Warung Yanti

Meer informatie over restaurant Warung Yanti

Jouw recensie over het restaurant Warung Yanti

Rizal R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wauw, nog nooit zo heerlijk en authentiek Indonesisch gegeten! Zeer betaalbaar. Halal ook nog! Veel lekkere gerechten: Mie Bakso (bakso balletjes zijn top), Soto Daging, Gulai Kambing. Precies zoals in Indonesie. En vergeet niet de Speciale Menu's met Sate Kambing met Gulai Kambing en Durian pudding, die op bestelling worden klaargemaakt.
Josephine J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekkerste roti die ik ooit gegeten heb. Zeker ook de vegetarische variant. Ook de soto Ayam is heerlijk. Zowel de Indonesische als de Surinaamse is echt aan te raden.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanwege de goede recensies wilde mijn vriend en ik hier ook eens gaan eten. Wat een afknapper! De sate kambing was niet beschikbaar en de nasi rames was vreselijk flauw en veel t veel. Het vlees was van ondermaatse kwaliteit. Het enige gerecht dat goed was, was de extra portie sate ajam die we erbij besteld hadden. En koud dat het er was! De gehele ruimte werd verwarmd door een aftands elektrisch kacheltje. Voor ons was het eens maar nooit weer!
Troy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
ik kom hier bijna elke week. Lekkere gerechten zijn de vegetarische roti, sauto soep en telo bakkeljauw.
Vriendelijke service en voor de prijs echt een aanrader!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Al jaren is Yanti een vast onderdeel van mijn afhaalrepertoire. Er gaat bijna geen week voorbij zonder een maaltijd van deze Warung. Met name de Soto Ajam Maduris (6,50) , de Rijst Rendang (7,50) en de Kipsaté zijn legendarisch goed. Voor die prijzen kun je nergens beter eten. Ook niet bij het arrogante Toko-Toet. Als ik Den Haag ooit zou verlaten, zou ik meteen gaan huilen om Warung Yanti.