Warung Mini

Meer informatie over restaurant Warung Mini

Jouw recensie over het restaurant Warung Mini

jacq64 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Om 18.30 uur in het restaurant twee afhaalmaaltijden (roti kip en javaanse moksi meti) besteld. Een uur (!) later waren ze pas klaar. Het was druk ja, en het eten kwam voor iedereen veel te laat, maar er werd de indruk gewekt dat het met 15 minuten geregeld zou zijn. Dus niet. Telefonische orders werden geannuleerd. De keuken kan het duidelijk niet aan. Jammer.
Het eten was ok, goede porties, maar niet super. Koude rijst en koude groenten.
We gaan op zoek naar een eethuisje dat de zaken beter op orde heeft.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier vandaag de karigste saoto soep ooit gehaald: een bakje met flauw/zurige bouillon en een zakje met heel veel vermicelli, een klein beetje kip en hooguit 10 sliertjes taugé. Dit was helaas mijn eerste en laatste bezoek aan dit treurig uitziende zaakje.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Het is dat je geen -1 kan geven! De meest slechte Saoto Soep gegeten hier! Ik kwam hier vroeger vaak maar kom hier nooit meer na afgelopen zaterdag. De zaak is opgeknapt, nieuwe banken en een likje verf en een ander meisje achter de toonbank. Dit gaf bij mij de indruk dat de zaak wellicht is overgenomen. Voorheen was dit zaakje van Javanen. De saoto is behoorlijk achteruit gegaan. Ik kreeg een kom met slootwater dat smaakte naar oude olie! Na drie happen te hebben genomen, wat al teveel was, het meisje gezegd dat ik dit echt niet zou eten en het niet lekker vond. Ze bood nog een nieuwe soep aan met meer aardappel erbij. Alsof dat wat zou uitmaken? Na het aanbod te hebben afgeslagen gaf ze wel het bedrag terug, dat was wel weer service. Ook had ik de bakabana besteld. Deze was zoutloos, de pindasaus maakte dat nog een beetje smakelijk. Maar nee, hier hoef ik niet meer te komen eten. Jammer, voor een zaak dat een begrip is.