Watertuin Schiedam

Admiraal de Ruyterstraat 6 3115 HB Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Watertuin Schiedam

Maak kennis met verschillende wereldkeukens

Maak bij De Watertuin een culinaire rondreis langs de verschillende continenten en hun rijke keukens. Kies voor Aziatische wokgerechten, afgewisseld met specialiteiten uit de traditionele Franse keuken of waan je in Italië en haal een pizza uit de authentieke pizzaoven. Kortom, vis-, vlees- en vegetarische gerechten genoeg! Wedden dat je nauwelijks kunt kiezen? Dit is een culinaire ervaring die je niet aan je voorbij mag laten gaan.

Meer informatie over restaurant Watertuin Schiedam

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MarloesvD .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Via via kreeg ik te horen dat je bij de Watertuin gratis kunt eten als je jarig bent (je moet je dan wel legitimeren). Hiervan heb ik gebruik gemaakt, en ik ben er erg tevreden over. Het is het " all you can eat" principe, met keuze uit sushi, patat, grill, allerlei salades, etc. Van alles wat dus. De prijs was hoog, maar als je bedenkt dat dat inclusief alle drankjes was, viel dat nog mee. Wat mij opviel was dat de VERSE jus d' orange ook gewoon onbeperkt was, evenals de thee met verse munt. Al met al een prettige eet-ervaring.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ongelooflijk! Heel mooi restaurant in een prachtige omgeving! Personeel erg vriendelijk alleen moeten ze wel eens zoeken waar degene zit met het eten wat ze brengen maar hebben het snel voor elkaar! Wachten hoefden we nooit terwijl er die middag 104 eters waren! Tussendoor konden we lekkere dingetjes opscheppen bij een lopend buffet! De drankjes hoefden we ook niet op te wachten want we mochten zelf pakken en tappen! Heel mooie uitvinding, iedereen was dik tevreden, het was echt lekker voor niet te veel geld!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteravond met zijn tweeën gegeten in de Watertuin Schiedam. Dat na een geslaagde avond daar, vorige week, met een aantal vrienden.
Een leuk concept: eten en drinken wat je wilt tegen een leuke prijs. Voor een vast bedrag, afhankelijk van hoe lang je wilt blijven, mag je eten en drinken zoveel als je wilt.
Een mooi en nieuw bedrijf, waarbij de tafeltjes zodanig zijn neergezet dat het aardig gecompartimenteerd is: je hebt niet het idee in een eetschuur te zitten. Leuke aankleding, goede routing.
Wat eten betreft: er is van alles wat. Wanneer nodig wordt het ter plekke voor je klaar gemaakt. Anders staat het klaar, onder warmhoudlampen of, wanneer nodig, gekoeld.
Wat drinken betreft: een grote sortering frisdranken, in flesjes of in een automaat, een leuke variëteit aan bieren, vier soorten wijn. Sterkere drank is er ook, maar daar moet voor worden bijbetaald.
Gestart met een bord met verschillende voorafjes. Gekozen uit carpaccio, sushi, salade en vishapjes. Niet topkwaliteit, maar alleszins lekker.
Daarna een lekker hapje laten wokken. Vlees, vis, groenten, paprika, courgette, taugé, en dat met een lekker sausje. Met plezier door de wokspecialist klaar gemaakt.
Aansluitend lamskarbonaadjes laten klaarmaken. Dat door een enthousiaste kok die er alleen staat om een aantal vleesgerechten te grillen en even in de barbecue te leggen. Vorige week heeft hij een perfecte T-bonesteak voor me klaar gemaakt, nu smaakten de lamskarbonaadjes goed.
Na nog een klein beetje rijst met een sateetje over naar het dessert.
Een brownie, kleine eclairs, ananas en aardbeien, ijs, slagroom en wat chocolade uit de fontein.
Heerlijk!
Dat begeleid door (het een voor mijn partner, het ander voor mij) een biertje (Jupiler), droge witte wijn (niet top, maar alleszins redelijk), bronwater, cola zero en bitter lemon, afgesloten met ijskoffie en gewone koffie.
Vriendelijk, jong personeel. Een enthousiaste ontvangst, enthousiaste koks bij wok en grill en enthousiaste ophalers van lege borden en glazen.
