Warung Yanti

Meer informatie over restaurant Warung Yanti

6,9
Josephine J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekkerste roti die ik ooit gegeten heb. Zeker ook de vegetarische variant. Ook de soto Ayam is heerlijk. Zowel de Indonesische als de Surinaamse is echt aan te raden.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanwege de goede recensies wilde mijn vriend en ik hier ook eens gaan eten. Wat een afknapper! De sate kambing was niet beschikbaar en de nasi rames was vreselijk flauw en veel t veel. Het vlees was van ondermaatse kwaliteit. Het enige gerecht dat goed was, was de extra portie sate ajam die we erbij besteld hadden. En koud dat het er was! De gehele ruimte werd verwarmd door een aftands elektrisch kacheltje. Voor ons was het eens maar nooit weer!
Troy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
ik kom hier bijna elke week. Lekkere gerechten zijn de vegetarische roti, sauto soep en telo bakkeljauw.
Vriendelijke service en voor de prijs echt een aanrader!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Yanti is voor mij een vaste plek waar ik meerdere keren per week kom eten. Soto, Rames, Rendang... heerlijk eigengemaakte eten en sambals, fijne eigenaren... top!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Al jaren is Yanti een vast onderdeel van mijn afhaalrepertoire. Er gaat bijna geen week voorbij zonder een maaltijd van deze Warung. Met name de Soto Ajam Maduris (6,50) , de Rijst Rendang (7,50) en de Kipsaté zijn legendarisch goed. Voor die prijzen kun je nergens beter eten. Ook niet bij het arrogante Toko-Toet. Als ik Den Haag ooit zou verlaten, zou ik meteen gaan huilen om Warung Yanti.
Mouflonr .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Veruit de lekkerste vegetarische roti van Den Haag. Ook af en toe iets anders geprobeerd, maar we komen vooral voor de roti met knapperige stukjes tofu en tempeh. Heerlijk en vriendelijke service. Het decor is niet mooi, maar dat hoeft ook niet in een afhaal restaurant.