Warung Subur

Zaterdag 13:00 - 21:00

Voordelig
Lidiaram .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Altijd een feestje om af te halen. Soms heb ik het te druk om zelf te koken, maar roti met vlees en groenten zijn lekker en gezond. Het smaakt ook heerlijk.
Andere gerechten ook trouwens. Hoop dat de kwaliteit zo blijft. Aanrader dus.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag heerlijke moksie metie gehaald en broodje Bakel jauw vorige week de rotie meegenomen het was geweldig lekker we zijn hier terecht gekomen door kennissen die er al jaren komen je kunt er ook lekker zitten maar meestal moet je even wachten maar is zeker de moeite waard de smaak alleen al is geweldig een dikke tien met een gouden griffel voor dit Surinaams restaurant
Nilou76 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Heerlijk Surinaams eten en de service is prima!
We halen regelmatig af en we worden nooit teleurgesteld. Niet na 20.30 uur bestellen voor afhaal.
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Vorige week hebben mijn vrouw ik hier een aantal broodjes gegeten: met pom, garnalen, lever en varkensvlees. De smaak was heerlijk, zeker voor een prijs van EUR 2,50 per broodje. Zoals een echte Surinaamse afhaaltoko betaamt, is de inrichting heel simpel. De prijs-kwaliteitverhouding is echter prima in orde!
Hartelijk dank voor de fijne en goede recentie.
Wees welkom.

Met vriendelijk groet,
De directie
KokenZout .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
We hebben twee grote porties Roti met Kip Masala en Rundvlees afgehaald. Het was heerlijk. Met een extra roti zijn de twee grote porties voor 3 grote eters. We zijn erg benieuwd naar de andere gerechten. De service was netjes.
Beste proever, hartelijk dank voor uw goede recentie. Ons doelstelling is om de consument zo goed mogelijk te bedienen en de maaltijden zo heerlijk mogelijk te maken. Ook de andere maaltijden zullen u in de smaak vallen. Ik zou zeggen, probeer ze maar!!
Een gezegend groet,
Warung Subur.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Zalig getoast puntje kippenlever met komkommer en sambal. Mooie schilderijtjes aan de muur, houten bankje voor de deur. Gember drink na. Volgende keer probeer ik broodje garnaaltjes. Alle broodjes 2 euro 50 cent! (Behalve sate: 3) Benieuwd hoe de rijst smaakt. Next time.