Watertuin Naaldwijk

Grote Woerdlaan 38 2671 CL Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Altijd al in één van de mooiste tuinen van Nederland willen eten? Bij De Watertuin in Naaldwijk eet je tussen de zwemmende Koi-karpers, de meest exotische planten en er staat zelfs een olijfboom van 900 jaar oud! De Japanse tuinen creëren een bijzondere sfeer die je kunt beproeven onder het genot van één van de arrangementen. Het concept is eenvoudig maar uniek: betaal per uur, per persoon en geniet onbeperkt van de culinaire buffetten. De buffetten bieden traditionele gerechten uit verschillende landen. Dankzij een heuse pizza-oven met lopende band, verse oesters en grote wok pannen zorgt dit restaurant voor een culinaire ontdekkingstocht. Of je nu zin hebt in Aziatisch, Frans of Italiaans: De Watertuin heeft voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Watertuin Naaldwijk

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 11:30

6,7
6,3

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Naaldwijk

Chapoo67 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hadden een tafeltje gereserveerd voor 19 man voor de 21e verjaardag van onze zoon. Onze zoon is zeer ernstig ziek en aangezien wij niet weten of hij ooit nog zijn verjaardag kan vieren had ik aangegeven dat ik op een rustige plek vlakbij de tuin wilde zitten. Het werd niet beloofd aan de telefoon maar ik gaf wel aan hoe belangrijk het voor ons was gezien de situatie. Bij aankomst bleek dat er geen parkeerplekken meer waren. 20 minuten bezig geweest om de auto's te kunnen parkeren. Bij binnenkomst bleek dat onze tafel aan iemand anders was gegeven en werden in een hoekje achterin geplaatst. Ik de situatie opnieuw uitgelegd maar ze wilde niets doen.
Er waren lange rijen bij de buffetten bijna alles was leeg.
We zagen in een rustige hoek meerdere kleine tafeltjes en ik gaf aan dat ik daar wilde gaan zitten dan maar allemaal apart. De manager zei uiteindelijk oké waarop we gingen verhuizen. De proleet van een bedrijfsleider was het daar niet meer eens en riep agressief wat denk je hier te gaan doen. Nogmaals de situatie uitgelegd en hij zei iedereen heeft wel wat en als je het niet bevalt ga je maar weg. Uiteraard viel dat bij ons helemaal verkeerd waarop we met een hoop emotie zijn weggegaan. Onverstelbaar dat zo iemand zo'n tent mag runnen, geld is blijkbaar belangrijker dan enige menselijkheid.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Dit, door chinezen geëxploiteerde restaurant, is een culinair schandaal. Vergelijk het maar met een grote vreetschuur waar massa's mensen in lange rijen staan te wachten om door onvriendelijk en vooral ongeïnteresseerd personeel geholpen te worden. De sushi is droog en niet vers, het aangeboden vlees en de vis zijn van inferieure kwaliteit. Alle gasten verplaatsen zich gehaast en geïrriteerd, je 'zit' namelijk op de klok. Na bijvoorbeeld 2 uur moet je weer buiten staan. Hou je van lekker eten in een rustige en aangename ambiance? Ga hier dan vooral niet heen.
Dzuan S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Werd erg moeilijk gedaan bij de kassa. Je komt met een groep van 10 en apart betalen was onmogelijk. Aantal van de groep veranderen werd ze ook te veel. Want alles staat op 1 bon?!? Heel onlogisch allemaal en erg klantonvriendelijk. Dit alles werd je met een chagrijnige toon medegedeeld door een zeer ongeïnteresseerde medewerkster. Als je geen zin hebt om te werken moet je lekker thuis blijven. We hebben op onze tong gebeten. Locatie mooi. Eten weinig keus en variatie, karig voor een all you can eat. Drinken erg goed geregeld! Wel erg smerige glazen. Schandalig dat ze dat neer zetten daar. Al met al is ons advies Niet doen! Je kan nog beter naar een willekeurige snackbar/ fastfood keten gaan, zelfs die besteden meer aandacht aan hun eten en drinken.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het was beneden peil veel vuil glazen en vroeg je om schone staan ze dom te kijken. Eten was matig slecht aangevuld matige aandacht van de wokkok. Die mag ook klantvriendelijker zijn. Stokbrood was kneiterhard.

