Watertuin Spijkenisse

Lucebertstraat 28 3202 SW Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Watertuin Spijkenisse

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arend J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We waren hier op vrijdag 21-04-2017 om een verjaardag te vieren, en daar hebben ze volgens folder een arrangement voor te weten op vertoon van een ID van de jarige dan mag hij gratis. Het was er druk en enigszins hectisch en wij kwamen later tot de conclusie dat ze een fout hadden gemaakt. Dus even gebeld en op vertoon van bank afschrift zou dat gecorrigeerd worden. Wij dus kopie gemaakt en naar Spijkenisse ons aan balie gemeld chef erbij die ging dus ff geageerd op pc staan rammen en kwam toen weer met het lul verhaal dat hij de kassa bon moest hebben die zelfde kassa bon die de hele tijd op tafel moet blijven staan en die na afloop van je bezoek aan de balie moet inleveren en die ze gauw in de vuilnisbak pleuren dus. Gaat die zak van chef beetje staan janken en zeikstralen dat hij het anders zelf moet betalen en dat ze het op het hoofdkantoor moeten gaan uitzoeken want kan het niet in pc terughalen.
Resume het gaat om oplichting list en bedrog totaal klant onvriendelijk te schofterig voor woorden nog nooit zoiets meegemaakt.
Lekker laten voor wat het is er zijn zat andere en beteren!!!!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We zijn vandaag gezellig met onze moeder wezen eten omdat ze volgende week jarig is en wegens verschillende diensten konden we dit weekend .En het was tevens een verzetje voor ons omdat 18 februari me vader is overleden .
Alleen was het jammer dat het zo erg koud was waar we zaten en een kwartier voor dat we weg gingen zag de bediening dat we met onze jas aan zaten en ons erop wees om ons even op te warmen in het ander gedeelte van het restaurant .Maar het was top we komen zeker een x terug.
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor mijn man zijn verjaardag met dochter en kleinkinderen wezen eten was heel lekker kinderen vonden het ook lekker voor herhaling vatbaar
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Donderdag 23 febr wezen eten met mijn collega's ter ere van mijn pensioenering Alles was prima in orde eten was heerlijk en werd volop aangevuld een echte aanrader geen enkele wanklank gehoord uit een groep van 23 pers.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
In vergelijking met watertuin Schiedam erg slecht. Zeer onvriendelijk en werd slecht bijgevuld het eten was koud. De manager chefkok vond ons leugenaars omdat spek koek in de middag in Schiedam niet zou kunnen mag alleen in de avond. En zo nog meer dingen. Erg jammer en niet voor herhaling vatbaar
Annewien K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond gegeten in de waterbuis spijkernisse. ik had bij reserveren gevraagd om een rustige zitplaats. Keurig geregeld. We hebben in een zijkamer waar vier vierpersoonstafels stonden gezeten. Eten lekker . Alles werd steeds aangevuld. Personeel vriendelijk. Op deze locatie zijn een aantal ruimtes waar een wat groter gezelschap apart kan zitten. Kinderen hebben een binnen speeltuintje. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Norma P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben hier op eerste kerstdag gegeten met een gezelschap van 8 personen, zoals altijd was het allemaal weer prima geregeld, geweldig eten en vriendelijk personeel. Er werd constant aangevuld, en het personeel was erg alert met het weghalen van bestek en vuile borden. Heel goed geregeld, zoals altijd!
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier heb ik al eens gegeten in de avond (top), eens in de middag (leuk) en nu was het eens tijd voor het ontbijt.

Met mijn tafelgast, welke ik hiervoor speciaal heb uitgenodigd, ging ik zitten aan een tafel bij het raam. Een druk schouwspel waar veel te zien is om over te praten: en dat gebeurde. Een lekker ontbijt stel je zelf gemakkelijk samen en er is veel keuze!

