Wasana Dee

Leusderweg 58 3817 KB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wasana Dee

Een stukje Thailand in Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Thaise keuken? Dan moet je hier een keertje zijn geweest. Hier proef je niet alleen de lekkerste specialiteiten uit Thailand, maar ook een heel intieme en gezellige familiesfeer. Best of both worlds dus. De verse groenten die door de bedreven kokkinnen worden gebruikt, worden twee keer per week vanuit Bangkok ingevlogen. Tegenwoordig hoef je dus echt geen peperdure tickets meer te kopen om de traditionele Thaise keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant Wasana Dee

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
6,9
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
een klein gezellig restaurant. mooie opvallende buitenkant en leuke thaise inrichting. bediening heel vriendelijk. eten heel lekker. hoefden niet lang op de gerechten te wachten. hadden ah-menu. grote porties. na voorgerecht en soep al bijna verzadigd. konden gelukkig hoofdgerecht meenemen. komen zeker terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH dineractie, lekkere gerechten, vriendelijke bediening. Doordat er maar 1 dame bediende en het vrij druk was duurde het wat langer. Omdat betaalapparaatje niet werkte mochten we de rekening overmaken. Met z'n 3-en werd, ondanks dat het 2e menu gratis is, de totaalprijs van de 3 menu's gehalveerd, heel klantvriendelijk.
3818gw20a .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
heerlijk gegeten gezellige sfeer goede service Fijne bediening EEN goede keuze aan gerechten.We gaan er zeker vaker dineren.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Wel erg grote porties, zelfs voor de studenten in ons gezelschap. Wij vierden de verjaardag van één van hen. Toen de bedoening dat in de gaten had kreeg hij nog een geweldig vlammend dessert.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
het was erg lekker alleen lang wachten op het hoofdgerecht en het erg stil en toch alles gereserfeerd.vier tafels bezet .anderen kwamen binnen vragen of er plaats was ze zijden van niet. en toch stil .
fam knipmeijer
Poonam R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurantje met lekkere Thaise eten, echt een aanrader! Ook met een uitbereid vegetarische menu. Perfect voor een rustig avondtje uiteten.
BiancaSuz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en warme ambiance. Erg vriendelijk personeel, geen moeite is teveel. Aan te bevelen! Zelfs als je geen aanbieding hebt, zijn de prijzen heel gunstig. Als je over hebt, krijg je de restjes mee. Altijd lekker voor een makkelijke maaltijd thuis. Het is meer dan genoeg.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk Thais eten en vriendelijke bediening waren het recept voor een geslaagde avond.

Een leuke kennismaking dankzij de AH restaurantactie.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, smakelijk eten, bij het AH menu heeft men de keuze uit drie voorgerechten, (en die zijn niet klein) drie soorten soep en drie hoofdgerechten. De porties zijn groot, zo groot dat we zelfs een hele portie van het hoofdgerecht niet op konden. Die portie werd keurig netjes ingepakt en kregen we mee.
Thais bier smaakt net een beetje anders dan doorsnee Europees bier.
Grappig en smakelijk.
Er is tegenover het restaurant veel en gratis parkeergelegenheid.
Leuke kennismaking met dit restaurant.
Tevreden.
Ciska B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben bij Wasana Dee met de AH restaurantactie. We konden niet van de kaart kiezen. Hoewel er op kleine kaart waaruit we konden kiezen best lekkere dingen stonden, had ik toch graag wat meer keuze gewilt.
De gastvrouwen zijn bijzonder gastvrij en echt het visitekaartje van de zaak.
De inrichting dateerd nog uit het jaar kruik en kan wel wat gezelliger.
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eerste keer en dit naar aanleiding AH actie. Leuk keuze menu en prima kwaliteit. Bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Als je autentiek Thai wil eten zit je hier meer dan goed. Uitgebreide kaart. Rustige bediening. Als je geduld hebt zit je hier goed want de afhaal komt ook tussendoor.
Ik kom hier al jaren nooit verkeerd gegeten en ik ben een verwende eter!!
Ambiance is karig beetje blijven steken in 1980, maar als je goed wil eten is dit één van de beste Thaise restaurants van Nederland!!!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker gegeten! Alleen jammer dat de satésaus uit een potje van Wijko kwam en de chili saus waarschijnlijk ook uit een goedkoop flesje van de supermarkt werd geserveerd. Het eten was erg lekker, alleen de bediening kan wel wat vrolijker. Al met al was het goed!
Faria S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Aardige personeel en super aardige eigenaar.
Dana P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Altijd weer een genot om hier te eten.
Lena G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten vinden wij zeer goed. Al diverse keren geweest. Verschillende gerechten geprobeerd en elke keer is het weer lekker. De porties zijn behoorlijk. Je komt niks te kort. Als enige nadeel vinden wij is het wachten op je gerecht. Het duurt soms heel erg lang. De eerste keren hadden wij het eten binnen 20 minuten. De laatste keer moesten wij bijna 45 minuten op ons gerecht wachten.
Jan kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk welriekend eten gemaakt met verse kruiden. Aanrader voor exotisch vegan eten.
Colin C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima eten, en een prima menukaart met veel authentieke gerechten.
De bediening was "50-50"; één serveerster was aardig en stond ons vriendelijk te woord, de andere was er één van weinig woorden en kwam vrij nors over.
Het wachten op de gangen duurde niet lang, maar over het brengen van de rekening deden ze ruim een kwartier.
Het decor oogt gedateerd en doet wat kitscherig aan, inclusief een oude tapijtvloer, goudkleurig bestek en gouden beeldjes.
Het afhaalgedeelte van het restaurant bevindt zich achterin bij de keuken/bar, waardoor er regelmatig mensen langs onze tafel liepen met tasjes. Niet erg handig in een toch al kleine smalle ruimte.