Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Zeemanlaan 1 1171 BC Badhoevedorp Nederland Kaart
31-202374708

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

ETEN EN DRINKEN OM VAN TE WATERTANDEN

We serveren de hele dag comfortfood. Eten van nu. Brunch, lunch en diner waar je blij van wordt. Heerlijke patisserie en desserts. De beste barsnacks.

"Laten we afspreken bij de Waterwolf!" Het dorp verandert en komt samen in de Waterwolf. Een moderne ontmoetingsplek voor de hele dag, midden in het centrum van Badhoevedorp.

Ons restaurant bevindt zich op de hoek van de straten Zeemanlaan en Sloterweg. Er is zowel een openbare als een privéparkeerplaats direct naast het restaurant beschikbaar.

Meer informatie over restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Bus
  • : Eigen parkeerplaatsen en gratis parkeren in de directe omgeving

Woensdag t/m maandag open vanaf 09.00 uur. Keuken open van 10.00 tot 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bij toeval terecht gekomen aangezien wij hotelovernachting in Badhoevedorp hadden. Tot nu toe onze beste keuze v.w.b. de AH actie. Eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk op een prettige, niet opdringerige manier. Een echte aanrader voor iedereen.
Geweldig om te lezen dat jullie het zo lekker hebben gehad Monique, dank je wel!

Hopelijk kunnen we jullie nog eens verwelkomen.

Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Hi Yvonne,

Leuk reactie, geweldig bedankt en graag tot een volgende keer in de Waterwolf!

Lia M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Veel Te culinair culinair en doe smiddags gewoon een uitsmijter of broodje bal of andere broodjes is maar een suggestie
Hi Lia,

De Waterwolf heeft inderdaad leuke, eigentijdse gerechten op de kaart, zowel voor brunch, lunch, diner als de borrel. Ik weet niet precies wat culinair inhoudt, maak ik beschouw het als compliment dat het opgemerkt we een ander aanbod voeren dan pakweg een eetcafé.

Uitsmijters serveren we als ontbijt/ brunch. We noemen dit Eggs to Order en je kunt dus aangeven hoe je je eitje het liefste eet ;) 'Niet zo culinaire' broodjes zoals een broodje belegen of oude kaas, een broodje gezond staan ook op het lunch menu. Gehaktballen hebben we niet op de kaart inderdaad maar als je wilt maken we een broodje bal voor je hoor. Wel even bestellen van te voren graag.

Fijne dag Lia!

Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
alleen jammer dat de cola op was, ivm een feest de dag ervoor. Advies: haal desnoods cola bij de supermarkt die ernaast ligt en die open was tot 20.00 uur!
Hi Lisa,

Leuk dat jullie er waren!

Tot een volgende keer, groet,

Giel S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
leuke gelegenheid. Erg lekker gegeteten in goede sfeer, alleen de wijn is wat aan de dure kant. Eten is erg goed. we komen nu vaker. Weinig toeristen zoals in centrum van Adam
Hi Giel,

Top dat je het zo leuk hebt gehad en zo lekker gegeten hebt. We hebben overigens zes witte, zes rode en twee rose wijnen open staan, die we dus per glas serveren, waarvan vijf als huiswijn voor €4,25 per glas en €19,50 per fles.

Leuk dat we je weer gaan zien, tot snel hopelijk!

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
de prijs toch de verhouding die je krijgt is hoog,en als je vraagt medium moet hij niet bijna gaar zijn,feit dat het lekker mals is vergoed een hoop.de inkt vis ringen waren niet over om naar huis te schuiven ,dat is toch wel jammer als je dit als hoofd gerecht hebt genomen.
Hi Peter,

Leuk dat jullie er waren en fijn dat je onze ossenhaas zo lekker mals vond! Geweldig ook dat je de service en sfeer op het terras zo op prijs stelt.

Tip voor een volgende keer: als een bakwijze niet naar je verwachting is dan passen we dit met plezier aan. De krokante pijlstaart staat op de kaart als fingerfood, bedoeld om gecombineerd met een aantal andere fingerfood gerechten te delen als voorgerecht en niet als hoofdgerecht :)

Graag zien we jullie nog eens terugkomen in de Waterwolf.

