Waterloo

Het Kleine Loo 376 2592 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

Martien D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een geweldige, warme, gezellige top restaurant in Mariahoeve den haag!De presentatie van het eten, de smaken, de sfeer echt helemaal top!Gaan snel weer terug. Dit is echt een aanrader voor iedereen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zowel de voorgerechten (voorjaarssalade en de kippenlevertjes), hoofdgerecht (tonijn teryaki) als desserts (cheesecake en koffie ijs met spekkoek) beide vielen zeer in de smaak. De bediening was zeer attent en kwam regelmatig vragen of het ons smaakte. Een aanrader voor een volgend bezoekje.
monique O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben weer heerlijk gesnoept van de Proeferij van de Chef. Helaas aan het begin van de avond huilende kinderen. Vind dat tegenwoordig jammer dat je dat steeds vaker meemaakt in restaurants. Maar ddaar kan Waterloo niets aan doen. Wij hebben verder wederom genoten.
Wkamp .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden de proeverij genomen, mooie kleine hapjes van de kaart, heel leuk opgediend, alles vers en een heerlijk dessert relaxte sfeer, goede bediening, gaan we zeker naar terug.
Marie-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig restaurant met een eigenaar die een echte gastheer is. Bediening is heel vriendelijk en vlot met bedienen. Het eten is erg lekker. Vooral het snoepmenu met van alles gerechten iets, is een aanrader. Wij komen hier al jaren en dat blijven we doen!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heel lang moeten wachten op eten dat kwalitatief en kwantitatief niet voldeed.
Bediening deed geen moeite om de gasten enige compensatie te bieden voor de extreem lange wachttijden.
Prijs hiervoor is te hoog dus niet voor herhaling vatbaar.
Teleurstellend!
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond het 4-gangen snoepcenten via Groupon genoten. Wat een gezellig, sfeervol restaurant. De proeverij was heerlijk, goed op elkaar afgestemde 4 gangen, voor- tussen- Hoofd- en nagerecht. Voldoende en voorszien van duidelijke uitleg wat er op de mooi opgemaakte borden ligt. Voor herhaling vatbaar!
bert-van-lith .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een gezellig restaurant met een kleine en overzichtelijke kaart. Het eten smaakte ons bijzonder goed en de bediening is erg vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de eerste (en laatste) keer hier gegeten in het kader van de AH-actie. De gepresenteerde 2 voor, hoofd en na-gerechten van het verrassingsmenu worden gewoon als 1 gerecht geserveerd (met wel 2 bestanddelen) waarbij vers (zelf) bereid niet bepaald de norm is. De belangrijkste negatieve ervaring is echter dat er na afloop 6 Euro bijbetaald moest worden vanwege het bij de reservering gemelde lactosevrije dieet voor 1 persoon! Los van het feit dat dit niet vooraf werd gemeld heb ik het nog nooit meegemaakt dat hiervoor moet worden bijbetaald. Overigens is men hier ook 'bekwaam' in de 'kunst van het weglaten' dus is er volgens mij niet echt sprake van extra kosten of het moet het sorbetijs zijn dat (voor zover wij konden waarnemen) op het laatste moment is gekocht bij de naburige supermarkt.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hadden aanvankelijk geboekt voor woensdag, er kwam echter iets tussen en hebben onze reservering telefonisch zonder probleem verzet naar donderdag. We waren beslist niet de enige eters in het restaurant, nagenoeg alle tafels waren bezet, en terecht, de sfeer was net als het eten, heerlijk. We hebben in een ontspannen sfeer genoten van ons 3 gangen menu, toevallig hadden ze ook mijn favoriete wijn, de avond kon dus niet meer stuk.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We werden alleraardigst door de serveerster ontvangen. Toen we aan tafel plaats hadden genomen, kwam de eigenaar ons ook verwelkomen. De zaak was bijna volledig bezet en de sfeer was goed. We hadden vooraf een plankje met stokbrood en garnituur besteld. Als rode wijn werd ons een sangiovese uit Italië aanbevolen, dezelfde druif die voor o.a. de bekende chianti wordt gebruikt. Het was een lekkere jonge wijn, die uitstekend bij de gerechten pasten. Eerst kregen we een ossenstaartsoep, vervolgens een schotel met vis(rode mul) en vlees(varkenshaas in spek gerold) met groente en aardappelgratin, en toe een bolletje huisgemaakte ijs. Alles was goed bereid en smaakte uitstekend. We zullen zeker terugkomen en het restaurant bij anderen aanbevelen.
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een vriendelijke bediening. Het eten is lekker, maar niet bijzonder, weinig groenten en kleine porties. Opmaak op borden feestelijk. Gezellige sfeer in vol restaurantje.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Leuke surprisemenu voor de AH actie. 4 gangen waarvan voor-/hoofd- en nagerecht uit 2 verschillende kleine gerechten bestonden. Eten was goed. Bediening vriendelijk en de prijs/kwaliteit-verhouding was zeer goed. Het restaurant is leuk ingericht.
ndehaas .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettige sfeer in het restaurant, vriendelijke bediening. Gangen zagen er goed verzorgd uiten smaakten lekker. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Eef G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met onze AH-kortingsbon konden we genieten van een voortreffelijk 4-gangenmenu: het Verrassingsmenu. De bediening was zeer vriendelijk, we voelden ons direct thuis in dit restaurant zo dichtbij en toch (nog) onbekend. We komen hier zeker nog een keer terug om a-la-carte te eten. Kregen bij het afrekenen nog een kortingsbon voor een high-tea. Een echte aanrader zover.....
Franklin N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
AH deal. Voorgerecht: vis en vlees. eenvoudig met weinig fantasie. Soepje: uit pakje. Hoofdgerecht: vis en vlees, beide goed bereid, jammer dat begeleidende sauzen ook uit een pakje kwamen en de vis en het vlees niet goed deden uitkomen. Vooral de kerrysaus bij het vlees was een misser. Nagerecht: smakelijk en gevarieerd. Huiswijnen redelijk.. bediening attent en vriendelijk.
fterstegge .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten! Een geslaagde avond voor niet al teveel geld dankzij de AH restaurant actie!
jokesants .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben een heerlijk 4-gangendiner gehad met de AH actiebon. Voorgerecht en hoofdgerecht een combinatie van vlees en vis, tussendoor tomatensoepje en een heerlijk toetje. Best gezellig restaurant. Enige minpunt was het feit dat mijn man zijn nieuwe trui openhaalde aan een ruwe barst in de houten tafel. Dat heeft hij gemeld, maar van het restaurant totaal geen reactie gehad, laat staan excuses.