Watertuin Schiedam

Admiraal de Ruyterstraat 6 3115 HB Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Schiedam

Maak kennis met verschillende wereldkeukens

Maak bij De Watertuin een culinaire rondreis langs de verschillende continenten en hun rijke keukens. Kies voor Aziatische wokgerechten, afgewisseld met specialiteiten uit de traditionele Franse keuken of waan je in Italië en haal een pizza uit de authentieke pizzaoven. Kortom, vis-, vlees- en vegetarische gerechten genoeg! Wedden dat je nauwelijks kunt kiezen? Dit is een culinaire ervaring die je niet aan je voorbij mag laten gaan.

Meer informatie over restaurant Watertuin Schiedam

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Schiedam

Stefan J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wij werden netjes en leuk verwelkomt. Het restaurant ademt een fijne kleinschaligheid wat de sfeer ten goede komt. Wel vonden we het jammer dat er zo weinig variatie is in aanbod. Ook de sushi smaakte eigenlijk naar niks. Wok was super en ook de hoek met frituur snacks smaakte ons. Volgende keer gaan wij wel weer naar Eten en Zo in Zoetermeer aangezien zij veeeeeeeeel meer keuze hebben
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Nou tot nu toe goed, we gaan morgen weer.
Aanbod en aanbiedingen, sfeer en service maar ook keuze is allemaal goed.
Ruimte en aandacht is ook goed.
Personeel is vriendelijk en de ruimten schoon. gewoon lekker uit in eigen stad, zelfs de rotonde die gebouwd wordt is niet hinderlijk kwa bouwen.
Het is koel en gemoedelijk.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De laatste weken heb ik al meerdere lopend-buffet-restaurants bezocht. In vergelijking met de anderen was De Watertuin qua beleving het restaurant waar ik het minst positief over ben.

De tafeltjes staan allemaal vrij dicht op elkaar, waardoor je de persoon naast je regelmatig aanstoot.
De keuze aan gerechten is beperkt, maar voldoende. Er zaten geen verrassende gerechten tussen.
Nadat het vlees op de bakplaat wordt gebakken, wordt het ook nog even op de grill gecremeerd, waardoor er zwarte strepen op het vlees komen te staan. Dit heeft geen toegevoegde waarde en het levert een brandsmaak op. Zonde.

Wel leuk was dat de bediening enkele malen langs kwam met kleine gerechtjes die de doorsnee bezoeker waarschijnlijk niet zal nemen (oester met kaas, een sushi-gerechtje). Door het op deze manier aan te bieden, laat je mensen toch kennis maken met iets dat ze niet kennen.

Gelukkig was er voldoende frisdrank in flesjes. Geen idee waarom er ook nog een aanmaak-automaat naast de koelkast staat voor de frisdrank en ik snap al helemaal niet dat mensen daar hun frisdrank uit tappen.

Gratis parkeergelegenheid naast de deur.
ALaddin A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij zijn bijna iedere week daar , soms zelfs twee keer. Heerlijk eten, fijn sfeertje en ook nog een speeltuin erachter , prima als je kleine kinderen hebt.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Vrijdag 25-05 hier gegeten en zeer tevreden !
Lekker eten, nette ontvangst en uitleg
(was de eerste keer bij de Watertuin) en bedieding was goed !
Hier komen we zeker nog eens terug !!!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Onbeperkt eten blijft een mooi concept. Bij deze watertuin hebben ze wok, grill en buffet. Het eten van de wok ik goed, lekkere sausjes en snel klaar. Bij de grill was het erg druk maar zeker de moeite waard, duurt wel langer. Het eten van het buffet was vrij simpel qua gerechten en soms wat lauw en droog. Het toetjes buffet is wel weer uitgebreid en lekker. Voldoende keuze en met de 2 1/2 uur die we hadden voldoende tijd.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ik ben er nu een paar keer geweest op uitnodiging, zelf zou ik hier niet voor kiezen. Ga niet in de rij staan voor mijn eten het is net een gaarkeuken en de kwaliteit laat ook te wensen over. Dingen die op zijn nauwelijks aangevuld. Ik hoef niet meer
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een tegenvaller, zijn watertuin Spijkenisse gewend, weinig eten, weinig variatie, personeel was nog aan het vegen , vies bestek, hadden voor 2 uur betaald, zijn na 1 uur weggegaan , ergste was nog een hele lange haar in het ijs, personeel zag het, zij sorry, maar dat vonden wij eigenlijk niet genoeg, echt zonde van ons geld, gaan er nooit meer eten
Tania D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vandaag langs geweest, ik heb nog nooit zo een onvriendelijke en asociale manager meegemaakt. Kent geen hospitality en manieren. Behandeld de gasten met absoluut geen klasse. Wel met arrogantie. Ik heb inmiddels meer slechte recenties over haar gelezen (vandaag nu al 2 gezinnen )
Ik betwijfel of ze wel geleerd is of überhaupt ervaring heeft en de functie aankan
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog nóóit zo slecht ontbeten!