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellige sfeer, leuke avond, lekker gegeten
Dank je Jan!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
We hebben goed gegeten, maar ik vond het bij het afrekenen een tegenvaller dat de wijn zo prijzig bleek: € 6 per glas. Volgende keer maar meteen naar de prijs van een drankje vragen?
Hi Ben, fijn dat je weer bij ons hebt gegeten en je het lekker hebt gehad!

We hebben inderdaad wijnen van €6 en ook voor €4,25 per glas, aangezien al onze wijnen 'open staan' en dus per glas of per fles te bestellen zijn. Onze huiswijnen zijn met €4,25 per glas en €19,50 per fles nog iets vriendelijker geprijsd dan de wijn van jouw keuze en we hebben hier de keuze uit twee witte en twee rode, mooie huiswijnen en vier wijnen in een iets hoger segment voor €6 per glas en €28 per fles.

Hopelijk tot snel!

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ging met m'n ouders hierheen en had om een rustige plek gevraagd: top, mooi in de hoek bij het raam en geen last van herrie of geroezemoes. Vlotte aardige bediening en alles kan. Tempura Uien en Gebakken Mosselen als voorgerecht: echt TOP. Lekker bier. Als hoofdgerecht Parelhoen: lekker zacht en veel groenten en Wolvenmaal: heerlijk zacht en gekruid sparerib vlees en een frisse salade. Daarbij flinke porties lekkere frites. Heerlijk. Toetje was een gedeelde Meringue, helaas was de vanille geen ijs. De senioren konden een kinderijs krijgen maar volgens mij hadden ze die wat groter geserveerd :-). Gezellige avond met lekker eten gehad. Bedankt.
Super om te lezen dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad en lekker hebben gegeten Erik!

Dank je wel voor je uitgebreide reactie en we ontvangen jullie graag weer.

Fijne dag!

Robert F.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
over heerlijk gegeten
Dank je wel Robert!
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellige plek, leuke bediening en heerlijk eten! Aanrader dus.
Dank je voor je reactie Ilona!

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en hopelijk tot snel!

Sean D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige plek voor een leuke avond en dat midden in Badhoevedorp! Met 8 personen erg leuke avond gehad. Leuke kaart met goed eten, en ook nog goede service! Aanrader dus!
Super dat jullie er waren en fijn dat je hebt zo gezellig hebt gehad Sean!

Hopelijk tot snel weer,

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gisteren op10 maart met elkaar gegeten, als vooraf de proeverij voor “hongerige wolven” niet alleen een originele naam, maar ook nog een fantasierijke samenstelling van heerlijke kleine gerechtjes. Verder de “vangst van de dag” een snoekbaars, de lekkerste zoetwatervis. De burgers van ossenhaas met cheddar en die heerlijke frietjes super. De slagerskeus een heerlijke steak met een stukje eendenlever om het nog meer af te maken, goed gelukt allemaal. En dan de fijne sfeer en de
prima bediening hier gaan we zeker weer naar toe, en niet alleen om te eten je kan hier ook terecht voor een drankje aan de bar. Wat te denken als het terras in het voorjaar opengaat, zien en gezien worden in Badhoevedorp!
Dank je voor je leuke reactie Jacob en fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en lekker hebt gegeten!

De tafel van Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De service was goed, snelle bediening en vriendelijk en alerte bediening. Zeker een gelegenheid om nogeens te komen . Klein minpunten: de menukaart is te onoverzichtelijk omdat er vijf verschillende losse kaarten worden getoond waar je uit kan kiezen.
Hi Ben, dank je wel voor je leuke reactie. Hopelijk mogen we je binnenkort opnieuw ontvangen voor brunch, lunch of diner!

Olga Yvonne K.
We hebben lekker gegeten bij de Waterwolf. De bediening was attent en persoonlijk, de sfeer goed. Leuke bijkomstigheid was de 50 % korting waar we gebruik van konden maken (vanaf 20.30 uur)
Top dat je het zo leuk hebt gehad Olga, graag tot snel weer!

