Watertuin Spijkenisse

Lucebertstraat 28 3202 SW Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Spijkenisse

Kom gezellig langs bij de Watertuin voor een leuk all-inclusive concept. Niet alleen diner worden hier geserveerd, ook voor een goed ontbijt en een lekkere lunch kun je terecht bij de Watertuin. De inrichting is modern en toch gezellig hierbij vind je veel oosterse invloeden terug. Het restaurant heeft haar naam te danken aan de vijver in het restaurant. Benieuwd naar de lekkerste all-inclusive gerechten? Kom dan snel eens langs.

Meer informatie over restaurant Watertuin Spijkenisse

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Spijkenisse

Elisabeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Teleurstellend! Kreeft was keihard en droog, ribeye een dun lapje 3e kwaliteits vlees, de coquilles waren bitter en de gegrilde garnalen te lang gegrild dus ook droog. De ras frites waren taai. Het warme buffet staat te pruttelen en is dus overgaar en onsmakelijk. Het ijs was lekker maar de koekjes in de gesloten potten bij de koffie hadden hun beste tijd gehad.De zoete witte wijn was waterig. Het geld beslist niet waard.
syl W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
veel keuze maar niet lekker
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
van de week hier gegeten, leuke familie restaurant.. eten was ook echt onbeperkt.. en veel keuzes.. de kids vonden het heerlijk.. kwam er telaat achter dat er ook eentje was in naaldwijk..
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij hebben de verjaardag van mijn zusje hier gevierd met gezin. Wij eten allemaal Halal vlees, de eigenaar heeft ons een rondleiding gegeven en aangewezen wat halal is: al het kip en lams koteletten.
Er is veel keus aan vis en sushi was ook heerlijk vers bereid. Echt waar voor je geld en de kids kunnen lekker spelen in de indoor speel/klim kamer. Bedankt!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
super gezellig met vriendinnen wezen lunchen. Gerechten ruim voldoende en goede kwaliteit. Medewerkers vriendelijk en goede prijs / kwaliteit verhouding. Ons gaan ze vaker zien bij Watertuin Spijkenisse.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Weer een fantastische tweede kerstdag gevierd met familie. Is een jaarlijkse happening zeker voor onze kleinkinderen. Volgende maand weer. We verheugen ons er al op.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goede ontvangst ondanks de drukte heeft men tijd voor je en geeft men duidelijk uitleg over het concept.Heeft men ook oog voor kleine kinderen
Renee H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk ontbijtje gedaan. Beide kerstdagen en het was prima. Verse jus Orange en goede koffie. Echt uitgebreid ontbijt. Voor ieder wat wils.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vond het heerlijk en super vers, wij zijn al 3 keer geweest, vooral met 1 gratis eten als je jarig ben! Heel leuk idee.
Voor kinderen is het ook heel leuk, vooral achterin kunnen ze heerlijk spelen of de vissen voeren, ze hoeven niet op de stoel te blijven zitten, dat is nou juist zo fijn bij jullie.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Uitstekend restaurant met gevarieerde keuzes.Uitstekende gelegenheid indien er kleine kinderen bij zijn, zij hoeven niet verplicht de hele avond aan tafel te zitten wat vaak een straf is voor hen en dus ook de ouders.
Gaitrie R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Erg druk en rommelig! Geen bordjes met namen van gerechten. Niet fijn erg irritant om steeds te vragen. De inrichting vond ik ook niet bepaald handig!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten. De bediening was erg attent. Ook voor de kleine kinderen is er een speelruimte. Het gezelschap was lovend. Een aanrader.
wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hier gegeten op een drukke zaterdagavond met 5 personen. Het eten was heerlijk en werd op tijd aangevuld. Personeel heel vriendelijk. Fijne avond gehad.
A G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was weer uitstekend verzorgd en wat een zeer vriendelijk personeel alleen komt er wel regelmatig een koude wind over je heen we kregen wel een heather bij onze tafel dat was weerbuiten gewone service
Y V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ruim assortiment van verse producten die ter plekke bereid worden. Ondanks dat er veel mensen waren viel de drukte bij de buffetten mee. Wachttijd was niet lang.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was ontzettend koud en heeft wel impact gehad op de sfeer !
Blijkt dat de verwarming kapot was en er was nog geen monteur geweest.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was heerlijk het voordeel blijft dat ieder zijn eigen eten kan bepalen top bedankt voor de service.
Ik vind vervelend dat 1 volwaardige zin als recensie niet geaccepteerd word
Joumana M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ontvangst erg druk, zakelijk met 10 personen en dan 1 voor 1 betalen duurt wat lang. Eten was uitstekend! De plek (een tafel aan het raam) was erg koud. Echt niet prettig. Bij navraag kende men het probleem, jammer dat het dan niet verholpen wordt.
Ludo D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
sommige producten waren lauw geworden waaronder sla en tomaten, lagen er dus te lang, vlees en visgerechten waren top, toetjes idem dito, alleen als t volle bak is worden uiteraard de wachttijden langer en is 2,5u o voorbij
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij waren met 29 mensen en iedereen heeft genoten. We zijn dik tevreden en dit is zeker niet de laatste keer. We komen terug.