Warung Ventje

Vrijdag en Zaterdag

7,1
R. O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het is echt achteruit gegaan in de laatste tijd. Jammer
Daarnaast is het eten ook niet meet authentiek indonesisch. Gewoon een snelle hap
Caplysander .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
prachtige zaak maar wat een teleurstelling... gingen er eten met 5 personen terwijl er geen enkele andere gast was. moesten anderhalf uur wachten op ons eten en het was vieze vette hap wat smaakte alsof het door mora gemaakt was. geen enkel sprankje indo hier aan, en met genoeg indo's aan de tafel hebben we daar wel verstand van...
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdagavond heb ik bij Warung Ventje gegeten. Beneden is de afhaalbalie, boven staan 5 tafeltjes. De inrichting is mooi, met veel natuurlijke materialen. Bij binnenkomst rook het al lekker, en het eten was dat ook. We hadden het 3-gangen menu, met vooraf loempia en kippastei, als hoofdgerecht de rendang met nasi/bami , sajoer lodeh, salade, sambal goreng boontjes en nog iets. Alles smaakte authentiek indonesisch, lekker een beetje pittig. Als toetje kwam koffie met spekkoek. Ik vind het een aanrader!
Diemss .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Een prachtige warme zaak. Echter niet bestemd voor grote groepen. De service is prima. Wordt op tijd geholpen en gevraagd of alles naar wens is. Het eten is ook lekker en je krijgt zeker waar voor je geld! Prijs, kwaliteit verhouding uitstekend! Ik ga hier zeker vaker eten, is weer eens wat anders dan de Chinees of de Italiaan.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Het eten krijgt een vier omdat het best redelijk was maar totaal niet Indonesisch. Ik had sate ayam compleet en vroeg om ketjapsaus maar kreeg gewoon ketjap wat iets totaal anders is. Het lijkt er op dat het eten niet door echte Indonesische koks wordt gemaakt, maar door iemand die het best redelijk doet voor een thuiskok maar het is niet restaurant waardig. Je krijgt wel veel voor de prijs maar als je authentiek Indonesisch wil eten dan zou ik dat persoonlijk ergens anders doen. De bediening is erg vriendelijk en het decor is prima.
Julienpols .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk eten bij Warung Ventje! Wat mij betreft de beste Aziatisch afhaal uit de buurt. Heerlijke Radang en nasi en prima service. De keuze uit meerdere kleine gerechtjes is ook top.
PaulineJansen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Warung Ventje! Echt een aanrader. Heerlijke kip sateh gegeten en een super gado gado. Met kool zoals het hoort.
Cora5500 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ik kan niet begrijpen wat men zo lekker vindt aan het eten. Vandaag voor het eerst verschillende gerechten meegenomen. Het is ronduit niet lekker en zeker niet authenthiek. Alles was te zout of te flauw en nergens waren de smaken van verse sereh, laos, trassi, djeroek of wat dan ook terug te vinden. Alles lijkt qua smaak ook op elkaar en ondefinieerbaar. Zonde van het geld.
Jeronimo13 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. De locatie en de opstelling van het meubilair was perfect voor een gezellige avond uit.

Het eten was goed bereid en zalig. Ondanks je het idee hebt dat de kaart niet zo'n grote variatie biedt is deze ruim voldoende.
We hebben ons laten verrassen met de rijsttafel die, wanneer je gewoon honger hebt, ruim voldoende is.

De bediening is excellent, niet overdreven aanwezig maar wel voldoende en geïnteresseerd of alles naar wens is. Het drinkglas kreeg de kans om leeg te raken, en hoefde niet lang leeg te staan.

