Wasana Dee

Leusderweg 58 3817 KB Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Wasana Dee

Een stukje Thailand in Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Thaise keuken? Dan moet je hier een keertje zijn geweest. Hier proef je niet alleen de lekkerste specialiteiten uit Thailand, maar ook een heel intieme en gezellige familiesfeer. Best of both worlds dus. De verse groenten die door de bedreven kokkinnen worden gebruikt, worden twee keer per week vanuit Bangkok ingevlogen. Tegenwoordig hoef je dus echt geen peperdure tickets meer te kopen om de traditionele Thaise keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant Wasana Dee

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
6,7
Thailand2 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig krap restaurant. Zalig eten. Echt Thais en goede kwaliteit. Niet echt goedkoop, maar dat is het waard. De inrichting is Thais. Ik ga hier zeker vaker eten.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een typisch Thais restaurant qua inrichting en aankleding. Het zat gezellig vol, goede bediening.
Gegeten met AH bon. Voorgerecht en soep waren lekker, de hoofdgerechten met beef en vis vielen wat tegen (taai/droog). De mamasam curry was wel erg lekker!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Reservering ging gesmeerd. Makkelijk parkeren. Relaxte bediening. Geen capsones. Aparte vegetarische kaart. Heerlijk geheten.
Angelica K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekkere Thaise smaken, flinke porties. De vis was wat erg zoet, de rest erg lekker. Tom Ka Kaï heerlijk, Masaman curry ook!
Vriendelijke bediening, prima!
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wachttijd tussen soep en hoofdgerecht was erg lang, Meer dan drie kwartier. We moesten echt vragen of de gerechten nog kwamen. Wat opviel was, dat de mensen die kwamen afhalen veel eerder hun eten kregen. Dat was erg jammer. We waren daar al om half zeven en kregen pas na half negen ons hoofdgerecht.
Het eten was voortreffelijk en dat maakte wel wat goed.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gebruik gemaakt van AH aktie. Driegangenkeuzemenu, voorgerecht, soep en hoofdmaaltijd. Lekker gegeten, alles met verse knapperige groente. Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, soort huiskamer waar je zit.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteren bij Wasana Dee gegeten. Enigszins een tegenvaller.
Mijn kipsaté bleek nauwelijks gekruid of gemarineerd te zijn en bovendien gefrituurd in plaats van geroosterd of gegrild. Tot overmaat van ramp proefden we bij de eerste hap dat de satésaus gewoon van Wijko was. Toen ik de serveerster vroeg of de saus 'huis gemaakt' was antwoordde zij volmondig "ja".
De door mijn vriendin bestelde Thaise spareribs waren zéér dominant gekruid met 5-kruidenpoeder.
Zoals op de kaart stond (en mijns inziens hoort in een Thais restaurant) zouden de hoofdgerechten geserveerd worden met Jasmijnrijst. In plaats daar van werd er een kom met de goedkoopste gebroken witte rijst op tafel gezet. Op mijn vraag aan de serveerster waarom er geen Jasmijnrijst werd geserveerd antwoordde zij: "Die is net op"......
Een afknapper. Dit restaurant dat vroeger een begrip was in Amersfoort heeft voor mij zijn kwaliteit en allure verloren.....
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
het duurde heel lang voor we ons eten hadden er kwamen veel andere bestellingen tussen door .
Mhjeuster .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Porties aan de grote kant, voorgerecht kipsaté veel te droog en teveel
soep was goed van smaak maar de kipfilet erin was ook erg droog, het hoofdgerecht, wij hadden biefstuk met groenten die was prima en de roodbaarsfilet die was niet zo bijzonder.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was echt prima van smaak, echt super. Prima prijs voor de gerechten en drankjes.
Tevens was het druk met afhalen. een prima plek
Meijern .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Spareribs waren verrukkelijk, soep was erg lekker en het hoofdgerecht deed er niet voor onder. We zijn zeer voldaan naar huis gegaan.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Dat het decor geen 10 is wisten wij van te voren, maar van het eten hadden wij meer verwacht. De soepen waren prima, saté en loempia standaard maar het hoofdgerecht (massamancurry en roodbaarsfilet) helaas vernederlandst met zelfs een zilveruitje en een augurk. Porties ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ziet er van buiten al niet geweldig uit en binnen is zelfde laken en pak. Eten is op zich ok maar had er met een gemiddelde van 7,8 toch echt meer van verwacht.
Bediening was vriendelijk en goed.
Mailvansas .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De spareribs waren superrrrrrr!!!
Verder lekker gegeten, bediening is vriendelijk en snel.
Ik hoop niet dat ze door het decor op een lager gemiddelde komen.
In het buitenland eet je ook vaak het lekkerst onder TL balken en aan plastic kleedjes. En zo ziet het er hier zeker niet uit. Dan krijgt het decor wel weer een 10!
Melchers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voorgerecht saté viel tegen. Kokossoep was heerlijk, evenals de witte rijst met vegetarische groene curry.
Het duurde wel lang voordat we bediend kregen. Het decor was verder oninteressant en het was erg warm binnen.
Kommer V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie ambiance, zeer vriendelijke bediening en zeer smakelijke maaltijd. We komen in dit restaurant al vele jaren en hebben in de loop der jaren een vriendschap met Bram Kieft (eigenaar) opgebouwd
CvReeven .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben met twee personen gegeten bij Wasana Dee. We vonden het eten beiden erg lekker. Alles ging schoon op. De bediening was heel vriendelijk. Het decor is passend bij de locatie. Zo'n wat ouder wijkwinkelstraatje is best charmant. Wij vonden het erg prettig dat er genoeg gratis parkeergelegenheid is tegenover het restaurant. Voor ons was het eten met de ietwat andere smaken dan we gewend zijn de autorit meer dan waard.
Ferdyselamatmakan .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voorgerecht en soep goed en lekker. Hoofdgerecht (roodbaars) een beetje taai. Bediening erg vriendelijk, decor voldoende.
Hildevos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben er op een zondag gegeten. Drukte was normaal. Het eten was lekker. Soep was heerlijk op smaak. Wij gaan zeker nog een keer!
Ag.duijs .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
het eten was gewoon goed , maar de dames die aan het werk waren stonden al 7 dagen op de werk vloer.
dan de man achter de bar, wat er fout kan gaan gaat ook fout.
we zaten aan een tafel aan de bar waar de man elk telefoongesprek met een klant deelde.
bij elke bestelling ging er wel wat fout, of je het kwam halen of bezorgen.
elke keer zij hij weer sorry, dit hebben wij iets te veel gehoord.
ook bij het betalen ging het fout , we moesten bijna het dubbele betalen, en zegt dan nog sorry dit bonnetje heb ik van de meisjes gekregen.
er stond niemand in de beurt, hij pakte maar wat.
bij de kassa bon keek hij je niets eens aan en keek gewoon weg, droevig zeg.
ik zal er nooit meer gaan eten .