Warung Solo

31-206845193

Meer informatie over restaurant Warung Solo

Michel P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Super plek om af te halen! Niet een plek om lekker lang te tafelen. Altijd vers, altijd lekker. Goede smaken en goede ingrediënten, hun rendang is mijn favoriet. Vriendelijk personeel, echt een aanrader! Ini enak sekali :-)
Tyas V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Geen Indonees, maar gerund door Chinezen. Smaakte voor mij als eten zonder ziel.
Broodje ayam pedis zal het laatste zijn dat ik daar besteld heb.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Ik heb de toko Warung Solo alleen gebruikt als bezorgadres, dus ik weet niet hoe het decor van het restaurant is. Ik heb er voor mijn verjaardag een grote bestelling gedaan (15 vegetarische loempia's, 15 vegetarische pasteitjes, een klein potje rode saus en een hele spekkoek. Ik heb het op mijn werk laten bezorgen en wilde de pasteitjes en loempia's warm geleverd hebben en de spekkoek gesneden. Keurig op tijd werd de bezorging helemaal correct bezorgd, warm en gesneden. De traktatie werd door mijn collega's erg gewaardeerd, iedereen vond het erg lekker en zelf heb ik ook genoten van de loempia en een stukje spekkoek. Conclusie: lekker, betaalbaar, betrouwbaar, prima voor mijn volgende verjaardag bestel ik weer bij ze!
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
favoriete lunchtent wanneer werkend op de haarlemmerweg. ruime keuze aan indische gerechten; ook e.e.a. op broodjes te krijgen. heerlijke smaken: een van de betere indo's van de stad. gezien populariteit i.c.m. bedieningssnelheid kan lunch-piekuur beter vermeden worden.