Watertuin Spijkenisse

Lucebertstraat 28 3202 SW Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Watertuin Spijkenisse

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier heb ik al eens gegeten in de avond (top), eens in de middag (leuk) en nu was het eens tijd voor het ontbijt.

Met mijn tafelgast, welke ik hiervoor speciaal heb uitgenodigd, ging ik zitten aan een tafel bij het raam. Een druk schouwspel waar veel te zien is om over te praten: en dat gebeurde. Een lekker ontbijt stel je zelf gemakkelijk samen en er is veel keuze!

Mijn tafelgast vond vooral de kleine pannenkoeken lekker met bacon en stroop erop, gelegen naast twee donuts met verschillende kleuren.
Het is maar waar je van houdt, maar ze genoot!
Ikzelf vond vooral de kerrie-salade op brood heel lekker en de huzarensalade was heerlijk van structuur. Echt fijnproeven heb ik niet gedaan, maar daar namen we de tijd ook niet voor: het was vooral gezellig.

Binnenkort kom ik weer eens langs in de avond!

(het ontvangst was vorige keer zó goed dat ik het dit keer met hoge verwachtingen wat minder hoog beoordeel)
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige lunch gehad met mijn zus.
Hier en daar wat schreeuwende kinderen, maar verder een vrij rustige middag. We waren wel verbaasd dat in een vrij moderne eetgelegenheid er toch een behoorlijke etensgeur, en allerlei dampen bleven hangen.
verder prima service, het eten was afwisselend lekker of fantastich.
omdat we op een doordeweekse dag tijdens ''schooltijden'' daar waren was het vrij rustig, dus geen wachtrijen.
Piccola .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Afgelopen woensdag in dit restaurant geweest. Je weet van te voren al dat het druk kan zijn en een vreetschuur, maar daar stel je je dan ook op in.

Helaas moesten we bij binnenkomst al vrij lang wachten voordat we geholpen konden worden. Het meisje dat ons hielp was wel erg vriendelijk. Het plekje dat we toegewezen kregen was echt belachelijk koud. Het was ergens in een hoekje, maar toch leek het alsof we op de tocht zaten. Hier hebben we twee keer iets van gezegd maar het leek alsof de airco maar bleef blazen.

Het eten zelf was op zich prima, maar niet bijzonder. In vergelijking met de vestiging in Schiedam waren de geserveerde stukken vlees aan de wat kleine kant. De wachttijd was overal het algemeen kort, ondanks dat het druk was.
Femke-maria .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is super, maar daar is dan ook al het positieve mee gezegd.

Veel te groot en weinig privacy, heel erg herrie van gillende kinderen. Er stond muziek aan die totaal niet te horen was vanwege alle drukte, waarom staat die dan nog aan?

Het lijkt net een grote eet-fabriek waar je een nummer bent. Het is erg duur terwijl je dus niet eens aan tafel bediend wordt maar elke keer een heel end moet lopen voor je eten, staand moet wachten tot je eten klaargemaakt is en dan weer terug moet zien te komen met een bord vol zonder te struikelen over spelende kinderen en andere mensen die heen en weer lopen.

Als je weggaat word je gelijk gecontroleerd met bon, er zijn allemaal huisregels. Je moet van tevoren betalen en dus ook van tevoren al bepalen hoe lang je gaat eten. Als je langer blijft zitten kost het je 3 euro per kwartier per persoon (en dat staat dan onder het kopje "geen stress!"...)

Echt... dit was drie keer niks!

Ideeën voor verbetering: afgeschermde plekken creëren waar je kunt zitten zodat je niet in een grote zaal zit. Meer geluiddemping door bv. andere decoraties. Vaker langskomen voor afruimen.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ben er met de familie geweest voor een verjaardag. Lekkere sushi was er en verder veel keuze in warme gerechten. In de bediening werd er meerdere keren gevraagd of we verschillende borden wilden aangeven terwijl we in gesprek waren en de borden van de andere kant makkelijk te pakken waren. Een medewerker bij de grill was verrassend grof. Misschien beter geschikt voor een gesloten keuken als diegene goed kan koken. Maar de binnenkant van het biefstukje was erg rood en moeilijk te kauwen. Er was verder een leuk toetje gemaakt met een kaarsje voor de jarige en de tent zag er netjes uit.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een AYCE restaurant zoals er inmiddels velen zijn. Dit restaurant draait als een goed ge-oliede machine. Zelfs de koks zijn er vriendelijk. De keuze aan gerechten is erg groot. Van Sushi tot Oesters en kreeft en pizza's en een indrukwekkende nagerechten balie.

