Warung Mirosso

Nieuwe Binnenweg 249 3021 GD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Warung Mirosso

Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Warung Mirosso is een aanrader! Wij hebben vanavond saoto soep gegeten . We kregen een grote kom die goed gevuld was met oa kip, tauge en een ei. Er werd een schaaltje rijst bij geserveerd door de zeer vriendelijke bediening . Daarna hadden we nog gebakken banaan met lekkere pindasaus. Het smaakte allemaal heerlijk vers.
We wensen de nieuwe eigenaar veel succes en we gaan volgende keer terug om de roti te proberen!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekkere broodjes hebben ze hier. De medewerkers zijn vriendelijk en er staat een vrolijk muziekje op. De inrichting is wat snackbarachtig maar het is er brandschoon en er hangt een mooie waaier en wat schilderijen aan de muur.
PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Warung zoals een warung hoort te zijn. Bij far de beste Surinaamse Javaan in Rotterdam.
Een bezoek aan Mirosso brengt je even naar Meerzorg in Suriname. Je waant je even op vakantie.
Er zijn slechts 4 tafeltjes, en de inrichting is zeer eenvoudig. Hier draait het om eten, bigi tawas (grote proties) en smaak. Daarnaast is op=op.
Aanraders zijn de dawet, bami, sateh en loempias. Ook zijn de baka bana's altijd vers en vergezeld van heerlijk pindasaus.
De bediening is altijd uiterst vriendelijk.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Klein restaurantje/eethuis waar je heerlijk Javaans-Surinaams eten kunt krijgen. Goede smaak en kwaliteit van de saoto soep en de broodjes met kerriekip. Het decor is wat eenvoudig, maar voor een snelle lunch tussendoor niet storend. Een aanrader voor een snelle en smakelijke lunch. Tja de buurt is niet om over naar huis te schrijven, maar je komt echt voor de heerlijke gerechten terug.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Een van de beste javaans-surinaamse eethuisjes in Rotterdam. De rames (met groenten en diverse soorten vlees) is zeer smakelijk net als de saoto soep. Het is een verademing hoe schoon het hier is. Het kleine kamertje heeft een haast huiselijke sfeer. Vriendelijke service. Absolute aanrader.
Filize S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
kom hier regelmatig; lekkere broodjes, sauto soep is heerlijk en vriendelijke bediening, frisse winkel; soms wel wat lang wachten, maar dat is het wel waard.
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Prima eten , lange wachttijden ongeveer 55 min,
ipv onze 3 broodjes kipkerrie (een onderdeel v d bestelling) zagen we thuis 3 saoto soep. (soep was prima)
waarschijnlijk door de drukte , hierdoor in het restaurant geen tijd voor schone tafels.
Tip misschien iemand erbij in de keuken ,achter de balie en voor het bezorgen.
Bertina .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Normaal gesproken is de sauto-soep erg lekker.Vandaag was de zowel de kip als de soep oud.Dit is erg jammer.De kwaliteit loopt in het algemeen af bij Mirosso.Ook de telo is niet vers gebakken meer.Bovendien ook vreemd dat je voor een leeg plastic bakje 0,20 cent extra moet betalen bij de sauto.
Crazypaco .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Super lekkere eten.

Lunchportie nasi met Kipfilet, oh hemels echt lekker
en natuurlijk de overige etenswaren zijn ook om te genieten, saoto, telo, broodjes etc. :-)