Watami

Meer informatie over restaurant Watami

Voordelig
Heathergraham_billo .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Goede sushi voor een redelijke prijs. Wordt snel geserveerd, dus je hoeft niet lang te wachten. Prettige sfeer in restaurant zelf. Enige nadeel is dat ze 3,50 vragen voor een karaf kraanwater, terwijl we ook wijn dronken. Een verbetering van de service zou zijn het aanbieden van gratis kraanwater bij aankoop van andere drankjes.
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Toevallig hier terecht gekomen omdat bij ons alle restaurants waar sushi te krijgen is op dinsdag dicht zitten. Sushi's waren vers en lekker. De gerechten kwamen snel door wat ik zeker bij onbeperkt eten kan waarderen. Bediening ook vlot en vriendelijk. Kortom, toevallig een goede sushi restaurant keuze gemaakt en vanaf nu ons vaste sushi adres, zeker voor de dinsdag!
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Al meerdere keren bij Watami sushi gegeten en altijd erg tevreden. Kwaliteit van de sushi's en sashimi is altijd erg goed en ze smaken ook erg lekker. De laatste keer dat we er waren was er soms een beetje slordig gewerkt. De rijst van de nigiri viel af en toe uit elkaar. Desalniettemin waren we weer erg te spreken over de sashimi, die is altijd van zeer goede kwaliteit! De gebakken eend was wel wat aan de droge kant, maar de andere warme gerechten waren goed. De bediening is ook aardig en het restaurant is niet gehorig. Dus, ben je in Wageningen en wil je sushi eten, dan is dit het restaurant waar je moet zijn.
MarcccD .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het eten was goed, bij binnenkomst werden we ook gelijk ontvangen en er werd gelijk naar een drankje gevraagd, jammer was het dat we een half uur tot 45min moesten wachten voordat we het eerste gerecht kregen. Eenmaal toen we aan het eten waren werden we ermee geassocieerd dat we alles moesten opeten en niks moesten laten liggen omdat we anders een boete kregen, ook vergeleken ze ons met een eerdere tafel een tijdje geleden terwijl het de eerste keer voor ons was. Wij snappen heel goed als je eten besteld en alles laat liggen dat het in rekening word gebracht, maar bij alle all you can eat concepten waar wij eerder zijn geweest werd dit nooit naar het eerste gerecht (en de andere gerechten die je liet staan) in rekening gebracht.Dit word hier dus heel snel in rekening gebracht. Ook waren de gerechten taai en veelte zout, maar daar viel niet op in te praten, conclusie; voor de rest was alles prima in orde maar we zullen het geen mens aanraden en dit was voor ons de laatste keer bij dit restaurant.
Daphne A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij waren op donderdag met 16 personen. Bij binnenkomst was er al een probleempje met de lift. Toen wij eenmaal binnen waren werden de jassen netjes aangenomen.
Het eten was erg lekker en goede porties. Het eten wat was besteld werd zomaar ergens neer gezet. Wij moesten als groep maar onder elkaar uitzoeken wie wat had. Dit had beter geregeld kunnen worden.
Ook vroegen wij wat er in de sesamballetjes zat, en hierop kregen wij een vaag antwoord. De jarige van de groep kreeg wel nog een verassing, dit was erg leuk gedaan.

Conclusie; een leuk restaurant voor kleine groepjes en zeker lekker eten! Gezellige sfeer, maar de service kan beter.
Michieltjuh .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gisterenavond(woensdag) wederom weer heerlijk gegeten bij Watami. De bestelde gerechten kwamen vlot aan tafel en de bediening liep vaak voorbij om eventuele dranken op te nemen.
Nu de zoveelste keer dat ik hier heerlijk heb gegeten voor een goede prijs ook dus vandaar maar eens een recensie.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hadden haast, onderweg en door de files gestrand. Heerlijk gegeten en supersnel bediend. Wel aan de prijs, maar erg lekker en veel keus, allemaal verrukkelijk. Attente bediening.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Voor ons de eerste keer dat we Japans hebben gegeten, en dit is zeker niet voor de laatste keer.
Goede keuze mogelijkheden, gelukkig een menukaart met plaatjes. Alle gerechten worden keurig in kleine schaaltjes opgediend. Alles goed van smaak en porties niet te groot.
We hebben heerlijk van alles genomen, van eendenborst, mosselen, rundvlees, kippenvlees, zalm, witvis. Wel moet je met stokjes eten, en dat is vooral in het begin een uitdaging.
Als dessert groene thee ijs genomen met een zoet broodje, een echte aanrader Heerlijk.
Personeel is erg vriendelijk en attent.
Mario Y.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Bij binnenkomst vriendelijk geholpen door het personeel. We kregen een mooie tafel naast het raam. Het is fijn zitten en het is er licht. Dat is fijn. De sfeer is rustig, anders dan bij andere sushirestaurants.

Op de kaart heb je niet alleen Japanse gerechten, maar ook Chinese. Denk hierbij aan siumai, ha kau. Erg lekker. Ik vond het wel jammer dat de rijst wat droog was, maar verder was de smaak wel goed.

