Watan restaurant

Van Kinsbergenstraat 11 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Watan restaurant

Liefde gaat door de maag, een gezegde waar men zich overal ter wereld in kan vinden. Ook in Afghanistan waar vele kleuren, geuren en smaken de keuken domineren. Bij Restaurant Watan maken ze behalve van verse ingrediënten ook gebruik van bijzondere kruiden. Een ontdekkingsreis voor je smaakpapillen. Chef Ali Afkaf presenteert samen met zijn vrouw oosterse gastvrijheid en verfijnde gerechten. Goed gekruid, maar niet te pittig. Volgens authentieke Afghaanse familierecepten.

Meer informatie over restaurant Watan restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Watan restaurant

arlette H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen
Arash D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten met een bijzonder tintje, heerlijke smaken. Vriendelijke mensen, aandacht en persoonlijke sfeer.
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten, maar niet bijzonder we hadden het lekker lang menu wat bestaat uit 2 voorgerechtjes lekker maar op koude borden. Een hoofmenu met drie stukjes vlees en een ijsje toe( met kristallen) kopje koffie na. Incl fles huiswijn en 2 ice thea €116 voor 3 pers. Daar kan ik ook voor naar de griek of het steak house en dan zit je vol. Hier was het net voldoende. Restaurant zet zich zelf te hoog op de culinaire ladder. Het is in mijn ogen vergelijkbaar met de gem griek of turk waar je voor gem. €18 2x zoveel op je bord krijgt. Voor ons eenmalig maar probeerhet een keer
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij het raam tocht het en was het fris; we hadden gevraagd om een warme plaats.
De bediening was zeer vriendelijk. Het menu zo uitgebreid dat we maar gekozen hebben voor het verrassingsmenu wat een goede keuze was. Na het afrekenen kwam de eigenaar nog even de rekening checken. Het bleek dat we nog een korting kregen wat hij per ongeluk bij de verkeerde tafel had gezet. We kregen dus ongevraagd geld terug: Super, waar vind je dat nog.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede kwaliteit en voldoende keuze. Hoeveelheid van 3-gangen is ruim voldoende. Was erg rustig maar wel een goede sfeer. We komen hier denk ik nog we eens.
gerda.ferry .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het was heerlijk alle gerechten, ook de speciale kaart van AH is goed verzorgt en overzichtelijk.
Echt een aanrader om daar nog eens naar toe te gaan.
Liene85 .
Heerlijke gerechten, authentiek Afghaans! Zeer vriendelijk personeel
.De sheer chai als toetje was echt een verrassing.
Mackey S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk - om ook eens Afghaans te eten - zoals eens Indonesisch, Thais, Indiaas, Spaans heerlijk, die afwisseling aangepast aan onze smaken en toch Afghaans - ik ga zeker nog eens !!!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Jammer dat het AH menu wat karig was, voor € 34 een driegangenmenu waarvan het nagerecht koffie, thee of ijs was. Prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker! Kruiden gebruikt in het lamsvlees die we hier helemaal niet kunnen kopen. en kardemom in de groene thee. Bijzondere gerechten die ook nog eens ontzettend lekker smaken (soms wat scherp.. ;) ) aanrader en we komen weer terug!
Bertha D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel gezellig en een goede bediening. Het eten was ook lekker, wel pittig maar niet te. We waren heel tevreden, zeker voor herhaling.
Carolijn T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook als vegetariër. Hartelijke ontvangst, niet al te veel tafels, dus je hebt geen last van de andere gasten. Kortom, een aanrader.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij waren verast over het heerlijke eten wat voor ons opgediend werd.
Werkelijk een top restaurant met vriendelijke mensen. ????
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant in de restaurantweek. Voorgerecht vonden we wat te pittig en dat wordt dan meteen doorgegeven voor het vervolg. Voorgerecht redelijk, maar fantastische smaken in het hoofdgerecht: drie soorten vlees waar ook nog eens vier soorten van werden gemaakt voor ons. Dit restaurant verdient meer aandacht !
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij waren er om 18.30 uur. Toen was het nog erg rustig. Later werd het wat drukker. Dat was gezelliger. De bediening was erg voorkomend. Oprechte belangstelling of alles naar wens was.
W. J. J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was lekker, vriendelijke bediening. Uitleg over de maaltijden ook altijd welkom. Het enige min puntje we kregen de maaltijden snel achter elkaar.
kristy K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuk restaurant, jammer dat het zo rustig was waardoor het een beetje ongemakkelijk was... eten was echt heel erg lekker! nette hoeveelheden, vol maar niet te vol
Wolter M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren hier met de A.H. kortingsactie. Ze hadden een speciale kaart hiervoor. Zeer lekker gegeten. Bijzonder snelle en vriendelijke bediening.
We komen zeker nog een keer terug!