Dus niet voor herhaling vatbaar terwijl we er al jaren komen. Echt jammer ook al heb je een feestje beetje klantvriendelijk mag wel en aanvulling van gerechten mag ook. En die man met gitaar verdient niet echt de hoofdprijs. Zorg dan voor een bandje die van alles wat zingt en nieg van tafel tot tafel gaat.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voor de derde keer hier gegeten maar de kwaliteit holt achteruit. Smakeloze sushi, te gaar of juist rauw vlees en waterige sauzen. Verlepte groenten en een vreselijk sjagrijnige serveerster maakte het plaatje compleet. Heel jammer dit. Het gezeur dat je je bestek moet houden is wel het meest ergerlijk aangezien je gewoon 40 euro betaalt pp....
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De kreeft was droog en kon je niet makkelijk vinden(pas bij navraag). De calamaris was droog. Sushi was droog. Nasi goreng/bami leek uit een pakje (smaakte niet naar nasi goreng iig) kip, biefstuk, tbone smaakte ok. Ambiance was ok, het lijkt op een grote kantine.
Katja P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Kwaliteit van het eten is zeer slecht. Diverse producten werden niet koud bewaard, dit hoeft niet erg te zijn als er snelle doorloop is, maar dat was er niet. Bami was koud. T-bone van de BBQ was rauw. Vlees op de grill durfden we niet aan door de verkleuring van het vlees. Zelfs de kroepoek en het gefrituurd eten was slap. Eten van warm buffet was droog. Weinig keus bij de diverse. “keukens”. Vol verbazing naar sushi met frikandel gekeken. Dat is echt een lachertje, kan echt niet!
Aan het einde van de avond werden de buffetten niet meer schoongemaakt.
Erg jammer, dit zijn wij niet gewend aan een wereldkeuken. Zeer teleurstellend. Enige positieve wat ik kan benoemen is dat het restaurant wel mooi is.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ik ga nooit meer terug. Personeel onvriendelijk, zout vaatje plakte van de viezigheid, deur van de rookruimte stond open zodat alles stonk, bakje voor sausflesjes was te vies om aan te pakken, je plakte aan de vloer vast, er lag een vieze laag drab op de gehaktballenpan, de brie was niet los te krijgen waarschijnlijk van het uitdrogen. Ga zo maar door.
renate S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
de laatste keer dat wij zijn geweest is ook echt de laatste keer voor ons. De prijs is best hoog voor de kwaliteit. De tuinen zijn overigens wel mooi met de vissen maar verder moesten we zelf ons bord opruimen omdat de bediening er wel liep maar niet bezig was met de borden weghalen. eten lag soms al lang en was aan de koude kant
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ter gelegenheid van een 40-jarig huwelijk met 11 personen, waaronder 5 kinderen, wezen dineren in de Watertuin Naaldwijk. Gezeten in een "prive" ruimte. Helaas ons verblijf voortijdig moeten beeindigen vanwege een verwarmingsunit welke geen warmte de ruimte inblies maar een zeer penetrante lucht en rook. Hierdoor kregen enkele van ons hoofdpijn en keelpijn en konden hun verblijf niet meer voortzetten. Ter plaatse wel ons geld teruggekregen maar dat nam niet weg dat ons verwachte "leuke" avondje in het water was gevallen. Achteraf nog een klacht ingediend bij de Watertuin maar tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Op de website geeft de watertuin aan het op prijs te stellen als klachten zo gauw mogelijk worden doorgegeven zodat zij deze in behandeling kunnen nemen. We leven nu in juli 2018 en nog steeds geen enkele reactie op mijn klacht mogen ontvangen. Ik vind dit zeer amateuristisch en zeer klantonvriendelijk. Mooie woorden op de website, helaas blijkt hier in de praktijk niks van te kloppen.
