Over het restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

Jouw recensie over het restaurant Waterloo

elizavanhattum .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
M.B.P. (Nadine) A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zij hebben een nieuw concept, het was voor ons verrassend niet meer a la carte te kunnen eten. de champignons bij het varkensmedaillon/haasje waren koud. tot twee keer toe om een klein schaaltje patat gevraagd, niet ontvangen. Het restaurant had ook heel veel gasten.
Bakker M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Als je om half zeven een restaurant binnen komt en om kwart over elf vertrekt, heb je dan een leuke avond gehad?
Wij in ieder geval wel! Sinds dinsdag j.l. voert 'Waterloo' een andere kaart en een ander prijssysteem: 'All-you-can-eat'. En de eerste indruk is prima! Je hebt de keuze uit ruim 30 kleine gerechtjes waarbij je er per gang 1 uitkiest. Met ons gezelschap van 4 hebben we er aardig wat op tafel langs zien komen en eigenlijk ziet alles er even smakelijk uit. Nu is 'zien' niet het zelfde als 'smaak' maar ook dat vonden wij prima in orde. Hopelijk slaat dit concept aan bij de vaste klanten van 'Waterloo'. Wij gaan hier zeker nog vaker komen!
M.B.P. (Nadine) A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitstekende keuken, beleefd en vriendelijk bedienend personeel
knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Waarschijnlijk door verjaardagsfeestje luidruchtig. Op reserverings-site stond "keuzemenu" echter niets daarvan. Een verplichtte kleine 4 gangen menu. Kwaliteit daarvan was goed. Soep viel iets tegen.
Hans Hannink H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Geen enkel punt van kritiek, behalve dan dat de muskaatwijn op was.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Onze laatste kaart van de AH Restaurantactie hier gebruikt. Blij verrast met een verrassingsmenu van 4 gangen. Voor- en hoofdgerecht waren een heerlijke combinatie van vlees en vis. Een lekker soepje tussendoor en een heerlijk toetje als afsluiting maakte de avond compleet. Wij komen zeker nog eens terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima geprijsde 3-gangenmenu's in een gezellig drukke ambiance en prima attente bediening.
Shirley F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was weer verrukkelijk en de bediening gezellig. Heerlijke huiswijn.Bedankt Eric en de rest van het personeel. Tot snel...
pbrandhorst .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Komen juist eten omdat de service altijd heel goed is! Helaas ging er deze avond veel mis. Eigenaar was niet aanwezig, het ging o.a. mis met het serveren van de gerechten. Het hoofdgerecht kwam al terwijl we de soep nog niet hadden gehad. Alsnog de soep geserveerd gekregen, en daarna het hoofdgerecht wat we al bijna op hadden en moesten vragen om de friet. Gerechten werden op een niet vriendelijke manier op tafel gezet. Dus dit was een teleurstellende ervaring!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vriendelijke personeel. Niet opdringerig bij het aanbieden van drankjes. Inrichting restaurant middelmatig. De stoelen zijn hard. Positief: de kwaliteit van het eten en de nette bediening. Absoluut een aanrader.
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede keuken.
Xandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Reservering duidelijk en vlot, prima restaurant vriendelijke bediening. Kortom 'n goed restaurant, waar je voor 'n redelijke prijs lekker kan eten.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waterloo was ons al bekend en hoewel niet regelmatig ,komen we er zeker nog eens terug .
Jammer dat er aan de wegkant geen terrasje is want het terrasje achter in het winkelcentrum oogt wat minder aantrekkelijk .
Denis J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima en betrokken bediening!
Gezellige sfeer, leuke inrichting....gewoon een aanrader....
De eigenaar vertelde ons dat het restaurant al meer dan 40 jaar bestond...zegt ook veel over de kwaliteit!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en goede bediening!
Wij komen zeker terug!
Ook fijn: parkeren dichtbij de deur, en gratis.
Aten hier via AH actie!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Maaltijd was aardig, maar ook niet meer dan dat. De mosterdsoep was erg smakelijk. Via AH aktie hier gegeten. Daardoor was de nota heel acceptabel. Echter wij vonden de normale prijs van het menuutje niet in verhouding met de geboden kwaliteit.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
heerlijk van de befaamde Kreeft genoten!.gelukkig was de "Chef" weer terug!
Wij komen hier al jaren......ga zo door,Bob & Eric!
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, juiste porties, lekkere Carmenere wijn, smaakvol geserveerd, prima prijs-kwaliteit verhouding, op onverwachte locatie, tram voor de deur (lijn 6), vriendelijke bediening.
Dus wij komen zeker terug.
liesbeth.sluzek .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wederom met de AH-actie hier gegeten. Verrassingsmenu -vlees- was prima in proporties en goed bereid. Lekker wijntje, goede en vriendelijke bediening. Kortom, heerlijk gegeten en wij komen zeker nog een keer terug.