Over het restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

Tram 6 stopt voor het restaurant, halte Vlamenburg.

Jouw recensie over het restaurant Waterloo

Herman H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Komen bij Waterloo al vanaf de "oprichting" niet zeer frequent (vroeger wel) maar de komende tijd zeer zeker wel.
Goede kwaliteit en prijsverhouding. Leuke nieuwe formule.
Als het verder lukt moeten ze zo doorgaan..
Prima
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellig lekker eten vriendelijk personeel
Mevr. A.E.W.M. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vriendelijke bediening met begrip voor mijn (verstandelijk beperkte) tafelgenoot.
Voldoende tussenpozen tussen de verschillende gerechtjes. Goed concept!
Gerechtjes: smaak uitstekend; opmaak met fantasie
Wij hadden een kortingsflyer, maar anders zou de prijs-kwaliteitsverhouding ook goed zijn geweest.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het concept all in cuisine is ons goed bevallen. Je kin lekker proeven van verschillende gerechten die lekker waren bereid. De bediening was uiterst vriendelijk en vlot. We komen zeker nog eens terug. Het blijft ons favoriete restaurant.
Ge E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Keus uit 30 gerechten en allemaal even lekker. Prima concept om voor een vaste prijs te kunnen kiezen uit warme en koude gerechten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten is goed maar het is belachelijk dat je geen kraanwater mag maar voor 3€ spa blauw moet drinken. Verder is de nieuwe formule met kleine gerechten heel onrustig. Wij vinden het geen verbetering.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Perfect avond! Erg gezellig! Het eten is echt lekker!
U mag kiezen tussen 30 verschillende gerechtjes en u mag eten zoveel als u wilt!
Leuke formule!
Naartoe gaan!
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ondanks dat er een zeer groot gezelschap kwam eten ,verliep alles zeer vlot!
Voor de keuken en de bediening een "topprestatie".....
Het was een zeer geanimeerde avond met heerlijk eten.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vond 1,50 per glas kraanwater enigszins aan de hoge kant. Als erbij gezegd zou worden dat dat geld naar een goed doel gaat dan heb ik er vrede mee. Zo niet dan is dat wel overdreven.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik woon al 8 jaar in de wijk en liep Waterloo steeds voorbij, meestal gingen we in het weekend naar het centrum om iets te eten. De keuze van de eigenaar voor de all-in cuisine blijkt succesvol, het restaurant zat nagenoeg vol. Niet alleen met buurtgenoten, maar ook mensen uit omliggende wijken weten de weg naar Waterloo te vinden.
De gerechten worden in kleine porties geserveerd, desgewenst met een bijpassend wijnarrangement. De keuze is reuze, er staan 30 gerechten op de kaart waarvan 3 desserts. Ik vind de kwaliteit van het eten goed, mijn favoriete gerecht was de special (Kangaroo biefstuk). Men gebruikt veel verse kruiden, maar is gematigd met peper / zout.
Het enige minpuntje betreft het eten, er worden veel dezelfde (groente) garnituren geserveerd bij de gerechten.
Prima gegeten voor een eerlijke prijs, persoonlijke service en een ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben nu al een paar keer gegeten op basis van het nieuwe concept en elk van de 35 gerechten die we tot nu toe kozen was heerlijk. Aanrader!
Felice H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Genoeg variatie en hele lieve mensen.
BeunderMary .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer verrassend vonden wij al de kleine en gevarieerde gerechtjes en vooral de kwaliteit van het vlees was prima. Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen hoop ik op den duur voor wat prettigere stoeltjes want die zitten wel erg matig.
frank W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
onbeperkte keuze uit een grote variatie aan kleine gerechtjes is voor de verandering best leuk. De kwaliteit was over het algemeen best goed, maar als je een gerechtje serveert met crab en garnalen moet het ook échte crab zijn en geen surimi, en de garnalen waren ook zo'n beetje de goedkoopste die je kan krijgen. Voor de rest prima gegeten
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Blijf het zeggen : de nieuwe kaart is 'n trouvaille,We waren al
vaste gasten..........we blijven!
De variatie is erg leuk en er is voldoende afwisseling.
Marinka T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na een tijdje niet te zijn geweest werden we nu verrast met het nieuwe all-in-cuisine concept.
Wij aten hier met 4 personen in een stampvol restaurant op een zaterdagavond. Daardoor liep niet alles helemaal vlekkeloos; het duurde soms nogal lang voordat de kaart of de gerechtjes werden uitgereikt en geserveerd.
De gerechtjes waren wel verrassend en heerlijk en we zullen zeker terug komen.
BingWil .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De nieuwe formule "All-in cuisine" beviel ons heel goed. Veel mooie, kleine gerechten (34, incl. desert) van prima kwaliteit. De bediening was zoals wij daar gewend zijn: uitstekend.
eliza V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het nieuwe concept, all in cuisine is heerlijk. De porties zijn prima, veel keuze en je kan van alles uitproberen. Heerlijk gegeten.
M.B.P. (Nadine) A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zij hebben een nieuw concept, het was voor ons verrassend niet meer a la carte te kunnen eten. de champignons bij het varkensmedaillon/haasje waren koud. tot twee keer toe om een klein schaaltje patat gevraagd, niet ontvangen. Het restaurant had ook heel veel gasten.
Bakker M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Als je om half zeven een restaurant binnen komt en om kwart over elf vertrekt, heb je dan een leuke avond gehad?
Wij in ieder geval wel! Sinds dinsdag j.l. voert 'Waterloo' een andere kaart en een ander prijssysteem: 'All-you-can-eat'. En de eerste indruk is prima! Je hebt de keuze uit ruim 30 kleine gerechtjes waarbij je er per gang 1 uitkiest. Met ons gezelschap van 4 hebben we er aardig wat op tafel langs zien komen en eigenlijk ziet alles er even smakelijk uit. Nu is 'zien' niet het zelfde als 'smaak' maar ook dat vonden wij prima in orde. Hopelijk slaat dit concept aan bij de vaste klanten van 'Waterloo'. Wij gaan hier zeker nog vaker komen!