Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Zeemanlaan 1 1171 BC Badhoevedorp Nederland Kaart
31-202374708

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

ETEN EN DRINKEN OM VAN TE WATERTANDEN

We serveren de hele dag comfortfood. Eten van nu. Brunch, lunch en diner waar je blij van wordt. Heerlijke patisserie en desserts. De beste barsnacks.

"Laten we afspreken bij de Waterwolf!" Het dorp verandert en komt samen in de Waterwolf. Een moderne ontmoetingsplek voor de hele dag, midden in het centrum van Badhoevedorp.

Ons restaurant bevindt zich op de hoek van de straten Zeemanlaan en Sloterweg. Er is zowel een openbare als een privéparkeerplaats direct naast het restaurant beschikbaar.

Meer informatie over restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Bus
  • : Eigen parkeerplaatsen en gratis parkeren in de directe omgeving

Woensdag t/m maandag open vanaf 09.00 uur. Keuken open van 10.00 tot 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Waterwolf Brasserie Badhoevedorp

Mats B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik was er met mijn vriendin uit eten voor haar verjaardag. Er was een leuke sfeer in het restaurant. De bediening was goed. We zijn zeer tevreden naar huis gegaan.
Super Mats!

Hopelijk tot snel weer in de Waterwolf!

Connie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ongezellig erg rumoerig vanwege een feestje met veel kleine kinderen .Het eten was goed.Verder vriendelijk .
Hi Connie,

Jammer dat je zo een lage cijfers geeft. De Waterwolf is een plek waar veel verschillende doelgroepen bijeenkomen en de avond dat jullie er waren was inderdaad zeer drukbezocht, zie ook de reacties op Iens van de andere gasten. We hebben een leuke avond gehad en wellicht zien je jullie nog eens terug.

Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een leuke avond gehad met drie vriendinnen, heerlijk gegeten, vonden het allemaal super, zowel de bediening als het eten. Wat een vriendelijke man (de baas) dacht ik. Gaan zeker nog eens en ga van mond op mond recklame maken.
Hee wat leuk Joke!

Dank je wel en hopelijk tot binnenkort.

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten!!!!
Top Rob!

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.
Dank je wel Joke,

Leuk dat jullie er waren en we zien je graag terug in de Waterwolf!

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Wij komen hier vaak lekker borrelen, gezellig!! Vanavond gegeten. Was lekker, goed verzorgd en ook meer dan genoeg. De Eton mess blijft een topper. Tot de volgende keer
Dank je wel Monique en tot snel!

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
De smaak en de bereiding van het eten was goed maar naar mijn idee is de prijs aan de hoge kant v.w.b. de kwantiteit, vond ik met name bij voorgerecht de proeverij.
Dank je voor je bezoekje aan de Waterwolf Karin.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer
Dank je wel voor je leuke reactie en je bezoekje aan de Waterwolf!

Graag zien we je snel weer terug.

Karen R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Naar de Waterwolf dat stond allang op de planning en nu was het zover. Wat viel dat tegen zeg. De plek aan het raam, ongezellig (uitzicht op nooduitgang en toiletten via trap naar beneden). Zo weinig licht dat het onmogelijk was de menu kaart te lezen. Eerst gevraagd of het kaarsje op tafel aan mocht, wat onvoldoende hielp. Toen een ander plekje gevraagd, maar dat ging niet, wel kon het licht feller gezet. Oké het gebaar was goed, maar hielp eigenlijk nog niet voldoende. Het personeel deed zijn best ons met de menukaart te helpen, maar dat kan toch niet de opzet zijn? Ons voorgerecht een spring roll was heerlijk, niets op aan te merken. Het hoofdgerecht liet echter te wensen over, koud en vis waar de graten nog in zaten, patat die vergeten werd. Kwam dat door de pub kwis? Niet echt een prettige combinatie als je gezellig uit eten denkt te gaan. Na feedback aan de eigenaar blijkt dat hij dit al bedacht had alleen was de mail om ons daarover te informeren nooit aangekomen. Ik hoopte enthousiaster te kunnen zijn
Jammer dat je ervaring niet beter was Karen.

Zou leuk zijn om jullie nog eens te kunnen ontvangen in de Waterwolf.

Dank je voor jullie bezoek in elk geval!

Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk eten, originele kaart en ongedwongen .
Dank je Jeroen!

