Watertuin Hendrik-Ido-Ambacht

De Schoof 230 3341 EB Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Watertuin Hendrik-Ido-Ambacht

Aleks L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gisteren voor het eerst geluncht met mijn vriend en tevens de laatste keer.
Ze adverteren met wereld keuken maar het enige wat je kon krijgen was WOK gerechten, de zgn Indische keuken wat niet te eten. Boontjes uit blik, de smoor was taai en een ander wereld gerecht was frituur dat enige tijd op de warmhoudplaten lag. Pizza en pasta en de grill was alleen in de avond open.
Dus geen verse vis of een lekker stukje vlees, ze gaan er vanuit dat je in de middag genoegen neemt met wat wokgerechtjes.
Dan is het wel erg duur.
We zijn de hele middag misselijk geweest van het eten en de wolklucht. Bah. Nooit meer.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk genoten van al het lekkere eten. We komen zeker snel een keer terug.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fantastische ambiance en heerlijk eten! Zeker een aanrader. Het zwarte plafond geeft de Watertuin HIA een ontzettend luxe uitstraling. Je merkt echt dat de Watertuin zich onderscheidt van de standaard wereldkeukens. Dit doen ze o.a door het persoonlijke contact met de bediening en de kok. Met passie vertellen ze over de gerechten. Mijn favoriet was de zalm.
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was heel divers en erg lekker!
Het restaurant ziet er netjes uit, de service (ophalen van je bord) was redelijk. Voor de kinderen is er een leuke speelplek.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met 8 personen voor het eerst bezocht. Vriendelijke, maar weinig ervaren bediening. Het was er druk en daardoor nogal rumoerig, ook omdat je vrij dicht bij elkaar zit. De kwaliteit en sortering van de zelf te halen gerechten was prima verzorgd, al liet het tijdig bijvullen soms te wensen over (pannen met nasi en biefstukjes (wok) waren een tijdje leeg). Chaotisch ging het er aan toe bij de wokafdeling: er werd namelijk behoorlijk geknoeid met flinke stromen heet water, zowel in de wokken als over het fornuis. Dit kwam nogal onprofessioneel over.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na zeer positieve ervaringen met watertuin
schiedam nu naar hendrik ido ambacht gegaan,heerlijk dichtbij.Ook hier zeer warm welkom geheten,voelde ons gelijk op ons gemak,eten was heerlijk.Personeel meelevend met de gasten,heel leuk.Prima sfeer,niet te groot restaurant.Mij gaan jullie zeker terugzien!