Waterfront Vlietland

Meer informatie over restaurant Waterfront Vlietland

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Waterfront Vlietland

• Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Na een vaartocht met oud collega's weer een keer aangeland bij de thuishaven voor een hapje en een drankje. Het is hier zoals altijd gezellig , maar soms druk. Het terras is nu helemaal af te schermen van wind en zon. Het eten is zoals OB altijd zegt een eenvoudige edoch voedzame maaltijd. Wel is is jammer dat de Beboti uit Zuid Afrika niet meer op het menu staat, het is iets algemener geworden maar nog steeds goed.
Mmargreeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Met een groot gezelschap bij Waterfront gegeten . Bediening zeer vriendelijk en snel. Wel veel verschillende mensen aan tafel. Nog steeds de kaart met de kleine gerechten. Ik vind het maar lastig. Dat bleek ook wel in onze bestelling. Iedereen nam na eindeloos dubben maar een " gewoon" gerecht, de vegetariërs namen maar een salade. Jammer dat er goede vegetarische burger oid op de kaart staat. De plek is fantastisch!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op deze mooie zomerse dag last minute gebeld of er nog tafeltjes vrij waren, was er wel, maar we konden niet reserveren, dus op goed geluk er toch heen en we hadden geluk. Mooi tafeltje aan het water. Ieder 3 sam sam gerechtjes genomen waarbij de gnocchi en thaise viskoekjes voor ons er uitsprongen. Nog in dubio om dessert te nemen, maar was echt geen ruimte meer voor. Enige minpuntje dat we denk 6 verschillende personen van de bediening aan onze tafel hebben gehad zodat we niet echt wisten bij wie we moesten zijn voor drankjes bestellen/vragen etc. Maar heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Isa V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Na vorig seizoen Waterfront een paar keer bezocht te hebben, besloten om hier maar niet meer te komen.
Aangezien we veel in de naastgelegen haven komen toch maar weer een keer geprobeerd, maar helaas, niet verbeterd:
Prijzen hoog, kwaliteit matig, bediening niet erg enthousiast, eten vlot op tafel, drankjes kwamen pas toen het eten bijna op was. Vervolgens een eeuwigheid op de rekening moeten wachten, die uiteindelijk pas kwam toen we aangaven te gaan vertrekken. Heel jammer want de locatie is niets mis mee.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Waterfront is Altijd een van onze favoriete plekken geweest om even net de kinderen te eten. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan en de bediening is erg jong en onervaren. Ze hebben weinig tennis van het en bijvoorbeeld de wijn (Je bestelt rose uit Spanje en Je krijgt de rose uit Frankrijk) . Het concept van Kleine gerechtjes waarvan Je er een paar van kan bestellen was twee jaar geleden echt bijzonder en Lekker, nu is het allemaal net Niet en het duurt erg lang voordat de keuken alles door laat komen. Jammer, want het is zo’n unieke plek.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bij "code oranje weer" hadden we toch een tafel op het terras gereserveerd. Met bijna de hele avond onweer en flinke plensbuien hebben we, op het uiteindelijk helemaal afgesloten terras heerlijk gegeten. Verrassende gerechten, goede en snelle bediening (die steeds voor ons door de hevige regen moest). Het was een memorabele avond!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Op deze warme zomerdag na een relaxte vaartocht met een aantal oud - collega's nog een hapje gegeten. Gelukkig gereserveerd zodat we een nette plaats hadden, tijdens het wegbrengen van de boot waren de collega's al voorzien van een koel biertje. De attente bedieningen voorzag mij ook snel van een ijsthee en we konden na een keuze snel bestellen. De carpaccio met rund en de coquille was smaakvol en snel opgediend, de tweede ronde kwam ondanks de grote drukte ook snel op tafel. De bediening rondom onze tafel was uiterst attent en efficiënt. De hoofdgerechten Heilbot, Oosterse salade en Kalfslever waren goed klaargemaakt en dito opgediend. De witte huiswijn volgens de enige wijndrinker ( en kenner) onder ons was goed te drinken. Na een cappuccino en muntthee was de eindnota ook prettig. Het was voor mij weer een goede ervaring en voor mijn "gasten " ook, en ik ben wel blij dat de kwaliteit goed blijft op deze unieke locatie.
babette V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima gegeten aan t water op het terras...het enige minpunt was alle gereserveerde tafels waar je niet plaats mag nemen en die nog steeds leeg waren toen wij al lang en breed weer vertrokken waren.
Moosmans .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het wel-niet-wel-niet-wel overdekte terras is ideaal op een zonnige dag met hier en daar een bui. Zodra er regen dreigt schuift het dak dicht en het gaat net zo makkelijk weer open wanneer de bui voorbij is. In combinatie met prima eten, attente bediening en prachtig uitzicht is dit een ideale plek om met een groep een hapje te eten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Dit is nou een voorbeeld van een ondernemer die snapt wat de klant wil. Een goed stuk eten met een fantastische bediening en een supersnel kassasysteem. De locatie is natuurlijk ook top, maar deze tent heeft de rest ook super onder controle. Chappoo mensen, een 10 met een griffel.????
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Op woensdag 7/9 met oud collega's een kleine lunch genoten. Zoals altijd een vriendelijke snelle bediening door jeugdig personeel. De lunch was goed verzorgt en kwalitatief op het juiste niveau.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vandaag lunch met vier personen . Zeer vriendelijke, ongedwongen correcte bediening. Proeverij van lunchgerechten. Alles kwalitatief goed. Ruime keuze. GROTE glazen lekkere wijn. Cappuccino zoals het hoort (geen koffie verkeerd dus). Weer was matig, toch heerlijk buiten gezeten. Wijds uitzicht. Parkeren geen probleem en gratis. We blijven er komen.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gisteren hier gegeten met z'n tweeën. En dat was een aangename verrassing. Leuke kaart met volop keuze. Goed en vriendelijk en alert personeel. Alles kan is de insteek. De kwaliteit was goed voor een mooie prijs. Als ze dit ook kunnen waarmaken bij een vol terras dan zijn ze wat mij betreft geslaagd!
Sarah118 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vandaag voor het eerst bij Waterfront geweest, voor de lunch.
Wat een aangename verrassing!
Een mooie kaart, met voldoende vegetarische opties, fijne bediening, goede prijzen.
En de zaak ziet er mooi uit! Ook fijn dat honden welkom zijn.
Een tip voor Waterfront: een overdekking op het terras zou wel eens een hit kunnen zijn, op regenachtige zomerdagen. Zulk mooi uitzicht daar. En graag sojamelk op de kaart, veel mensen kunnen niet tegen koemelk. Mooie zaak, we komen zeker terug!
j302s .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk op terras gezeten na door Laura naar een uitstekend beschutte plek te zijn gebracht. Goed wijn advies gekregen prima salade. Later nog heel attent van een plaid voorzien. Uitzicht over het water wat wil je nog meer op een zonnige vrijdagavond.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk weer dus we rijden vanuit Wassenaar richting Vlietlanden ,helaas een verkeersprobleem ipv 15 min hebben we er 45 min over gedaan.Maar het weer was zo uitnodigend dat we toch besloten te gaan file of niet.
We werden niet teleurgesteld ,een grote keuze aan kleine lunch gerechten .Eerst besloten we een glas frisse sauvignon blanc te nuttigen waarbij we beide voor de coquilles kozen als voorgerecht zeer smakelijk .Ook de 'hoofdgerechten' in tussengerecht portionering,vielen zeer in de smaak?Onze tweede gerechten: gebraden kabeljauwrug met garnalen ragout en kalfssukade met krokant buikspek werden smaakvol gepresenteerd.Verwacht geen haute quisine,maar geniet van een goede keuken,een breed gevarieerde kaart op een gezellig terras aan het meer van de Vlietlanden
Een leuk adres om op terug te komen.

