Meer informatie over restaurant Waterkant

Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Dit is toch wel het allerleukste plekje van Den Haag. Zelfs als de Parade is geland in het Westbroekpark, zelfs als het druk is en de bediening de benen onder het lijf vandaan loopt. Ik ben gewoon een fan . Ik hou van verstopte plekjes, van theehuisjes aan watertjes, aan rustige plekjes in grote steden. Je mag zelf bepalen waar je wil zitten, je zit niet vast aan krappe terrasjes in de stad, je zoekt gewoon een boom of een stuk zon en je parkeert je stoel of je kleed. Je haalt wat lekkers bij de bar en je ontspant. Dan is een glas rose voor 3,50 toch een koopje? Heb je de mooiste dag van je leven... heerlijk. Kan je daarna nog even in het Rosarium kijken. Ik had een lekker broodje van de dag met gegrilde groenten, erg smakelijk. Lekker potje thee, koekje erbij. Aan alles is gedacht. Ranja voor de kinderen. Ik heb er zelfs bellenblaas gespot, hoe leuk is dat? Het enige minpuntje is dat de hond niet mee mag. Maar die beslissing ligt niet bij de eigenaren van de Waterkant. Er mogen gewoon geen honden komen in het Westbroekpark (ook niet met het pontje). Anders had ik er mijn tentje opgezet en was ik nooit meer weggegaan ;-) Kortom ik kom hier zeker terug.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Met 5 personen geluncht hier. De uiensoep vooraf was goed, lekker pittig van smaak. Geroosterd brood met heerlijke tomatentapenade paste er goed bij. De sandwiches waren eveneens goed van smaak, zowel met vis als de vegetarische variant. Alles was goed en naar verhouding gekruid.
De bediening was erg vriendelijk. Wat betreft de lokatie, is het een hele mooie plek bij mooi weer aan het water. Helaas was het wat fris en dan is er niet zo veel plek om leuk te zitten. Vooral dus een aanrader bij mooi weer.
Matthijs G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Ff serieus, 5 stukjes van een Turks brood met een beetje aioli voor 4 euro? Kleine glaasjes rosé voor 3,50. Personeel niet berekend op enige vorm van drukte. Blijft een leuke plek, maar prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek...
Beste m-en-m,
We hopen dat u ook eens de goede en goedkope gerechten uit onze keuken komt proeven. Een recensie op een restaurantsite op basis van een glas rosé met brood en aioli kan niet maatgevend zijn.
Een vriendelijke groet van ons
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
De waterkant! Ik was er altijd erg enthousiast over maar vond het wel elk jaar wat minder worden. Inmiddels zitten er voornamelijk grootouders met kinderen, is de keuze beperkt qua hapjes(broodje pindakaas met komkommer en sambal en de eeuwige aioli) en betaal je 3,50 euro voor een niet meer dan redelijke rose. Het is een beetje suf. Eigenlijk is het veel leuker om in het Westbroek Park te gaan BBQen. Neem dan nog het personeel dat het bij enige drukte allemaal niet aan schijnt te kunnen dan denk ik dit jaar iig niet meer.
Emmajo1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
De prijs/kwaliteitverhouding is ronduit schandalig!
Homp brood met 1 plak kaas voor ruim 4 euro!
Zo jammer van deze prachtige plek.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2012
Dit is een ons kent ons plekje dat we graag stil houden. Bijna als een strandtent met de bijbehorende gemakzucht van zowel klant ls bediening. Heerlijk hangen met een fles wijn en voor kinderen een kan roosvicee. Het eten is altijd zalig, er staan geweldige koks en als Sandro zijn pasta maakt daar dan is het een Italiaanse aandoende gelegenheid met lange, wit gedekte tafels. Ik vind het er heerlijk. en wie dat niet vind moet vooral wegblijven.