De kwaliteit van het eten viel helaas wat tegen. Alles leek overgoten met een soort eenheidssmaak.
De Sushi was niets bijzonders. de gepaneerde eend was niet krokant. de saté niet veel beter dan bij de snackbar en de diverse vissoorten van de teppanyaki plaat smaakten allemaal het zelfde.
We hadden desondanks toch een gezellige avond maar zullen hier niet gauw meer terug komen.
Wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op donderdag 4 augustus gingen mijn vriendin en ik eten bij Watertuin Spijkenisse. Ik was hier eerder geweest, mijn vriendin niet. We hadden gereserveerd om 18.30 uur. Toen wij daar aankwamen was het superdruk. Dit hadden wij eigenlijk niet verwacht omdat het donderdagavond was. Wij werden zeer vriendelijk ingecheckt en door een medewerker naar onze tafel gebracht. Normaliter wordt er nog tekst en uitleg gegeven, maar was nu niet nodig aangezien ik al eerder was geweest. Ik vroeg waarom het zo druk was. De medewerker antwoordde dat zij dit ook niet hadden verwacht. Ondanks de drukte konden wij snel onze borden vullen met allerlei lekkers. Mijn vriendin keek haar ogen uit. Er is zoveel, ook voor moeilijke eters zit er iets bij. Sushi, biefstuk, kreeft, frikandellen, noem het maar op. En alles was heerlijk. Nog een lekker toetje na van ijs, fruit, brownies. Met of zonder versieringen, dat mag je zelf bepalen. Groot compliment voor het vriendelijke personeel, in het byzonder de vriendelijke kok bij de bakplaat. Het was zo ontzettend druk en er werd desondanks toch nog gevraagd naar eventuele persoonlijke wensen. Geweldig! Wij komen hier zeker terug.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een ervaring , om 17.00 op zondag er gaan eten met familie ter ere van ons huwelijksfeest. Vriendelijk personeel, heerlijk eten ! Echt een aanrader, alles keurig aangevuld. Keurig verzorgt buffet, ruime keuze ! Wij komen terug!! Top !
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eten was lekker. Jammer dat in een aantal salades en pastagerechten spekjes zaten. Dat vermindert de keuze enigszins voor ons. Wat fijn zou zijn bij de vleesgerechten is een bordje erbij wat het voor vlees is. Dan hoef je het niet aan personeel te vragen.
Voldoende keuze uit drankjes, al was de honing voor de muntthee op.
Odesma A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prima service. Duidelijk concept.
Wat erg leuk was dat mijn zoon jarig was en dat hij gratis mocht eten tegen een betalende volwassenen. Niet vergeten een geldig id mee te nemen.
Zelf vond ik het tafeltje waar wij zaten niet prettig, dit was bij het verzamelpunt voor de afwas, waardoor er veel gelopen werd.
Verder alles prima.
Vlees bakken kan wel erg druk zijn, waardoor je best lang moet wachten.
Top is dat er voor de kinderen een speelplaats is.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten met z'n vieren. De sushi en sashimi waren heerlijk. Ook de t-bone was precies goed, heerlijk mals. De airco deed het ook, maar echt koel was het binnen niet. Je kunt hier gezond eten voor een hele redelijke prijs, incl alle drankjes. Het dessertbuffet is ook prima. Al met al een aanrader, zeker ook met kinderen die naar de prachtige koikarpers kunnen kijken.
Rien T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
zoals altijd een heerlijke avond gehad. zowel de voorgerechten en de vis waren voortreffelijk ,om van het toetjes maar niet te spreken.
voor ons geen nasi of bami dat kun je overal eten
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker gegeten, met man en kinderen.
De sushi is echt mijn favoriet!
Voor de kinderen is de Waterruin ideaal, ze kunnen pakken wat ze willen en lekker vinden.
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prima service, medewerkers zijn bereid om mee te denken. Vlees of vis heerlijk en werd met plezier klaar gemaakt. Het was al druk op vrijdag maar er werd op tijd bijgevuld.
Bergh72 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor ieder wat wils,iedeaal als je met een groep bent.
De bediening is keurig,lege borden worden zeer regelmatig weggehaald.
Aukje R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een mooie locatie waar je lekker kunt eten. Het is een all-in bedrag wat je betaalt en daar krijg je veel voor. Voor elk wat wils. Heerlijke voorgerechten en nagerechtjes. En daar tussen in teveel om op te noemen, b.v. oesters, mosselen, kreeft, zalm,slibtong, lamsvlees, biefstuk, spare-ribs en ga zo maar door. Ook heerlijke wokgerechten. Dan verschillende biersoorten, wijnen, limonades, vers geperst sap en koffie en thee. Wij waren hier voor de 5e keer en we hebben er weer van genoten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat een fantastisch bedrijf. Iedere keer weer als ik er kom eten zijn er toch weer andere gerechten. Het concept blijft hetzelfde, maar het is iedere keer anders. Het eten is nooit op en als je ergens om vraagt wordt het meteen voor je gemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lege borden blijven ook als het heel druk is nooit lang staan.
Ik ben al vaak geweest en ga ook nog vaak terugkomen.
Cmvanderleek .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Was samen met een vriendin op de ouderen middag, hele gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Alles was ook zo goed geregeld voor die middag. super!!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We werden heel vriendelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Het eten was allemaal heerlijk en ook de drankjes en toetjes waren prima.
De accommodatie vinden wij persoonlijk wat groot. Na zondag een brunch te hebben gehad in Naaldwijk bij de Watertuin viel deze accommodatie wat tegen. Naaldwijk heeft een prachtige tuin rondom de eetgelegenheid.
In Schiedam is het allemaal wat kleiner, maar wel sfeervoller.
Huiszoons .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De middag lunch bij Watertuin is ons zeer goed bevallen.
Heerlijk gegeten tegen een zomerse aanbieding , en alles ruim en netjes verzorgd.
Eten was heerlijk.
We kunnen ons wel voorstellen dat de avondsessie drukker zal zijn en je dan minder aandacht krijgt.
Maar deze middag/lunch is ons supergoed bevallen.!
Fam.Huiszoon