E H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bediening ging vlot en zonder veel omhaal. Samsam kaart is een leuk concept, ik had er 3 en dessert. Het eten is wel okee voor de prijs (ca. 12 euro per samsam gerecht). Open haard aan, dat is te ruiken, moet je van houden.
De wijn vond ik minder, standaard supermarktwijn iets boven de 4-5 euro. De vis ging het beste, lekker. Citroendessert viel wat tegen, komt dat uit een pakje oid ? Het zat vast aan het bord gekleefd. Ik had best een glas betere/duurdere wijn erbij gewild als die op de kaart had gestaan. Dat moet dan meteen per fles en dat is in Nederland altijd een prijzige aangelegenheid. Jammer.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wat een kantine van een camping / zeilvereniging lijkt, blijkt bij nader inzien een gezellige knusse zaak, incl loungehoek en open haard.
Eind 2015 al eens prima gedineerd, maar toen geen recensie geschreven. Nu naar tevredenheid geluncht met de feestelijke proeverij (alleen te bestellen v.a. 2 personen). Dan krijg je een plank met kleine broodjes en veel verschillende soorten beleg. #yumm
Echt een leuke ongedwongen plek, waar je ook nog eens gratis parkeren kunt.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Tsja, drie keer een acht. Ik heb hier met collegae gegeten van de sam/sam-kaart. Dat wil zeggen dat je halve porties eet en daardoor overal even van kunt proeven. In totaal hebben we twee rondjes gedaan van de volledige kaart en het moet gezegd dat de kwaliteit prima is. Goede vlees en vis gerechten en ook volop mogelijkheden voor de vegetarier.

Het uitzicht over Vlietlanden geeft de locatie extra charme. parkeren is geen probleem. Het restaurant ziet er fris en schoon uit evenals het sanitair. Prima nagerechten en koffie.

De service is prima, alles kan en niets moet.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Uitkijkend over de Vlietlanden zit je heerlijk, binnen ruime tafels en een openhaard met banken erom heen. Ontvangst iets te amicaal met "heb je gebeld?". Vervolgens avond beleefd alsof we in sneltrein zitten, 5 gangen in 2 uur. Brood net neergezet en daar kwam eerste gerechtje al. Brood was voorzien van kruidenboter in plastic bakje, dus niet zelf gemaakt. Toppunt van snelheid was het dessert, binnen 2 minuten na bestelling. Het chocolade taartje was dan ook niet niet zelf gemaakt maar alleen even opgewarmd. De oosterse salade die ik als voorgerecht had, was heerlijk alleen richting het einde was het niet meer zo lekker. Doordat de sla in de marinade/ketjap lag, was deze slap en te veel doordrenkt waardoor de smaak te overheersend werd. De bavette was wat te rood en de bijbestelde frietjes te blank. Waarom dan toch een 7 voor het eten? Omdat mijn partner heeft gesmuld van zijn kalfssucade met buikspek en lamsribstuk. Concept is leuk, sam/sam gerechtjes, 2 kleinere gerechtjes die je kunt vergelijken met 1 hoofdgerecht. Echter gezien de prijzen verwacht ik toch een betere service. Geen kinderen die in-en-uit lopen, een hondje, 4 verschillende medewerkers aan je tafel, en een meer avondvullend etentje zonder het idee te krijgen dat je weg moet. Laatste opmerking, zorg voor wat verlichting op de parkeerplaats, het is er nu erg donker.