Mijn tafelgast vond vooral de kleine pannenkoeken lekker met bacon en stroop erop, gelegen naast twee donuts met verschillende kleuren.
Het is maar waar je van houdt, maar ze genoot!
Ikzelf vond vooral de kerrie-salade op brood heel lekker en de huzarensalade was heerlijk van structuur. Echt fijnproeven heb ik niet gedaan, maar daar namen we de tijd ook niet voor: het was vooral gezellig.

Binnenkort kom ik weer eens langs in de avond!

(het ontvangst was vorige keer zó goed dat ik het dit keer met hoge verwachtingen wat minder hoog beoordeel)
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige lunch gehad met mijn zus.
Hier en daar wat schreeuwende kinderen, maar verder een vrij rustige middag. We waren wel verbaasd dat in een vrij moderne eetgelegenheid er toch een behoorlijke etensgeur, en allerlei dampen bleven hangen.
verder prima service, het eten was afwisselend lekker of fantastich.
omdat we op een doordeweekse dag tijdens ''schooltijden'' daar waren was het vrij rustig, dus geen wachtrijen.
piccola .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Afgelopen woensdag in dit restaurant geweest. Je weet van te voren al dat het druk kan zijn en een vreetschuur, maar daar stel je je dan ook op in.

Helaas moesten we bij binnenkomst al vrij lang wachten voordat we geholpen konden worden. Het meisje dat ons hielp was wel erg vriendelijk. Het plekje dat we toegewezen kregen was echt belachelijk koud. Het was ergens in een hoekje, maar toch leek het alsof we op de tocht zaten. Hier hebben we twee keer iets van gezegd maar het leek alsof de airco maar bleef blazen.

Het eten zelf was op zich prima, maar niet bijzonder. In vergelijking met de vestiging in Schiedam waren de geserveerde stukken vlees aan de wat kleine kant. De wachttijd was overal het algemeen kort, ondanks dat het druk was.
femke-maria .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten is super, maar daar is dan ook al het positieve mee gezegd.

Veel te groot en weinig privacy, heel erg herrie van gillende kinderen. Er stond muziek aan die totaal niet te horen was vanwege alle drukte, waarom staat die dan nog aan?

Het lijkt net een grote eet-fabriek waar je een nummer bent. Het is erg duur terwijl je dus niet eens aan tafel bediend wordt maar elke keer een heel end moet lopen voor je eten, staand moet wachten tot je eten klaargemaakt is en dan weer terug moet zien te komen met een bord vol zonder te struikelen over spelende kinderen en andere mensen die heen en weer lopen.

Als je weggaat word je gelijk gecontroleerd met bon, er zijn allemaal huisregels. Je moet van tevoren betalen en dus ook van tevoren al bepalen hoe lang je gaat eten. Als je langer blijft zitten kost het je 3 euro per kwartier per persoon (en dat staat dan onder het kopje "geen stress!"...)

Echt... dit was drie keer niks!

Ideeën voor verbetering: afgeschermde plekken creëren waar je kunt zitten zodat je niet in een grote zaal zit. Meer geluiddemping door bv. andere decoraties. Vaker langskomen voor afruimen.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ben er met de familie geweest voor een verjaardag. Lekkere sushi was er en verder veel keuze in warme gerechten. In de bediening werd er meerdere keren gevraagd of we verschillende borden wilden aangeven terwijl we in gesprek waren en de borden van de andere kant makkelijk te pakken waren. Een medewerker bij de grill was verrassend grof. Misschien beter geschikt voor een gesloten keuken als diegene goed kan koken. Maar de binnenkant van het biefstukje was erg rood en moeilijk te kauwen. Er was verder een leuk toetje gemaakt met een kaarsje voor de jarige en de tent zag er netjes uit.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een AYCE restaurant zoals er inmiddels velen zijn. Dit restaurant draait als een goed ge-oliede machine. Zelfs de koks zijn er vriendelijk. De keuze aan gerechten is erg groot. Van Sushi tot Oesters en kreeft en pizza's en een indrukwekkende nagerechten balie.

