Watertuin Bergen op Zoom

Markiezaatsweg 29 4615 PA Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Watertuin Bergen op Zoom

Restaurant Watertuin in Bergen op Zoom biedt een eigentijds, uniek, all inclusive concept aan voor ontbijt, lunch en diner. Voor een vast bedrag per persoon geniet je van alle gerechten en dranken.

Restaurant Watertuin biedt diverse wereldkeuken stijlen onder één dak: van de klassieke Franse keuken, de verfijnde Japanse sushi en sashimi, de Mediterrane keuken tot aan Aziatische wokgerechten. Op de diverse Watertuin locaties maken de koks achter de uitgebreide buffetten de gerechten 'live' klaar; sushi, oosterse wokgerechten, T-bone op de Primo-kolenbarbeque, Gamba's op de plancha. Een uitgebreid dessertbuffet met diverse soorten fruit, ijs en o.a. een chocoladefontein maken het compleet.

Creëer je eigen culinaire wereldreis bij restaurant Watertuin in Bergen op Zoom!

Meer informatie over restaurant Watertuin Bergen op Zoom

Jouw recensie over het restaurant Watertuin Bergen op Zoom

Riet J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Viel tegen ,sommige producten hadden veel te lang op een schaal gelegen ,wat de smaak niet ten goede kwam,ook het vis laten bakken,werd weinig aandacht aan besteed,je moest zelf overal om vragen,anders kreeg je het zonder kruiden of saus mee,2 keer ermee teruggegaan omdat het halfrauw was.,jammer maar ik kom er niet meer .
Sabine T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zeer teleurstellend was het eten!! De biefstuk die ik had laten bakken was nog helemaal rauw...de biefstuk in de bakken om te wokken was donker bruin en nodigde dus niet uit om te eten!! Borden waren vies en duurde lang voordat de tafel eens leeggehaald werd! Verder waren er veel bakken leeg! Voor ons hoeft het niet meer terwijl toen ze pas open waren het wel goed was!! Daarbij zijn ze ook best aan de prijs! Vind het niet erg om te betalen maar dan moet het wel goed Zijn!! Beetje jammer allemaal!!
Fam V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
afgelopen zaterdag in watertuin gegeten met partner, eten deels teleurstellend, wok was prima te eten, buffet koud tot lauw. Vlees van bakplaat was prima van kwaliteit, echter de vis is zeer slecht bevallen. Smakeloze hap, over de mevrouw die de vis "bereidde" kan ik kort zijn, erg onprofessioneel en slechte uitstraling.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We wilde een kopje koffie drinken.
Er werd door de dame bij ontvangst gelijk gezegd:..'het kan maar tot vier uur hoor en het is nu al bijna half vier.'

Toch maar een kopje koffie, dat moest toch lukken in ruim een half uur.

Om 10 over half vier kwam de dame naar ons toe. Of we af wilde rekenen, want dan kon ze de kassa tellen.

