Warung Mini

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Warung Mini

John L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
+ De beste saoto-soep die wij ooit bij een Warung/Surinaams restaurant hebben gegeten. Beter dan Mini Amsterdam/Rotterdam en Smeltkroes A'dam Zuidoost. Daarom komen wij hier nog heel af toe. De loempia's zijn ook lekker.
+ Na de verbouwing een nette en mooie ruimte geworden.

- Het personeel is ongetraind, heeft al jaren dringend een horeca- én hospitality training nodig. Als je belt om te bestellen spreken de dames tegen je alsof ze met je op school hebben gezeten én ze je niet mogen, terwijl je een klant bent én je hun moeder had kunnen zijn (heb tot nu toe geen van de heren aan de telefoon gekregen).
- Er is een medewerker met zijn haar in een staart die wel een positieve uitstraling heeft. De dames hebben een attitude probleem. Misschien wordt deze uitstraling geaccepteerd op hun school, maar in een bedrijf/restaurant kan dit ervoor zorgen dat je bedrijf failliet gaat.
- Vandaag na een half jaar weer geweest, wij waren er 20 minuten vandaan (onderweg naar huis-A'dam) en ik belde om telefonisch mijn bestelling door te geven. En hup, weer een jonge dame aan de telefoon die niet groet en op onbeleefde toon zegt 'zeg 't maar'. De bestelling doorgegeven, inclusief satés met ketjap-saus, geen pindasaus (zoals zij voorstelde) want ik ben allergisch voor pinda's geef ik aan (ga er niet dood van, maar kan geen koffielepel ervan hebben) . Daar aangekomen werd ik onverschillig/onvriendelijk aan de kassa verwelkomt door een jonge vrouwelijke medewerker. Na de betaling weer aangegeven 'ketjap', want ik ben allergisch voor pinda's. Na een kwartier wachten gevraagd aan de (inmiddels mannelijke) kassamedewerker of het nog niet klaar was, want de bestelling was immers al in totaal 35 min. geleden telefonisch doorgegeven. Hij liep naar achteren, liep terug en begon de nieuwe klanten te helpen, geen terugkoppeling naar mij. Ik moest er zelf naar vragen en kreeg te horen dat het bijna klaar was. Na weer een kwartier kreeg ik de bestelling toegestopt in mijn handen en vertrok ik weer met de gedachten 'hier moeten wij echt niet meer komen, die lekkere saoto is het niet waard. Thuis aangekomen verpakt in de zak... satés met pindasaus!! Het personeel is niet alleen onbeleefd en niet opgeleid, maar men heeft totaal geen interesse in de klant, het maakt hen niet uit of je ooit nog teruggaat. Kortom, onderweg naar huis (A'dam) eerst langsgaan bij Warung Mini Den Haag doen wij voorlopig niet meer. Misschien proberen wij het weer over een jaar, als het personeel wel is opgeleid...
meester V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten is prima. Aanraders: broodje lams, rijst lams groenten, rijst bakkeljauw, rijst bruine bonen kipfilet, sauto. Mooiste inrichting: tot nu toe de enige Surinaamse toko (in het land!!) waar ik graag zit. Mooie mensen. Jullie verliezen alleen dikke punten op de service: die laat flink te wensen achter. De javaanse man met de staart heeft hart voor de zaak en heeft alles onder controle, net als de knappe aardige javaanse dame achter de counter. Maar de bediening is ronduit slecht. Ik kom hier al jaren en vaak, dus ik weet wat ik zeg. Natuurlijk heb ik er begrip voor dat de medewerkers lange dagen maken, we zijn allemaal mens. Maar de bediening is behalve nors ook onbeschoft bij vlagen. En dat kan echt niet. Maar...wat betreft het eten...wil je lekker en echt surinaams (javaans) eten in een net en mooi restaurant; dan is mini je beste keus in de wijde Haagse omtrek!!
Lisa29 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vroeger toen ze nog niet uitgebreid hadden kwam ik hier graag. Ze zijn echter ondergegaan aan hun eigen succes. Het personeel, vooral dat arrogante meisje aan de balie, is erg onbeschoft en klantonvriendelijk. Het eten bij Warung Mini is prima, een 7, maar ondanks de drukte niet beter dan andere eethuisjes
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik breng maandelijks een bezoekje aan dit restaurant.
Het eten is altijd prima. De mensen in de keuken verstaan hun vak!

