Waterfront Vlietland

Rietpolderweg 13 2266 BM Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Waterfront Vlietland

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Dit is nou een voorbeeld van een ondernemer die snapt wat de klant wil. Een goed stuk eten met een fantastische bediening en een supersnel kassasysteem. De locatie is natuurlijk ook top, maar deze tent heeft de rest ook super onder controle. Chappoo mensen, een 10 met een griffel.????
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Op woensdag 7/9 met oud collega's een kleine lunch genoten. Zoals altijd een vriendelijke snelle bediening door jeugdig personeel. De lunch was goed verzorgt en kwalitatief op het juiste niveau.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vandaag lunch met vier personen . Zeer vriendelijke, ongedwongen correcte bediening. Proeverij van lunchgerechten. Alles kwalitatief goed. Ruime keuze. GROTE glazen lekkere wijn. Cappuccino zoals het hoort (geen koffie verkeerd dus). Weer was matig, toch heerlijk buiten gezeten. Wijds uitzicht. Parkeren geen probleem en gratis. We blijven er komen.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gisteren hier gegeten met z'n tweeën. En dat was een aangename verrassing. Leuke kaart met volop keuze. Goed en vriendelijk en alert personeel. Alles kan is de insteek. De kwaliteit was goed voor een mooie prijs. Als ze dit ook kunnen waarmaken bij een vol terras dan zijn ze wat mij betreft geslaagd!
Sarah118 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vandaag voor het eerst bij Waterfront geweest, voor de lunch.
Wat een aangename verrassing!
Een mooie kaart, met voldoende vegetarische opties, fijne bediening, goede prijzen.
En de zaak ziet er mooi uit! Ook fijn dat honden welkom zijn.
Een tip voor Waterfront: een overdekking op het terras zou wel eens een hit kunnen zijn, op regenachtige zomerdagen. Zulk mooi uitzicht daar. En graag sojamelk op de kaart, veel mensen kunnen niet tegen koemelk. Mooie zaak, we komen zeker terug!
J302s .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk op terras gezeten na door Laura naar een uitstekend beschutte plek te zijn gebracht. Goed wijn advies gekregen prima salade. Later nog heel attent van een plaid voorzien. Uitzicht over het water wat wil je nog meer op een zonnige vrijdagavond.
Kom-Buis .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk weer dus we rijden vanuit Wassenaar richting Vlietlanden ,helaas een verkeersprobleem ipv 15 min hebben we er 45 min over gedaan.Maar het weer was zo uitnodigend dat we toch besloten te gaan file of niet.
We werden niet teleurgesteld ,een grote keuze aan kleine lunch gerechten .Eerst besloten we een glas frisse sauvignon blanc te nuttigen waarbij we beide voor de coquilles kozen als voorgerecht zeer smakelijk .Ook de 'hoofdgerechten' in tussengerecht portionering,vielen zeer in de smaak?Onze tweede gerechten: gebraden kabeljauwrug met garnalen ragout en kalfssukade met krokant buikspek werden smaakvol gepresenteerd.Verwacht geen haute quisine,maar geniet van een goede keuken,een breed gevarieerde kaart op een gezellig terras aan het meer van de Vlietlanden
Een leuk adres om op terug te komen.

E H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bediening ging vlot en zonder veel omhaal. Samsam kaart is een leuk concept, ik had er 3 en dessert. Het eten is wel okee voor de prijs (ca. 12 euro per samsam gerecht). Open haard aan, dat is te ruiken, moet je van houden.
De wijn vond ik minder, standaard supermarktwijn iets boven de 4-5 euro. De vis ging het beste, lekker. Citroendessert viel wat tegen, komt dat uit een pakje oid ? Het zat vast aan het bord gekleefd. Ik had best een glas betere/duurdere wijn erbij gewild als die op de kaart had gestaan. Dat moet dan meteen per fles en dat is in Nederland altijd een prijzige aangelegenheid. Jammer.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Wat een kantine van een camping / zeilvereniging lijkt, blijkt bij nader inzien een gezellige knusse zaak, incl loungehoek en open haard.
Eind 2015 al eens prima gedineerd, maar toen geen recensie geschreven. Nu naar tevredenheid geluncht met de feestelijke proeverij (alleen te bestellen v.a. 2 personen). Dan krijg je een plank met kleine broodjes en veel verschillende soorten beleg. #yumm
Echt een leuke ongedwongen plek, waar je ook nog eens gratis parkeren kunt.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Tsja, drie keer een acht. Ik heb hier met collegae gegeten van de sam/sam-kaart. Dat wil zeggen dat je halve porties eet en daardoor overal even van kunt proeven. In totaal hebben we twee rondjes gedaan van de volledige kaart en het moet gezegd dat de kwaliteit prima is. Goede vlees en vis gerechten en ook volop mogelijkheden voor de vegetarier.

