Warung Mini

6,9
7,1
Jacq64 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Om 18.30 uur in het restaurant twee afhaalmaaltijden (roti kip en javaanse moksi meti) besteld. Een uur (!) later waren ze pas klaar. Het was druk ja, en het eten kwam voor iedereen veel te laat, maar er werd de indruk gewekt dat het met 15 minuten geregeld zou zijn. Dus niet. Telefonische orders werden geannuleerd. De keuken kan het duidelijk niet aan. Jammer.
Het eten was ok, goede porties, maar niet super. Koude rijst en koude groenten.
We gaan op zoek naar een eethuisje dat de zaken beter op orde heeft.
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier vandaag de karigste saoto soep ooit gehaald: een bakje met flauw/zurige bouillon en een zakje met heel veel vermicelli, een klein beetje kip en hooguit 10 sliertjes taugé. Dit was helaas mijn eerste en laatste bezoek aan dit treurig uitziende zaakje.
Remco1968 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Wat 'n ongelofelijke slechte 'maltijd' durven ze je hier mee te geven. Afhalen is koud, voer (sorry maar kan het niet eens eten noemen) droog, dor, smakeloos en karig qua ingrediënten. Meerdere gerechten gehaald en snap werkelijk niets van de enkele positieve reacties over deze zwaar ondermaatse hut. Meisje achter de balie vriendelijk maar onnozel. Deed het voorkomen (toen ik direct belde) alsof het schering en inslag is dat ze klachten krijgen en wist het ook allemaal niet meer. Zelfs een voorverpakt broodje bij een tankstation (jakkes) smaakt nog beter. Wees gewaarschuwd en ga hier niet naartoe.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Het is dat je geen -1 kan geven! De meest slechte Saoto Soep gegeten hier! Ik kwam hier vroeger vaak maar kom hier nooit meer na afgelopen zaterdag. De zaak is opgeknapt, nieuwe banken en een likje verf en een ander meisje achter de toonbank. Dit gaf bij mij de indruk dat de zaak wellicht is overgenomen. Voorheen was dit zaakje van Javanen. De saoto is behoorlijk achteruit gegaan. Ik kreeg een kom met slootwater dat smaakte naar oude olie! Na drie happen te hebben genomen, wat al teveel was, het meisje gezegd dat ik dit echt niet zou eten en het niet lekker vond. Ze bood nog een nieuwe soep aan met meer aardappel erbij. Alsof dat wat zou uitmaken? Na het aanbod te hebben afgeslagen gaf ze wel het bedrag terug, dat was wel weer service. Ook had ik de bakabana besteld. Deze was zoutloos, de pindasaus maakte dat nog een beetje smakelijk. Maar nee, hier hoef ik niet meer te komen eten. Jammer, voor een zaak dat een begrip is.
Paul1953 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Voor een uitstekende Soto Soep Speciaal ben je hier aan het juiste adres.
Ook de gerechten om mee te nemen zijn prima.
Bediening vriendelijk en snel.
Sfeer is zoals je deze voor de soort gelegenheid kunt verwachten.
Geen poespas.
Cairo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
ik ben een trouwe vaste klant van warung mini van wou straat
wat ik hier allemaal lees kan ik me echt totaal niet voorstellen
ik at daar altijd alleen souto soep die echt altijd gewoon superrrrrrrr lekker is en omdat dat zo is ben ik ook andere dingen gaan proberen ik vind het meeste wel echt lekker en ben best wel een kieskeurige surinamer wat surinaams eten betreft
het duurt even voordat je bestelling klaar is maar het wachten is het zeker waard het intrieur is wat minder maarja kben er toch om te eten. jammer van de slechte recenties ik zou zeggen probeer het nog eens ik ben bij vele Surinaamse eethuisjes gaan eten geen 1 is er zo lekker als warung mini VAN WOU straat
Firmeza .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Eten gehaald bij Warung Mini van Wou straat. Vroeger erg lekker nu was het eten naar mijn idee wat oud. De nasi zat ik brokken aan elkaar gekleefd en de tempe was heet ( van peper) terwijl ik daar niet om gevraagd had. Ook niet alle stukjes waren heet. Bij de roti zat weinig masala saus. De aardappels waren droog, het ei verschrompeld. Ook hier zat er ineens peper door de aardappels. Ik heb sterkt het idee dat ze restjes ( van misschien wel andere gasten) weer bij lekaar hebben gedaan en aan ons te eten hebben gegeven. ONDER DE MAAT. Ik kom er nooit weer.
Pblom000 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Vorige week saoto soep gehaald en roti lam. Erg kleine porties met amper groenten en de soep was smakeloos. Telefonisch mn beklaag gedaan. zou worden terugbetaald. daarna niets meer van gehoord. Erg slecht !