Watergoed

Tielsestraat 129 6674 Herveld Nederland Kaart

Over restaurant Watergoed

Zwemmen na de maaltijd

Boven houten meubilair en kussens hangen de lampjes en takken tussen het wol aan het plafond. Watergoed is gelegen aan een meer waar je heerlijk kunt zwemmen! Voor de kinderen is keuze uit gerechten genaamd Kwik, Kwak en Kwek. De plek voor gezellige etentjes met familie en vrienden of een zakelijke bijeenkomst waarvoor aparte ruimtes bestaan waar rustig overlegd kan worden.

Meer informatie over restaurant Watergoed

Dichtstbijzijnde treinstation: Elst, 6,5 km. Vanaf station Elst gemakkelijk te bereiken met de bus naar halte Strandpark noord.
  • Kom je met de auto?
    Let op wanneer je een route navigatie gebruikt, deze kan je te ver doorsturen waardoor je langs ons op rijdt.
  • : Gratis parkeren

Maandag t/m Zondag 10:00 - sluit.

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
9,2
Voordelig
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bijzonder sfeervol restaurant, maar je moet het weten te vinden. Het eten getuigt van een kok die weet hoe je mensen moet plezieren, zowel voor het oog als voor de smaakpapillen. Komen we hier terug? Natuurlijk, met de complimenten voor het personeel!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Omdat het heel druk was, kon de keuken blijkbaar de vraag niet goed aan. De afwerking van de bestelde gerechten was slordig; sommige onderdelen van de "vleesplatter" waren (veel) te droog en de platter werd eerste geserveerd zonder koude gerechten en zonder frieten en groente (stond wel op de kaart) Na opmerking hierover werden deze alsnog gebracht (na een kwartier).
De prijzen zijn vrij hoog, zeker voor de geboden kwaliteit, dus de prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed.
Jammer, want de ligging is, zeker bij mooi weer, fantastisch.
Beste P van Tol,
Bedankt voor uw reactie en u heeft gelijk. Op deze dinsdag hadden wij deze extreme drukte niet verwacht en ook niet zien aankomen. Wij waren onderbezet. Inschattingsfout aan onze kant. Hoewel wij ons uiterste best hebben gedaan en garant willen staan voor kwaliteit kan ik mij voorstellen dat bij sommige tafels dit onder de maat is geweest. Excuus daarvoor.
Met vriendelijke groeten, Joost Frijlink
Nansi011 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tjonge jonge wat een goed restaurant zeg. Alles is hier perfect. Toen wij wat wilden eten zat buiten alles vol, we zijn toen binnen gaan zitten..........erg sfeervol. Omdat het zo druk was dachten we dat we wel enige tijd moesten wachten. Binnen de kortste keren werden we echter uitermate vriendelijk geholpen en het eten hadden we ook binnen no-time ! De witte wijn was heerlijk (dit hebben wij elders wel eens anders mee gemaakt) en het eten (zalm met gamba's) was ook super. Was ons verder opviel was dat ondanks de hectiek vanwege de drukte het personeel onderling erg goed met elkaar omging. Dit restaurant zou i.p.v. Watergoed eigenlijk Steengoed moeten heten. Alles klopt hier. Hier gaan wij veeeeel vaker komen.
Engelie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit blijft een uniek plekje hier in de regio. Met een groep van 19 personen gegeten (waarvan de de nodige kids). Zalig buiten zitten, relaxte sfeer, hippe eigentijdse inrichting, kinderen vermaken zich perfect rondom het water, kwaliteit van het eten en hoe het wordt opgediend is van verrassend hoog niveau. Aanrader.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met een socialdeal hier gegeten. 3-gangen menu. Eerst even een lekker wijntje bij de kachel gedronken. Aan tafel kregen we eerst een plankje met heerlijk brood met verschillende smeersels. Als voorgerecht een winterplatter met allerlei lekkernijen, zalm, garnalen, carpaccio, buikspek , kip etc. Hoofdgerecht lekkere tournedos met champions, perfect medium gebakken. Patat, rosevalaardappeltjes, geroerbakte groenten en salade. Dessert was een tompouce die ook erg lekker was. De service hier is top! De echte Brabantse gastvrijheid geniet je hier. Een echte aanrader dit restaurant!
Wij komen tijdens ons volgend weekendje Brabant zeker weer eens eten. Bedankt voor een fijne avond met lekker eten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via Social Deal hebben wij hier gegeten, met een groep van 6 man. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en ontzettend goed geholpen. We kregen een broodmandje van het huis met lekker vers brood. Het eten zelf was erg goed, wel wat veel. Aanrader is de platter als voorgerecht met een selectie van alle voorgerechten, erg gevarieerd en lekker. Leuk opgediend ook! Service was erg goed, er werd ons meerdere keren gevraagd of alles naar wens was en of wij nog extra salade of frites wilden. Je krijgt een goed glas wijn wat niet al te zuinig wordt ingeschonken. Jammer dat het nog niet erg druk was. Zonde ook, heb het idee dat mensen nog niet van dit restaurant afweten.
Kortom, een aanrader en we komen hier absoluut terug!
Beste Sandra,

Bedankt voor je recensie en natuurlijk graag tot een volgende keer!

Groeten, Team Watergoed