Warung Mini

7,1
Kan beter
Lisa29 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vroeger toen ze nog niet uitgebreid hadden kwam ik hier graag. Ze zijn echter ondergegaan aan hun eigen succes. Het personeel, vooral dat arrogante meisje aan de balie, is erg onbeschoft en klantonvriendelijk. Het eten bij Warung Mini is prima, een 7, maar ondanks de drukte niet beter dan andere eethuisjes
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik breng maandelijks een bezoekje aan dit restaurant.
Het eten is altijd prima. De mensen in de keuken verstaan hun vak!

Soms is er een superlange wachtrij maar dat nemen de gasten voor lief. Ik zelf ook.

De klantbeleving kan misschien wel iets beter maar ze overtreffen de verwachting al met het zeer goede eten en de lage prijzen.
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdag middag at ik sauto van 1 liter voor het eerst hier. Die was lekker en authentiek. Vooral de gele sambal was pittig, maar wel bijzonder. Snelle ene vriendelijke bediening. Sfeer was ok.
Edi63 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer slechte service! Mij werd op zeer onbeleefde wijze gemaand het eten naar binnen te werken in 5 min. omdat de tafel gereserveerd was.
CrispyChicken69 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk eten! Maar.....
De prijzen zijn sinds aug. 2016 gewijzigd maar de kaart is nog niet aangepast, waardoor je voor verassingen komt te staan bij het afrekenen.
Het enige wat men zegt is dat het de oude kaart is en de prijzen zijn veranderd. Niet eens een pardon / sorry......shame on you personeel van Warung Mini!!!!! Ik ga, ondank het lekker eten, daar niet meer naartoe!
U bent gewaarschuwd!!!! Pas op!!!
antonconte1980 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker broodje gegeten. We kwamen vlak voor tijd binnen. Maar werden toch rustig geholpen door de eigenaar. Erg prettig!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De lekkerste saoto soep in Den Haag kan je eten bij de Warung Mini. Jammer dat de toko echt 'mini' is waardoor de wachttijd erg lang duurt om een tafeltje te bemachtigen. Gelukkig is het elke keer weer de moeite waard.
ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Altijd smullen bij Warung Mini!
De telo met bakkeljauw, saté en de kipgerechten zijn allemaal super lekker.
Roti moet ik nog proberen....
Prijs/kwaliteit is heel goed. Het is hier altijd super druk, dus je moet wel even in de rij staan voor een tafel.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Hier na een lange tijd tweemaal gegeten tijdens lunch, altijd druk! Dus dat is een goed teken.

Ene keer bestelde ik roti vegetarisch, andere keer bara (wel aan vettige kant). Beide erg lekker en goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij mijn gerecht bestel ik altijd telo (cassave) met bakkeljauw, ook erg lekker zacht en smakelijk.
Ook eenmaal gebakken banaan besteld, maar niet echt voor herhaling vatbaar. Erg vettig, dikke deeg en weinig banaan.

Bij al dat lekkers sla ik nooit dawet (veelste zoete roze drank met stukjes kokos)over, blijft altijd goed.

Prima service, snelle bestelling. Niet alle dames zijn even vriendelijk, wellicht te gestrest om drukte.

Prima sfeer, je zit wel dichtbij elkaar. Dus echt privacy voor je gesprekken heb je niet echt.

Conclusie
Warung mini is altijd druk en dat is terecht. Er wordt lekker vers eten gereserveerd en met goede prijs/kwaliteit verhouding (op de gebakken banaan na). Dus mocht je eens surinaams/javaans eten willen proberen, dan is warung mini een aanrader.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voor de lekkerste sautosoep moet je naar Warung Mini (Den Haag) gaan! Leuke Surinaamse sfeer en personeel is aardig. Overigens is de bakabana met pindasaus ook een aanrader!
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik heb hier van de afhaal gebruik gemaakt. Vond de bami niet lekker en krijgt ook verdiend een 3. Als ik zelf bami kook en er flink wat ketchap overheen gooi dan krijg ik hetzelfde effect. De bijgeleverde groenten waarvoor je moet betalen (!) is beneden de maat.
remcokoning .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Bij warung mini geluncht samen met mijn collega's. Altijd druk bij warung mini in den haag en dat is denk ik een goed teken. Ik kom hier regelmatig voor de saotosoep, die is uitstekend! Als je goed wil lunchen zonder dat het lang duurt is warung mini in den haag aan te bevelen!
reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het is altijd druk bij Warung Mini, altijd een goed teken. Het eten is heerlijk, leuk personeel en de manager maakt altijd een klein grapje tussendoor. Erg gezellig. Kwa prijs en eten vind ik het nog goedkoop. Zeker een aanrader!
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Mijn eerste ervaring met Surinaams eten was bij Warung Mini. Sindsdien al een paar keer terug gekomen. Vooral de bami soja rund en saoto soep zijn mijn aanraders. Zeer smaakvol eten. Bediening was destijds wat ongeïnteresseerd en het decor ook wat simpel en klein. Maar uiteindelijk kom je voor het eten en dat is uitstekend!
Ljubica K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten is heerlijk, vooral de sautosoep. Hiervoor ga ik speciaal naar Warung Mini. Het oevrige eten is trouwens ook lekker. Het enige nadeel is dat het zo druk is. Je wacht erg lang tot je een plekje hebt. Dat laat echter ook zien dat het goed is!
francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijke sauto soep. De lekkerste die ik ken. Samen met de saté en de heerlijke saus met noten een goede lunch. Ook de telo terie is geweldig. Soms is het er echter wel heel heel druk.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt hier voor weinig lekker eten. Kom er regelmatig. De aanraders wat mij betreft zijn: bakabana met pindasaus, saoto soep, pastei, saté en broodje bakeljauw. Altijd heel druk, dus als je met iemand afspreekt is het handig als de eerste vast in de rij gaat staan.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijke sauto soep nomen. Deze keer een kleintje genomen, zodat de sate met mix saus en telo met terie ook gegeten kon worden. Hier wordt continue kwaliteit eten op tafel geserveerd en dat is een belangrijk aspect om terug te komen!
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Vandaag met de trein heen en weer, het zonnetje zorgd voor vreugde en voor een fastfood / bistro zoals ik het zou noemen, een fijne keuze binnen te lopen. Ook hier de soato soep genomen en een bacabana met een heerlijke saté saus. Snelle en vriendelijke bediening. Voor een snelle lunch moet je geluk hebben voor een tafeltje, een komen en gaan van mensen. Kom hier zeker een keer terug.
Nouria D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gisteravond met z'n 2-en gegeten bij Warung Mini. Ik had gebeld om te reserveren. maar dat doen ze alleen voor grotere groepen.
Wat was het druk! Er stond een rij, maar het is fast food dus dat leverde slechts 10 minuten wachten op. Fast food kwam ook fast: 2x roti. Tip voor de bediening: als je twee soorten gemberbier serveert, die overigens niet op de kaart staan, vraag dan even welke de gasten willen en leg het verschil uit. Roti vond ik niet echt Surinaams, ik ben 'm pittiger met meer kerrie gewend. Slechts 2 stukjes zure komkommer erbij en de roti zelf was nogal melig.
Als ik Warung Mini als restaurant zou beoordelen, viel het onvoldoende uit. In vergelijk met fastfood [-ketens] is het wel een gemiddelde 7.