Warung Swietie

Meer informatie over restaurant Warung Swietie

6,4
Graceco .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Saoto soep besteld en telo. Er was weinig te vinden in de soep. Bestek is nog uit de jaren 70. Kom op, dit kan niet meer. De winkel/restaurant staat nogal opgepakt met dozen. Deels kreeg je uit een plastiek bak en porselein (kan beter). Sorry dit is niet de frituur waar ik ging eten. Bediening laat nogal te wensen over. Iemand vroeg of de bakbanaan vers was gebakken. Ik kan het je zeggen dat de magnetron geduldig was. Als je bloem in de magnetron opwarmt, wordt deze taai. En toch hield de bediening hoog en laag dat dit vers was. De voedsel en warenwet zal hier nooit zijn geweest, denk ik. Niet aan te bevelen.
Xadyra X.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
deze warung is kwa eten heel lekker maaar kwa service hoef je niet aan te kloppen.
nadat ik mijn bestelling had gehad en herhaalde wat het was wou de verkoopster mijn bruut antwoorden na te hebben herhaalt dat haar toon mij niet aanstond werd zij nog bozer
heel jammer dit.....
Maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wij hebben hier afgehaald: kip kerrie, Saoto soep,en baka bana.Alles had een aparte smaak

Snelle service en zeer lekker,
We halen nog zeker weer bij u .
Kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Dit is een afhaalrestaurant. We halen hier vaker af.Onze favoriet is de Saoto soep, ik denk wel dat het de lekkerste van Amsterdam is .De telo is ook heel lekker,de bakkeljouw is was iets te zoutig.De nasi goreng is lekker.
Service is vlot en vriendelijk.Decor mag wat vrolijker
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Deze zaak bestaat al heel lang. Het is een simpel afhaaltent, met een paar tafeltjes bedekt met plastic zeil. Al jaren kom ik hier vooral voor de saoto soep, die volgens mij de beste van Amsterdam is, en de telo bakkeljauw. Subliem! Echt comfort food, vooral tijdens koude winterdagen bij boodschappen doen op de Ten Catemarkt.
Rozamunda .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Heel erg fijn eethuisje. De roti lam is mijn absolute favoriet maar ook de bami en rijst gerechten zijn heerlijk. Ik vind de prijs kwaliteit heel scherp.