We zien jullie graag nog eens terug in de Waterwolf, voor brunch, lunch, diner of de borrel.

E.j.stam S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Aardig restaurant, opzondagavond vrij rustig. Prettige bediening. Zeker een locatie om in het hoofd te houden.
Fijn dat jullie zo'n prettige avond hebben gehad en graag nog eens tot ziens in de Waterwolf!

Wim P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Met 11 personen verjaardag gevierd van onze oude moeder. Zij, maar wij ook, vonden het allemaal erg lekker en gemoedelijk. Aanrader als je een keer lekker en niet alledaags wil eten.
Bedankt voor jullie bezoek en deze reactie!

Graag tot ziens in de Waterwolf!

A. K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
een gezellige brasserie met heerlijk eten en vriendelijk personeel heel attent.
alleen de open spoelkeuken is af en toe hinderlijk qua geluid van het vaatwerk.
Dank je voor je bezoekje, en we hebben de nieuwe reservering voor vanavond staan.

Tot straks!

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bij toeval terecht gekomen aangezien wij hotelovernachting in Badhoevedorp hadden. Tot nu toe onze beste keuze v.w.b. de AH actie. Eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk op een prettige, niet opdringerige manier. Een echte aanrader voor iedereen.
Geweldig om te lezen dat jullie het zo lekker hebben gehad Monique, dank je wel!

Hopelijk kunnen we jullie nog eens verwelkomen.

Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Hi Yvonne,

Leuk reactie, geweldig bedankt en graag tot een volgende keer in de Waterwolf!

Lia M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Veel Te culinair culinair en doe smiddags gewoon een uitsmijter of broodje bal of andere broodjes is maar een suggestie
Hi Lia,

De Waterwolf heeft inderdaad leuke, eigentijdse gerechten op de kaart, zowel voor brunch, lunch, diner als de borrel. Ik weet niet precies wat culinair inhoudt, maak ik beschouw het als compliment dat het opgemerkt we een ander aanbod voeren dan pakweg een eetcafé.

Uitsmijters serveren we als ontbijt/ brunch. We noemen dit Eggs to Order en je kunt dus aangeven hoe je je eitje het liefste eet ;) 'Niet zo culinaire' broodjes zoals een broodje belegen of oude kaas, een broodje gezond staan ook op het lunch menu. Gehaktballen hebben we niet op de kaart inderdaad maar als je wilt maken we een broodje bal voor je hoor. Wel even bestellen van te voren graag.

Fijne dag Lia!

Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
alleen jammer dat de cola op was, ivm een feest de dag ervoor. Advies: haal desnoods cola bij de supermarkt die ernaast ligt en die open was tot 20.00 uur!
Hi Lisa,

Leuk dat jullie er waren!

Tot een volgende keer, groet,

Giel S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
leuke gelegenheid. Erg lekker gegeteten in goede sfeer, alleen de wijn is wat aan de dure kant. Eten is erg goed. we komen nu vaker. Weinig toeristen zoals in centrum van Adam
Hi Giel,

Top dat je het zo leuk hebt gehad en zo lekker gegeten hebt. We hebben overigens zes witte, zes rode en twee rose wijnen open staan, die we dus per glas serveren, waarvan vijf als huiswijn voor €4,25 per glas en €19,50 per fles.

Leuk dat we je weer gaan zien, tot snel hopelijk!

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
de prijs toch de verhouding die je krijgt is hoog,en als je vraagt medium moet hij niet bijna gaar zijn,feit dat het lekker mals is vergoed een hoop.de inkt vis ringen waren niet over om naar huis te schuiven ,dat is toch wel jammer als je dit als hoofd gerecht hebt genomen.
Hi Peter,

Leuk dat jullie er waren en fijn dat je onze ossenhaas zo lekker mals vond! Geweldig ook dat je de service en sfeer op het terras zo op prijs stelt.

Tip voor een volgende keer: als een bakwijze niet naar je verwachting is dan passen we dit met plezier aan. De krokante pijlstaart staat op de kaart als fingerfood, bedoeld om gecombineerd met een aantal andere fingerfood gerechten te delen als voorgerecht en niet als hoofdgerecht :)

Graag zien we jullie nog eens terugkomen in de Waterwolf.

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellige sfeer, leuke avond, lekker gegeten
Dank je Jan!