Geen super kwaliteit eten, maar alleszins lekker. Een leuk concept, voor een door de weeks avondje eten. We hebben er weer van genoten.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De watertuin, een mooie “oaseparel “ in Schiedam! Heerlijk gegeten vanwege de 59-ste huwelijksdag van mijn schoonouders. De ontvangst is hartelijk en zeer correct, de keuze, variatie en bereidingsmogelijkheden van het eten (bakplaat, wok) uitstekend, en de kwaliteit is top! Bovendien is het personeel zeer vriendelijk en belangstellend, en staat constant voor je klaar. Niets dan lof! Veruit de beste eetgelegenheid in Schiedam en omstreken. Grote "aanbeveler": de vers gerookte zalm. Deze mag bij elke “gang” niet op uw bordje ontbreken! Wij komen hier zeker snel weer terug.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het decor krijgt van mij een 7. Waarom? Omdat dat decor de kwaliteit en service niet versterkt. Het eten en de bereiding ervan zijn van een dermate hoog niveau dat het echt niet ongezellige, maar redelijk sobere interieur daarentegen eigenlijk tegenvalt. Wat een keuze, wat een kwaliteit en wat een vriendelijk en professioneel personeel. Allerlei verse vis- en vleessoorten voor op de grill. En super precies zo gegrild zoals jij dat wil. Wil je medium rare, krijg je medium rare! Je kan van alles laten wokken, er liggen "gewone" Hollandse snacks tot aan spare ribs en pizza punten toe. Heerlijke salades, heerlijke Sashimi zalm en tonijn, een hele verse zalm.Diverse desserts, waaronder genoeg heerlijke ijssoorten, een chocoladefontein, spekkoek enz.enz.enz. BIj de uitgang staan er op de balie (weliswaar ongezond, maar toch) diverse potten snoep om de verwennerij avond af te sluiten. Hygiëne: ook top, overal blijkt uit dat er hier gekozen is voor kwaliteit. De prijs? Reken maar uit: je mag je 2 uur lang met de heerlijkste dingen, indien gewenst volproppen, inclusief welke en hoeveel drank je maar wil. Diverse soorten merkbier tot aan Leffe e.d. toe, wijn uit de tap , alle soorten fris, vers geperste jus, diverse koffie-en theesmaken (Segafredo), waaronder verse muntthee, pak maar hoeveel je wil en dat tegen een prijs van net iets meer dan € 35. Kortom, we zijn hier nu 3 keer geweest. Als de kwaliteit en service met een glimlach blijft, mogen ze me hier met rollator en stok over 30 jaar nog naar toe voeren. Chapot!!
Ludia V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
heerlijk gegeten, veel keus en bediening ook aardig. Wel vind ik de 2 persoons tafels wat klein. Bij de gerechten stond niet vermeld was het is. Airco stond hard aan maar bij het navragen werd deze zachter gezet. Ik vind dat je moet betalen in uren. Helemaal niet prettig. Elke keer op de klok kijken is niet ontspannend. Je moet gehaast eten bij twee uur. Dus bij langer zitten zit je wat relaxer misschien. Maar even lekker natafelen en kletsen is er niet bij. Snel eten en klaar. Doe mij maar dat het niet gebonden is aan tijd. Veel beter. Jammer wat er is zo veel keus en lekkers. Om 17.00 nog niet zo druk dat is wel prettig. Later op de avond werd het wel druk. Het eten is mooi geserveerd en het personeel houdt alles netjes bij.
Miquimi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Op de veranda met een zonnetje voel je een soort vakantie gevoel. Je kunt hier binnen of buiten eten, wat het erg leuk maakt. Eten is altijd top. In plaats van diner gaan wij vaak wat later lunchen. Prijs is dan net wat vriendelijker en het assortiment is dan wel minder maar nog steeds ruim genoeg voor ons. Er is altijd voldoende, zelden een lege schaal aangetroffen. Zelfs de sushi is hier top, beter dan in menig sushi restaurant.
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Behoorlijk druk, zeker voor een dinsdagavond. Restaurant is zo vol mogelijk gebouwd met tafels om zo veel mogelijk mensen te kunnen plaatsen, het is meer een kantine dan een restaurant eigenlijk.
Veel keuze aan eten. Vlees is allemaal prima, t-bone steak steekt er bovenuit.
Sushi is redelijk maar niet bijzonder, wat aan de droge kant, voor onbeperkt sushi bestaan betere restaurants. Ruim aanbod aan desserts en ijs.
Het is redelijk allemaal, voor de prijs niet verkeerd ook. Gezellig of sfeervol is het natuurlijk niet. Gewoon zo veel mogelijk eten en drinken komt het op neer eigenlijk. Leuk om eens per jaar te doen, meer niet
Svloon4550 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Het vlees was zalig mals, bereiding Grill met meer zorg. We gaan vaker naar Naaldwijk maar wilde Schiedam eens proberen, personeel is rustig en zeer service gericht heerlijk. Totaal heeft de omgeving meer rust, hoewel we wel het idee hebben dat als het druk is of grote groepen er zijn dat de Buffeten ook een trechter affect hebben en je vast loopt in de drukte. Ook zeker het pad van de dranken.