Dit restaurant is zeer zeker een aanrader, en goed voor een vervolg bezoek.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gezellig, klein restaurant. Service met een glimlach. Een heerlijke Indonesische rijsttafel gegeten. Was allemaal heerlijk, echt een aanrader, want zo krijg je van alles wat.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Ik kom eigenlijk al jaren bij Warung Ventje maar deze keer heb ik niet genoten van de afhaal maar zijn wij rustig gaan zitten in het restaurant gedeelte. Zo kan je al je favoriete items gewoon aan tafel eten.
Ik vind de service uitstekend! Goed voorkomende dame die weet hoe het hoort. Vraagt tijdig of alles naar wens is en heeft gevoel voor sfeer en humor.
Het eten was uiteraard weer heerlijk ( tip: neem de sambal aubergine! Die is echt lekker)
Marik D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heb hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en heb zowel genoten van het eten als van de uitstekende service.
Zelf ben ik een echte kip-expert en ik kan met zekerheid zeggen dat de warung ventje kip zeker in mijn top 3 staat!
Bartbreunesse .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Super gegeten in dit mooie restaurant.
Zeer smaakvol ingericht en goede bediening. Heerlijke Indonesische gerechten met een authentieke smaak en uitstraling. Boven ook mooie zitgelegenheid.

Echt een aanrader!
Lammert P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met veel smaak ingerichte zaak die er echt uitspringt. Zeer vriendelijke en attente bediening met een groot gevoel voor gastvrijheid. Samen met mijn vrouw een heerlijke 2 uur doorgebracht en een zalige Indische maaltijd gegeten. Komen hier regelmatig ook eten afhalen om thuis te geníeten. Een echte aanrader als je liefhebber van de echte Indonesische keuken bent.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Normaal zou ik de service een 6 of lager geven, ze zijn onhandig en niet attent. Maar toch een 6,5 afgerond naar een 7 gegeven, want je ziet duidelijk dat deze mensen hun best doen. Ze proberen het wel, alleen lukt het niet echt.
We wilden graag een snelle hap en dan verder. Aangezien alles kant en klaar is, moest dat wel lukken dacht ik. Echter, 1 gang opdienen was 50 minuten wachten, afhaal had blijkbaar voorrang.
Het interieur is mooi en warm ingericht.
Het eten was prima. Ik had daging semur en ajam ketjap, het was lekker. Mijn partner had een combi schotel en deze smaakte ook goed. Ik zal in de toekomst echter kiezen om hier af te halen.
Steven L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Enthousiaste medewerkers, Smaakvolle inrichting en Heerlijke gerechten.
Kortom een echte aanrader op het gebied van Indo-Food!
Marclau .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Goede bediening, vooral het gebruik van verse producten maakt dit restaurant bijzonder aantrekkelijk.

Wij gaan zeker voor herhaling.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Had niet verwacht dat het eten zo goed zou zijn! Mooi ingericht restaurant waar de service ook prima is! Ik ga hier zeker vaker komen!
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We zijn hier in het weekend komen lunchen. De dame die hier toen stond (manager?) had er duidelijk geen zin in, we waren dan ook de enige klanten op dat tijdstip. Ongeinteresseerd, we mochten onze bestelling opgeven terwijl deze dame haar weerspiegeling in het raam aan het bewonderen was. Toen onze verse kruidenthee kwam was deze overduidelijk beschimmeld, er groeide wit harig spul tussen de muntblaadjes. Toen ik haar hier op attendeerde was het antwoord dat dat zo hoort en dat het 100% vers is dus niet beschimmeld kan zijn. Absoluut vermijden deze tent.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na het lezen van de positieve recencies hier gekozen voor dit kleine winkeltje. Beneden grotendeels afhalen. Boven paar tafeltjes; smaakvol ingericht. Vrij kleine kaart (voor Indonesische begrippen) maar erg lekker vers eten. Heel vreemd vond ik dat je beneden wel een rijsttafel hebt om mee te nemen, maar niet om boven op te eten. Je zou andersom verwachten. De bediening is aardig, maar wat onhandig. Teveel heen en weer geloop veroorzaakt lange wachttijden; te lang naar mijn mening. Wat me verder stoorde dat je (blijkt achteraf) 4 euro betaalt voor een glas wijn en dat ze dan in het kleinste wijnglas een half glaasje serveren. 2 slokken en het was op. En dan is er ook nog eens geen rose te bestellen ?!... Nogmaals het eten is bijzonder goed, authentiek, de porties zijn goed, het voorafje (emping,kroepoek,atjar) leuk en voor het eten zijn prijs/kwaliteit dik in orde. Bediening en drankassortiment en hoeveelheid per glas hebben verbetering nodig. Vooralsnog denk ik dat ik voortaan ga afhalen.