Watertuin Schiedam

Admiraal de Ruyterstraat 6 3115 HB Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Schiedam

Maak kennis met verschillende wereldkeukens

Maak bij De Watertuin een culinaire rondreis langs de verschillende continenten en hun rijke keukens. Kies voor Aziatische wokgerechten, afgewisseld met specialiteiten uit de traditionele Franse keuken of waan je in Italië en haal een pizza uit de authentieke pizzaoven. Kortom, vis-, vlees- en vegetarische gerechten genoeg! Wedden dat je nauwelijks kunt kiezen? Dit is een culinaire ervaring die je niet aan je voorbij mag laten gaan.

Meer informatie over restaurant Watertuin Schiedam

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Schiedam

Goespy .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De vorige keer vonden we al dat het erg achteruit ging. Toen de zaak net nieuw was, was het fantastisch. Maar vorige keer waren er (om 19:30) al veel dingen leeg en werden ook niet meer aangevuld. Wij dachten och, misschien zijn we een beetje laat. Maar dat vind ik nog geen goede rede van lege schalen, ze hoeven dan niet helemaal vol te zijn, maar van alles toch een beetje. Gisteren dus nog een keertje geprobeerd, in de middag, maar nu waren er nog veel meer dingen verdwenen. In de hele zaak is geen zalm of tonijn meer te vinden, ook niet bij de Shushi. Bij de wokbalie kun je kiezen tussen flintertjes kipfilet en wat onbestemd vlees en bij die andere balie tussen kipfilet of hamburgers. Verder heel veel schalen met heel grof gesneden rauwe groenten of een grote schaal peen en doppertjes, daar is gewoon een groot blik leeg gekiept. Nee met deze Watertuin gaat het niet goed en ik ben bang dat wij er ook voor de laatste keer geweest zijn.
Nelly M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Hier vaker gegeten en het eten heeft altijd een constant, prima niveau. Brood dit keer iets oud-bakken en de hele zalm al bijna helemaal kaal geplukt.
Soms onduidelijk wie aan de beurt is of staat te wachten voor de tepanyaki en wok, zeker als het druk is.
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
Leuk dat ze ook langs komen met hapjes special van de chef
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
eten was goed alleen toen wij irish coffee wilden was dat ok maar er werd niet bijgezegd dat we moesten bij betalen tot we bij de uitgang aan gehouden werden dat we nog even 10,50 moesten betalen dat vond ik een min puntje gr arjan sneek
Tristan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eerder in wereldrestaurants geweest, maar doordat het kleinschaliger is het gezelliger omdat je toch met elkaar kunt eten. Echter is de aandacht van de koks niet bij de klant, nonchalant en zo snel mogelijk VB: De t-Bone steak. wordt gevraagd rauw-medium-goed doorbakken. Ben niet bang voor rood vlees maar heb Medium doorgegeven en helaas meerdere malen (ook andere groepsleden) gewoon te rauw terug gekregen.. werd overigens ook niet gevraagd of je een saus erbij wilt.
Veronica P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 3 vriendinnen geluncht. Op dat tijdstip lekker rustig. Werden vriendelijk ontvangen en duidelijk uitleg gekregen over het concept. Alles werd op tijd bijgevuld en eten was goed.
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor mijn man zijn verjaardag, alleen de medewerker achter de grill was heel onvriendelijk. Ik verstond hem niet zo goed dus ik antwoordde ipv mijn man waarop de medewerker heel raar antwoordde. Jammer dat dit op de verjaardag was van mijn man, het eten was daarin tegen wel lekker.

Voortaan word het gewoon Spijkenisse of Naaldwijk.
Atie A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, maar het afruimen is wel weer en "dingetje "
Niet fijn om met vuile borden op de tafel te blijven zitten !!
En waarom is dit nodig, het was niet druk !
Hiervoor toch meer aandacht.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellig ongedwongen sfeer. Was rustig deze avond dus alle gemak.
ghnijhof .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Met onze groep zaten we rustig in de hoek. De keuze was prima, geen lange wachttijden. Het personeel was erg vriendelijk, de vuile borden werden regelmatig weggehaald
André V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
2 november de verjaardag van mijn vrouw daar weer wezen dineren.
Zoals altijd weer de complimenten voor de medewerkers en natuurlijk het eten.
De medewerkers daar zijn zo attent en behulpzaam je voelt je daar echt DE GAST.
Isamber .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Genoeg keus en mogelijkheden voor iedereen! Uitgebreid ontbijt, lunch of diner, aanrader! Warm of koud, vis of vlees. Voor elk wat wils.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Rustige sfeer, geen wachtrij bij de buffetten, prettig en vriendelijk personeel. Goede en overzichtelijke buffetten.
Voldoende aanbod en diversiteit van het eten
liesje_mid .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zijn al redelijk vaak in de waterbuis in Schiedam geweest. Het koude buffet, wok en grill zijn nog steeds erg goed. Maar het warme buffet valt mij op dat de gerechten de laatste 2 keer vaak lauw zijn en zo goed als koud wanneer je bij je tafel aan komt en dan heb ik het vooral over de producten die niet het snelst opgaan, zoals de nasi/bami/ groente. Het lijkt of de warmhoud lampen niet goed functioneren.
n.esser E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Omdat we met een persoon in rolstoel kwamen werd er zonder te vragen een ander tafeltje voor ons gezocht met meer ruimte voor de rolstoel. Prima service dus!!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima restaurant met gevarieerd eten. Volop keuze. Vers gemaakt. Heerlijk gegeten met zijn allen. Jarige was gratis en dat is altijd leuk!
Gonda Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten met mijn broer en schoonzus uit den helder. Voor zijn verjaardag.
Alleen even naar tafels kijken ivm wiebelen .
Mvr S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we werden heel goed ontvangen goede service personeel was aardig eten was goed gemaakt alleen jammer van de toetjes was niet veel keus en was droog.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker ontbijt, er was voldoende keuze. Croissantjes, pecanbroodjes, pancakes, brood met gebakken ei, verse jus, we vonden het lekker!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten..concept is geweldig v iedereen wat wils,top v kinderen