Watertuin Naaldwijk

Grote Woerdlaan 38 2671 CL Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Met passie bereid

Middenin een Japanse tuin, tussen levendige volières, visvijvers en rotsblokken, eet je zoveel je maar wilt bij Restaurant Watertuin in Naaldwijk. Je betaalt een prijs vooraf en loopt vervolgens langs de buffetten die opgediend worden met een mooi staaltje show-cooking. Het menu is enorm uitgebreid: van Aziatisch tot Continentaal, van Frans tot Mediterraans. Elk gerecht wordt met passie voor je bereid!

Meer informatie over restaurant Watertuin Naaldwijk

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
piet J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
zondag ge lunchend bij de Watertuin. Het was niet goed. De gebakken zalm was nog rauw, de entrecote was slecht en rauw. De kok was niet vriendelijk toen ik met de nog rauwe zalm terug kwam. Ik vond het eten slecht en ik vond het veel te duur voor wat je er voor kreeg. De gerechten die werden aangeboden was saai. De vleeswaren voor de broodjes was gering. Ik miste de gerookte zalm voor op een broodje. De watertuin krijgt een vette onvoldoende. Nooit meer eten hier.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima service
Alles keurig schoon
Mis alleen wat luxe, bijvb stukje vis bij t ontbijt.
Alles was prima v kwaliteit maar t mag wat spannender!
Verwarming is wel top!!!
Ook super voor de kids!!!
Aanrader voor families!
daniellevdzanden .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ondanks dat het erg groot is kan je er toch rustig eten. Vooral het onbeperkt eten (binnen een bepaalde tijd van 2 uur of langer) is goed aan te raden
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Na lange tijd weer eens omdat we het als cadeau gekregen hadden. Buffetvorm is goed en degene die ons naar de tafel leidde, heeft alles prima uitgelegd. 2 uur sessie voor lunch lang zat. Voor herhaling vatbaar
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Altijd weer gezellig om naar de watertuin te gaan
We komen er graag
Altijd vriendelijke mensen
En heerlijk eten
Daarom komen wij best wel veel
Onze kinderen en kleinkinderen komen er ook graag
Het is altijd weer een feest voir ze als we naar de watertuin gasn
Ze hebben het er erg naar hun zin
louisg .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Mooi ruim restaurant. Ruim aanbod van verschillende gerechten van prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
cockenwim .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben dinsdag daar gegeten het eten was koud en het waren allemaal restjes stokbrood was zwart geblakerd de chocomel was het lekkerste kortom (bah) wij komen hier NOOIT MEER !
Thom M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten, heel veel maar jammer dat het af en toe lauw/koud was ondanks dat het onder warmtelampen lag.

Service was goed, vieze borden werden onmiddellijk opgehaald. Jammer dat een deel van het personeel geen Nederlands sprak

Inrichting is super. Mooie tuin en goed ingerichte zalen.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer gezellige en bijzondere gelegenheid om met vrienden of familie te gaan eten het menu is zeer uitgebreid uit div windstreken. Tussen door even wandelen in de overdekte japansetuin ne genieten van de vissen is ook een mogelijkheid en voor de aller kleinste onder ons is er een speelplaats.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn 10en, waaronder 3 kinderen (7-9). Niet onbelangrijk is dat de kinderen ook heerlijk hebben gegeten zonder gelijk aan te vallen op het de heerlijke desserts/ijs/chocolade fontein.
En ook niet onbelangrijk is dat de kinderen in een aparte ruimte ook heerlijk hebben gespeeld. Hierdoor konden wij ook heerlijk genieten. En het was dan ook genieten, iets teveel zelfs. Zat veel te vol. Haha.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten wat bij het buffet klaar staat ziet er uit of het er al dagen staat. Was eerder geweest toen was het een stuk beter vind het achteruit gaan. Ik ga er in elk geval niet meer eten.
Wolfgang V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Er is van alles te eten en het woord lekker voor berijd ter wel je wacht. Zelf ga ik voor de vis en neem alle soorten en smaakt Heerlijk.
vanhoornnataly .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten heel veel variaties
Alles in 1 prijs ook drankjes ook me alcohol
Absoluut aanraden
Prachtige tuin met vissen vogels en veel mooie planten bloemen en bomen, alsof je op vacatie bent!
Judi H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het eten is goed, wordt goed aangevuld. Erg veel keuze. Als je gaat voor een intieme sfeer en heerlijk gepampered worden dan moet je er niet zijn. ALs je gaat voor lekker en verschillend eten wat je zelf uit kunt zoeken voor een vaste prijs is het een aanrader.
Wolfgang V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was heerlijk heb veel vis dotten gegeten.

Tot de volgende keer.

Gr. Van Wolfgang

Ik vond het heerlijk , ik heb ge noten.

Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag hier gegeten. Wat is het slecht in het weekend. Vlees (T-bone en sate) was niet goed gebakken. Zeg maar gerust rauw. Geluk dat we niet ziek zijn geworden.
Voor ons geen Watertuin meer.
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Maandag hier voor de zoveelste keer gegeten. Dit keer waren we hier uiteten voor mijn 18e verjaardag en wat hebben we weer genoten! Heerlijk eten en mooie tuinen!
jelena L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
goed eten. mooie omgeving. goede service alles wordt snel opgeruimd. klein minpuntje de muziek staat soms hard of zou non vocaal mogen zijn. wij komen vaker terug

J.B. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Gewoon goed, zoals het hoort. De keuze aan gerechten is overweldigend en steeds vers aangevuld. Hier kom je gewoon regelmatig terug.
louise V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
erg slecht en niet leuk erg duur niet te vreten lang wachten en gewoon erg onvriendelijk personeel erg ver lopen dus je eten weer koud vaak aan gebrand dus nee geen aanrader