Waterfront

Boulevard Bankert 108A 4382 AC Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Waterfront

Jouw recensie over het restaurant Waterfront

Robert .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met zijn 3'n een midweekje Vlissingen, hotel Truida. Dit hotel zit boven restaurant Waterfront. De verwachtingen waren laag. Niet terecht. We hebben er 3x gegeten, in 't (avond)zonnetje op het terras en uitkijkend op de Schelde. Top. Het personeel is vriendelijk, snel en attent. Fijn. En het eten is goed. Geen uitgebreide kaart, toch genoeg keuze. We bestelden de laatste keer: 2x de gebakken scholfilet en 1x de Waterfrontburger. Alles was (weer) lekker. Het garnituur bij de scholfilet was ook goed. Niet 2 slappe boontjes en gebakken aardappels, neen, een goede variatie van groenten en wat gekookte krieltjes. Enige kritiek is de wijnkaart. Deze mag wel de kwaliteit krijgen van het eten. Wat op glas/karaf te krijgen is, is een flauw zesje waard.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Op een mooie zaterdag in maart buiten gezeten met uitzicht op de ondergaande zon. Lekker buiten een redelijk goed maaltijd. Viks natuurlijk.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Verschrikkelijk slecht restaurant. We zaten aan een tafel en pas 10 minuten later werden we opgemerkt en konden we wat drinken bestellen. Ook hebben we toen meteen het eten besteld. We hebben 45 minuten moeten wachten op ons eten. Ondertussen was ons drinken natuurlijk op en hebben er zelf moeten vragen om iets te bestellen. De mosselen waren prima maar de varkenshaas was droog. De bediening stond ondertussen te kletsen. Wij gaan hier nooit meer heen. Echt een afrader!
john V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Hier op een vrijdagavond van een prima maandmenu genoten. Dit bestond uit drie gangen en een mandje brood vooraf. Ik begon met een lekkere aspergesoep en partner een salade met Italiaanse ham en kalkoen.Daarna voor partner gebakken doradefilets met peterselieboter. Dit gerecht viel goed in de smaak en voor mij een goedgevulde paella.Bij de vis nog een schaaltje verse boontjes en een bakje frites met (fabrieks)mayonaise. Frietjes waren niet echt lekker de rest gelukkig wel. Daarna een dessert bestaande uit chocolademousse, vanille ijs en tiramisu met slagroom. Simpel maar lekker ! De prijs voor dit menu was 25 euro p.p. wat ik een goede prijs /kwaliteits verhouding vind. De bediening van zowel het meisje als de jongeman die ons hielpen was zeer vriendelijk. Een geslaagd etentje voor ons !
Arnoud C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Nog nooit zoiets meegemaakt, 2 uur wachten op je hoofdgerecht en niet te eten, terug gestuurd en vervolgens nieuwe poging en die is nog slechter was. Aan het eind gewoon afrekenen . Wat een tent!,,,
GdeB .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Goed, dit is een restaurant waar je over het algemeen niet naar binnen loopt met acht veertigers die al jaren een leuke dag hebben in Vlissingen e.o. Maar de mosselen waren hemels , de bediening zeer attent en in staat om zich aan te passen en er ontstond zelfs om ons heen een sfeer die hierdoor mogelijk werd gemaakt. Hulde !!!
Het zou allemaal wat "vlotter " of minder oubollig mogen maar in het geheel was het bijna perfect. Dus vooral complimenten aan de bediening en de keuken .
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Een mooi, gezellig restaurant aan de boulevard. De bediening was erg aardig en vlot. De vis was erg mals. Goed gaar en een goede combinatie met de zeekraal. Er had iets meer rauwkost bij gemogen ipv de verdere groente.
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Lang moeten wachten tot we geholpen werden op het terras. Een wafel met slagroom en een broodje carpaccio besteld. Wafel smaakte nog slechter als die van de supermarkt. Hij was knapperig en smakeloos. Broodje carpaccio zat vol met rauwkost wat er niet op hoort en was veel maar dan ook veel te zout.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Zalm met grondsmaak, smakeloze zeewolf en slibtongetjes volgezogen met vet. Behalve de garnituur lijkt niks vers te zijn, alles lijkt uit de diepvries. Dieptepunt was de soep van de dag; pompoensoep...je betaald 6,25 voor iets wat leek op een groentebouillonblokje opgelost in heet water wat in niks op pompoensoep leek/smaakte.
Bediening doet zijn best, entourage oudbollig en een kakofonie van kerstversiering en een te ver doorgevoerd roze thema.
S85 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Heerlijk mooi buiten terras waar het goed vertoefen is met mooi weer. Uitzicht op de boten en het strand is erg leuk. De bediening is er erg vriendelijk en vlot.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Tijdens de zomernachtmarkt hier gegeten. En lekker gegeten. Bediening was goed, alleen moesten we even wachten totdat we het eten konden bestellen, maar verder ging het snel. Fijn ook als de bediening weet wie wat besteld heeft, voor mij altijd een pluspuntje. Als ik weer eens in Vlissingen ben wil ik hier wel weer gaan eten.
André M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Prima gegeten, luxe arrangement. Mooie kreeft, krokante Dorade en malse ossehaas. Het nagerecht stak wat schril af. En die Barbera, wat een wijn. Kom zeker terug