Watertuin Hendrik-Ido-Ambacht

De Schoof 230 3341 EB Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Watertuin Hendrik-Ido-Ambacht

Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op aanraden van een vriendin hier geweest. Mijn man was jarig en mocht gratis eten. Bovendien kregen we ook nog 15% zomerkorting! Wij vonden het in 1 woord: geweldig! Alles was even lekker! De T-bone steak was heerlijk mals, de wokgerechten voldoende keus. De pizzapunt was ook goed. Drankjes ruim voldoende keus en zelfs een apparaat met overheerlijke ijskoffie. Wij komen volgende maand terug!
A.j. T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ik ga elke 4e dinsdag van de maand met een groepje vrienden/vriendinnen voor het Senioren diner voor maar € 15,--!! incl. drank, koffie etc.
Je kunt kiezen uit 2 soorten soep, wat aan tafel geserveerd wordt, hoofdgerecht is lopend buffet, keuze genoeg! Toetje wordt weer aan tafel geserveerd, elke maand weer iets anders. Heel vriendelijk personeel, wij zijn erg tevreden over dit restaurant! Elke maand is voor ons traditie geworden! Vandaag 25 juli gaan we weer eten, ons vriendenclubje wordt steeds groter door onze reclame!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Naar aanleiding van reclame-uitingen in huis aan huis bladen in de regio
gereserveerd voor de donderdagse middagsessie voor ouderen.
Wanneer je met zo iets naar buiten komt moet je wel iets goeds leveren en niet aan bezoekers laten ervaren dat het de kliekjes van de vorige avond zijn. Wij hebben alle twee last van de inwendige mens gehad na het bezoek hier. Het mag dan goedkoop en een aanbieding zijn , maar kwaliteit mag niet beneden een acceptabel niveau zijn.
m.vellekoop .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
met 26 mensen, tussen de 0 en 90 jaar hebben we hier genoten van het ontbijt en dat was zeker weten genieten. Zoveel keus, alles vers bereid. Vriendelijk en behulpzaam personeel en de prijs was zo laag dat we hier beslist terugkomen.
rachid M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
vies eten ongezellige sfeer eten is ook niet echt vers voor dat geld kun je beter ergens anders heen personeel wordt slecht behandeld daar en worden ook onderbetaald die chinees behandelt ze personeel gewoon als slaven hun kok is daar in de keuken flauwgevallen toen ik daar zat te eten kok was gewoon overwerkt kon je duidelijk zien
a.jong3428 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ellen De Jong
17 mrt 2017
Een feest gevierd en n feestje op onze borden We hadden er al veel over gehoord , luiter positief dus toen mijn man jarig werd heb ik hem verrast met n etentje bij de Watertuin in H.I.A het leuke is dat de jarige niet hoeft te betalen en je van te voren kunt kiezen hoe lang je er wilt eten en vooral Wat je wilt eten .. omdat alles er vers staat heb je eigenlijk een kijkje in open keuken kwa etenswaren en een daadwerkelijke kijk op de keuken waar je wokgerecht of vis /vlees gerecht voor je neus bereid word exact zoals jij het graag lust !! de toetjes bar en de choco fontein haha het maakte het kind in mij los kon niet stoppen zoveel keuze's .. het was gezellig we hebben onze buiken goed rond gegeten ( geboekt voor 3 uur ) en voor n leuke prijs super service mensen die uitstralen plezier in hun werk te hebben en dat zie je nog maar weinig vaak word je ter woord gestaan/bediend omdat och het betaald de rekeningen ... De Watertuinen wij zeggen zeker n aanrader ons zien ze er zeker terug ... en als ik dan 1 min puntje moet noemen .... dan dat de wok gerechten wat zout zijn ! of het door de bouillon komt of de saus geen idee maar t kwam de smaak niet ten goede ... verders Top !!
8,0
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De watertuin HIA is top. Mooie locatie, gezellig personeel en prima eten. Een ruime keuze koud, warm, wij en grill. Lastig om uiteindelijk nog een keuze voor het dessert te maken. Wij hebben 2 1/2 uur gekozen, toch wel nodig. Een verbeterpunt: haal wat tafels weg, nu toch wel dicht op elkaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het eten is prima, het personeel is top. De mensen die er werken stralen plezier in hun werk uit, Echt goed ! ga zo door
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen week er gegeten. Zondagavond.
