Waterlust

Meer informatie over restaurant Waterlust

• : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Waterlust

Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gewoon goed zoals we gewent zijn
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig, goed eten, fijne ambiance.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Als je een kleine hond hebt mag die gewoon mee naar binnen. Voor ons een grote pré. Lekker ongedwongen sfeer. Geen grote culinaire pretenties maar heerlijk comfort food. Stoofpotje met varkenswangetjes was erg goed maar ook de biefstuk en varkenshaas waren lekker. Alles biologisch. En ouderwets lekkere gebakken aardappelen. Prima eten voor niet teveel geld.
arie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellige maritieme sfeer,netjes en schoon,leuke bediening en uitstekende keuken,keurige kaart en zeker betaalbaar,voor herhaling vatbaar,succes gaat zo verder.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden geboekt via Iens maar restaurant was nog niet geopend. Eigenaar was er wel en vond het allemaal heel vervelend en bood nog drinken aan op zijn kosten. Maar we stonden er wel voor niets en dat was jammer, zeker ook omdat wij weinig tijd hadden.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet aantrekkelijk uit, maar eenmaal binnen is dat snel vergeten. We werden allervriendelijkst ontvangen, de bediening was prima en de gerechten hebben ons heerlijk gesmaakt! Dit restaurant kunnen we dus van harte aanbevelen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We hebben na een aperitief op het gezellige terras, in maart!, heerlijk gegeten. De bediening was allervriendelijkst en de zonsondergang aan het water was prachtig. Wij komen graag terug,
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, verse ingrediënten, relaxte sfeer. zeker een aanrader om hier te eten!
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een ontzettend knus en romantisch restaurant met lieve eigenaars Vivian en Ger. We werden gezellig ontvangen. Ik heb een kaak probleem dus kan niet alles eten. Vivian heeft voor mij toch een super heerlijk gerecht klaar gemaakt en rekening gehouden met mijn kaak. Mijn partner heeft ook heerlijk genoten van al het lekkers. Voorgerecht de Soep zalig! Hoofdgerecht was top en nagerecht was heerlijk. Alles bereid door Vivian. Wij komen op zeker gauw weer terug
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Knus eetcafe waar de eigenaars hun ziel in hebben gelegd. Je krijgt als gast veel aandacht, de service is prima en het eten is erg lekker.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Je ziet echt dat deze mensen hun best doen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige eetgelegenheid.
Zeer vriendelijke eigenaresse/kok
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
wij komen hier heel graag. de ontvangst is altijd heel hartelijk. gastvrouw en gastheer werken met veel plezier. echt een aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer hartelijke ontvangst.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij dit rustige restaurant. Service is super vriendelijk en heel gemoedelijk. Hele restaurant ademt een vriendelijke en huiselijke sfeer uit. Eten is daarnaast heerlijk voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had al vaker geprobeerd daar te reserveren,lukte mij nooit! Nu wel en het was bijzonder gezellig en kwalitatief uitstekend. De eigenaar en zijn vrouw hebben ons bijzonder goed verzorgd in een erg gezellige ambiance en met uitstekend gastheerschap.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance, het vriendelijke en gastvrije eigenaars echtpaar en het overheerlijke eten.
Wij hebben sliptong besteld. De gaarte was perfect, niet altijd even makkelijk bij vis, en de verfijnde toegevoegde smaken van dressing en groenten was ronduit een smaaksensatie. En dit alles tegen een zeer redelijk prijs.
Zeker een aanrader.
Abergijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet voor de eerste keer bij Waterlust gegeten, maar zeker ook niet voor de laatste keer...
Aanrader voor wie voor een eerlijke prijs een lekker 3-gangenmenu wil eten in een kleinschalige omgeving.
De zelfgemaakte friet en de soep van de dag (ditmaal overheerlijke vissoep) waren weer heerlijk.
Hier wordt met liefde gekookt!
MARLIES V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Als je aan komt rijden, denk je: is dit echt wat? Eenmaal binnen blijkt het eenvoudig, maar gezellig , en knus, en het uitzicht op het haventje is leuk. We werden allervriendelijkst ontvangen en hebben er prima gegeten; een menuutje voor een heel redelijke prijs. De bediening is heel persoonlijk, doordat het echtpaar alles zelf doet en goed in de gaten houdt of alles in orde is.
Al met al een leuke gelegenheid om eens te proberen! En erg handig dat je voor de deur kunt parkeren!

Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een vriendelijke mensen daar! Het eten was fantastisch en de bediening ook! Echt mensen met passie voor hun zaak! Zeker een aanrader. We komen hier zeker nog vaker terug!