Wassenaar Snacks

Dirk Hoogenraadstraat 77 2586 TD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wassenaar Snacks

MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Snack zeker beter dan in andere snackgelegenheden, broodjes zijn tenminste vers hier waar je snack opzit. Prijs is ook goed voor wat je krijgt.
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Elke keer is het genieten! Ff heerlijk zitten bij de heren van Wassenaar snacks. En smullen van de verse snacks. Kijk, het decor is minimaal, maar de sfeer en kwaliteit daarover valt niet te twisten. Alles wordt keurig gesneden en met zorg bereid. Nog altijd fan vd Javano, het stoofvlees is ook echt n aanrader. Kortom echt een aanrader :-)
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Waar zal ik beginnen. Geen vergelijkbare plek te vinden waar je zo heerlijk vers kunt snacken. Je stap binnen en word altijd vriendelijk en snel geholpen. Daarnaast kan je niet meer stoppen met bestellen door alle heerlijke verse dingen waar je uit kunt kiezen!
De eigenaar Albert staat garant voor heerlijk vers eten uit eigen keuken. Echt een aanrader .
Suus
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Beste snackbar van Den Haag/Scheveningen! Al die verschillende soorten zelfgemaakte producten, vooral de kroketten en de Joppiesaus. Maar ook de patat en hotdog zijn geweldig. De zaak is schoon en het personeel altijd vriendelijk en snel. Hoe vol deze winkel ook staat, je bestelling is altijd in no-time klaar.
Mc B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Al die verse spullen, die geweldige service met een glimlach. Vooral de snelheid van handelen van de Benjamin Martijn Caminada spant de kroon. Dat er nog geen snack naar hem is genoemd. Geweldig die gast! Ik zeg een Caminadaboutje! Een stevige snack met een goeie bite en een kruidige nasmaak die lang blijft hangen.
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Hier ga je naartoe voor de overheerlijke snacks! En een super service van heren met kennis. Bijna alle snacks zijn vers gemaakt en sommige zelfs uniek en zelf gecreëerd. De Javano, met alles erop en eraan, is echt lekker, beetje pittig, zoet en hartig. En zo hebben ze diverse leuke en lekkere snacks, maar ook friet met vers gemaakt stoofvlees. Altijd kwaliteit en service!