Ferdinanda48 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De locatie is wat intiemer dan in Naaldwijk, dat vonden wij wel prettig. Het aanbod was daardoor wat minder, maar er was genoeg keuze voor iedereen. Maar over de prijs was iedereen wat minder te spreken, ze vonden het toch wel aan de dure kant.
Lianne_beukers .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het was weer een heerlijke avond heb heerlijk gegeten. De bediening was goed.We komen zeker weer een keer eten bij jullie
Moppim D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
het eten was wel lekker maar had handig geweest als er bordje de de gerechten stonden wat het was maar met 3 uur was het prima te doen toppie
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het concept van eten bij de Watertuin is geweldig! Wij reserveerden weer voor 3 uur om uitgebreid met vrienden te kunnen kletsen en eten!
Alles was uitstekend: service, vriendelijke bediening en een uitgebreid assortiment van eten en drinken!
Mgretl V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Met een groot gezelschap (meer dan 30 personen) hebben we hier gegeten. De ruimte was wat krap voor zo'n groep. Maar iedereen had een plekje. Het concept leent zich ideaal voor onderlinge contacten (samen wachten bij de grillplaat). Aan iedereen werd gedacht (speciale salades voor zwangeren én ook aan het niet-gluten dieet werd gedacht). De vis werd veel gegeten. De T-bones waren populair bij de heren in het gezelschap. Terwijl anderen zich te goed deden aan allerlei hapjes. Wijn uit de tap lijkt een droom die werkelijkheid wordt!
Aan details zijn gedacht: een klein kaasplankje bij het brood, lekker dessert en..... goede en lekkere koffie!
Markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteren met 3 personen wezen eten. De kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel is prima maar de rest vind ik teleurstellend. Zelfs op dinsdag avond is het mega druk en de herrie van al die mensen is oorverdovend en ronduit onaangenaam. We zaten in de serre waar het veels te warm was. Toen ik daar iets van zei was de jongen in de bediening zo vriendelijk om een raampje open te zetten. De opstelling van de keuken is veels te krap voor de hoeveelheid mensen die in 1 keer willen eten. mensen staan en lopen tegen elkaar aan terwijl ze eten willen pakken of daar op staan te wachten. Drank aanbod is groot en goed maar de kwaliteit van het bier is onder de maat. En dan de totaal prijs: Waarom moet dit 36 euro pp kosten??? Veels te duur in mijn ogen. Ik ken meerdere "all you can eat/drink" concepten waar je voor een aantrekkelijkere prijs net zo goed kan eten en waar meer rust en ruimte is. Al met al, eens maar nooit meer.
Barbaraderooje .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanavond voortreffelijk gegeten!
Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.
De coquilles, kreeft en T-bones zijn mijn favoriet!

We komen zeker snel terug, top restaurant!
Happygood .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het is heel gezellig restaurant. Het eten was heel lekker, goed verzorgd.er is heel veel keus. en ook kind vriendelijk.Ik raad het iedereen aan om hier te gaan eten.
N.esser .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Prima eten, vriendelijk personeel. Mooie tuin. Voor rolstoelgebruikers iets te nauw en jammer dat er geen invalidentoilet aanwezig is.
Lindavangameren133 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Eten was weer top.
Iets op aan te merken.
Genoten .
We gaan zeker weer keer terug.
Zal helaas pas weer juli worden.
Ivm onze vakantie.
Enrico Xavier D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een vreetschuur met klasse. Vriendelijk personeel wat ook nog eens met hapjes langs de tafels komt. Eten is niet heel bijzonder al is de sushi voor een niet sushi restaurant erg goed. Het vlees wordt goed bereid en zelfs de koks maken vaak een praatje met de gasten. Vaak leuke aktie's zoals gratis eten op je verjaardag. Zeker leuk voor de groepen om hier een hapje te doen.