Waterloo

Het Kleine Loo 376 2592 CK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Waterloo

Klassiekers uit de Franse keuken

Vive la France! Deze oerkeuken staat garant voor een breed scala aan klassiekers. Bij Waterloo hebben ze dat heel goed begrepen. De chef kookt hier op eigen wijze de lekkerste gerechten. Laat je adviseren in een goed glas wijn en je avond is compleet.

Meer informatie over restaurant Waterloo

Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond het 4-gangen snoepcenten via Groupon genoten. Wat een gezellig, sfeervol restaurant. De proeverij was heerlijk, goed op elkaar afgestemde 4 gangen, voor- tussen- Hoofd- en nagerecht. Voldoende en voorszien van duidelijke uitleg wat er op de mooi opgemaakte borden ligt. Voor herhaling vatbaar!
bert-van-lith .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een gezellig restaurant met een kleine en overzichtelijke kaart. Het eten smaakte ons bijzonder goed en de bediening is erg vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de eerste (en laatste) keer hier gegeten in het kader van de AH-actie. De gepresenteerde 2 voor, hoofd en na-gerechten van het verrassingsmenu worden gewoon als 1 gerecht geserveerd (met wel 2 bestanddelen) waarbij vers (zelf) bereid niet bepaald de norm is. De belangrijkste negatieve ervaring is echter dat er na afloop 6 Euro bijbetaald moest worden vanwege het bij de reservering gemelde lactosevrije dieet voor 1 persoon! Los van het feit dat dit niet vooraf werd gemeld heb ik het nog nooit meegemaakt dat hiervoor moet worden bijbetaald. Overigens is men hier ook 'bekwaam' in de 'kunst van het weglaten' dus is er volgens mij niet echt sprake van extra kosten of het moet het sorbetijs zijn dat (voor zover wij konden waarnemen) op het laatste moment is gekocht bij de naburige supermarkt.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hadden aanvankelijk geboekt voor woensdag, er kwam echter iets tussen en hebben onze reservering telefonisch zonder probleem verzet naar donderdag. We waren beslist niet de enige eters in het restaurant, nagenoeg alle tafels waren bezet, en terecht, de sfeer was net als het eten, heerlijk. We hebben in een ontspannen sfeer genoten van ons 3 gangen menu, toevallig hadden ze ook mijn favoriete wijn, de avond kon dus niet meer stuk.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We werden alleraardigst door de serveerster ontvangen. Toen we aan tafel plaats hadden genomen, kwam de eigenaar ons ook verwelkomen. De zaak was bijna volledig bezet en de sfeer was goed. We hadden vooraf een plankje met stokbrood en garnituur besteld. Als rode wijn werd ons een sangiovese uit Italië aanbevolen, dezelfde druif die voor o.a. de bekende chianti wordt gebruikt. Het was een lekkere jonge wijn, die uitstekend bij de gerechten pasten. Eerst kregen we een ossenstaartsoep, vervolgens een schotel met vis(rode mul) en vlees(varkenshaas in spek gerold) met groente en aardappelgratin, en toe een bolletje huisgemaakte ijs. Alles was goed bereid en smaakte uitstekend. We zullen zeker terugkomen en het restaurant bij anderen aanbevelen.
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een vriendelijke bediening. Het eten is lekker, maar niet bijzonder, weinig groenten en kleine porties. Opmaak op borden feestelijk. Gezellige sfeer in vol restaurantje.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Leuke surprisemenu voor de AH actie. 4 gangen waarvan voor-/hoofd- en nagerecht uit 2 verschillende kleine gerechten bestonden. Eten was goed. Bediening vriendelijk en de prijs/kwaliteit-verhouding was zeer goed. Het restaurant is leuk ingericht.
ndehaas .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettige sfeer in het restaurant, vriendelijke bediening. Gangen zagen er goed verzorgd uiten smaakten lekker. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Eef G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met onze AH-kortingsbon konden we genieten van een voortreffelijk 4-gangenmenu: het Verrassingsmenu. De bediening was zeer vriendelijk, we voelden ons direct thuis in dit restaurant zo dichtbij en toch (nog) onbekend. We komen hier zeker nog een keer terug om a-la-carte te eten. Kregen bij het afrekenen nog een kortingsbon voor een high-tea. Een echte aanrader zover.....
