Watertuin Naaldwijk

Grote Woerdlaan 38 2671 CL Naaldwijk Nederland Kaart

Over restaurant Watertuin Naaldwijk

Met passie bereid

Middenin een Japanse tuin, tussen levendige volières, visvijvers en rotsblokken, eet je zoveel je maar wilt bij Restaurant Watertuin in Naaldwijk. Je betaalt een prijs vooraf en loopt vervolgens langs de buffetten die opgediend worden met een mooi staaltje show-cooking. Het menu is enorm uitgebreid: van Aziatisch tot Continentaal, van Frans tot Mediterraans. Elk gerecht wordt met passie voor je bereid!

Meer informatie over restaurant Watertuin Naaldwijk

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn 10en, waaronder 3 kinderen (7-9). Niet onbelangrijk is dat de kinderen ook heerlijk hebben gegeten zonder gelijk aan te vallen op het de heerlijke desserts/ijs/chocolade fontein.
En ook niet onbelangrijk is dat de kinderen in een aparte ruimte ook heerlijk hebben gespeeld. Hierdoor konden wij ook heerlijk genieten. En het was dan ook genieten, iets teveel zelfs. Zat veel te vol. Haha.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten wat bij het buffet klaar staat ziet er uit of het er al dagen staat. Was eerder geweest toen was het een stuk beter vind het achteruit gaan. Ik ga er in elk geval niet meer eten.
Wolfgang V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Er is van alles te eten en het woord lekker voor berijd ter wel je wacht. Zelf ga ik voor de vis en neem alle soorten en smaakt Heerlijk.
Vanhoornnataly .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten heel veel variaties
Alles in 1 prijs ook drankjes ook me alcohol
Absoluut aanraden
Prachtige tuin met vissen vogels en veel mooie planten bloemen en bomen, alsof je op vacatie bent!
Judi H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het eten is goed, wordt goed aangevuld. Erg veel keuze. Als je gaat voor een intieme sfeer en heerlijk gepampered worden dan moet je er niet zijn. ALs je gaat voor lekker en verschillend eten wat je zelf uit kunt zoeken voor een vaste prijs is het een aanrader.
Wolfgang V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was heerlijk heb veel vis dotten gegeten.

Tot de volgende keer.

Gr. Van Wolfgang

Ik vond het heerlijk , ik heb ge noten.

Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag hier gegeten. Wat is het slecht in het weekend. Vlees (T-bone en sate) was niet goed gebakken. Zeg maar gerust rauw. Geluk dat we niet ziek zijn geworden.
Voor ons geen Watertuin meer.
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Maandag hier voor de zoveelste keer gegeten. Dit keer waren we hier uiteten voor mijn 18e verjaardag en wat hebben we weer genoten! Heerlijk eten en mooie tuinen!
Jelena L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
goed eten. mooie omgeving. goede service alles wordt snel opgeruimd. klein minpuntje de muziek staat soms hard of zou non vocaal mogen zijn. wij komen vaker terug

J.B. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Gewoon goed, zoals het hoort. De keuze aan gerechten is overweldigend en steeds vers aangevuld. Hier kom je gewoon regelmatig terug.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
erg slecht en niet leuk erg duur niet te vreten lang wachten en gewoon erg onvriendelijk personeel erg ver lopen dus je eten weer koud vaak aan gebrand dus nee geen aanrader
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
6/9 naar de 55+ middag geweest. entree € 15,-- p.p. voorgerecht lekker soepje (uitgeserveerd) daarna sushi (uitgeserveerd) daarna lopend buffet met grote variatie aan gerechten en als toetje vanillevla met aardbeitjes. Alle drankjes, bier, wijn, jus en limonades zelf pakken zoveel je wilt inclusief. Zeker een aanrader !
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op mijn verjaardag wezen eten in de watertuin. (want de jarige mag gratis eten)
Super actie toch!!!. Onbeperkt 2 1/2 uur!( de normale prijs is best duur) Het is een groot wok allyoucaneat restaurant, met 3 verschillende buffetten en onbeperkt drinken.
Ziet er netjes uit. En de bediening is vriendelijk. We waren er om half 8. Beetje jammer dat er bijna niks meer wordt aangevuld en heel veel gerechten zagen er niet fris meer uit omdat het al heel lang op de schalen lag.
Het is een leuke locatie. De tuin met watervalletjes en Koikarpers is mooi. maar s'avonds heb je er niet veel aan.
Pyra 3.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vaker hier geweest en het blijft een feestje. Het eten is vers en wordt goed bereid. Zowel de sushi's als het grill gedeelte zijn top. De bediening is scherp en attent.Ook de kids kunnen zich prima vermaken in het speelgedeelte. Kortom, we zullen hier nog vaker blijven langskomen!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mij maak je blij met vis en die was er in alle soorten en maten en elke was voortreffelijk terwijl de rest aan het vlees was met een voortreffelijke T- Bone ging ik nog maar eens aan de vis
Rosita S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten is goed en lekker alle soorten en smaken super!!!
En de bediening is ook goed en verzorgd en heel netjes
Alles verder schoon en zeer netjes ?
Caspar W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Blijft een super mooie lokatie. Het eten is prima. Voor iedereen wat. Zelf ben ik gek op sushi, wok en vlees. Zeker als het ook nog een op de bbq word bereid.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Superleuke locatie met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Aanrader voor mensen die nog niet geweest zijn. Ruime keuze wat eten betreft, voor ieder wat wils. Zowel vis, vlees en vegetarisch.
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vooral de sushibar is een aanrader. Allerlei soorten sushi, die stuk voor stuk heerlijk smaken.
Voor herhaling vatbaar!
Joshua9835 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Komen er vaker en er is genoeg keuze voor iedereen. Ook heel veel keuze in dranken. Persoonlijk zou ik het wel lekker vinden wanneer er bij het vlees/visbuffet ook de mogelijkheid zou zijn om gebakken champignons/uitjes of gegrilde groentenkint krijgen.