Watertuin Bergen op Zoom

Meer informatie over restaurant Watertuin Bergen op Zoom

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Bergen op Zoom

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden met 4 vrienden op Zaterdagavond gereserveerd. Tafel geheel naar wens zoals aangevraagd. Dit is echter de drukste avond, dus er waren enige wachttijden op de plekken waar vlees en/of vis gegrild wordt. Da's niet te voorkomen! Het wil dus ook zeggen dat het geluidsniveau "levendig" was. Service is keurig, gerechten echt lekker. Nooit zoveel sushi's bij elkaar gezien! Mooie zeetong van vermoedelijk tropische afkomst (iets smaller en langwerpiger dan de Noordzeetong) gegeten, smaakt gewoon hetzelfde als de vaak belachelijk dure Noordzeetong! Ook lekkere Zeebaarsfilets op de huid gegrild, heerlijk! Minpuntje vind ik dat je nauwelijks tot een beetje tafelgesprek komt omdat je tafelgenoten her en der aan afbak-stations op hun gekozen gerecht staan te wachten en de afstand die je moet lopen om een wijntje of biertje te halen. Maar dat is een kwestie van keuze, de formule is uitstekend voor wie eens van alles verschillends wil proberen zonder een vermogen kwijt te zijn! Ik kom nog eens terug, want sommige soorten gerechten ben ik niet aan toe gekomen. Italiaanse pasta's bijvoorbeeld. De nasi in de counter Indische gerechten moet echter beter, dit was puur witte rijst met enkele erwten en wat roerei, absoluut geen nasi goreng! Ik kan U echter de visgerechten van harte aanbevelen!
Jannelize G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Regelmatig lege schalen/pannen. Wokgedeelte niet heel schoon. Verder heerlijk eten/mooie inrichting. Voor kids ook leuk.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
ik vond het niet fijn om te moeten wachten omdat ernog een paar moesten komen ,we stonden daar wel met een paar kleine kinderen en dat was geen optie ,en ik vond het vreselijk druk en we zaten daar op de vlonder en ook dat was geen optie met kleine kinderen en als je daar boven zit en er staan mensen te wachten tot ze naar binnen mochten staan ze te gapen wat jij zit te eten.En toen wij weg gingen moesten we een bon geven daar stond schijnbaar de tijd op en die hadden we niet gepakt en daar deed de jongeman ook geireteerd over en waarom?
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Koude gerechten zoals salades en sushi etc was prima. Ter plekke bereid eten was ook prima. Echter de klaar staande "warme" gerechten onder de lampen waren lauw of zelfs tegen koud aan. Viel fors tegen
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eerste keer bij de Watertuin en een ontbijt genomen en het was heel lekker.Personeel is ook supervriendelijk. Omdat men vergeten was (mijn fout, veel te laat doorgegeven!) om de tafel te versieren kregen we een mocktail aangeboden en een kwartiertje voor het einde van ons ontbijt kregen we voor de personen die afgelopen week jarig waren geweest een leuk bordje met lekkernijen, vuurwerk en een gefeliciteerd! Superleuk!!!
We gaan zeker nog eens terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer ruime keuze en van topkwaliteit, sushi en ook andere gerechten worden aangevuld en gemaakt waar je bij staat. Ook de inrichting voor zo'n groot restaurant is gezellig gemaakt door afscheidingen door grote planten en fijne warme verlichting. Personeel was zeer aardig en behulpzaam. Wij zijn dit jaar denk ik al ongeveer 7 keer geweest en elke keer was het geweldig.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
als je om 20u reserveerd voor 2.5u en om 2145 word alles al opgeruimd en is veel al leeg vind ik dat een slechte zaak voor 40eu pp
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
5% korting voor het inschrijven van de nieuwsbrief niet ontvangen omdat ik het uit had moeten printen (staat nergens) onklantvriendelijk!
Verder zaten we heel krap en waren de aardappeltjes van het buffet klef (te lang gelegen)
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jarige is gratis. Leuk, maar als je als tweede persoon reserveert voor een film+diner avond, krijg je bij aankomst te horen dat dat niet mag. Eerlijker is om dat bij reservatie te doen. Dit vind ik toch teleurstellend
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Jammer dat als je om 20u reserveerd voor 2.5u dat dingen om 2145u al worden opgeruimd en op zijn. Daar betaal je dan 40eur pp voor. Slechte zaak
Fon D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs kortom super , hadden een super plekkie boven op de vlonder , en de service is super
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kom hier vaker. maar ditmaal viel het tegen. om 20u gereserveerd voor 2.5u en om 2145u werd er al opgeruimd en was veel al op jammer.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Was top alleen we zaten dicht bij de airco .... die blies ons bijna van onze stoel af
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Was een topavond met goede service en een gezellige sfeer ..... alleen we zaten dicht bij de airco ... we werden bijna van onze stoel geblazen .
Joyce-John .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten. Voldoende keuze, (geldt ook voor de drankjes), vriendelijk personeel, mooi restaurant en goede parkeermogelijkheden. Het dessert was ook een feestje.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed gegeten, veel keus. Jammer dat de tijd al begint te tellen op het moment dat je betaald. Voor ons was het de eerste keer, dus het concept moest nog uitgelegd worden en we moesten nog naar de tafel, terwijl de tijd al liep. Ook is ons niet gewezen op een garderobe, hebben we zelf ook niet gezien, dus onze dikke winterjassen hingen over onze stoel, wat niet comfortabel was.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
De omloopsnelheid van de kant en klare produkten is door de week lager. Daardoor blijven sommige produkten te lang liggen en drogen dus uit. Het duurde te lang voordat de gebruikte borden werden afgeruimd. Een minuut of 5 moeten wachten voordat er iemand kwam om een ijsje te maken...
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk eten alleen was de kip en de vis koud. Verder prima en vriendelijk personeel. Doen we zeker nog eens.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
we hebben het heel gezellig gehad, voor herhaling vatbaar.
Alleen vanaf 110 mensen zou er live muziek zijn, het waren er meer als 150,
maar geen muziek
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!