Wasana Dee

Leusderweg 58 3817 KB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wasana Dee

Een stukje Thailand in Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Thaise keuken? Dan moet je hier een keertje zijn geweest. Hier proef je niet alleen de lekkerste specialiteiten uit Thailand, maar ook een heel intieme en gezellige familiesfeer. Best of both worlds dus. De verse groenten die door de bedreven kokkinnen worden gebruikt, worden twee keer per week vanuit Bangkok ingevlogen. Tegenwoordig hoef je dus echt geen peperdure tickets meer te kopen om de traditionele Thaise keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant Wasana Dee

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
6,9

Jouw recensie over het restaurant Wasana Dee

Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na een zeer tegenvallende avond 2 weken geleden (zie mijn vorige recensie) bedacht mijn vriendin afgelopen zaterdag om ze een 2e kans te geven. Met als hoofdreden dat het eten, al moet je er uren op wachten wel lekker is. Ik zelf zeer sceptisch maar toch vol goede moet gereserveerd via de AH diner website. wij in de auto richting Amersfoort. Daar eenmaal aangekomen na dik half uur in de auto. Komen wij binnen in een overvol restaurant. (Goed teken dacht ik nog). Maar hoe verrassend er was geen plek voor ons. We kregen te horen; Ja sorry we hebben een nieuwe eigenaar sinds een week en we waren vergeten het reserveringssysteem op de AH diner. website dicht te gooien. Werkelijk waar we konden vertrekken met een tegoedbon van 10,- als compensatie voor alle........ wil lelijke dingen gaan schrijven, maar ik laat het hierbij. Wat een slecht verhaal en dat tot 2 x toe.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Héérlijk gegeten en hele goede bediening!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De hoofdgerechten komen in redelijk grote hoeveelheden. Als je ook nog een voorgerecht neemt, is één hoofdgerecht per 2 personen ruim voldoende. Als je het niet opkrijgt mag je het wel meenemen naar huis. Het eten is erg lekker, de service kan iets gastvrijer maar is verder prima. Leuk klein zaakje. Enige jammere zijn de stoelen en soms een beetje te levendige keuken.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten is prima, en een serveerster die haar eerste avond moest werken en niet weet hoe het werkt, heb ik ook nog begrip voor. Maar dat ze geen hulp krijgt van een meerdere begrijp ik niet. Tot drie keer zelf naar de bar gelopen of we geholpen konden worden. Gevolg voorgerecht pas na 1,5 uur op tafel. Hoofdgerecht pas na 2,5 uur. Alle afhaal klanten kregen voorrang op de restaurantgasten. Onze ervaring zagen we bij vele gasten om ons heen ook. Dan ook nog 3 gangen met het zelfde bestek moeten eten was de druppel. Het spijt me maar wat is dit een slecht restaurant. Na alle ergenis en geen honger meer na 2,5 uur hebben we het eten laten inpakken en zijn naar huis gegaan. Op zondag thuis smaakte het een stuk beter.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Reservering moet wel bekend zijn bij het restaurant, hetgeen niet het geval was omdat de eigenaar niet op de mail had gekeken.
Gretha L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Jammer dat we niet uit de kaart konden kiezen met de AH actie. Heb wel eens lekkerder gegeten hier dan nu, jammer. Ook de bediening vond ik nu wat minder dan anders, afstandelijker.
Mar H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, onze kip en biefstuk waren mals en de curry was romig en precies zo pittig als ik lekker vind. Verder een prettige sfeer, no-nonsense, vriendelijke bediening.
Wij komen terug!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met de AH actie bij Wasana Dee geweest; eten was lekker, bediening was vriendelijk. Enige minpuntje was de wachttijd tussen de soep en het hoofdgerecht. Dat duurde relatief lang. Voor de rest geen opmerkingen.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen. Spareribjes die van het bot afvielen, pittig gekruide en romige soep, en een masaman curry. De hoeveelheid was meer dan genoeg en we hebben voor nog een avond extra eten meegekregen! De aardappeltjes vonden we juist erg smakelijk. Een aanrader!
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Na een paar keer bot te hebben gevangen (geen reservering en spontaan uit eten willen) hebben we deze keer het geluk aan onze kant: we krijgen een tafeltje toegewezen en de menukaart in onze handen. En dan begint de studie. Wat een uitgebreide menukaart! Gewoon eerst beslissen of je zin hebt in vega, vlees of vis/schaaldieren. Daarna begint de keuzestress pas echt. Wij kozen voor KENG PANENG KAI en KENG PANENG TAHOE en hebben heerlijk zitten smullen. Ik ben nu al benieuwd wat ik de volgende keer ga bestellen.
Het was erg warm binnen; van mij had de deur best open mogen staan op zo'n zomerse avond.
margriet.toet .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het was erg gezellig in het restaurant. Het was een woensdag en toch was alles bezet. Het eten was erg lekker en de bediening erg aardig. We hebben genoten. Het enige punt was bij de afrekening bleek dat de pinautomaat niet werkte en dat wij even naar de pinautomaat van de bank moesten om contant geld te halen,dat was jammer. Maar voor de rest was alles prima.
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
smaakt totaal niet thais, niet pittig, niet gekruid !!
ons hoofdgerecht, massaman curry met biefstuk smaakte helemaal nergens naar, was gewoon een zak kant en klare krieltjes ingegooid !
geen aanrader, zonde van je geld !!
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
een klein gezellig restaurant. mooie opvallende buitenkant en leuke thaise inrichting. bediening heel vriendelijk. eten heel lekker. hoefden niet lang op de gerechten te wachten. hadden ah-menu. grote porties. na voorgerecht en soep al bijna verzadigd. konden gelukkig hoofdgerecht meenemen. komen zeker terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH dineractie, lekkere gerechten, vriendelijke bediening. Doordat er maar 1 dame bediende en het vrij druk was duurde het wat langer. Omdat betaalapparaatje niet werkte mochten we de rekening overmaken. Met z'n 3-en werd, ondanks dat het 2e menu gratis is, de totaalprijs van de 3 menu's gehalveerd, heel klantvriendelijk.
3818gw20a .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
heerlijk gegeten gezellige sfeer goede service Fijne bediening EEN goede keuze aan gerechten.We gaan er zeker vaker dineren.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Wel erg grote porties, zelfs voor de studenten in ons gezelschap. Wij vierden de verjaardag van één van hen. Toen de bedoening dat in de gaten had kreeg hij nog een geweldig vlammend dessert.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
het was erg lekker alleen lang wachten op het hoofdgerecht en het erg stil en toch alles gereserfeerd.vier tafels bezet .anderen kwamen binnen vragen of er plaats was ze zijden van niet. en toch stil .
fam knipmeijer
Poonam R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurantje met lekkere Thaise eten, echt een aanrader! Ook met een uitbereid vegetarische menu. Perfect voor een rustig avondtje uiteten.
BiancaSuz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en warme ambiance. Erg vriendelijk personeel, geen moeite is teveel. Aan te bevelen! Zelfs als je geen aanbieding hebt, zijn de prijzen heel gunstig. Als je over hebt, krijg je de restjes mee. Altijd lekker voor een makkelijke maaltijd thuis. Het is meer dan genoeg.