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Op de dry aged avond wezen eten zaten achter de deur daar was koud herhaaldelijk wat van gezegd mensen naast ons met dekens en sjaals om, kachel bleek ook stuk,mooie volle kast met vlees maar was haast niet te vinden op buffet koks waren kort af en telkens lag er hetzelfde stuk vlees
betaal je 36 pp en dan dit, vind gierig en asociaal ,doe dan een thema avond of een gedeelte voor vlees liefhebbers en niks doen met klachten omdat er een belangrijke tafel om de hoek zat was het toppunt
blijf dan gewoon een vreetschuur als je niks met klachten doet wij de gasten zijn je salaris vergeet dat niet en sociaal media doet een hoop
jammer want in Schiedam komen we graag is ook gemoedelijker en is de service wel goed
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vlees bestond uit vet en spier en kwam aangebrand van de grill.
De koude gerechten waren voornamelijk alleen vis.
Het vlees dat naast de grill lag, wat gebruikt werd om later te grillen, was groen. Je kan mij niet vertellen dat dit goed is.
Het eten van de normale warme gerechten was al koud nog voordat je bij je tafel terug kwam.
De ruimte tussen de tafeltjes was niet meer dan 30 cm, je eten werd dus van je bord gekeken en vrij uit praten met elkaar doe je dan al niet meer. Totaal niet ontspannen eten dus.
De zaal waar de gril afdeling is heeft een rookruimte. Er zit een gigantische kier tussen de deuren waardoor de tabaksgeur gewoon continu naar buiten komt. Lekker fris tijdens het eten.
Soraya H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vandaag met mijn zus geweest. Voor de lunch.
Erg teleurgesteld. Vlees en kip dreef in het vocht. Durfde ik niet aan
Sate erg droog lag er veel te lang in.rosti rauw loempia rauw.frikandel veel te droog. Vis ging wel maar daar komt je niet alleen voor.
Alles onder de maat.Als je naar boven kijk zie ja alleen maar veel stof en dat met de vin aan kan je na gaan wat er gebeurt Ga ik nooit meer heen
Soraya H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vandaag met mijn zus geweest. Voor de lunch.
Erg teleurgesteld. Vlees en kip dreef in het vocht. Durfde ik niet aan
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vond het de gril van vlees en vis erg slecht. Het rauwe vlees zag er verkleurd en uitgedroogd uit. De vis was smaakloos. Rijst bami en patat waren koud. Vond de opdiening vsn de schalen met eten vies. Prijs - kwaliteit klopt absoluut niet. Cijfer een 2. Had graag een gesprek aan willen gaan met leidinggevende omdat mijn kertsavond verpest is. Deed dit niet omdat anders devsfeer voor de rest ook beinvloed werd. Mijn man heeft nauwelijks gegeten. Gelukkig houden mijn kinderen van sushi. Zij hebben nog iets gegeten. Ijs was lekker. Personeel werkte hard en waren aardig. Ben wel €360,00 kwijt, waar we heel hard voor moeten werken. ( Moest vandaag en ook morgen werken. )Wat niet erg is als het lekker is. Keek er naar uit, zit nu met een rot gevoel, ook naar mijn kinderen en aanhang.
Raad het op deze manier iedereen af om er heen te gaan.
Janette D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Was heel goed te eten
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goede kwaliteit ruim voldoende vriendelijke bediening leuke sfeer
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op is op. Ookal ben je er om 7 uur. Niets wordt bijgevuld. Weinig keus bij de desserts. Geen lamskoteletten meer. Zwaar achteruit gegaan in Naaldwijk terwijl de prijzen niet mee gaan, gaat de kwaliteit wel achteruit. Tip: doe iets met de recensies op Facebook! Zeer teleurstellend mijn bezoek op 28 november jl. aan jullie!!
elize D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
het eten was goed ik vond alleen dat er weinig groente waren om te wokken daar ik zelf weinig of geen vlees eet
verder is het wel goed.
Juanita U.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gezellig en lekker eten!!