Probeer het zoete broodje aan het eind met het dessert! Lekker!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Een hele ruime, gevarieerde kaart met stuk voor stuk heerlijke gerechtjes. Slechts één keer kregen we iets wat we niet besteld hadden op tafel en ontbrak wat we wel hadden besteld, maar dat vind ik in dit concept helemaal niet erg, want alles is lekker. Zeer beleefde, vriendelijke bediening. Jas wordt aangenomen en bij weggaan weer teruggegeven. Restaurant zit boven een Lidl en kijkt uit op een kruispunt, maar de sfeer binnen is helemaal prima. Eén van ons kende het sushi-concept niet en is hierdoor erg enthousiast geworden. Echt een aanrader! Wel reserveren, want druk was het wel (waar je overigens helemaal geen last van hebt).
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Een verandering in de kaart, meer koude gerechten en de toppers van de warme kaart zijn gebleven. Voor € 25,50 kun je lang genieten van vele gerechten.
Bediening altijd vriendelijk.
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Typisch sushi restaurant zoals je ze in elke stad wel tegenkomt, met idem decor. Fijn om in de buurt te hebben. Integere, vriendelijke bediening. De kleine gerechten zijn van prima kwaliteit. Waarbij de Maki's en Urumaki's er wat mij betreft het meest uitspringen.
Een minpunt is de geur van frituur die in het restaurant hangt en helaas ook in je kleding achterblijft.
Vinbero .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Leuk restaurant met een uitgebreide kaart. Voor de prijs van 25,50 euro kun je 2,5 uur bestellen. Per persoon 5 gerechten per bestelronde.

De kaart is veelzijdig en gevarieerd. Natuurlijk de diverse soorten sushi (nigiri, gunkan, maki, uramaki en temaki) in verschillende smaken. Maar ook salades, soepen, sashimi, warme gerechtjes, rijst- en noedelgerechtjes en nagerechtjes. Een paar gerechtjes hebben een kleine opslag als je die besteld.

Bestellen gaat door de gerechten op een speciale lijst te turven en de lijst aan de zijkant van de tafel te leggen. Een bediende neemt deze dan mee en brengt de lijst terug, waarbij de gebruikte kolom wordt weggestreept. De volgende ronde turf je dan weer in de volgende kolom. De gerechten komen vrij vlot op tafel. Niet allemaal tegelijk, maar je hoeft nooit lang te wachten. Al met al een vrij soepel lopende organisatie.

Wij hielden het deze keer gezien na 3 ronden van 5 gerechten de man en sloten af met een vierde ronde met twee bolletjes ijs en één persoon had nog plaats voor een extra zoet broodje en wat gemengd fruit.

Lekker gegeten. Watami is een aanrader.
Britt .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Heerlijke verse sushi en goede warme gerechten. Pluspunt dat meerdere bolletjes ijs in de prijs zijn inbegrepen, in andere restaurants krijg je maar 1 bolletje en voor extra bollen moet je betalen. Snelle vriendelijke bediening! Decor niets bijzonders.
Narin M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Super lekkere sushi, echt een aanrader, muziek staat wel te hard en ook niet echt passend !! 29-12-2013 gegeten. Bediening is ook goed. Minpunt is dat ze Pepsi schenken. Gaan we hier terug? Voor de Sushi JA maar omdat ze Pepsi schenken gaan we ondanks de heerlijke Sushi niet meer terug.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Voor de eerste keer hier gegeten met 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen. Gelukkig hadden we gereserveerd, het zat nagenoeg vol. De sfeer binnen lees je niet af aan de buitenkant (en de entree!). Bediening is vlot en attent. Gerechten worden iedere ronde snel uitgeserveerd. Verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend. Heerlijke sushi gegeten. De kaart met foto's helpt de kinderen ook een handje bij het uitzoeken. Pittig is ook echt pittig. Er is genoeg keuze uit warme en koude hapjes. Aanraders: spicy tuna maki, sake wasabi maki, ramu yaki, ebi spies. De Ika Kushi had lekker knapperige tentakels. Wat wat tegenviel waren de Gyoza, die erg vet waren. Al met al heerlijk gegeten in een goede sfeer. We komen zeker terug.
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Regelmatig gaan wij hier uiteten. De kaart is heel uitgebreid. Zelf hou ik niet van Sushi, maar toch bied deze japanner veel meer. De sfeer in het restaurant is prima, wel redelijk vol gestopt met tafeltjes, maar niet zo veel dat je bij wijze van spreken ook bij de buren aan tafel zit. Ook niet duur voor de hoeveelheid eten die je krijgt.
PilotWob .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Watami is een leuke plek om wat langer te tafelen. Ik vond de sushi erg lekker, de overige gerechten vond ik minder. De bediening is een beetje klungelig, maar wel erg aardig. Het decor is erg gezellig. Het restaurant zat lekker vol.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Al vele keren hier gegeten, de kinderziektes van de bediening zijn opgelost. De kaart is nog wel het zelfde gebleven. Ruime keuze aan gerechten voor elke smaak is er iets lekkers. Gerechten worden vlot geserveerd en zijn zeer smakelijk. Gewoon kraan water is hier geen probleem. Goede prijs kwaliteit verhouding in spijs en drank.
Bediening vriendelijk. Wel van te voren reserveren. Op een donderdag avond nagenoeg elke tafel bezet!
Baszer .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Vanavond hier voor de tweede keer gegeten. Vijf rondes van iedere keer vijf gerechtjes. Erg lekkere sushi. Na de vijfde ronde veel te vol naar huis. Van buiten niet verwacht dat het zo'n leuk en net restaurant was. Vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding. Komen graag weer. Top.