Wasana Dee

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Wasana Dee

herriydebest .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening prima. De spare ribs zijn werkelijk verrukkelijk, de soep ongeëvenaard. Echt een aanrader en voor ons een plek om altijd weer terug te keren.
Sannieschaikwalt .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele fijne sfeer lieve mensen heerlijk vers eten, we hier komen zeker terug! De hoeveel was precies goed! Voldoende parkeergelegenheid.
willie R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, 3 gangen is voor mij te veel. Kon de curry niet op. Maar had de Thom ka kai niet willen missen! De bediening verliep prima, maar op doordeweekse avond dus de tafels waren niet allemaal bezet.
Heb lekker gegeten.
Grote F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Grote ruimte met dicht op elkaar geplaatste tafeltjes die op zaterdagavond geheel bezet was. Keuzemenu van de AH-actie bood slechts 3 keuzes per gang. Kadoek Moe Opnam Pheung Spare-ribs in honing sinaasappel saus met Thaise kruiden als voorgerecht was erg lekker, de Tom Kha Kai Kippensoep was lekkerder dan de Tom Yam Kai Soep. als hoofdgerecht was Kai Phat Kratiam Phrik Thai lekkerder dan het wat saaie Masaman Nuea met gebakken stukjes kogelbiefstuk. De gerechten waren veel minder heet dan aangekondigd. De porties waren zeer ruim, de bediening was vlot en vriendelijk.
ilse S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
In een woord: GEWELDIG, echt waar. We gaan zeker nog een keer. Lieve bediening en heel behulpzaam. Heerlijk vers eten. Lekkere gerechten en ook goed dat ze een vegetarische kaart hebben.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ontvangst en service prima. Met het AH-menu zijn de buiken goedgevuld met redelijke gerechten. Het voorgerecht sate en loempiatjes hebben we wel eens beter gehad, soep en hoofdgerechten waren prima. Trouwens goede huiswijn.