Het uitzicht over Vlietlanden geeft de locatie extra charme. parkeren is geen probleem. Het restaurant ziet er fris en schoon uit evenals het sanitair. Prima nagerechten en koffie.

De service is prima, alles kan en niets moet.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Uitkijkend over de Vlietlanden zit je heerlijk, binnen ruime tafels en een openhaard met banken erom heen. Ontvangst iets te amicaal met "heb je gebeld?". Vervolgens avond beleefd alsof we in sneltrein zitten, 5 gangen in 2 uur. Brood net neergezet en daar kwam eerste gerechtje al. Brood was voorzien van kruidenboter in plastic bakje, dus niet zelf gemaakt. Toppunt van snelheid was het dessert, binnen 2 minuten na bestelling. Het chocolade taartje was dan ook niet niet zelf gemaakt maar alleen even opgewarmd. De oosterse salade die ik als voorgerecht had, was heerlijk alleen richting het einde was het niet meer zo lekker. Doordat de sla in de marinade/ketjap lag, was deze slap en te veel doordrenkt waardoor de smaak te overheersend werd. De bavette was wat te rood en de bijbestelde frietjes te blank. Waarom dan toch een 7 voor het eten? Omdat mijn partner heeft gesmuld van zijn kalfssucade met buikspek en lamsribstuk. Concept is leuk, sam/sam gerechtjes, 2 kleinere gerechtjes die je kunt vergelijken met 1 hoofdgerecht. Echter gezien de prijzen verwacht ik toch een betere service. Geen kinderen die in-en-uit lopen, een hondje, 4 verschillende medewerkers aan je tafel, en een meer avondvullend etentje zonder het idee te krijgen dat je weg moet. Laatste opmerking, zorg voor wat verlichting op de parkeerplaats, het is er nu erg donker.
JOOPGOEDKOOP .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een top spareribs hebben ze daar. Hier kom ik zeker voor terug!
Verder vlotte en aardige bediening.
Het was een zeer drukke dag, en zelfs dan weten ze de kwaliteit hoog te houden en de bediening correct.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Na een lange dag met een grote groep (91 personen) hier gaan eten. De doelgroep: verstandelijk beperkten en hun begeleiding. Er was een keuzemenu gemaakt met gerechten die allemaal enorm in de smaak vielen, voor ieder wat wils en de kwaliteit was zeer goed. Redelijk snel werd alles tafel voor tafel uitgeserveerd en iedereen heeft heerlijk gegeten. De bediening was zeer inlevend en geduldig (zeer essentieel voor de doelgroep). Ondanks de grote groep hebben wij niets gemerkt van het feit dat dit veel voor de keuken zou zijn. TOP! Petje af!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Een prachtig restaurant op een mooie locatie in de Vlietlanden, er is continu iets te zien op het water,mooi terras met comfortabele banken met kussens en stoelen. Het terras was relatief rustig, omdat het bewolkt was en wat spetterde, binnen was het vol. We waren met z'n drieën en bestelden per persoon twee samsamgerechten en na afloop nog een toetje. Eén van ons drieën had het koude gerecht als eerste besteld, maar kreeg beide gerechten tegelijk. De serveerster vroeg of alles wel goed ging, maar toen we aangaven dat voor 1 persoon alles tegelijk kwam deed ze er vervolgens niets mee. Het personeel houdt niet echt in de gaten of iemand nog iets wil drinken bij het eten, dan moet je steeds de aandacht ptoberen te trekken. Ook bij kaas nagerecht wordt niet gevraagd of er evt port bij geserveerd moet worden, ze was al weer weg, dus toen hebben we het maar zo gelaten. Het eten is prima, één van ons drietjes had spek bij beide gerechten, maar dit was te hard en/of taai. Verder was alles mooi opgemaakt, bediening vriendelijk en vlot (soms té, dan zijn ze al weer weg). We hadden per persoon 2 consumpties (1 fris, 1 bier, 4 witte wijn), 2 samsamgerechte , 1 dessert per personen waren klaar voor 100 euro. Aan twee samsamgerechten heb je ip genoeg (normale eters). Tussende gangen duurde het net iets te lang. Al met al hier prima toeven op een zomeravond aan het water op het terras!
