Watertuin Naaldwijk

Grote Woerdlaan 38 2671 CL Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Altijd al in één van de mooiste tuinen van Nederland willen eten? Bij De Watertuin in Naaldwijk eet je tussen de zwemmende Koi-karpers, de meest exotische planten en er staat zelfs een olijfboom van 900 jaar oud! De Japanse tuinen creëren een bijzondere sfeer die je kunt beproeven onder het genot van één van de arrangementen. Het concept is eenvoudig maar uniek: betaal per uur, per persoon en geniet onbeperkt van de culinaire buffetten. De buffetten bieden traditionele gerechten uit verschillende landen. Dankzij een heuse pizza-oven met lopende band, verse oesters en grote wok pannen zorgt dit restaurant voor een culinaire ontdekkingstocht. Of je nu zin hebt in Aziatisch, Frans of Italiaans: De Watertuin heeft voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Watertuin Naaldwijk

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 11:30

6,9
7,2

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Jean V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De kreeft was droog en kon je niet makkelijk vinden(pas bij navraag). De calamaris was droog. Sushi was droog. Nasi goreng/bami leek uit een pakje (smaakte niet naar nasi goreng iig) kip, biefstuk, tbone smaakte ok. Ambiance was ok, het lijkt op een grote kantine.
Katja P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Kwaliteit van het eten is zeer slecht. Diverse producten werden niet koud bewaard, dit hoeft niet erg te zijn als er snelle doorloop is, maar dat was er niet. Bami was koud. T-bone van de BBQ was rauw. Vlees op de grill durfden we niet aan door de verkleuring van het vlees. Zelfs de kroepoek en het gefrituurd eten was slap. Eten van warm buffet was droog. Weinig keus bij de diverse. “keukens”. Vol verbazing naar sushi met frikandel gekeken. Dat is echt een lachertje, kan echt niet!
Aan het einde van de avond werden de buffetten niet meer schoongemaakt.
Erg jammer, dit zijn wij niet gewend aan een wereldkeuken. Zeer teleurstellend. Enige positieve wat ik kan benoemen is dat het restaurant wel mooi is.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ik ga nooit meer terug. Personeel onvriendelijk, zout vaatje plakte van de viezigheid, deur van de rookruimte stond open zodat alles stonk, bakje voor sausflesjes was te vies om aan te pakken, je plakte aan de vloer vast, er lag een vieze laag drab op de gehaktballenpan, de brie was niet los te krijgen waarschijnlijk van het uitdrogen. Ga zo maar door.
renate S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
de laatste keer dat wij zijn geweest is ook echt de laatste keer voor ons. De prijs is best hoog voor de kwaliteit. De tuinen zijn overigens wel mooi met de vissen maar verder moesten we zelf ons bord opruimen omdat de bediening er wel liep maar niet bezig was met de borden weghalen. eten lag soms al lang en was aan de koude kant
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Op de dry aged avond wezen eten zaten achter de deur daar was koud herhaaldelijk wat van gezegd mensen naast ons met dekens en sjaals om, kachel bleek ook stuk,mooie volle kast met vlees maar was haast niet te vinden op buffet koks waren kort af en telkens lag er hetzelfde stuk vlees
betaal je 36 pp en dan dit, vind gierig en asociaal ,doe dan een thema avond of een gedeelte voor vlees liefhebbers en niks doen met klachten omdat er een belangrijke tafel om de hoek zat was het toppunt
blijf dan gewoon een vreetschuur als je niks met klachten doet wij de gasten zijn je salaris vergeet dat niet en sociaal media doet een hoop
jammer want in Schiedam komen we graag is ook gemoedelijker en is de service wel goed
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vlees bestond uit vet en spier en kwam aangebrand van de grill.
De koude gerechten waren voornamelijk alleen vis.
Het vlees dat naast de grill lag, wat gebruikt werd om later te grillen, was groen. Je kan mij niet vertellen dat dit goed is.
Het eten van de normale warme gerechten was al koud nog voordat je bij je tafel terug kwam.
De ruimte tussen de tafeltjes was niet meer dan 30 cm, je eten werd dus van je bord gekeken en vrij uit praten met elkaar doe je dan al niet meer. Totaal niet ontspannen eten dus.
De zaal waar de gril afdeling is heeft een rookruimte. Er zit een gigantische kier tussen de deuren waardoor de tabaksgeur gewoon continu naar buiten komt. Lekker fris tijdens het eten.
Soraya H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vandaag met mijn zus geweest. Voor de lunch.
Erg teleurgesteld. Vlees en kip dreef in het vocht. Durfde ik niet aan
Sate erg droog lag er veel te lang in.rosti rauw loempia rauw.frikandel veel te droog. Vis ging wel maar daar komt je niet alleen voor.
Alles onder de maat.Als je naar boven kijk zie ja alleen maar veel stof en dat met de vin aan kan je na gaan wat er gebeurt Ga ik nooit meer heen
Soraya H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vandaag met mijn zus geweest. Voor de lunch.
Erg teleurgesteld. Vlees en kip dreef in het vocht. Durfde ik niet aan
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vond het de gril van vlees en vis erg slecht. Het rauwe vlees zag er verkleurd en uitgedroogd uit. De vis was smaakloos. Rijst bami en patat waren koud. Vond de opdiening vsn de schalen met eten vies. Prijs - kwaliteit klopt absoluut niet. Cijfer een 2. Had graag een gesprek aan willen gaan met leidinggevende omdat mijn kertsavond verpest is. Deed dit niet omdat anders devsfeer voor de rest ook beinvloed werd. Mijn man heeft nauwelijks gegeten. Gelukkig houden mijn kinderen van sushi. Zij hebben nog iets gegeten. Ijs was lekker. Personeel werkte hard en waren aardig. Ben wel €360,00 kwijt, waar we heel hard voor moeten werken. ( Moest vandaag en ook morgen werken. )Wat niet erg is als het lekker is. Keek er naar uit, zit nu met een rot gevoel, ook naar mijn kinderen en aanhang.
Raad het op deze manier iedereen af om er heen te gaan.
Janette D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Was heel goed te eten
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goede kwaliteit ruim voldoende vriendelijke bediening leuke sfeer
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op is op. Ookal ben je er om 7 uur. Niets wordt bijgevuld. Weinig keus bij de desserts. Geen lamskoteletten meer. Zwaar achteruit gegaan in Naaldwijk terwijl de prijzen niet mee gaan, gaat de kwaliteit wel achteruit. Tip: doe iets met de recensies op Facebook! Zeer teleurstellend mijn bezoek op 28 november jl. aan jullie!!
elize D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
het eten was goed ik vond alleen dat er weinig groente waren om te wokken daar ik zelf weinig of geen vlees eet
verder is het wel goed.
Juanita U.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gezellig en lekker eten!!
wim135 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, prima uitleg hoe het werkt. Geweldige sfeer en heerlijk gevarieerd eten. De biefstuk was vrij taai, die kun je beter overslaan. Zeer de moeite waard.
Looney K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zondag 5 nov geweest

