Watergoed

Tielsestraat 129 6675 AC Valburg Nederland Kaart

Over het restaurant Watergoed

Watergoed is uniek, authentiek en sfeervol. Centraal gesitueerd op onze locatie tref je het restaurant met een spectaculair uitzicht over het water. In de winter omgetoverd tot Wintergoed en in de zomer een strandclub met prachtige terrassen. U kunt bij ons terecht voor een kopje koffie, gezellige borrel met vrienden, een smakelijk diner en nog veel meer andere gelegenheden. Ook is er de mogelijkheid om tussendoor het water op/in te gaan of andere activiteiten te ondernemen. Hiervoor hebben wij onze dagrecreatie kaart!

Meer informatie over restaurant Watergoed

Dichtstbijzijnde treinstation: Elst, 6,5 km. Vanaf station Elst gemakkelijk te bereiken met de bus naar halte Strandpark noord.
  • Kom je met de auto?
    Let op wanneer je een route navigatie gebruikt, deze kan je te ver doorsturen waardoor je langs ons op rijdt.
  • : Gratis parkeren

Maandag t/m Zondag 10:00 - sluit.

Jouw recensie over het restaurant Watergoed

Ron M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Er zat n vlieg in t eten,veel vliegen in het algemeen.
Beste Toon,

Wat betreft de vliegen op onze locatie; gezien het feit dat wij landelijk gelegen zijn en aan het water liggen hebben wij veel vliegen in de omgeving en binnen in het pand. Op zeer regelmatige basis laten wij dit door een externe partij behandelen om dit zo veel mogelijk te beperken. Helaas is het niet volledig tegen te gaan. Uiteraard hoort er nooit een vlieg in je eten terecht te komen, wat naar.

Het overall cijfer is goed, dus zien we je terug op onze locatie e/o in ons restaurant?