De kwaliteit van het eten viel helaas wat tegen. Alles leek overgoten met een soort eenheidssmaak.
De Sushi was niets bijzonders. de gepaneerde eend was niet krokant. de saté niet veel beter dan bij de snackbar en de diverse vissoorten van de teppanyaki plaat smaakten allemaal het zelfde.
We hadden desondanks toch een gezellige avond maar zullen hier niet gauw meer terug komen.
wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op donderdag 4 augustus gingen mijn vriendin en ik eten bij Watertuin Spijkenisse. Ik was hier eerder geweest, mijn vriendin niet. We hadden gereserveerd om 18.30 uur. Toen wij daar aankwamen was het superdruk. Dit hadden wij eigenlijk niet verwacht omdat het donderdagavond was. Wij werden zeer vriendelijk ingecheckt en door een medewerker naar onze tafel gebracht. Normaliter wordt er nog tekst en uitleg gegeven, maar was nu niet nodig aangezien ik al eerder was geweest. Ik vroeg waarom het zo druk was. De medewerker antwoordde dat zij dit ook niet hadden verwacht. Ondanks de drukte konden wij snel onze borden vullen met allerlei lekkers. Mijn vriendin keek haar ogen uit. Er is zoveel, ook voor moeilijke eters zit er iets bij. Sushi, biefstuk, kreeft, frikandellen, noem het maar op. En alles was heerlijk. Nog een lekker toetje na van ijs, fruit, brownies. Met of zonder versieringen, dat mag je zelf bepalen. Groot compliment voor het vriendelijke personeel, in het byzonder de vriendelijke kok bij de bakplaat. Het was zo ontzettend druk en er werd desondanks toch nog gevraagd naar eventuele persoonlijke wensen. Geweldig! Wij komen hier zeker terug.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een ervaring , om 17.00 op zondag er gaan eten met familie ter ere van ons huwelijksfeest. Vriendelijk personeel, heerlijk eten ! Echt een aanrader, alles keurig aangevuld. Keurig verzorgt buffet, ruime keuze ! Wij komen terug!! Top !
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eten was lekker. Jammer dat in een aantal salades en pastagerechten spekjes zaten. Dat vermindert de keuze enigszins voor ons. Wat fijn zou zijn bij de vleesgerechten is een bordje erbij wat het voor vlees is. Dan hoef je het niet aan personeel te vragen.
Voldoende keuze uit drankjes, al was de honing voor de muntthee op.
Odesma A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prima service. Duidelijk concept.
Wat erg leuk was dat mijn zoon jarig was en dat hij gratis mocht eten tegen een betalende volwassenen. Niet vergeten een geldig id mee te nemen.
Zelf vond ik het tafeltje waar wij zaten niet prettig, dit was bij het verzamelpunt voor de afwas, waardoor er veel gelopen werd.
Verder alles prima.
Vlees bakken kan wel erg druk zijn, waardoor je best lang moet wachten.
Top is dat er voor de kinderen een speelplaats is.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten met z'n vieren. De sushi en sashimi waren heerlijk. Ook de t-bone was precies goed, heerlijk mals. De airco deed het ook, maar echt koel was het binnen niet. Je kunt hier gezond eten voor een hele redelijke prijs, incl alle drankjes. Het dessertbuffet is ook prima. Al met al een aanrader, zeker ook met kinderen die naar de prachtige koikarpers kunnen kijken.
Rien T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
zoals altijd een heerlijke avond gehad. zowel de voorgerechten en de vis waren voortreffelijk ,om van het toetjes maar niet te spreken.
voor ons geen nasi of bami dat kun je overal eten
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker gegeten, met man en kinderen.
De sushi is echt mijn favoriet!
Voor de kinderen is de Waterruin ideaal, ze kunnen pakken wat ze willen en lekker vinden.