Warung Tresno

Meer informatie over restaurant Warung Tresno

Jouw recensie over het restaurant Warung Tresno

Richard D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nog nooit rotisoep gegeten.1 keer geweest ben er gelijk klaar mee.
Zat 1 boontje in en worteltjes en een aardappel.
Dit is geen roti
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vandaag weer eten opgehaald met een vriendin. Paar jaar geleden werkte ik op de school vlakbij en kwam ik hier regelmatig met collega's eten. Nu ben ik gepensioneerd, en kwam er dan speciaal vandaag naar toe. Het eten is alijd vers en lekker. Dezelfde mevrouw stond nog in de winkel. Voor iedereen een aanrader!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wij halen met collega's elke woensdag een broodje of tello, heerlijk. Ook voor de avond goed mee te nemen, zoals de bami extra speciaal. Loempia's zijn ook erg goed, die maken ze zelf. Gewoon een keer uit proberen. Ik vind het wel een echt meeneem tentje, je kunt er zitten maar niet echt een restaurantje.
Anton E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wel goed maar ik vind dat de website moeilijk of niet te vinden is. En openingstijden kloppen niet stond gisteren 29 aug voor een gesloten deur en kan ook geen menu kaart vinden op internet.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Originele Surinaamse smaak zonder Nederlandse invloed gelukkig maar en houden zo, al veel geprobeerd vooral de bakkeljouw & bapao zijn voortreffelijk naar het interieur moet je niet kijken want van mooi bord kan je toch niet eten...

HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Het eten is lekker en goed gekruid! Wij halen hier regelmatig een saoto soep of een Javaanse bami! Service is ook heel goed. Je kunt van tevoren bellen en aangeven wanneer je je eten wil ophalen. De nasi is geen aanrader maar voor de rest is alles super lekker!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Haal hier regelmatig de heerlijke vegetarische roti speciaal. Altijd goedgevuld met groenten en tempeh en gelukkig voor mij niet te pittig. Vind de vega variant zelfs lekkerder dan de kip. Het is echt een afhaalrestaurant en daar is het decor ook naar. Even opletten: je kunt hier niet pinnen.
Brian D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Ik kom hier al jaren en het is 1 van de beste Surinaamse restaurants in Utrecht. Wat erg lekker is de Roti Kip! Ja t verbaaste me ook al maar het is waar. Verder bakken ze de telo hier vers voor je en eveneens de bakabana met pindasaus is een aanrader. Voor de vegatarier raad ik een bami speciaal vegatraisch aan met tempe en tahoe. Sate is ook heerlijk en de mensen zijn altijd vriendelijk.