Ribeye was geen ribeye plus die was super taai. Ik kwam speciaal daarvoor.

Je kan niet los van elkaar pinnen dus 1 persoon moet t heel bedrag pinnen en wij weer bij die persoon. Come on bij elk ander restaurant kan t.

1 jongetje bracht een sushi terug in zijn blote handen naar n medewerker. De medewerker legt de sushi vervolgens terug in de schappen voor andere klanten.
Sorry , zo teleurgesteld.. T was laatste keer.
Groet, Leon
Syl T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gewoon lekker eten voor niet te veel geld.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Altijd moeilijk om een recensie te schrijven van een restaurant als Watertuin. Je weet dat je uit eten gaat in een (excusez moi) 'vreetschuur'. Toch is het de mensen achter Watertuin gelukt om het een andere entourage te geven dan bijv. dat grote wokrestaurant in het Zuiderpark in Den Haag. Met vijvertjes, vissen etc. die dus niet alleen bij de ingang te bewonderen zijn. Voor een 'all you can eat' restaurant is de prijs aan de hoge kant. Daarentegen zijn drank en dessert(s) bij de prijs inbegrepen. Maar 2 uur a 37 euro p.p. was voor mijn gezelschap ruim voldoende. De keuze is groot! Oesters en kreeft in een 'all you can eat' zul je niet zo snel tegenkomen maar hier dus wel. Ook bijv. de diversiteit in de soorten sushi's en andere gerechten is groot. Wokken is voor mij niet zo weggelegd: een heleboel vlees- en vissoorten en groenten die allemaal naar dezelfde saus smaken. Wie een lege maag heeft en binnen no time veel wil eten komt hier flink aan zijn trekken. Wie intiem wil dineren en/of wil genieten van een goed gesprek raad ik toch aan om een a la carte restaurant te bezoeken!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We zaten in een achteraf hoekje. Temperatuur was aub tropisch. En ik vond prijs/kwaliteit niet op elkaar aansluiten. Te weinig “keukens” voor de hoeveelheid mensen die er binnen komen, kortom lange wachtrijen.
Isabella B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de watertuin. Kindjes hebben zich vermaakt in het speelhok.