Waterfront

Boulevard Bankert 108A 4382 AC Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Waterfront

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
7,2
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Verschrikkelijk slecht restaurant. We zaten aan een tafel en pas 10 minuten later werden we opgemerkt en konden we wat drinken bestellen. Ook hebben we toen meteen het eten besteld. We hebben 45 minuten moeten wachten op ons eten. Ondertussen was ons drinken natuurlijk op en hebben er zelf moeten vragen om iets te bestellen. De mosselen waren prima maar de varkenshaas was droog. De bediening stond ondertussen te kletsen. Wij gaan hier nooit meer heen. Echt een afrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Hier op een vrijdagavond van een prima maandmenu genoten. Dit bestond uit drie gangen en een mandje brood vooraf. Ik begon met een lekkere aspergesoep en partner een salade met Italiaanse ham en kalkoen.Daarna voor partner gebakken doradefilets met peterselieboter. Dit gerecht viel goed in de smaak en voor mij een goedgevulde paella.Bij de vis nog een schaaltje verse boontjes en een bakje frites met (fabrieks)mayonaise. Frietjes waren niet echt lekker de rest gelukkig wel. Daarna een dessert bestaande uit chocolademousse, vanille ijs en tiramisu met slagroom. Simpel maar lekker ! De prijs voor dit menu was 25 euro p.p. wat ik een goede prijs /kwaliteits verhouding vind. De bediening van zowel het meisje als de jongeman die ons hielpen was zeer vriendelijk. Een geslaagd etentje voor ons !
Arnoud C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Nog nooit zoiets meegemaakt, 2 uur wachten op je hoofdgerecht en niet te eten, terug gestuurd en vervolgens nieuwe poging en die is nog slechter was. Aan het eind gewoon afrekenen . Wat een tent!,,,
GdeB .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Goed, dit is een restaurant waar je over het algemeen niet naar binnen loopt met acht veertigers die al jaren een leuke dag hebben in Vlissingen e.o. Maar de mosselen waren hemels , de bediening zeer attent en in staat om zich aan te passen en er ontstond zelfs om ons heen een sfeer die hierdoor mogelijk werd gemaakt. Hulde !!!
Het zou allemaal wat "vlotter " of minder oubollig mogen maar in het geheel was het bijna perfect. Dus vooral complimenten aan de bediening en de keuken .
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Een mooi, gezellig restaurant aan de boulevard. De bediening was erg aardig en vlot. De vis was erg mals. Goed gaar en een goede combinatie met de zeekraal. Er had iets meer rauwkost bij gemogen ipv de verdere groente.
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Lang moeten wachten tot we geholpen werden op het terras. Een wafel met slagroom en een broodje carpaccio besteld. Wafel smaakte nog slechter als die van de supermarkt. Hij was knapperig en smakeloos. Broodje carpaccio zat vol met rauwkost wat er niet op hoort en was veel maar dan ook veel te zout.
Vico R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Even een terrasje pakken dachten we. Bij aankomst op terras begroet, gaan zitten wachten tot er een komt helpen. Ondertussen andere mensen binnengekomen, zij zaten net en worden gelijk geholpen. Wij moesten er om vragen, dat kon, bestelling opgenomen waarna andere mensen de bestelling kregen en wij maar wachten. Komt er op een ogenblik een meisje van de bediening en vraagt of wij wat wilden bestellen. waarna wij zeiden dat we al besteld hadden. Komt ze even later weer terug met de vraag wat wij nou besteld hadden. Ondertussen zaten de mensen die later binnenkwamen al te eten en na een kwartier kwam eindelijk de bestelling. Daarna wilden we afrekenen. Hand opgestoken, serveerster zag het maar kwam maar steeds niet. Poos gewacht, nog even gedacht om gewoon weg te gaan zonder af te rekenen maar nee, dat doen we niet, dus maar naar binnen gegaan om af te rekenen. Kortom, dit verdient geen schoonheidsprijs! Terras was vol maar dan mag je toch wel een goede service verwachten.
Terras is prima, mooie tafels en stoelen en mooi uitzicht.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Na een twijfelachtige start vanwege het geringe bezoekersaantal aangenaam verrast door de gastvrijheid en behulpzaamheid van de aanwezige serveerster, die niet alleen mijn Tarbot feilloos fileerde, tegelijkertijd ook nog wat vertelde over de herkomst van deze vis, ons vervolgens blij verraste met een zelf gekozen dessert en uiteindelijk enkele tips gaf met betrekking tot Bevrijdingsdag. Kortom; heerlijk gegeten en bovenal top bediend!!
Lauradewaaij .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Zalm met grondsmaak, smakeloze zeewolf en slibtongetjes volgezogen met vet. Behalve de garnituur lijkt niks vers te zijn, alles lijkt uit de diepvries. Dieptepunt was de soep van de dag; pompoensoep...je betaald 6,25 voor iets wat leek op een groentebouillonblokje opgelost in heet water wat in niks op pompoensoep leek/smaakte.
Bediening doet zijn best, entourage oudbollig en een kakofonie van kerstversiering en een te ver doorgevoerd roze thema.
Deproever30 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Slibtongetjes gegeten,goed klaargemaakt.De opmaak van de schotel prima verzorgd.Gekookte aardappelen aan een stokje.Uitgeholde tomaat gevuld met fijngemaakte uitjes,witlof,worteltje en haricots gewikkeld in een reepje gebakken spek.Ruim voldoende.Bediening vlot en dat alles tegen een schappelijke prijs.
Gezellige entourage met zicht op boulevard.
S85 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Heerlijk mooi buiten terras waar het goed vertoefen is met mooi weer. Uitzicht op de boten en het strand is erg leuk. De bediening is er erg vriendelijk en vlot.
Pianotoets .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
afgelopen zondag,het weer was prachtig heb ik met fam mijn verjaardag gevierd onder het genot van een hapje en een drankje
daarna een voortreffelijk diner, de bediening was prima en iedereen is voldaan naar huis gegaan. ans
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Erg lekker gegeten en een supervriendelijke bediening. Echt een aanrader! De kogelbiefstuk was erg lekker en geserveerd met heerlijke groenten en lekkere aardappeltjes en friet. Waar voor je geld!
SLM .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Leuk restaurant waarbij de bediening goed te noemen is. Alleen is het eten niet van hoge kwaliteit. De varkenshaassate (wat normaal een stuk mals vlees is) wat erg droog. De mensen van de tafel naast ons waren eveneens niet zozeer te spreken over het eten. Het was voor ons de eerste keer maar zullen hier niet voor een tweede keer gaan eten. Kortom, geen aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Tijdens de zomernachtmarkt hier gegeten. En lekker gegeten. Bediening was goed, alleen moesten we even wachten totdat we het eten konden bestellen, maar verder ging het snel. Fijn ook als de bediening weet wie wat besteld heeft, voor mij altijd een pluspuntje. Als ik weer eens in Vlissingen ben wil ik hier wel weer gaan eten.
André M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Prima gegeten, luxe arrangement. Mooie kreeft, krokante Dorade en malse ossehaas. Het nagerecht stak wat schril af. En die Barbera, wat een wijn. Kom zeker terug