Warung Spang Makandra

7,2
6,6
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten, de zaak zat goed vol. Wederom roti geprobeerd, maar dit keer viel het gerecht enorm tegen.
De roti was veel te zout. Erg jammer omdat de vorige maal de roti uitstekend was. Zal voorlopig hier niet meer gaan eten.
Varsha D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
in 1 woord; blegh! ???? alles behalve smakelijk.
door mijn collega doorverwezen naar jullie, nou het was gewoon rijst met ketjap zonder enige toevoeging van kruiden of wat dan ook. en 3 stokjes saté uit de frituurpan. droog vlees. niks aan. kom niet meer terug.
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Via via ben ik bij dit restaurant terecht gekomen en heb vandaag Roti kipfilet met groenten gegeten. Ik moet zeggen dat ik voorheen mijn roti haalde bij Warung Mini op de Ceintuurbaan in Amsterdam, echter dit restaurant is al zeker een jaar gesloten, de reden is mij onbekend. Maar deze roti doet zeker niet onder, sterker nog ik vind deze zelfs beter van smaak. Verder is de service bij Warung Spang Makandra uitstekend, het personeel is zeer vriendelijk,zal hier in de toekomst vaker gaan eten c.q. halen.
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Lekkere bakabana met satesaus gegeten en als hoofd Bami. Altijd lekker bij Spang makandra. Met een fernandes erbij is mijn avond compleet. In combinatie met de prijs is het fantastisch. Personeel erg vriendelijk en decor is leuk.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Klein onogelijk restaurant er wordt veel take-away gedaan, maar dit is het heerlijkste Surinaamse eten wat ik in jaren heb gegeten. Ik beveel dit een ieder aan, alles vers. En de prijs is klein voor alles wat je eet.
Marian2020 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Erg teleurstellend.
De bediening was slecht. Drinken besteld maar kreeg het niet. Het eten kwam maar nog steeds
niets te drinken. Wij gingen uiteindelijk weg.
De saoto smaakte goed maar er was meer bouillon en weinig vlees en overige
ingredienten. Veel tauge om het op te vullen.
Nasi en bami meegenomen. De nasi was smakeloos, zachte rijst. De satesaus viel tegen. Opgeloste pindakaas. De bami had iets meer smaak maar niet bijzonder.
Niet aan te bevelen bij vrienden.
Nassira .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik vind dit persoonlijk het lekkerste Surinaamse restaurant van Amsterdam. Het eten is heel erg lekker en ook nog eens goedkoop. Het is wel een klein restaurant en toen ik er voor het eerst kwam verwachtte ik er ook niet veel van omdat het zo ontzettend klein en is en goedkoop. Maar het eten is daar werkelijkwaar fantastisch! Vooral de baka bana zou ik iedereen willen aanraden met pindasaus uiteraard.

Jelle F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Altijd even lekker!
Eindelijk een eethuisje dat het eten ook mooi opdient.
Super grote borden met heerlijk eten tegen een nette prijs.
Helaas geen drankvergunning, dus geen lekker koud biertje bij het eten.
Lara B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Vandaag voor 3 personen bijna 40 euro aan nasi rames besteld en wat we er voor kregen was een hele grote teleurstelling en afzetterij. 4 bakken rijst, een klein bakje boontjes en een bakje met stukjes vlees en drie sate stokjes. Toen we belde dat het niet naar onze verwachting was en veel te weinig konden ze niet met een alternatief komen en lag het aan ons omdat we te hoge verwachtingen gehad zouden hebben.... Eens en nooit weer!!!
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Vanmiddag gegeten bij de Warung Spang Makandra en mijn vrouw en ik vonden het eten erg goed.
We hadden allebei een nasi gerecht, ik met kipfilet met ketjap mijn vrouw een special met nasi bami sateh frikadel groenten het smaakte erg goed. Diverse sambals op tafel prima!
De bediening was vriendelijk maar gezien de drukte(heel erg druk) en een man in de bediening duurde het wat lang. De inrichting was wat gedateerd. Al met al prima gegeten en een zaak om zeker nog eens terug te gaan.
David S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Het eten blijft goed. Al heb ik het idee dat het vroeger toch echt wat beter ging. Het is nog steeds heerlijk, maar sublief of " de beste Surinamer van Amsterdam" is iets wat niet gelijk meer bovenkomt. Maar wellicht komt dat weer terug.
Het was druk op zaterdagavond, nauwelijks gekoelde drankjes, bestelling vergeten, bestelling vergeten...het was rommelig. De inrichting; je zit nog steeds bij elkaar op schoot. Voor lekker eten tegen goede prijs niet om over te klagen. Ik ga toch weer een keer terug om te kijken of ie stiekem toch niet de beste is.