Riky C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Gezellige plek in Badhoevedorp . De eigenaar altijd geïnteresseerd in zijn gasten. Personeel professioneel en gastvrij. Kortom heerlijke plek om alleen, samen of met de kinderen te vertoeven. En niet te vergeten, heerlijke gerechten, zowel s’morgens, s’middags en s’avonds. Een verrijking voor Badhoevedorp
Dank je voor je leuke reactie! Tot snel in de Waterwolf
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
De eigenaar hangt op de bank met zijn laptop en neemt niet eens de moeite om zijn hoofd op te tillen en te groeten als er iemand binnen komt. Het meisje achter de bar was overigens wel vriendelijk.
De latte was heerlijk, niets gegeten maar dat zal ik ook niet zo snel doen aangezien ik een warme sfeer mis die ik graag heb als ik uit eten ga.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Meerdere keren hier gegeten en een drankje gedaan. Het eten is heerlijk en de service is heel goed. Met name mijn complimenten aan Esmee.
Hi Danielle!

Wat een leuke reactie, dank je wel! Ik heb je compliment aan Esmee doorgegeven.

Fijne dag en tot snel!

Monique C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Misschien de verkeerde avond, maar ons viel het tegen.
Kort samengevat
Kwaliteit en prijs klopte niet en liep te weinig bediening rond.
Hi Monique,

Wat jammer om te lezen dat de avond in de Waterwolf je tegenviel. Ik kan vanwege je korte reactie niet zo goed inschatten wat je ervaring was, en wil je daarom vragen of je een bericht zou willen sturen naar danny@waterwolfbadhoevedorp.nl. Wellicht kan ik je compenseren en ik zou in elk geval iets met wat gedetailleerder feedback kunnen doen.

Ik hoop dat je hier de moeite voor zou willen nemen, ik zou het in elk geval op prijs stellen.

Jill L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuke hotspot in het centrum van Badhoevedorp met veel parkeergelegenheid in de omgeving. Het restaurant is ruim en sfeervol opgezet met een grote bar en een open keuken. De akoestiek is prettig evenals de achtergrondmuziek en de verlichting. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en onze jassen werden aangenomen. We kregen een tafel aan het raam.

Op de kaart voor ieder wat wils. De gerechten werden zonder probleem, op ons verzoek, aangepast (i.v.m. allergie en voorkeur). Vooraf namen we de seizoenssoep (aardappel, prei en kerry) en als hoofdgerecht de zeewolf met parelgort en granaatappel. Mooie verse ingrediënten en fraai gepresenteerd. De portionering van de gerechten was precies goed en de bijgerechten gingen helemaal op. De frietjes waren lekker knapperig en heerlijk vers! Als nagerecht een quilty pleasure; het chocoladetaartje. Er is voldoende wijnkeuze op de kaart. De Consensus (Chenin blanc), D’autrefois (Pinot noir) en Melodias (Malbec) waren bij ons favoriet.

De bediening is vlot en informeel.

Op deze avond waren er veel kinderen aanwezig, doorgaans betekent dat veel lawaai. De speelruimte beneden is brilliant, we hadden nergens last van. Een leuk detail in het restaurant zijn de glazen ramen in de vloer. Zo werp je een blik in de wijnkelder en de speelruimte voor de kinderen.

Conclusie; het was een gezellige avond waarbij de kwaliteit en de ambiance van het restaurant hebben bijgedragen.
Hi Jill,

Wat geweldig dat je de tijd hebt genomen om een zo mooie reactie te schrijven naar aanleiding van jullie ervaring in de Waterwolf. Het doen me deugd dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en ik hoop dat we je binnenkort weer mogen ontvangen.

Fijne dag!

Meike K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Al regelmatig lekker ongedwongen gegeten. Kindvriendelijk tent maar ook zonder kinderen meer dan welkom. Beneden een kinderrruimte daardoor in het restaurant minder kinderlawaai. Heerlijke frieten bij Sliders(2 mini hamburgers naar keuze), Steak... maar ook catch of the day met risotto was erg lekker vandaag. Tot snel weer!
Dank je voor je leuke reactie Meike!

Fijn dat je de Waterwolf zo'n prettig plekje vindt en dat je ons zo steunt.