Het ontbijt bij de watertuin is zo slecht. Heel weinig keus. Geen carpaccio, rosbief, zalm of tonijn. Wij gaan hier nooit meer heen.
Nel Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Een Grouponbon ingeleverd ( gekregen van dochter en partner ), ik had hem uitgeprind ingeleverd, maar vooraf bij het restaurant gereserveerd, maar dat liep faliekant fout !
Op Groupon had er gereserveerd moeten worden, maar ik deed dat nu op de site van het bedrijf zelf, oeps.
Prompt werd er gebeld, want mijn tel stond op de reservering.
Ik ben niet een van de jongste en met mijn dochter overlegd, De Watertuin moest het maar opnemen met Groupon.
Maar mijn man en ik hebben heerlijk van het ontbijt genoten, echt een aanrader !
Ik heb er nog een bon aangeschaft, voor een jarige !
Maar dat met die bon moet goedkomen.
Fam. H. Zandbergen
Dan R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Goed restaurant, veel variatie met eten. Personeel erg vriendelijk ! Top restaurant, mijn favoriet! Kom hier zeker vaker terug
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik vond de prijs kwaliteits verhouding niet juist. Het was het dubbele bedrag zonder extras. Ik weet dat het kerst is maar dit is over de top.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima eten goede service alleen de prijs is wat aan de hoge kant maar dat komt ook omdat dit op eerste kerstdag was de normale prijs is een stuk lager
jan C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met bridgeclub, 72 man, een aangenaam verblijf gehad bij de Watertuin. Vriendelijk personeel, lekker eten.
Kortom helemaal goed en voor herhaling vatbaar.
Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Waren met een grote familie- en vriendengroep, alles prima en naar verwachting verlopen. Een aanrader (ook in groepsverband). Er wordt goed geluisterd en meegedacht om het voor een Eden onvergetelijk te maken.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De Nasi en Bami ect was niet echt warm. Geweldige medewerker bij het vlees die allees heel goed kan klaarmaken en met veel plezier
Goespy .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De vorige keer vonden we al dat het erg achteruit ging. Toen de zaak net nieuw was, was het fantastisch. Maar vorige keer waren er (om 19:30) al veel dingen leeg en werden ook niet meer aangevuld. Wij dachten och, misschien zijn we een beetje laat. Maar dat vind ik nog geen goede rede van lege schalen, ze hoeven dan niet helemaal vol te zijn, maar van alles toch een beetje. Gisteren dus nog een keertje geprobeerd, in de middag, maar nu waren er nog veel meer dingen verdwenen. In de hele zaak is geen zalm of tonijn meer te vinden, ook niet bij de Shushi. Bij de wokbalie kun je kiezen tussen flintertjes kipfilet en wat onbestemd vlees en bij die andere balie tussen kipfilet of hamburgers. Verder heel veel schalen met heel grof gesneden rauwe groenten of een grote schaal peen en doppertjes, daar is gewoon een groot blik leeg gekiept. Nee met deze Watertuin gaat het niet goed en ik ben bang dat wij er ook voor de laatste keer geweest zijn.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Hier vaker gegeten en het eten heeft altijd een constant, prima niveau. Brood dit keer iets oud-bakken en de hele zalm al bijna helemaal kaal geplukt.
Soms onduidelijk wie aan de beurt is of staat te wachten voor de tepanyaki en wok, zeker als het druk is.
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
Leuk dat ze ook langs komen met hapjes special van de chef