Waterlust

Meer informatie over restaurant Waterlust

• : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Waterlust

Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet aantrekkelijk uit, maar eenmaal binnen is dat snel vergeten. We werden allervriendelijkst ontvangen, de bediening was prima en de gerechten hebben ons heerlijk gesmaakt! Dit restaurant kunnen we dus van harte aanbevelen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We hebben na een aperitief op het gezellige terras, in maart!, heerlijk gegeten. De bediening was allervriendelijkst en de zonsondergang aan het water was prachtig. Wij komen graag terug,
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, verse ingrediënten, relaxte sfeer. zeker een aanrader om hier te eten!
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een ontzettend knus en romantisch restaurant met lieve eigenaars Vivian en Ger. We werden gezellig ontvangen. Ik heb een kaak probleem dus kan niet alles eten. Vivian heeft voor mij toch een super heerlijk gerecht klaar gemaakt en rekening gehouden met mijn kaak. Mijn partner heeft ook heerlijk genoten van al het lekkers. Voorgerecht de Soep zalig! Hoofdgerecht was top en nagerecht was heerlijk. Alles bereid door Vivian. Wij komen op zeker gauw weer terug
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Knus eetcafe waar de eigenaars hun ziel in hebben gelegd. Je krijgt als gast veel aandacht, de service is prima en het eten is erg lekker.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Je ziet echt dat deze mensen hun best doen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige eetgelegenheid.
Zeer vriendelijke eigenaresse/kok
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
wij komen hier heel graag. de ontvangst is altijd heel hartelijk. gastvrouw en gastheer werken met veel plezier. echt een aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer hartelijke ontvangst.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij dit rustige restaurant. Service is super vriendelijk en heel gemoedelijk. Hele restaurant ademt een vriendelijke en huiselijke sfeer uit. Eten is daarnaast heerlijk voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had al vaker geprobeerd daar te reserveren,lukte mij nooit! Nu wel en het was bijzonder gezellig en kwalitatief uitstekend. De eigenaar en zijn vrouw hebben ons bijzonder goed verzorgd in een erg gezellige ambiance en met uitstekend gastheerschap.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance, het vriendelijke en gastvrije eigenaars echtpaar en het overheerlijke eten.
Wij hebben sliptong besteld. De gaarte was perfect, niet altijd even makkelijk bij vis, en de verfijnde toegevoegde smaken van dressing en groenten was ronduit een smaaksensatie. En dit alles tegen een zeer redelijk prijs.
Zeker een aanrader.
Abergijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet voor de eerste keer bij Waterlust gegeten, maar zeker ook niet voor de laatste keer...
Aanrader voor wie voor een eerlijke prijs een lekker 3-gangenmenu wil eten in een kleinschalige omgeving.
De zelfgemaakte friet en de soep van de dag (ditmaal overheerlijke vissoep) waren weer heerlijk.
Hier wordt met liefde gekookt!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Als je aan komt rijden, denk je: is dit echt wat? Eenmaal binnen blijkt het eenvoudig, maar gezellig , en knus, en het uitzicht op het haventje is leuk. We werden allervriendelijkst ontvangen en hebben er prima gegeten; een menuutje voor een heel redelijke prijs. De bediening is heel persoonlijk, doordat het echtpaar alles zelf doet en goed in de gaten houdt of alles in orde is.
Al met al een leuke gelegenheid om eens te proberen! En erg handig dat je voor de deur kunt parkeren!

Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een vriendelijke mensen daar! Het eten was fantastisch en de bediening ook! Echt mensen met passie voor hun zaak! Zeker een aanrader. We komen hier zeker nog vaker terug!
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Waterlust staat hoog in de Iens-lijst van restaurants, dus wij waren benieuwd. Het eten was echter niet bijzonder. Een hoofdgerecht, gegrilde groente met geitenkaas en noten bestond voor 95% uit groenten. De crème-brûlée was koud en de suiker lag er los op. De eigenaren waren vriendelijk, maar niet flexibel of servicegericht. Een verandering in het menu kon niet, een door ons omgevallen glas wijn werd voor kennisgeving aangenomen. Het uitzicht op het haventje is wel leuk!
Geachte Ernsts,
bedankt voor het compliment over de crème brûlée, hij hoort namelijk koud, dan is hij vers gemaakt.
indien de crème brûlée warm zou zijn kwam hij uit de vriezer, opgewarmd in de oven of magnetron.
En bij een huisgemaakte crème brûlée ligt inderdaad de basterd suiker er los op.
JVDDD .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Komen net thuis van een heerlijk etentje bij Waterlust. We hadden alle drie een ander gerecht en hebben allemaal erg lekker gegeten. Zelf had ik de slibtongetjes, heerlijk van smaak, goedgebakken met daarbij warme groenten en een verrassende zoet/zure pompoensalade. Een van de tafelgenoten had de ossenhaas, prima van smaak en goed gebakken en de derde disgenoot had de eisbein. Geen halve maatregel! Ook zij heeft zitten smullen. We constateerden dat we ook alle drie andere warme groenten hadden, waar vind je dat! Uiteraard hebben wij ook gesmuld van de heerlijke frietjes. Vanavond stond Vivian er alleen voor, maar dat was geen probleem, alles verliep soepel en uitermate hartelijk!
Kortom een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben bij Waterlust het driegangenmenu gegeten en het was buitengewoon lekker. De soep van de dag bleek een fantastische gourgettesoep te zijn en ook het vegetarische hoofdgerecht was met zeer smakelijk bereid. De gastheer en gastvrouw besteedden veel tijd aan hun gasten en waren erg hartelijk. Het restaurant bleek ook prima toegankelijk voor mijn schoonzusje die in een rolstoel zat. En dan die locatie zeg, zo heerlijk in een jachthaventje. Van harte aanbevolen!
reri .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Bij Waterlust gegeten, we werden ontzettend vriendelijk ontvangen en de gastvrouw heeft echt een hard voor de zaak.
Mijn man en ik hadden vooraf een heerlijk afgebakken broodje met smeersel.
Als hoofdgerecht had ik stoofpotje Waterlust, in een woord top!, Home made stoofpotje.
Mijn man had een ossenhaas met champignon saus, verse champignons, heerlijke groente en salade, allebei een puntzak huisgemaakte friet met huisgemaakte mayonaise.
Alles was heerlijk en wij voelde ons meer dan welkom.
De zaak zelf is wel verouderd maar het eten en gastvrijheid maakt het helemaal goed.
Wij houden hiervan, wij zijn twee wkn op vakantie bij de Biesbosch en komen zeker nog een keer terug.
Dank jullie wel Vivian en Ger.
Vriendelijke groet, René en Ria
Nicoiens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wij eten elke maand een keer met een groep van 10 tot16 man hier. Dit altijd tot volle tevredenheid van ieder. Het eten is altijd goed en de bediening voortreffelijk.
Een dikke pluim voor Vivian en Ger. Zij kunnen 2 man aan maar ook 16. Een absolute aanrader!
Zelfs zittend in een rolstoel kwam ik aan boord.
Nico