Waterlust

Meer informatie over restaurant Waterlust

• : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:30
Keuken geopend tot 20.30 uur.

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Erg rustig
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
wij komen hier heel graag. de ontvangst is altijd heel hartelijk. gastvrouw en gastheer werken met veel plezier. echt een aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer hartelijke ontvangst.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij dit rustige restaurant. Service is super vriendelijk en heel gemoedelijk. Hele restaurant ademt een vriendelijke en huiselijke sfeer uit. Eten is daarnaast heerlijk voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had al vaker geprobeerd daar te reserveren,lukte mij nooit! Nu wel en het was bijzonder gezellig en kwalitatief uitstekend. De eigenaar en zijn vrouw hebben ons bijzonder goed verzorgd in een erg gezellige ambiance en met uitstekend gastheerschap.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance, het vriendelijke en gastvrije eigenaars echtpaar en het overheerlijke eten.
Wij hebben sliptong besteld. De gaarte was perfect, niet altijd even makkelijk bij vis, en de verfijnde toegevoegde smaken van dressing en groenten was ronduit een smaaksensatie. En dit alles tegen een zeer redelijk prijs.
Zeker een aanrader.
Abergijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet voor de eerste keer bij Waterlust gegeten, maar zeker ook niet voor de laatste keer...
Aanrader voor wie voor een eerlijke prijs een lekker 3-gangenmenu wil eten in een kleinschalige omgeving.
De zelfgemaakte friet en de soep van de dag (ditmaal overheerlijke vissoep) waren weer heerlijk.
Hier wordt met liefde gekookt!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Als je aan komt rijden, denk je: is dit echt wat? Eenmaal binnen blijkt het eenvoudig, maar gezellig , en knus, en het uitzicht op het haventje is leuk. We werden allervriendelijkst ontvangen en hebben er prima gegeten; een menuutje voor een heel redelijke prijs. De bediening is heel persoonlijk, doordat het echtpaar alles zelf doet en goed in de gaten houdt of alles in orde is.
Al met al een leuke gelegenheid om eens te proberen! En erg handig dat je voor de deur kunt parkeren!

Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een vriendelijke mensen daar! Het eten was fantastisch en de bediening ook! Echt mensen met passie voor hun zaak! Zeker een aanrader. We komen hier zeker nog vaker terug!
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Waterlust staat hoog in de Iens-lijst van restaurants, dus wij waren benieuwd. Het eten was echter niet bijzonder. Een hoofdgerecht, gegrilde groente met geitenkaas en noten bestond voor 95% uit groenten. De crème-brûlée was koud en de suiker lag er los op. De eigenaren waren vriendelijk, maar niet flexibel of servicegericht. Een verandering in het menu kon niet, een door ons omgevallen glas wijn werd voor kennisgeving aangenomen. Het uitzicht op het haventje is wel leuk!
Geachte Ernsts,
bedankt voor het compliment over de crème brûlée, hij hoort namelijk koud, dan is hij vers gemaakt.
indien de crème brûlée warm zou zijn kwam hij uit de vriezer, opgewarmd in de oven of magnetron.
En bij een huisgemaakte crème brûlée ligt inderdaad de basterd suiker er los op.
JVDDD .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Komen net thuis van een heerlijk etentje bij Waterlust. We hadden alle drie een ander gerecht en hebben allemaal erg lekker gegeten. Zelf had ik de slibtongetjes, heerlijk van smaak, goedgebakken met daarbij warme groenten en een verrassende zoet/zure pompoensalade. Een van de tafelgenoten had de ossenhaas, prima van smaak en goed gebakken en de derde disgenoot had de eisbein. Geen halve maatregel! Ook zij heeft zitten smullen. We constateerden dat we ook alle drie andere warme groenten hadden, waar vind je dat! Uiteraard hebben wij ook gesmuld van de heerlijke frietjes. Vanavond stond Vivian er alleen voor, maar dat was geen probleem, alles verliep soepel en uitermate hartelijk!
Kortom een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben bij Waterlust het driegangenmenu gegeten en het was buitengewoon lekker. De soep van de dag bleek een fantastische gourgettesoep te zijn en ook het vegetarische hoofdgerecht was met zeer smakelijk bereid. De gastheer en gastvrouw besteedden veel tijd aan hun gasten en waren erg hartelijk. Het restaurant bleek ook prima toegankelijk voor mijn schoonzusje die in een rolstoel zat. En dan die locatie zeg, zo heerlijk in een jachthaventje. Van harte aanbevolen!
Reri .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Bij Waterlust gegeten, we werden ontzettend vriendelijk ontvangen en de gastvrouw heeft echt een hard voor de zaak.
Mijn man en ik hadden vooraf een heerlijk afgebakken broodje met smeersel.
Als hoofdgerecht had ik stoofpotje Waterlust, in een woord top!, Home made stoofpotje.
Mijn man had een ossenhaas met champignon saus, verse champignons, heerlijke groente en salade, allebei een puntzak huisgemaakte friet met huisgemaakte mayonaise.
Alles was heerlijk en wij voelde ons meer dan welkom.
De zaak zelf is wel verouderd maar het eten en gastvrijheid maakt het helemaal goed.
Wij houden hiervan, wij zijn twee wkn op vakantie bij de Biesbosch en komen zeker nog een keer terug.
Dank jullie wel Vivian en Ger.
Vriendelijke groet, René en Ria
Nicoiens .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wij eten elke maand een keer met een groep van 10 tot16 man hier. Dit altijd tot volle tevredenheid van ieder. Het eten is altijd goed en de bediening voortreffelijk.
Een dikke pluim voor Vivian en Ger. Zij kunnen 2 man aan maar ook 16. Een absolute aanrader!
Zelfs zittend in een rolstoel kwam ik aan boord.
Nico
MarieSip .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Als voorgerecht een uitstekende vleestapas, voor twee. Als hoofdgerecht namen we allebei een biefstuk, de een met pepersaus en de ander met champignonsaus. Deze waren lekker en werden opgediend met een lekkere salade en gegrilde groente. Op de biefstuk lagen enkele stukjes gebakken spek wat een heerlijke combinatie was. Bij dit alles lekkere zelfgemaakte frites geserveerd in een puntzak...met een lekkere mayonaise. Het eten is gewoon heerlijk en dit alles gecombineerd met een uiterst vriendelijke bediening maakt de avond compleet. Naast het lekkere eten hebben we genoten van enkele speciaal bieren die zeker de moeite waard zijn.
ReinierVerveer .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gemoedelijke ontvangst, gezellige ambiance. Tapas voorgerecht en als hoofdgerecht het lamsrack. Voortreffelijk gegeten!! Zeer zeker een aanrader.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mede dankzij de gemoedelijke warme gastvrijheid van Vivian en Ger hebben wij een super gezellige avond gehad met dierbare vrienden. Eerste en zeker niet de laatste keer dat we naar 'het midden' van Voorburg en Dongen komen. Bedankt!
Arson67 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met enige regelmaat komen we hier eten. Elke keer weer is het "thuiskomen".
Allerhartelijkst ontvangst en heerlijk eten.
Of het nu de ossenhaas, coquilles of biefstuk is, het is allemaal heerlijk bereidt met liefde en aandacht.
Dit allemaal in een ongedwongen en gezellige
persoonlijke sfeer.
Aanrader dus voor een ieder die heerlijk, intiem en huiselijk wil dineren.
WibeDrijver .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Leuke ambiance, persoonlijk ontvangst en aandacht plus lekker eten. Wat wil je nog meer. We komen met de hele familie binnenkort terug.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten! Leuk mooi restaurant. Aan het wantij. Gastvrij ontvangen. Stel wat samen dit restaurant runt. Lekker zelf gemaakt uien soepje en warm brood met smeersels. Heerlijke biefstuk en spies. Mooi opgemaakt en uitleg aan tafel. Waar voor je geld en komen snel terug. Top!
Haveneetcafe .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voor t eerst gegeten bij Waterlust. Adres gehoord van vrienden. Gezellig eetcafe met sfeervolle ambiance. Gastvrije ontvangst. Het was nu donker maar in voorjaar en zomer leuk uitzicht op haven. Menu gekozen, prima kwaliteit prijsverhouding. Kokkin kwam zelf vertellen over de gebruikte groenten. Voor ons onbekende maar heerlijke salade! . Zeker een aanrader als je houdt van kleinschalig en informeel!