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Een heerlijke plek aan het water bij de Vlietlanden. In plaats van een hoofdgerecht kun je meerdere kleine gerechten bestellen. Wij aten hier met zijn tweeën en hadden zo vier gerechten die we samen konden delen. Erg lekkere en originele recepten die net even verder gaan dan de geijkte varkenshaas en biefstuk. Bovendien is het er goed toeven op een warme zomeravond.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Voor het eerst gegeten bij Waterfront met de nieuwe sam sam formule. We waren met zijn zessen en een baby. Omdat het weer net te koud was zaten we binnen. Daar was het lawaaierig met grote groepen vrolijke eters. Het uitzicht op de Vlietlanden is echter prachtig. Vooraf kwam er lekker brood en het voorgerecht een carpaccio in mijn geval kwam snel. Het menu van de chef met tonijn als voorgerecht bleek ook goed. Mijn hoofdgerecht, een lendebiefstuk van de klassieke kaart, viel iets tegen, de saus was wat zout. De rest van het gezelschap genoot van een visgerechtje en een vleesgerecht. Lekker maar voor de prijs van 32,50 euro verwachtten we eigenlijk nog wat meer creativiteit. De hoeveelheden waren dik in orde. Het nagerecht met frambozenijs was lekker. Het is een leuke plek voor warme dagen en de service is er goed!
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Op een normale maandagmiddag hier met z'n tweeën geluncht. Helaas regende het en was het uitzicht niet zoals het hoorde te zijn. Het was dan ook erg rustig in het restaurant. Wij hebben de lunch proeverij besteld, aangezien we niet konden kiezen tussen alle lekkere lunchgerechten. Dit gerecht was een echte verrassing, gepresenteerd op een lei-steen lagen heerlijke soorten beleg, waaronder gerookte zalm, versgemaakte tonijnsalade, ei-truffelsalade, rilette van makreel en vitello tonato, begeleid met vers breekbrood. Voor deze lunch zou ik zeker terugkomen. Heerlijk!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Uitkijkend over de Vlietlanden zit je heerlijk te genieten van alle gerechtjes. Ze hebben een sam/sam formule, 2 van deze gerechtjes zijn ongeveer gelijk aan 1 hoofdgerecht. Dit heeft als voordeel dat je meerdere dingen kunt nemen. Ontvangst was heel vriendelijk, goede uitleg van de formule. Ik begon met een Oosterse salade met biefstuk, deze had wel iets pittiger/uitgesprokener van smaak mogen zijn. Maar heerlijk! Gevolgd door een truffelrisotto (top!), getrancheerde runderlende vond ik iets minder en tot slot een heerlijk dessert -> trio van chocolade. Subliem! Mijn partner begon met coquilles, gevolgd door varkensprocureur met buikspek (de varkenshemel Glimlach Emoticon), de lamsschenkel met couscous was botermals en als dessert de chef's special witte chocolade mousse met frambozenijs. Super! Conclusie, we hebben heerlijk gegeten! Waren er dan helemaal geen minpuntjes? Ja de gerechtjes hadden wat minder snel achter elkaar mogen komen. We hadden net het breekbrood ontvangen of de eerste gang kwam al. Zo kwam het dat we 5 gangen in 2 uurtjes ophadden, dat had wel wat langer gemogen. Ze zien ons zeker terug. Aanrader!
BobWest .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Ik heb nu 3 keer gegeten bij restaurant Waterfront/Vlietland. Steeds in de hoop dat het wel beter zou worden. Maar qua smaak scoort het ongeveer als een cafetaria. Flauwe happen. De kok weet er niet een eigen smaak aan te geven. Een paar gerechten zijn wel redelijk. De lokatie is top en het personeel ook.
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Vooraf dachten wij dat dit restaurant alleen in de zomer leuk was, omdat je hier zo lekker buiten kan zitten. Vorige week hoorden we dat het restaurant binnen is verbouwd. We hebben eerst een wijntje gedronken bij de openhaard, daarna goed gegeten. De akoestiek is goed en er hangt een prettige fype. Het eten is goed en de kaart is uitgebreid (van sate tot fine quisine). Tip drink eerst een drankje bij openhaard en vraag een tafel bij het raam (mooi uitzicht over het meer)