Warung Pojok Sari

Meer informatie over restaurant Warung Pojok Sari

6,1
Mickey M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten kwam na een uur koud aan. Gelijk gebeld, er zou per direct iemand aan komen. Ik woon op 2 minuten afstand. We zitten nu, 50 minuten later, nog steeds te wachten. Slechtere service heb ik zelden meegemaakt. Ik kan iedereen aanbevelen ergens anders te bestellen!
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat heerlijk eten hebben ze hier. Met liefde gemaakt door de eigenaren. De empal pedis, spinazie, tempeh en emping zijn de lievelingsgerechten en zelfs spruitjes kunnen ze omtoveren! Wij rijden hiervoor speciaal uit Rotterdam naar toe!
Karthikai .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
wij hebben gegeten vegetarische eten. was heellekker. is net thuis eten. mensen zijn super lief en gastvrij.
namaskaar, salaam Vijaya Lakhsmi & Harish Muruganand
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Het hoge cijfer voor het decor heeft niet te maken met mijn gebrek aan smaak (ik zie ook wel dat deze zaak niet trendy is ingericht) maar het gevoel dat ik erdoor kreeg: alsof ik me niet in Nederland (lees: maar wel ergens in Indonesië) bevond! Omdat we niet in de buurt wonen en zeker geen fan zijn van koud meenemen en in een magnetron opwarmen hebben we de nasi rames (van mij) en de lontong rames (van mijn vriendin) daar aan 1 van de 2 tafels opgegeten. Meneer en mevrouw achter de vitrines waren zeer aardig en het eten smaakte goed. Het blijft jammer dat opwarmen in de magnetron maar gelukkig hebben ze hier begrepen dat je dit soort eten niet gloeiend heet hoeft te eten. De verschillende gerechten smaakten goed met de daging belado op mijn bord als hoogtepunt. Van de gerechten die ik had dus.
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Hier ga je eten om het eten. Het interieur is efficiënt en verre van gezellig. De mensen zijn vriendelijk en bescheiden. Je kunt aanwijzen wat je wilt eten en dat assortiment is meer dan ruim. We hebben echt lekker gegeten. Aanrader: bestel ananaskoekjes om mee naar huis te nemen.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Eten afgehaald bij deze zaak, en dat was niet best. De porties waren klein, maar ook niet echt op smaak. En het ergste is dat het koud was, 1 van de gerechten leek uit de diepvries te komen. Vreindelijke mensen en een echte tot uitstraling, maar waar het om draait is toch echt het eten.
FiFaFo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
First things first: Het eten is hier absoluut heerlijk!
Gerechten goed op smaak, en goede selectie om uit te kiezen.
Decor is wat je verwacht van een afhaal toko.
De service.. Vandaag voor de 2e keer deze week maaltijden afgehaald.
Ik wilde de mevrouw achter de balie er op wijzen dat het menu wat onder de glasplaat bij de eettafel DRIE vleesgerechten noemt bij de Nasi Rames Pojok Sari ipv TWEE zoal sop het menu (uit 2010!) wat bij haar op de balie staat.
Mevrouw begrijpt mij denk ik niet goed, wordt bozig en snauwt naar me dat er twee vleesgerechten bij zitten. Prima, dan betaal ik extra om te krijgen wat ik wil, maakt niet uit. Ik wilde alleen zeggen dat de menu's niet overeenkomen.
Bij het meenemen van de maaltijden 'vergeet' mevrouw om een zakje kroepoek erbij te doen, wat er normaal wel bij zit en wat ze de vorige gast wel mee gaf..
Beetje jammer dit. Ik probeerde alleen wat te laten zien wat niet klopt, en vond het geen probleem om bij te betalen.
Nu weet ik niet zeker of ik hier nog een keer heen ga. M.i. niet erg vriendelijke mensen, maar het eten is echt wel lekker..
T. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Wonen zelf niet meer in Haarlem, maar in het noorden van het land. Als we echter in de buurt van Haarlem zijn, rijden we om een rijsttafel bij Warung Pojok Sari te halen, rustig 10 kilometer om. Mijn man heeft jaren in Indonesie gewoond en kent de keuken goed. Dit restaurant is bij hem favoriet. Het eten is echt heerlijk. Soms halen we een paar rijsttafels om die thuis in te vriezen, zodat we altijd iets in voorraad hebben. De serviece en de mensen zijn bijzonder vriendelijk. Het is eigenlijk geen restaurant om uitgebreid te eten, er staan maar twee tafels. Er staat altijd een rij van mensen die een maaltijd komen halen.
Emi H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Wat een heerlijk authentiek Indonesisch eten. Vers, smakelijk en zeer betaalbaar. We zijn heel wat gewend maar dit is een absolute aanrader.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Wat betreft de smaak en de kwaliteit van het eten is dit het beste Indonesische restaurant dat we kennen. We zijn goed bekend met de betere Indonesische restaurants in onder andere Den Haag maar Warung Pojok Sari is onze absolute favoriet.
Er is een beperkt aantal tafels om aan te eten maar de meeste mensen halen er af.
Lazycat77 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Warung Pojok Sari is al jarenlang onze favoriete Indische toko; heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en uitleg als je erom vraagt. Je waant je in Indonesië! Ooit een tip van onze Indische buurman, en sinds ca 10 jaar nu ook onze favoriet. Zelf Indisch bloed en bekend met keuken en ingrediënten. Aanrader!