Warung Spang Makandra West

4,7
5,6
Edward T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Eten is redelijk (niet meer dan dat), de zaak stinkt echter heel erg sterk naar baklucht, verschrikkelijk is dat. Doe in hemelnaam wat aan je keuken ventilatie! De bediening is vreselijk slecht, het is een complete puinhoop/anarchie (ja, echt waar) in de zaak qua bediening en service, chaotische taferelen heb ik daar gezien. Bestel je bijv. 3 bakjes Telo (gebakken cassave) om mee te nemen (!), dan wacht je rustig 30-45 minuten. Ik heb het dan nog niet eens over een volledige tafel met diner. Alleen om de bestelling op te nemen moet je in het weekend rond etenstijd min. 15 min. wachten.
Storm18 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Eten was lekker en is goed betaalbaar , personeel kan druk niet aan en heeft t niet onder controle dus de service is super super super SLECHT....
Caess .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Allen de wand decor is een pluspunt. Slechte bediening -geen verbetering ondanks eerder aangegeven recessies. Dat ze ons 6 personen niet zagen aankomen en aan tafel gingen, kan door de drukte. Bakabana en saoto zijn na 10 min geserveerd. na een uur gevraagd te hebben waar de 6 hoofdmaaltijden blijven zouden deze zo op tafel worden geresveerd. na 15 min nogmaals aan de balie gevraagd . Ze zijn ons vergeten. Hier komen wij niet meer.
Yveqia .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Ze weten hier niks af van service. Mensen wachten de hele tijd om te bestellen. Vieze tafels. 5 man in de keuken en 2 op de werkvloer, er horen wel wat meer mensen op de werkvloer. Eten is lauw en soms droog. Kipfilet laten ze de vellen en vliezen eraan zitten. Hier kom ik nooit meer
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Eet hier regelmatig. Verwacht geen luxe restaurant, maar meer eethuis.
Soms door de drukte inderdaad wat chaotisch. Eten is smakelijk en flinke porties, maar soms wel wat aan de zoute kant. Loopt best veel en vriendelijk personeel rond, maar er lijkt niet een goede organisatie te zijn. Gezien het grote aantal bezoekers lijkt het de meeste klanten, waaronder ikzelf, het eten toch wel goed te bevallen. Lekker javaans- surinaams.
Anuska D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ben hier 3 keer geweest en alle 3 keer is het eten en de service niet bevallen. Eerste keer nasi kip met groenten besteld en een dawet. We moesten lang wachten op ons eten (35 min) en toen het aankwam was het niet meer warm. Daarnaast was de rijst te lang doorgekookt waardoor het papperig was. Dawet was zout. Er was totaal geen aandacht voor ons toen wij gingen betalen. 2e keer bami kip groenten besteld. Weer moesten wij lang wachten (25 min) en was het eten koud. Daarnaast was de kip en erg zout. Geen excuus of vriendelijkheid werd er geboden. 3e keer roti kip besteld. Weer was de kip te zout en de roti hard. Het decor is ongezellig en rumoerig. Geen aanrader voor een leuke avond uit of lekker eten. Ik kom hier geen 4e keer meer.
Sacha55 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Smaak is meestal lekker, maar uitserveren voor 4 personen tegelijk is te veel gevraagd. Vandaag voro de tweedemaal mijn afhaalbestelling aan een ander meegegeven, HOE DAN?????
geen excuus niets geen verbazing en voor al geen schaamte, ik zou me de ogen uit het hoofd schamen en proberen iets in orde te maken. We waren blij met een goede toko aan deze kant vam tussenmeer, maar door de belabberde service was dit voor mij de laatste keer dat ik de deur in ben gelopen.
Gunothin .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Interieur vind ik persoonlijk wel mooi en het eten de ene keer echt lekker en de andere keer wat minder.
Nou liggen de prijzen vrij laag en meestal heb je wel waar voor je geld.
Daar ontbreekt het niet aan, verbeterpunten zijn idd zoals meerdere noemen de service en dan vooral als het druk lijkt een grote warboel.
Kom je afhalen, kan het zomaar zijn dat je tussen 30-40 min aan het wachten bent. Nu bel ik van te voren en dat gaat gelukkig beter.
Als ze wat meer aandacht aan de service geven is dit zeker een prima tent met goed eten voor weinig geld
Mik9 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zeer slechte service!
Eten besteld en bij afhalen waren ze de helft vergeten. Zou 5 minuten duren om bij te maken maar duurde letterlijk een half uur. Ondertussen de andere helft koud geworden en geen enkele excuses van de dame die ons hielp. Bij thuiskomst ook nog 3 zwarte haren in de rijst gevonden en half gevulde(wel lekkere) mini bakjes soep.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Onverwachts hier gegeten. Zeer aangename verrassing! Groot bord vol met lekkernijen en dat voor € 10,00. Kun je niet voor koken.
Silakann M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Helaas niet de lang verwachte surinaamse toko in Osdorp. Porties zijn zuinig en eten is veel te zout. De bediening laat lang opzich wachten en is onervaren behalve dan de familie zelf. De entourage is prima.
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Bij aankomst was het druk. De enkele vrije tafeltjes waren erg vies. Toen ze bestelling kwamen opnemen moesten we zelf vragen om een doekje.
Het eten was echt heel lekker en goed op smaak, helaas was de kip in zowel de roti als de bami hete kip niet helemaal warm... Erg jammer...
Par S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Bij hongerige binnenkomst zijn we aan tafel gaan zitten, we werden totaal niet opgemerkt en moesten ons dus kenbaar maken. De bestelling werd opgenomen om daar te eten en bestelden ook meteen twee porties om mee te nemen.