€ 35,95 per persoon all-in. Het was vrij rustig.
Jonge vriendelijke en attente bediening.
In dranken was genoeg keus. Verschillende bieren en limonades ed.
Voor het voorgerecht is de variatie aan gerechten goed met een voorkeur voor sushi , vis en schelpdieren. De sushi en garnalen waren vers en lekker. De oesters lekker vers. Als je niet van vis en schelpdieren houdt dan is de variatie mager. Carpaccio , rosbief en mozzarella dan houd het wel op.
Maar als ze dan adverteren als wereldkeuken dan miste ik toch salade's zoals huzaren- of waldorfsalade. Geen komkommer of rauwkost. Geen eieren , geen eiersalade. Alleen volgens mij 2 soorten tonijnsalade. Er stond niet bij wat het was dus dat moest gevraagd worden.
De "warme" gerechten uit het buffet staan op koude stenen onder warmhoudlampen. Deze bleven omdat het rustig was te lang staan zodat ze lauw werden. De saté was ook lauw.
Voor mij waren sommige gerechten een raadsel omdat er ook niet bij stond wat het was.
De teppanyaki was er alleen voor vis , voor het vlees een grill.
Ossehaas was er niet , daarvoor hertenbiefstuk. Wel goed en keus uit 6 sauzen.
De wok was goed , de sauzen goed van smaak.
De halve kreeft die je kan bestellen werd vrij rauw geserveerd , gegratineerd en door een tosti-oven gedaan. Wel lekker.
Desertbuffet was ook redelijk gevarieerd. Chocoladefontein , creme brulee , soesjes en ijs was allemaal aanwezig.
Het concept is goed alleen als je naar de uitvoering kijkt dan vind ik € 35,95 een beetje overpriced.
Aleks L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gisteren voor het eerst geluncht met mijn vriend en tevens de laatste keer.
Ze adverteren met wereld keuken maar het enige wat je kon krijgen was WOK gerechten, de zgn Indische keuken wat niet te eten. Boontjes uit blik, de smoor was taai en een ander wereld gerecht was frituur dat enige tijd op de warmhoudplaten lag. Pizza en pasta en de grill was alleen in de avond open.
Dus geen verse vis of een lekker stukje vlees, ze gaan er vanuit dat je in de middag genoegen neemt met wat wokgerechtjes.
Dan is het wel erg duur.
We zijn de hele middag misselijk geweest van het eten en de wolklucht. Bah. Nooit meer.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk genoten van al het lekkere eten. We komen zeker snel een keer terug.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fantastische ambiance en heerlijk eten! Zeker een aanrader. Het zwarte plafond geeft de Watertuin HIA een ontzettend luxe uitstraling. Je merkt echt dat de Watertuin zich onderscheidt van de standaard wereldkeukens. Dit doen ze o.a door het persoonlijke contact met de bediening en de kok. Met passie vertellen ze over de gerechten. Mijn favoriet was de zalm.
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was heel divers en erg lekker!
Het restaurant ziet er netjes uit, de service (ophalen van je bord) was redelijk. Voor de kinderen is er een leuke speelplek.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met 8 personen voor het eerst bezocht. Vriendelijke, maar weinig ervaren bediening. Het was er druk en daardoor nogal rumoerig, ook omdat je vrij dicht bij elkaar zit. De kwaliteit en sortering van de zelf te halen gerechten was prima verzorgd, al liet het tijdig bijvullen soms te wensen over (pannen met nasi en biefstukjes (wok) waren een tijdje leeg). Chaotisch ging het er aan toe bij de wokafdeling: er werd namelijk behoorlijk geknoeid met flinke stromen heet water, zowel in de wokken als over het fornuis. Dit kwam nogal onprofessioneel over.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na zeer positieve ervaringen met watertuin
schiedam nu naar hendrik ido ambacht gegaan,heerlijk dichtbij.Ook hier zeer warm welkom geheten,voelde ons gelijk op ons gemak,eten was heerlijk.Personeel meelevend met de gasten,heel leuk.Prima sfeer,niet te groot restaurant.Mij gaan jullie zeker terugzien!