Indira S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het is echt niet meer zo als vroeger. Kwaliteit van het eten is zwaar achteruit gegaan, service trouwens. SAOTO soep is te zout en wij hadden een javaanse schotel rames. Nou letterlijk ALLES was smaakloos. Kouseband was dik gesneden en had geen smaak, het leek wel kant en klare Kouseband kip en rund waren smaakloos. Dit was echt verre van Surinaams eten. Het is echt niet de moeite waard om daar zo krap te gaan zitten en om zolang te wachten op het eten. Want het kwaliteit is zwaar onder de nul! Voor de mensen die echt Surinaams Javaans willen eten raad ik het echt af om daar naar toe te gaan! Want dit Is totaal geen Surinaams eten. Verder is het personeel ook onbeschoft! Want toen wij aangaven dat we teleurgesteld waren in het kwaliteit van de eten, werden we niet als gasten behandeld maar we werden gewoon weg genegeerd! BAH
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
We hebben hier met zijn tweeën heerlijk gegeten. Voor een tientje een bord vol verschillende Javaanse gerechtjes, super! Prijs / kwaliteit is dus top. We zaten een beetje krap, maar wat mij betreft hoort dit bij de charme van deze leuke zaak.
Ange L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
We gingen eten afhalen. Na het bestellen namen wij plaats aan een tafel om te wachten. De ober verzocht ons om buiten te wachten op de bestelling...... Het was onder nul!!! We vertelden hem niet van plan te zijn buiten te zullen wachten, aangezien personen die eten afhalen ook netjes behandeld wensen te worden en hij dan een bordje op moet hangen dat vol is. De ober zei geen discussie aan te willen gaan en vindt het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld om mensen buiten op hun eten te laten wachten. Het eten was niet lekker. De saoto veel te zout, de kip te droog en de nasi niet vers. Overigens attendeerde mijn vriendin de ober op het stukje In het Parool van 16 december jl. Ook al geen vrolijk stukje. De andere ober, die onze bestelling had opgenomen en kwam overhandigen, was wel vriendelijk. Desondanks zullen wij ons hier niet meer vertonen.
Whitneyxx .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Enkele keren bij filiaal van Osdorp geweest. Saoto soep blijft te zout, wachttijd op hoofdgerechten vooralsnog te lang; bovendien krijgt een tafel niet al het eten in een keer geserveerd, service hebben vaak tunnelvision en kijken niet verder om zich heen dan waarmee zij bezig zijn, je kleding stinkt naar bakken als je daar in die ruimte bent blijven eten. Broodje pom en telo met bakeljauw is er overigens wel erg lekker met de markoesa sap. Denk dat rijst bami gerechten ook er wel lekker zijn.
Li Q.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Supper busy place, especially in Saturday night. If you are lucky, you do not need to wait long to get one. For me, I really enjoy the moment of waiting before really start, because you know you are expecting something good and it is worthy to wait. Eater are around you, looking at such busy, definitely can give you a sense of joy, for who love to eat. Off course, food is afterwards the most important element. Unfortunately, I was a bit disappoint afterwards.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
We hebben hier met zijn tweeën zeldzaam lekker gegeten! Een saoto soep vooraf en daarna de Spang Makandra Special en Roti rundvlees. Wat een heerlijke smaken, alles perfect gaar en lekker gekruid. Echt een aanrader!
VK96 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
We waren weer eens lekker aan het ronddwalen op de Albert Cuyp-markt. En besloten lekker een hapje te gaan eten bij Spang Makandra. Het was vrijdag dus het was te verwachten dat het super vol en druk zou zijn, maar er stond net een stelletje op dus we konden snel gaan zitten. Het bestellen ging vrij snel, alleen het eten kwam niet zo snel. We hebben minimaal 35 minuten zitten wachten op ons eten en toen kwam het gerecht van mijn vriend alleen.. Dat van mij dus niet! We moesten vervolgens nog 15 minuten wachten op mijn bord. Dat meisje vertelde ons dat er wat mis was gegaan met mijn bestelling in de keuken en dat het daarom zo lang duurde. Nou, ik nam een hap van mijn eten en het maakte alles goed. Lekker vers, lekker warm, heerlijke smaak!
Ik vind de locatie alleen wat minder. Het is mooi ingericht, heel primitief allemaal. Alleen het is zò klein, ik zat bijna op mijn buurman's schoot te eten uit zijn bord. Je zit als sardientjes in blik gepropt. Helemaal niet comfortabel. Erg jammer.
Amster12 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Niet meer zo goed als vroeger! Bovendien erg lang op mijn roti moeten wachten die al helemaal afgekoeld was toen ik deze uiteindelijk kreeg, had blijkbaar ergens in een vergeten hoekje gestaan? Aangezien je nog steeds boven op elkaar zit vind ik het niet meer waard om hier naar toe te gaan, jammer!
Romy Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Service is prima. Vriendelijk personeel.
Maar om verder te spreken over het decor en het eten. Ik was daar niet tevreden over.
Omdat er een nare beerput/riool lucht hing hebben we gevraagd om ons eten mee te nemen naar huis en thuis op te eten.
Ik ben speciaal hier naar toe gekomen na jaren voor de saoto soep omdat die saoto destijds mijn favoriet was. Maar eenmaal thuis aangekomen...De saoto soep leek op water met een bouillon. Een beetje kipfilet en taugé.
De pindasaus van de baka bana en de sateh was waterig en niet sterk van smaak.
Zeer spijtig.