We kregen allereerst kipsate met een mix saus (pindasaus en zoete ketchap). We moesten dus vragen om de zoete ketchap, want die zat er niet bij en na het vragen erom, werd het vervolgens op onze tafel gesmeten! Om te beginnen over de pindasaus, deze lijkt gwn uit een emmer van een horeca groothandel te komen! Dus verwacht geen Surinaamse pindasaus, maar smerige drap.
Daarna kregen we de gebakken cassave (telo), wat eigenaardig smaakte. Deze zat vol met zwarte spikkels (teken van vieze frituurolie?). Toen kwam de bakabana (bakbanaan), met dezelfde zwarte spikkels! En hierbij was de banaan ook nog eens niet gaar van binnen.
Dat was de druppel en hebben dit aangegeven en vervolgens gevraagd om de rekening. De jongen die gaf het door en keek totaal niet meer naar ons om. Waardoor ik weer moest opstaan en vragen wat zij eraan gaan doen? Waarop zijn antwoord was: jullie wilden toch de rekening? Er kwam geen sorry van af of een tegemoetkoming in de rekening. Maar ik was echt niet van plan om voor een 'rauwe bakabana' te betalen. Sprak toen met een klein vrouwtje achter de toonbank. Ik vertelde mijn irritatie en dat zij zich moesten schamen zichzelf een Surinaamse eethuis te noemen. Haar antwoord: tja dat is onze pindasaus, de zwarte spikkels zijn normaal (laat ze nog een andere portie zien met zwarte spikkels en zegt; deze zwarte spikkels bedoel je? dat is gwn normaal hoor), en we krijgen nooit klachten. Geen 1 keer heb ik gehoord: mijn excuses dat u het eten niet lekker vond, ik zal de rekening aanpassen.
Maar ze zegt wel: jullie hebben nog eten om mee te nemen he. Omg dacht ze serieus dat we dat vieze vreten mee zouden nemen?
Wat een ongelooflijk dom en onklantvriendelijk personeel. Uiteindelijk heb ik zelf moeten zeggen dat ik niet voor die gore bakabana ga betalen. Heb dus wel betaald voor die andere Surinaamse troep. En nooit klachten gehad?
En oh ja, als je eruit wandelt (liever gezegd: rent) stink je ongelofelijk naar vieze baklucht. Schande voor de Surinaamse keuken! bAH!
Het spijt ons oprecht dat uw bezoek bij ons heel slecht is bevallen. Wij zijn niet perfect, maar werken elke dag eraan om die perfectie te halen. Van onze fouten leren wij. Bij 99,90% van onze klanten gaat het goed en laat u uitgerekend bij die 0,10% vallen. Dat is niet goed te praten, onze excuses.
Bamii .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Afgelopen zondag gegeten, wat een slechte service en bediening.
Het was erg druk daar en er werd ook niet efficiënt omgegaan met de tafels, de bediening heeft geen systeem erin zitten waardoor veel langs elkaar heen ging.
Eten was matig en je moest om alles vragen, o.a. de kaart, drinken (wat we al hadden besteld).
Wij waren dan ook vrij snel klaar met eten daar, de helft laten staan aangezien het niet lekker was.
Als je wilt betalen kan je dat bij 1 persoon doen, dat ging ook allemaal niet erg hartelijk. Je kan ook gewoon weg lopen en ze zullen het nog geen eens merken.
Ik zal de eerste zijn om onze fouten toe te geven. Met het personeel en sommige vaste klanten, heb ik de afgelopen periode geëvalueerd. Wij herkennen uw ervaringen helaas niet op die zondag. Van de meeste klanten hebben wij enkel positieve ervaringen gehoord. Het spijt ons dat u niet tevreden was.

Reactie van proever:

Ik vind het oprecht professioneel en fijn dat jullie op mijn recensie reageren. Jammer dat wij het dan wel zo hebben ervaren. Ik zal hier zeker nog een keer komen eten en hoop dat het dan wel positief is.
Laiza .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Niet verwacht, maar heerlijk gegeten! Een massala ruimte, maar bij binnenkomst zeer welkom ontvangen. Een warme sfeer en goede service. Voor het eerst dat we een eethuis hebben ervaren waarbij het interieur modern, warm en stilistisch verantwoord is. Van deze tijd, maar trouw aan de roots. Ik zeg een leuke authentieke eethuis die niet afdoet aan de kwaliteit van het eten. Er zijn verbeterpunten zoals de uniformiteit van de bedieningkleding. Tot de volgende keer!
Ro N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Gastvriendelijk ontvangen, personeel netjes en attent. Het eten is ook echt op zijn Javaans voorbereid, ik ben er ook zeer tevreden mee als Javaanse ;) al met al TopTent with good food !! En het is Halal !!!
RyanM .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Bij binnenkomst viel me gelijk op dat er van ruimtegebrek geen sprake is. Niet verkeerd als je je gezin en/of familie wilt meenemen om te genieten van het Surinaams eten hier. Eerlijk is eerlijk, de prijzen vallen mee en het eten wordt naar mijn belevenis nimmer koud gebracht naar de tafel. Belangrijk is de smaak, en dat zit wel knor in de keuken van filiaal West. De zaak is niet te erg belicht of te donker, wat resulteert in een aangename en relaxte sfeer. Door drukte bij de afhaal en restaurant tegelijkertijd kan het wel eens erom spatten, heb ik gemerkt. Maar de bedrijfleidster heeft dan de nodige overzicht, and that's all you need to make it work. Prima zo.
Aap J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Een van de beste javaans/Surinaams restaurant in omgeving Amsterdam. Service is prima en altijd aardige mensen. Hoop dat hij nog lang zal blijven bestaan. Niet voor niets kom ik steeds bekende voetballers hier tegen! Ga zo door!!!