Met vriendelijke groet,
Team Watergoed
diana H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten top locatie
Beste Diana,
Hartelijk dank voor de prachtige recensie!
Tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team Watergoed
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Erg druk met badgasten die in het restaurant komen. Toiletten erg vuil.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wat een heerlijke plek! Eerste bezoek maar zeker voor herhaling v
atbaar!
Hartelijk dank voor jouw recensie! Tot de volgende keer! :)
Groetjes Team Watergoed
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met een groep prima geluncht. Lekkere broodjes, prima belegd. Jammer dat er voor vegetariërs alleen broodjes kaas waren en geen ander beleg terwijl voor de vleeseters er erg veel variatie was.
Prima bediening. Groot terras met leuk uitzicht op het water. Kinderen kunnen er leuk in het zand bij het water spelen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De lamskotelet was echt ver en ver onder de maat. Ze hebben het wel goed gemaakt door mij een nieuw gratis biefstukje te geven, en mijn vrouw een toetje, maar de fun was er vanaf. De kok moet geweten hebben dat het vlees ver onder de maat was. Maw, niet voor een herhaling vatbaar.
Timo J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, met een extraatje van het huis (een verrassende kruidenlikeur met bijpassend hapje). Leuk ingericht: robuuste stijl met stijgerhouten tafels en sfeervolle details.
De platter als voorgerecht is veelzijdig en overvloedig. Als hoofdgerecht namen we de hertenbiefstuk en de wildstoofschotel, beide goed bereid en voorzien van stoofpeer, rodekool, huisgemaakte patat en salade: wederom heerlijk, uitgebreid en overvloedig. De Valpolicella ripasso is een uitstekende bijpassende rode wijn, als je van stevige wijnen houdt een absolute aanrader! We waren al zo verzadigd dat we geen dessert meer hebben genomen (bovendien was het Oudejaarsavond en lagen er thuis nog oliebollen en appelflappen op ons te wachten...)
In het begin was het rumoerig vanwege een grote, uitgelaten groep die nog bleef eten na het carbid schieten, maar toen die vertrokken waren was het geluidsniveau prima.
Conclusie: heerlijk gegeten in een sfeervol en gastvrij restaurant voor een alleszins redelijke prijs.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bijzonder sfeervol restaurant, maar je moet het weten te vinden. Het eten getuigt van een kok die weet hoe je mensen moet plezieren, zowel voor het oog als voor de smaakpapillen. Komen we hier terug? Natuurlijk, met de complimenten voor het personeel!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Omdat het heel druk was, kon de keuken blijkbaar de vraag niet goed aan. De afwerking van de bestelde gerechten was slordig; sommige onderdelen van de "vleesplatter" waren (veel) te droog en de platter werd eerste geserveerd zonder koude gerechten en zonder frieten en groente (stond wel op de kaart) Na opmerking hierover werden deze alsnog gebracht (na een kwartier).
De prijzen zijn vrij hoog, zeker voor de geboden kwaliteit, dus de prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed.
Jammer, want de ligging is, zeker bij mooi weer, fantastisch.
Beste P van Tol,
Bedankt voor uw reactie en u heeft gelijk. Op deze dinsdag hadden wij deze extreme drukte niet verwacht en ook niet zien aankomen. Wij waren onderbezet. Inschattingsfout aan onze kant. Hoewel wij ons uiterste best hebben gedaan en garant willen staan voor kwaliteit kan ik mij voorstellen dat bij sommige tafels dit onder de maat is geweest. Excuus daarvoor.
Met vriendelijke groeten, Joost Frijlink
nansi011 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tjonge jonge wat een goed restaurant zeg. Alles is hier perfect. Toen wij wat wilden eten zat buiten alles vol, we zijn toen binnen gaan zitten..........erg sfeervol. Omdat het zo druk was dachten we dat we wel enige tijd moesten wachten. Binnen de kortste keren werden we echter uitermate vriendelijk geholpen en het eten hadden we ook binnen no-time ! De witte wijn was heerlijk (dit hebben wij elders wel eens anders mee gemaakt) en het eten (zalm met gamba's) was ook super. Was ons verder opviel was dat ondanks de hectiek vanwege de drukte het personeel onderling erg goed met elkaar omging. Dit restaurant zou i.p.v. Watergoed eigenlijk Steengoed moeten heten. Alles klopt hier. Hier gaan wij veeeeel vaker komen.
Engelie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit blijft een uniek plekje hier in de regio. Met een groep van 19 personen gegeten (waarvan de de nodige kids). Zalig buiten zitten, relaxte sfeer, hippe eigentijdse inrichting, kinderen vermaken zich perfect rondom het water, kwaliteit van het eten en hoe het wordt opgediend is van verrassend hoog niveau. Aanrader.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met een socialdeal hier gegeten. 3-gangen menu. Eerst even een lekker wijntje bij de kachel gedronken. Aan tafel kregen we eerst een plankje met heerlijk brood met verschillende smeersels. Als voorgerecht een winterplatter met allerlei lekkernijen, zalm, garnalen, carpaccio, buikspek , kip etc. Hoofdgerecht lekkere tournedos met champions, perfect medium gebakken. Patat, rosevalaardappeltjes, geroerbakte groenten en salade. Dessert was een tompouce die ook erg lekker was. De service hier is top! De echte Brabantse gastvrijheid geniet je hier. Een echte aanrader dit restaurant!
Wij komen tijdens ons volgend weekendje Brabant zeker weer eens eten. Bedankt voor een fijne avond met lekker eten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via Social Deal hebben wij hier gegeten, met een groep van 6 man. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en ontzettend goed geholpen. We kregen een broodmandje van het huis met lekker vers brood. Het eten zelf was erg goed, wel wat veel. Aanrader is de platter als voorgerecht met een selectie van alle voorgerechten, erg gevarieerd en lekker. Leuk opgediend ook! Service was erg goed, er werd ons meerdere keren gevraagd of alles naar wens was en of wij nog extra salade of frites wilden. Je krijgt een goed glas wijn wat niet al te zuinig wordt ingeschonken. Jammer dat het nog niet erg druk was. Zonde ook, heb het idee dat mensen nog niet van dit restaurant afweten.
Kortom, een aanrader en we komen hier absoluut terug!
Beste Sandra,

Bedankt voor je recensie en natuurlijk graag tot een volgende keer!

Groeten, Team Watergoed