Waterloo

Het Kleine Loo 376 2592 CK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima kwaliteit eten en vriendelijke, attente bediening. Wij moesten op tijd zijn voor een theatervoorstelling en dat was geen enkel probleem. Geen spijt van deze keuze!
Liek6130 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Niet bijzonder restaurant. Teveel tafels en stoelen en het restaurant gezet. Zat tegen elkaar aan. Wij zijn met 4 personen via ah gaan eten. Moesten 116.50 afrekenen en hier zijn dus nog 2 menu's vanaf. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. De bediening was bijzonder traag. Je kon een vliesje zien liggen op sommige sausen omdat die te lang onder de warmte lamp hadden gestaan. Wij gaan hier niet naar terug.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na een lange tijd weer eens bij restaurant Waterloo geweest. Met de AH bonnen actie. We kregen het verassing menu. Lekker makkelijk hoef je ook niets uit te zoeken. Lekker voorgerecht met een kleine salade, vis en een kroketje. Een soepje tussen door. Gevolgd door hoofdgerecht van vis en vlees met groente. Afgesloten met een dessert en een kopje koffie. We hebben echt erg lekker gegeten. Goede kwaliteit en heerlijk bereid.
We komen zeker we vaker naar Waterloo het is een aanrader. Even een telefoontje om te reserveren 070 3833821
Fam.kdejong .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! We waren met 8 (schoon)zussen. Leuke tafel voor ons gereserveerd, aardige bediening! We maakten gebruik van de AH-actie, en werden verrast met 4 gerechten.
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
C.van.mosseveld .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prima eten in prettige sfeer tegen een zeer schappelijke prijs. Ondanks dat het zondagavond was zat het restaurant vol! Bediening was uiterst correct.
Iradijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
het was een aangenaam 4-gangen verrassingsmenu. Voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog een keer terug.
Bediening was erg vriendelijk.
Anitalazarom .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het was geweldig net zoals de vorige keren dat we er zijn geweest. Top bediening en het eten was uitstekend.
We komen graag terug.
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vanavond terug van Waterloo geweest. Was vergeten hoe lekker het eten is hier! Super lekker, wij hebben gelijk voor de 2e Kerstdag geboekt. Een echte aanrader. Het eten is voornamelijk zelf gemaakt. De bediening is voortreffelijk (niet opdringerig) en het was lekker knus, warm en vol! Je bent gek als je het eten hier niet lekker vindt!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heb liever altijd een gewoon gerecht dan steeds twee kleine gerechtjes, maar door AH actie geen andere keus
Wel zeer zeer plezierig laag geluid niveau
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het was gewoon goed !
We hadden snoepmenu en voor hoofd en nagerecht smaakte allemaal erg lekker .
Ik heb hier weleens eerder gegeten maar dit keer was het echt veel beter dan anders .
Heerlijke wijnen helemaal tevreden.
Boersmavanruijven .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
mijn partner en ik hebben genoten van het vier gangen menu, met AH restaurant zegels. Mijn moeder heeft een overheerlijke eendenfilet gegeten. Bij het hoofdmenu waren aardappeltjes uit de oven en verschillende (verse) groenten. AL met al, redenen genoeg om weer snel terug te komen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn zeer tevreden.we zijn vriendelijk ontvangen en het personeel was heel vlot.het eten is er erg goedeem we gaan zeker nog terugkomen daar.Perfect!!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Via de Albert Heijn actie hier gereserveerd. Er werd een driegangen "snoepmenu" aangeboden. Dit bestond uit een kleine proeverij van voorgerechtjes, een kop soep, een hoofdgerecht met een stukje zalm en stukje eend en tot slot een desert.

Alle gerechtjes waren wel in orde, zeker als je bedenkt dat dit 3-gangen menu slechts 29,50 euro kost.

Alles was niet helemaal top. De zalm van mijn partner was te droog, terwijl deze bij mij bijna precies goed was. De kop tomatensoep kan echt beter. Het zelfgemaakte ijs was daarentegen weer een toppertje.

De zaak ziet er ietwat gedateerd uit. Bediening was vriendelijk.
Jan.valstar .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Mogelijk waren onze verwachtingen buitenproportioneel hoog. Voorgerecht paté en tonijn wrap was prima maar niet speciaal. Het kopje tomatensoep wat volgde was echter ver onder de maat. Het deed ons denken aan veredelde instant soep met een onaangenaam Honig smaakje. Hoofdgerecht vis en vlees was karig maar smaakte goed, helaas geen groente erbij. De maag werd gevuld met frietjes en mayonaise en daarna met ijs en crème brûlée. Het buikje wel vol maar niet voldaan verlieten wij het restaurant na met enige verbazing de rekening te hebben betaald met daarop het bedrag van ruim 35 euro voor alleen al dit 'coupon' menu, in ons geval de AH actie. Helaas, Het potentieel is er vast wel maar het leek wel alsof Waterloo van tevoren al had ingeschat dat wij eens en nooit meer zouden komen en voor de eenmailge maximale winst gingen. Mocht dit - en dat is iets wat wij niet kunnen geloven - hun strategie zijn geweest dan zijn ze daar in ieder geval voor geslaagd.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We waren met 7 personen schoonouders (over de tachtig) waren er erg over te spreken. We hebben een 4 gangen menu gegeten wat bestond uit 2 verschillende voorgerechten, tomatensoep, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Heerlijke wijn er bij gedronken. We vroegen om een karaf met water die kwam met verse munt en citroen. (In Nederland zie je dat niet zo vaak) Vriendelijk personeel. Een zeer gezellige avond een echte aanrader voor een etentje met de hele familie.
Wnihofbk16-03 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De vlees en vis gerechten en de paté waren heerlijk , eigenlijk alles wat lekker en het mooi geserveerd , vriendelijk geholpen en een huiselijke sfeer
Heltiek .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten, maar gezien de prijs van € 34,95, karig vlees en stukje vis. Een toastje bij paté in voorgerecht zou wel lekker zijn. Het nagerecht met warm stukje appelgebak met slagroom i.p.v. de creme brûlée was heerlijk.
Patriciazuiderwijk .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben ons gisteren laten verrassen door het proeverij menu.
Je krijgt op een lei stenen in plaat 3 gangen verschillende gerechtjes.

Het smaakte heerlijk.
De service is zoals gewoonlijk perfect.
Het is altijd druk bij Restaurant Waterloo, dat zegt genoeg.
Dank voor uw leuke reactie en graag tot ziens!

Het team van restaurant Waterloo.
Dortje D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met AH bon bij Waterloo gaan eten. Vriendelijke bediening door de eigenaar. Prima voorgerecht (vis en vlees), daarna lekker soepje en ook het hoofdgerecht bestond uit vis en vlees. Ben niet zo van de desserts maar moet zeggen dat het huisgemaakte ijs erg lekker was. Prima kopje espresso. Kortom een gezellig etentje.
Dank voor uw leuke reactie en graag tot ziens!

Het team van restaurant Waterloo.