Franklin N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
AH deal. Voorgerecht: vis en vlees. eenvoudig met weinig fantasie. Soepje: uit pakje. Hoofdgerecht: vis en vlees, beide goed bereid, jammer dat begeleidende sauzen ook uit een pakje kwamen en de vis en het vlees niet goed deden uitkomen. Vooral de kerrysaus bij het vlees was een misser. Nagerecht: smakelijk en gevarieerd. Huiswijnen redelijk.. bediening attent en vriendelijk.
fterstegge .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten! Een geslaagde avond voor niet al teveel geld dankzij de AH restaurant actie!
jokesants .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben een heerlijk 4-gangendiner gehad met de AH actiebon. Voorgerecht en hoofdgerecht een combinatie van vlees en vis, tussendoor tomatensoepje en een heerlijk toetje. Best gezellig restaurant. Enige minpunt was het feit dat mijn man zijn nieuwe trui openhaalde aan een ruwe barst in de houten tafel. Dat heeft hij gemeld, maar van het restaurant totaal geen reactie gehad, laat staan excuses.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fijn restaurant waar ik al jaren kom, met goed gastheerschap van Erik.
Goede kaart met smakelijke gerechten, lekkere wijnen en leuke bediening...
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Met de ah kortingsacties daar gegeten en SUPER, een vier gangen menu nog wel!
Het eten is heerlijk.
Bediening zeer vriendelijk.
Gezellige sfeer.
Met brood, wijn en koffie waren we 60 euro kwijt. Maar zeker het geld waard!
saskiaschoon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en zeer netjes te woord gestaan en geholpen, een restaurant waar we zeker nog een keer gaan eten omdat alles zo netjes en keurig was
Elcke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waterloo is een heel erg gezellig restaurant, vooral met de kerst in aantocht was het sfeervol ingericht. We werden vriendelijk ontvangen, het was geen probleem dat we wat later kwamen dan gereserveerd. Gereserveerd met de AH actie, we kregen een 4-gangen menu en konden niks kiezen, wat eigenlijk wel leuk was. Nu was alles een verrassing. Het eten was lekker (salade, soep, vlees en vis als hoofdgerecht met aardappelgratin en wat groente, het toetje was zelfgemaakt ijs met chocolademousse). Alles was goed bereid, niet heel bijzonder maar prijs/kwaliteit verhouding was goed.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,zeer sfeervol prachtige wijn op advies een zeer geslaagde avond,zeker voor herhaling vatbaar top.Leuke combinaties in het menu en goede mogelijkheden om zelf te combineren .
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AHbon, een 4 gangen menu. voorgerecht: pate, salade en tonijn, tussengerecht tomatensoep, hoofdgerecht vlees, vis, salade, aardappels uit de oven en ijs, slagroom, creme brulee toe.
Het heet Snoepmenu, 3 kleine gerechtjes bij elkaar.
De gerechtjes waren zeker klein maar voor mij was het genoeg.
Het was heel smakelijk en mooi opgemaakt op het bord.
Vriendelijke bediening en heel gezellig ingericht.
Wij komen hier zeker nog eens eten.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij komen hier al bijna 20 jaar. Elke keer eten wij hier heerlijk en hebben we een gezellige avond. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De bediening is gastvrij en vriendelijk. De sfeer in het restaurant is intiem en gezellig. Elke keer weer top!
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij komen al bijna 20 jaar in het restaurant en vinden het eten altijd heel lekker. Een overzichtelijke en gevarieerde kaart voor elk wat wils. De prijs kwaliteit verhouding is goed. In het restaurant voel je, jezelf gelijk welkom. De sfeer is fijn er staat geen harde muziek aan. Wij komen er graag terug omdat we het er erg naar ons zin hebben.