We zijn direct weggegaan. Wat een klantonvriendelijke tent zeg!
jacquelinepl .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Kwaliteit en diversiteitet aan gerechten voor ontbijt gaat achteruit. Teweing personeel. Presentatie eten slecht, vuile borden, lege schalen. Weinig vers fruit.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prijzen op tweede kerstdag waren belachelijk! Het eten was exact hetzelfde als op andere dagen, niks kerst-achtigs aan. Maar waar we normaal op een weekenddag € 12 betalen voor onze dochter van 7 jaar, moesten we nu € 25 neertellen! Voor de kinderen van 9 en 11 jaar was de prijs € 25 en voor kind van 14 jaar € 50! Volwassenen betaalden € 55 ipv € 37. Echt schandalig!!!!! Wij komen nooit meer terug.
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heerlijk gegeten veel verschillend eten, van sushi, wokken, pizza, pasta tot t-bone. heerlijke voorgerechten en heerlijke toetjes. voor ieder wat wils
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
dit was onze eerste keer dat we dit met kerst dedenaangezien we nuvijf kleinkinderen hebben en mijn ouders er gelukkig nog bij kunnenzijn hetwas lekker alleen vond ik de prijs voor de kids wel erg veel want die eten zo goed als niets en hebbenmet zijn vijve nog voor geen twintig euro op maar moesten wel vijftig betalen dus vond dat wel erg duur helaas en mijn ouders eten ook net als de kids maar een beetje helaas en dan is 55 euro ook wel erg veel maar wasleuk mee gemaakt te hebben
Jacinta S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten is redelijk maar het hoge bedrag wat er voor twee uur word gevraagd totaal niet waard. Je moest lang wachten om iets te laten bakken en er is helaas door de korte tijd geen gelegenheid om met het hele gezelschap koffie te drinken na het eten.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding heel slecht. Schrok me een hoedje toen we met 7 man binnenkwamen en even 405 euro af moesten tikken. Hadden blijkbaar op het duurste tijdstip gereserveerd. Nou dat was duidelijk. Er zat geen kip. Erg ongezellig en zodoende ook erg kil en koud. Eten was ook niet meer je van het..de doorstroming was natuurlijk niet meer zo hoog dus alles bleef te lang liggen.
Vond zelfs voor normale prijzen (2/3e van wat we nu moesten aftikken) de kwaliteit niet naar behoren.
kemperm .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het eten was wel lekker zoals altijd gewoonlijk maar omdat we met de kerst waren en veel meer betaalde per persoon er geen speciale/ andere/extra dingen waren en toch veel meer moesten betalen normaal was het rond de 35 euro en nu 60 dat was het niet waard voor ons .
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
we waren met 29 personen voor mijn verjaardag om te lunchen.leeftijd van 8 tot 85 en ze hebben allemaal gezegd dat het gezellig en lekker was.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
waardeloos was het alles was gewoon koud,plus mijn zoon zou gratis zijn omdat hij geslaagd was nou dat ging niet door omdat we met zn drieen te vroeg wilden eten,tussen 5 en 7 .Dat zetten ze er allemaal niet bij in hun folder ,maarja dan sta je daar en denk je laten we maar niet moeilijk doen !!!
Nooit meer naartoe
Dimphie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Was helemaal geweldig, alleen als er iemand jarig is mag gratis eten, wij waren 40 jaar getrouwd, en daar is jammer genoeg niets wat je van korting krijg of zo. Dat is jammer.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden met 4 vrienden op Zaterdagavond gereserveerd. Tafel geheel naar wens zoals aangevraagd. Dit is echter de drukste avond, dus er waren enige wachttijden op de plekken waar vlees en/of vis gegrild wordt. Da's niet te voorkomen! Het wil dus ook zeggen dat het geluidsniveau "levendig" was. Service is keurig, gerechten echt lekker. Nooit zoveel sushi's bij elkaar gezien! Mooie zeetong van vermoedelijk tropische afkomst (iets smaller en langwerpiger dan de Noordzeetong) gegeten, smaakt gewoon hetzelfde als de vaak belachelijk dure Noordzeetong! Ook lekkere Zeebaarsfilets op de huid gegrild, heerlijk! Minpuntje vind ik dat je nauwelijks tot een beetje tafelgesprek komt omdat je tafelgenoten her en der aan afbak-stations op hun gekozen gerecht staan te wachten en de afstand die je moet lopen om een wijntje of biertje te halen. Maar dat is een kwestie van keuze, de formule is uitstekend voor wie eens van alles verschillends wil proberen zonder een vermogen kwijt te zijn! Ik kom nog eens terug, want sommige soorten gerechten ben ik niet aan toe gekomen. Italiaanse pasta's bijvoorbeeld. De nasi in de counter Indische gerechten moet echter beter, dit was puur witte rijst met enkele erwten en wat roerei, absoluut geen nasi goreng! Ik kan U echter de visgerechten van harte aanbevelen!
Jannelize G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Regelmatig lege schalen/pannen. Wokgedeelte niet heel schoon. Verder heerlijk eten/mooie inrichting. Voor kids ook leuk.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
ik vond het niet fijn om te moeten wachten omdat ernog een paar moesten komen ,we stonden daar wel met een paar kleine kinderen en dat was geen optie ,en ik vond het vreselijk druk en we zaten daar op de vlonder en ook dat was geen optie met kleine kinderen en als je daar boven zit en er staan mensen te wachten tot ze naar binnen mochten staan ze te gapen wat jij zit te eten.En toen wij weg gingen moesten we een bon geven daar stond schijnbaar de tijd op en die hadden we niet gepakt en daar deed de jongeman ook geireteerd over en waarom?
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Koude gerechten zoals salades en sushi etc was prima. Ter plekke bereid eten was ook prima. Echter de klaar staande "warme" gerechten onder de lampen waren lauw of zelfs tegen koud aan. Viel fors tegen
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eerste keer bij de Watertuin en een ontbijt genomen en het was heel lekker.Personeel is ook supervriendelijk. Omdat men vergeten was (mijn fout, veel te laat doorgegeven!) om de tafel te versieren kregen we een mocktail aangeboden en een kwartiertje voor het einde van ons ontbijt kregen we voor de personen die afgelopen week jarig waren geweest een leuk bordje met lekkernijen, vuurwerk en een gefeliciteerd! Superleuk!!!
We gaan zeker nog eens terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer ruime keuze en van topkwaliteit, sushi en ook andere gerechten worden aangevuld en gemaakt waar je bij staat. Ook de inrichting voor zo'n groot restaurant is gezellig gemaakt door afscheidingen door grote planten en fijne warme verlichting. Personeel was zeer aardig en behulpzaam. Wij zijn dit jaar denk ik al ongeveer 7 keer geweest en elke keer was het geweldig.