt samen in de Waterwolf. ​Een moderne all-day ontmoetingsplek, midden in de ontwikkeling van het nieuwe Badhoevedorp. De Waterwolf ligt in het centrum van Badhoevedorp, op de hoek van de Zeemanlaan en de Sloterweg. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid in de omgeving.
De hele dag door serveren we comfort food. Eten van nu. Brunch-, lunch- en dinergerechten waar je gelukkig van wordt. Vaste klassiekers zoals bouillabaisse, steak frites: tournedos van Argentijse ossenhaas met patat en ons Waterwolf signatuur gerecht: zeewolf met parelgort en schuim van granaatappel.

We serveren vaak wisselende seizoensgerechten, ook voor vegetariërs. We hebben een uitgebreide kinderkaart en als zoetigheid serveren we onder andere Amerikaanse pannenkoeken, patisserie en desserts. Bij de borrel hebben we de lekkerste borrelhapjes.

Meer informatie over restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Bus
  • : Eigen parkeerplaatsen en gratis parkeren in de directe omgeving

Woensdag t/m zondag open vanaf 09.00 uur. Keuken open van 10.00 tot 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuk ingerichte zaak met prettige zithoek. Het eten is uitstekend en de bediening aangenaam en alert. De wijnen zijn ook niet doorsnee maar net iets meer. Een brasserie met een plus. Een aanwinst voor Badhoevedorp!
Fijne recensie Fred,

Wat super dat je het zo naar je zin hebt gehad en het waardeert wat we bij de Waterwolf doen! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen.

Groet, Danny!
RBieger .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De Waterwolf is absoluut een aanrader voor iedereen die gezellig in Badhoevedorp wil borrelen of lekker wil eten. Wij hebben de verjaardag van mijn moeder hier gevierd. Mijn nichtjes konden beneden spelen in de speelruimte waardoor wij rustig konden borrelen en eten.
Gezellig dat jullie er waren! Leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad.

Hopelijk snel weer, groet,

Danny
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Na een warm welkom,naar onze tafel begeleid,het bestellen verliep vlot ,de vriendelijke dame/gastvrouw was de enige die avond in de bediening en ondanks dat er aardig wat gasten aanwezig waren en zij het daardoor aardig druk had ging ook het uit serveren prima .Goede uitleg over de gerechten . Heerlijk gegeten ! Uitgebreide menukeuze Gezellige sfeer . Voor herhaling vatbaar
Esmée K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Met een groep van 8 heerlijk en gezellig gegeten! De bediening was vlot en had kennis van de gerechten en ook het eten was heerlijk! Een echte aanrader!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
met 2 vriendinnen hier gegeten naar tevredenheid, onze samengesteld voorgerecht en ook onze hoofdgerechten (zeewolf met parelgort), smaakten prima, het gedeelde nagerecht ook (weet alleen niet meer wat dat was ). Vriendelijke service, interieur open en modern
Roek V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geen verse Jus d'orange, keiharde croisants, boter uit een plastic kuipje
een veel te bijdehante serveerster, eerste en laatste bezoek geweest