Over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Met passie bereid

Middenin een Japanse tuin, tussen levendige volières, visvijvers en rotsblokken, eet je zoveel je maar wilt bij Restaurant Watertuin in Naaldwijk. Je betaalt een prijs vooraf en loopt vervolgens langs de buffetten die opgediend worden met een mooi staaltje show-cooking. Het menu is enorm uitgebreid: van Aziatisch tot Continentaal, van Frans tot Mediterraans. Elk gerecht wordt met passie voor je bereid!

Meer informatie over restaurant Watertuin Naaldwijk

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Naaldwijk

elize D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
het eten was goed ik vond alleen dat er weinig groente waren om te wokken daar ik zelf weinig of geen vlees eet
verder is het wel goed.
Juanita U.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gezellig en lekker eten!!
wim135 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, prima uitleg hoe het werkt. Geweldige sfeer en heerlijk gevarieerd eten. De biefstuk was vrij taai, die kun je beter overslaan. Zeer de moeite waard.
Looney K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zondag 5 nov geweest

Ribeye was geen ribeye plus die was super taai. Ik kwam speciaal daarvoor.

Je kan niet los van elkaar pinnen dus 1 persoon moet t heel bedrag pinnen en wij weer bij die persoon. Come on bij elk ander restaurant kan t.

1 jongetje bracht een sushi terug in zijn blote handen naar n medewerker. De medewerker legt de sushi vervolgens terug in de schappen voor andere klanten.
Sorry , zo teleurgesteld.. T was laatste keer.
Groet, Leon
Syl T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gewoon lekker eten voor niet te veel geld.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Altijd moeilijk om een recensie te schrijven van een restaurant als Watertuin. Je weet dat je uit eten gaat in een (excusez moi) 'vreetschuur'. Toch is het de mensen achter Watertuin gelukt om het een andere entourage te geven dan bijv. dat grote wokrestaurant in het Zuiderpark in Den Haag. Met vijvertjes, vissen etc. die dus niet alleen bij de ingang te bewonderen zijn. Voor een 'all you can eat' restaurant is de prijs aan de hoge kant. Daarentegen zijn drank en dessert(s) bij de prijs inbegrepen. Maar 2 uur a 37 euro p.p. was voor mijn gezelschap ruim voldoende. De keuze is groot! Oesters en kreeft in een 'all you can eat' zul je niet zo snel tegenkomen maar hier dus wel. Ook bijv. de diversiteit in de soorten sushi's en andere gerechten is groot. Wokken is voor mij niet zo weggelegd: een heleboel vlees- en vissoorten en groenten die allemaal naar dezelfde saus smaken. Wie een lege maag heeft en binnen no time veel wil eten komt hier flink aan zijn trekken. Wie intiem wil dineren en/of wil genieten van een goed gesprek raad ik toch aan om een a la carte restaurant te bezoeken!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We zaten in een achteraf hoekje. Temperatuur was aub tropisch. En ik vond prijs/kwaliteit niet op elkaar aansluiten. Te weinig “keukens” voor de hoeveelheid mensen die er binnen komen, kortom lange wachtrijen.
Isabella B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de watertuin. Kindjes hebben zich vermaakt in het speelhok.
L.A.W.M. D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Naast ons , wij waren met 5 personen, zaten 6 vrouwen de hele tijd zo hard te lachen en praten .
Dat was heeeeeeel storend.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Teveel harde materialen. Hierdoor is het geheel luidruchtiger als dat er meer dempende voorzieningen worden aangebracht
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke plek om met een groepje mensen wat te gaan eten. Ook geschikt voor kleinere kinderen. Mooie tuin met vijvers om het restaurant. Een aanrader.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij eten regelmatig buitenshuis. Zijn niet te beroerd om te betalen. Na overleg met de aanwezige collega's komen wij tot de volgene conclusie. Slechte service, dienstverlening en kwaliteit van eten is ver onder de maat.
Grytsje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een grote eet fabriek , waar mensen alleen maar bezig zijn om zo snel zo veel mogelijk te eten.Het eten was ook niet erg vers.Ik was die dag jarig en wist niet dat je bij de reservering moest vermelden dat je jarig bent , want dan kan je gratis eten. Heb geprobeerd mijn geld terug te krijgen maar kon alleen een tegoedbon krijgen voor deze ene keer . Maar ja wat heb je daar aan als je in het noorden woont.
Verice .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wel druk, maar heerlijk eten en van alles wat. T-bone steak, rib-eye, cocilles, gegrilde kreeft, oesters, sushi, ga zo maar door!
Knap met zoveel aanbod toch een goede kwaliteit en mooie tuin waar je in zit!
En ontzettend vriendelijk personeel.
Aanrader!
limapo .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geweest voor de lunch. Redelijke hoeveelheid keuze mogelijkheden voor de warme gerechten, maar beperkte keuze aan wok variëteiten. Wel veel drank keuze. Te weinig dessert (een paar niet echt smakelijke taarten en beschuiten, + slechts 4 soorten ijs die niet worden aangevuld, als ze op zijn). Wel mooië mogelijkheid om wat te wandelen in de tuin en visvijver, die echter wat netter zou mogen worden onderhouden. Door de 35% korting in de zomermaanden is de prijs/kwaliteit verhouding nog draaglijk. Zo niet, te duur.
limapo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Redelijk veel keuze aan gerechten en behoorlijk veel keuze aan dranken bij het diner. Veel van de warme buffet gerechten waren echter te waterig, zacht en smakeloos. Het dessert (taarten en ijs) was matig in hoeveelheid en smaak. Wel redelijk hoeveelheid wok mogelijkheden, als men daarvan houdt. Origineel interieur, met de tuin en visvijver. Samenvattend toch te duur voor het gebodene.
J B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prachtige locatie, vriendelijke service, prima concept en ruime keuze. Echter had ik hogere verwachting van de kwaliteit. Niet alles was even lekker bereid zoals de coquilles en de babi pangang. Sushi was wel erg lekker! Ook een minpunt voor de wc: was vies en de zeep was op.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg druk en rumoerig. Biefstuk was taai ook de t-bone leek een lap leer. Kruidenboter in veel te grote schalen, half gesmolten niet fris.
Het maakte een ongezellige en smoezelige indruk allemaal, zeker niet voor herhaling vatbaar.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met groot gezelschap (19 personen) hier gegeten. We zaten aan 1 grote tafel bij het tuin. Ons uitzicht op de tuin met de vissen was prachtig. Het eten is zeer gevarieerd en goed op smaak. Werkelijk aan alles is gedacht. Het bier en de wijn kan men zelf tappen aan het buffet. Personeel is vriendelijk en snel met het afruimen van de vuile borden/glazen en het aanvullen van het buffet.
Ondanks de zeer grote ruimte, welke vol was geboekt viel het qua geluidsniveau redelijk mee.
Voor ons voor herhaling vatbaar.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De Watertuin is een heerlijk concept, van alles te eten en met een hoe kwaliteit. De grill is erg goed en heerlijk mals. De medewerkers hielden alles goed in de gaten en letten goed op de vuile vaat. Jammer dat er niet wordt gevraagd of alles naar wens is. De zaak is natuurlijk prachtig en zeer mooi gedecoreerd!