Watan restaurant

Van Kinsbergenstraat 11 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Watan restaurant

Liefde gaat door de maag, een gezegde waar men zich overal ter wereld in kan vinden. Ook in Afghanistan waar vele kleuren, geuren en smaken de keuken domineren. Bij Restaurant Watan maken ze behalve van verse ingrediënten ook gebruik van bijzondere kruiden. Een ontdekkingsreis voor je smaakpapillen. Chef Ali Afkaf presenteert samen met zijn vrouw oosterse gastvrijheid en verfijnde gerechten. Goed gekruid, maar niet te pittig. Volgens authentieke Afghaanse familierecepten.

Meer informatie over restaurant Watan restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Watan restaurant

marleen R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij het raam tocht het en was het fris; we hadden gevraagd om een warme plaats.
De bediening was zeer vriendelijk. Het menu zo uitgebreid dat we maar gekozen hebben voor het verrassingsmenu wat een goede keuze was. Na het afrekenen kwam de eigenaar nog even de rekening checken. Het bleek dat we nog een korting kregen wat hij per ongeluk bij de verkeerde tafel had gezet. We kregen dus ongevraagd geld terug: Super, waar vind je dat nog.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede kwaliteit en voldoende keuze. Hoeveelheid van 3-gangen is ruim voldoende. Was erg rustig maar wel een goede sfeer. We komen hier denk ik nog we eens.
gerda.ferry .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het was heerlijk alle gerechten, ook de speciale kaart van AH is goed verzorgt en overzichtelijk.
Echt een aanrader om daar nog eens naar toe te gaan.
Liene85 .
Heerlijke gerechten, authentiek Afghaans! Zeer vriendelijk personeel
.De sheer chai als toetje was echt een verrassing.
Mackey S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk - om ook eens Afghaans te eten - zoals eens Indonesisch, Thais, Indiaas, Spaans heerlijk, die afwisseling aangepast aan onze smaken en toch Afghaans - ik ga zeker nog eens !!!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Jammer dat het AH menu wat karig was, voor € 34 een driegangenmenu waarvan het nagerecht koffie, thee of ijs was. Prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker! Kruiden gebruikt in het lamsvlees die we hier helemaal niet kunnen kopen. en kardemom in de groene thee. Bijzondere gerechten die ook nog eens ontzettend lekker smaken (soms wat scherp.. ;) ) aanrader en we komen weer terug!
Bertha D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel gezellig en een goede bediening. Het eten was ook lekker, wel pittig maar niet te. We waren heel tevreden, zeker voor herhaling.
Carolijn T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ook als vegetariër. Hartelijke ontvangst, niet al te veel tafels, dus je hebt geen last van de andere gasten. Kortom, een aanrader.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij waren verast over het heerlijke eten wat voor ons opgediend werd.
Werkelijk een top restaurant met vriendelijke mensen. ????
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant in de restaurantweek. Voorgerecht vonden we wat te pittig en dat wordt dan meteen doorgegeven voor het vervolg. Voorgerecht redelijk, maar fantastische smaken in het hoofdgerecht: drie soorten vlees waar ook nog eens vier soorten van werden gemaakt voor ons. Dit restaurant verdient meer aandacht !
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij waren er om 18.30 uur. Toen was het nog erg rustig. Later werd het wat drukker. Dat was gezelliger. De bediening was erg voorkomend. Oprechte belangstelling of alles naar wens was.
W. J. J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was lekker, vriendelijke bediening. Uitleg over de maaltijden ook altijd welkom. Het enige min puntje we kregen de maaltijden snel achter elkaar.
kristy K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuk restaurant, jammer dat het zo rustig was waardoor het een beetje ongemakkelijk was... eten was echt heel erg lekker! nette hoeveelheden, vol maar niet te vol
Wolter M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren hier met de A.H. kortingsactie. Ze hadden een speciale kaart hiervoor. Zeer lekker gegeten. Bijzonder snelle en vriendelijke bediening.
We komen zeker nog een keer terug!
jnieuwen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ook voor ons de eerste keer Afgaans gegeten. Het restaurant ligt midden in het centrum van Apeldoorn. Wij maakten gebruik van de AH kortingsbon om dit restaurant te leren kennen. Zeer vriendelijk personeel. De entourage is naar mijn smaak wat simpel, daar kan meer uitgehaald worden denk ik. Door het gebruik van de kortingsbon kregen wij een versimpelde kaart. Jammer, want dan kun jet het restaurant niet echt zelf leren kennen door je eigen gerechten te kiezen. Ik had rijst met lam. Eten was prima, maar niet heel speciaal. Pluspunt dat er voldoende groenten bij geserveerd worden. Al met al voor mij persoonlijk niet speciaal genoeg om nog eens terug te komen.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Nog nooit Afgaans gegeten, maar was prima en een leuk ingericht restaurant
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De eerste keer dat we Afghaans aten. Dat beviel goed. Een vriendelijke dame en een wat schuchtere jongeman in de bediening. De laatste vergiste zich met de voorgerechten, maar kwam daar later omstandig excuus voor aanbieden.
Het eten was heerlijk, wel gekruid, maar op deze manier vonden wij het lekker.
Het AH-menu was geprijsd op € 34. Jammer dat er op de site drieganagenmenu's staan van respectievelijk € 23 en € 28. Wat dan de meerwaarde zou moeten zijn is mij dan weer niet geheel duidelijk of het moest schadebeperking zijn....
Over het algemeen: goed restaurant met redelijke prijzen.