Over het restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Xandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Reservering duidelijk en vlot, prima restaurant vriendelijke bediening. Kortom 'n goed restaurant, waar je voor 'n redelijke prijs lekker kan eten.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waterloo was ons al bekend en hoewel niet regelmatig ,komen we er zeker nog eens terug .
Jammer dat er aan de wegkant geen terrasje is want het terrasje achter in het winkelcentrum oogt wat minder aantrekkelijk .
Denis J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima en betrokken bediening!
Gezellige sfeer, leuke inrichting....gewoon een aanrader....
De eigenaar vertelde ons dat het restaurant al meer dan 40 jaar bestond...zegt ook veel over de kwaliteit!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en goede bediening!
Wij komen zeker terug!
Ook fijn: parkeren dichtbij de deur, en gratis.
Aten hier via AH actie!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Maaltijd was aardig, maar ook niet meer dan dat. De mosterdsoep was erg smakelijk. Via AH aktie hier gegeten. Daardoor was de nota heel acceptabel. Echter wij vonden de normale prijs van het menuutje niet in verhouding met de geboden kwaliteit.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
heerlijk van de befaamde Kreeft genoten!.gelukkig was de "Chef" weer terug!
Wij komen hier al jaren......ga zo door,Bob & Eric!
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, juiste porties, lekkere Carmenere wijn, smaakvol geserveerd, prima prijs-kwaliteit verhouding, op onverwachte locatie, tram voor de deur (lijn 6), vriendelijke bediening.
Dus wij komen zeker terug.
liesbeth.sluzek .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wederom met de AH-actie hier gegeten. Verrassingsmenu -vlees- was prima in proporties en goed bereid. Lekker wijntje, goede en vriendelijke bediening. Kortom, heerlijk gegeten en wij komen zeker nog een keer terug.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We kwamen speciaal voor de asperges.....Heerlijk.alles was perfect!
Komen hier vaker,altijd goed en gezellig...aanrader!
cynthiavandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk ontvangen en de rest van de avond was de service ook uitstekend. Verder is het een erg gezellig en leuk restaurant. Volgende keer zien jullie mij zeker weer.
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Smaken verschillen maar ik vond t niet lekker..bediening snapt de etiquette niet helemaal
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een geweldige, warme, gezellige top restaurant in Mariahoeve den haag!De presentatie van het eten, de smaken, de sfeer echt helemaal top!Gaan snel weer terug. Dit is echt een aanrader voor iedereen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zowel de voorgerechten (voorjaarssalade en de kippenlevertjes), hoofdgerecht (tonijn teryaki) als desserts (cheesecake en koffie ijs met spekkoek) beide vielen zeer in de smaak. De bediening was zeer attent en kwam regelmatig vragen of het ons smaakte. Een aanrader voor een volgend bezoekje.
monique O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben weer heerlijk gesnoept van de Proeferij van de Chef. Helaas aan het begin van de avond huilende kinderen. Vind dat tegenwoordig jammer dat je dat steeds vaker meemaakt in restaurants. Maar ddaar kan Waterloo niets aan doen. Wij hebben verder wederom genoten.
Wkamp .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden de proeverij genomen, mooie kleine hapjes van de kaart, heel leuk opgediend, alles vers en een heerlijk dessert relaxte sfeer, goede bediening, gaan we zeker naar terug.
Marie-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig restaurant met een eigenaar die een echte gastheer is. Bediening is heel vriendelijk en vlot met bedienen. Het eten is erg lekker. Vooral het snoepmenu met van alles gerechten iets, is een aanrader. Wij komen hier al jaren en dat blijven we doen!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heel lang moeten wachten op eten dat kwalitatief en kwantitatief niet voldeed.
Bediening deed geen moeite om de gasten enige compensatie te bieden voor de extreem lange wachttijden.
Prijs hiervoor is te hoog dus niet voor herhaling vatbaar.
Teleurstellend!
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond het 4-gangen snoepcenten via Groupon genoten. Wat een gezellig, sfeervol restaurant. De proeverij was heerlijk, goed op elkaar afgestemde 4 gangen, voor- tussen- Hoofd- en nagerecht. Voldoende en voorszien van duidelijke uitleg wat er op de mooi opgemaakte borden ligt. Voor herhaling vatbaar!