Watan restaurant

Van Kinsbergenstraat 11 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 1. Mantoe (Pastakussentjes gevuld met rundergehakt, uien en koriander met als topping op smaakgebrachte linzen, yoghurt en munt)
      2. Ashaak. (Pastakussentjes gevuld met verse groenten met als topping op smaak gebrachte linzen, yoghurt en munt)
      3. Soep van de dag.
      4. Kofta. (Rundergehakt in een heerlijke saus van tomaten en linzen)
      5. Borani banjan. (Gebakken aubergine in een heerlijke saus van tomaten en linzen met een topping van yoghurt)
  • Hoofdgerechten
    • 1. Murgh palauw. kippendijen in een heerlijke sausje in aromma's van tomaten. wordt geserveerd met Afghaanse basmati rijst met gebakken wortels en rozijnen en warme groenten .
      2. Qabily tikka. gegrild en gekruide lams stukken aan spies. wordt geserveerd met Afghaanse basmati rijst met gebakken wortels en rozijnen en warme groenten.
      3. Qabeli mix. (Afghaanse basmati rijst bedekt met rozijnen en gebakken wortels. Geserveerde met 3 soorten vlees en groente.)
      4. Vegetarisch. (Basmati rijst bedekt met rozijnen en gebakken wortels. Geserveerd met verschillende soorten groentes.)
      5. Qorma palauw. kalf vlees in een heerlijke tomaten sausje. wordt geserveerd met Afghaanse basmati rijst met gebakkenwortels en rozijnen en warme groenten .
      6. shami kabab. gegrild en gekruide kalfsgehakt spies. wordt geserveerd met Afghaanse basmati rijst met gebakkenwortels en rozijnen en warme groenten.
  • Nagerecht
    • ijs.
      Koffie.
      thee.
      Afghaanse zoete melk thee. (pistache en walnoten)
      Firni. Romige Afghaanse pudding met pistache en een vleugje van kardimom.

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Watan restaurant

Liefde gaat door de maag, een gezegde waar men zich overal ter wereld in kan vinden. Ook in Afghanistan waar vele kleuren, geuren en smaken de keuken domineren. Bij Restaurant Watan maken ze behalve van verse ingrediënten ook gebruik van bijzondere kruiden. Een ontdekkingsreis voor je smaakpapillen. Chef Ali Afkaf presenteert samen met zijn vrouw oosterse gastvrijheid en verfijnde gerechten. Goed gekruid, maar niet te pittig. Volgens authentieke Afghaanse familierecepten.

Meer informatie over restaurant Watan restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Watan restaurant

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het gerecht was lekker, de bediening was vriendelijk, zij gaven ons een goede advies betreft het menu.
We komen zeker terug.
John I.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Dit was bedroevend, toen wij binnen kwamen hoorde wij dat er een "storing" was in de keuken. Maar dat de monteur onderweg was. Na een uurtje stond het voorgerecht op tafel en bleek dat de "storing" gewoon de kok was die te laat kwam opdagen. Had kofta als voorgerecht, maar de kok had zijn eigen creatie gemaakt. Kofta komt met hoofdgerecht mee, als extra gerecht.
Drie vleesgerechten, lam, kalf en rund. Weinig smaak, droog vlees, zeer sterke smaak van het vlees. Ik had mijn bedenking erbij of alles vers klaargemaakt was.
Hoe dit restaurant aan een hoge beoordeling is gekomen? Voor mij een raadsel. De kok was briljant in het aanbieden van excuses en deed dit meerdere malen. Vandaag was een uitzondering, normaal gesproken ging alles goed.
Een extra drankje van de zaak om het goed te maken. Het heeft mijn beoordeling niet beïnvloed.
M E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker gegeten. Eigenaar stelde voor van alles wat te serveren, zodat we niet hoefden te kiezen wat we wilden eten. Goed idee. Wel vreemd dat hij alles alleen deed, terwijl er een vrouwelijke medewerker gewoon aan een tafeltje met haar telefoon bezig was.
DirkJan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wanneer je wat wil drinken.
Gaat wat op zijn afgaanse manier
Wat bIj de stellen ben ik naar de bar gelopen.
Maar ze werken met ze tweeēn.één in de keuken ander in de bediening.

Eten is top!!!
J. P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We kregen het aanbod om een mix van de gerechten die beschikbaar waren voor de AH-restaurantactie geseeveerd te krijgen. Hoefden we geen keus te maken en konden we alles proeven. Top advies.
Henry B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Aangezien wij niet bekend waren met de Afghaanse keuken werd ons een 3 gangen proeverij aangeboden. Over het algemeen was het eten redelijk pittig maar erg lekker. We hebben heerlijk gegeten! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, sfeervol restaurant.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Eerste kennismaking met de Afghaanse keuken, zeer goed bevallen!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Uitstekend gegeten. De bediening was prima en goed meegedacht/geadviseerd in het maken van een keuze. Wij zullen zeker dit restaurant aanbevelen bij anderen
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
persoonlijke bediening, top! we hadden weinig tijd helaas, maar dankzij meedenken, hebben we onze film gehaald en overheerlijk gegeten.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Vandaag hebben we onze vrienden laten kennismaken met Watan. Ook zij vonden het heerlijk.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Verrassende smaakcombinaties.Hartelijke ontvangst, goede uitleg over alle gerechten Porties ruim voldoende. . het toetje van afgaanse witte pudding met oa kardamon, amandelmeel en rozewater was verrukkelijk.
Harrie W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Watan restaurant. Prima mensen. Dikke 10.
Gerke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima eten,de witte wijn kan beter. vriendelijke bediening.
Daria M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heel lekker gegeten, bijzonder gekruid. We komen zeker terug.
J.a K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goed eten.Aardig personeel. De mevrouw mocht wel wat vaker langskomen of we nog wat wilden drinken.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We zijn vegetariërs en hadden gehoopt dat we meerdere soorten groenten zouden proeven met speciale kruiden maar het was alleen spinazie bloemkool met aardappelen en rijst. Wij kennen de Afghaanse keuken van een restaurant uit Rotterdam en die is zéér uitgebreid. Een gemiste kans om je restaurant te promoten. Bediening is aardig maar helaas voor ons geen tweede keer.
Jetty T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was goed te eten en het was heel lekker Lekkere malse stukken vlees
Goed bereidt. Wordt vervolgd.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Door te kiezen voor de mix, hebben we een prima kijk in de Afghaanse keuken gekregen. Een aanrader.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018