Soms is er een superlange wachtrij maar dat nemen de gasten voor lief. Ik zelf ook.

De klantbeleving kan misschien wel iets beter maar ze overtreffen de verwachting al met het zeer goede eten en de lage prijzen.
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdag middag at ik sauto van 1 liter voor het eerst hier. Die was lekker en authentiek. Vooral de gele sambal was pittig, maar wel bijzonder. Snelle ene vriendelijke bediening. Sfeer was ok.
Edi63 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer slechte service! Mij werd op zeer onbeleefde wijze gemaand het eten naar binnen te werken in 5 min. omdat de tafel gereserveerd was.
CrispyChicken69 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk eten! Maar.....
De prijzen zijn sinds aug. 2016 gewijzigd maar de kaart is nog niet aangepast, waardoor je voor verassingen komt te staan bij het afrekenen.
Het enige wat men zegt is dat het de oude kaart is en de prijzen zijn veranderd. Niet eens een pardon / sorry......shame on you personeel van Warung Mini!!!!! Ik ga, ondank het lekker eten, daar niet meer naartoe!
U bent gewaarschuwd!!!! Pas op!!!
antonconte1980 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker broodje gegeten. We kwamen vlak voor tijd binnen. Maar werden toch rustig geholpen door de eigenaar. Erg prettig!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De lekkerste saoto soep in Den Haag kan je eten bij de Warung Mini. Jammer dat de toko echt 'mini' is waardoor de wachttijd erg lang duurt om een tafeltje te bemachtigen. Gelukkig is het elke keer weer de moeite waard.
ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Altijd smullen bij Warung Mini!
De telo met bakkeljauw, saté en de kipgerechten zijn allemaal super lekker.
Roti moet ik nog proberen....
Prijs/kwaliteit is heel goed. Het is hier altijd super druk, dus je moet wel even in de rij staan voor een tafel.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Hier na een lange tijd tweemaal gegeten tijdens lunch, altijd druk! Dus dat is een goed teken.

Ene keer bestelde ik roti vegetarisch, andere keer bara (wel aan vettige kant). Beide erg lekker en goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij mijn gerecht bestel ik altijd telo (cassave) met bakkeljauw, ook erg lekker zacht en smakelijk.
Ook eenmaal gebakken banaan besteld, maar niet echt voor herhaling vatbaar. Erg vettig, dikke deeg en weinig banaan.

Bij al dat lekkers sla ik nooit dawet (veelste zoete roze drank met stukjes kokos)over, blijft altijd goed.

Prima service, snelle bestelling. Niet alle dames zijn even vriendelijk, wellicht te gestrest om drukte.

Prima sfeer, je zit wel dichtbij elkaar. Dus echt privacy voor je gesprekken heb je niet echt.

Conclusie
Warung mini is altijd druk en dat is terecht. Er wordt lekker vers eten gereserveerd en met goede prijs/kwaliteit verhouding (op de gebakken banaan na). Dus mocht je eens surinaams/javaans eten willen proberen, dan is warung mini een aanrader.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voor de lekkerste sautosoep moet je naar Warung Mini (Den Haag) gaan! Leuke Surinaamse sfeer en personeel is aardig. Overigens is de bakabana met pindasaus ook een aanrader!
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik heb hier van de afhaal gebruik gemaakt. Vond de bami niet lekker en krijgt ook verdiend een 3. Als ik zelf bami kook en er flink wat ketchap overheen gooi dan krijg ik hetzelfde effect. De bijgeleverde groenten waarvoor je moet betalen (!) is beneden de maat.
remcokoning .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Bij warung mini geluncht samen met mijn collega's. Altijd druk bij warung mini in den haag en dat is denk ik een goed teken. Ik kom hier regelmatig voor de saotosoep, die is uitstekend! Als je goed wil lunchen zonder dat het lang duurt is warung mini in den haag aan te bevelen!
reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het is altijd druk bij Warung Mini, altijd een goed teken. Het eten is heerlijk, leuk personeel en de manager maakt altijd een klein grapje tussendoor. Erg gezellig. Kwa prijs en eten vind ik het nog goedkoop. Zeker een aanrader!
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Mijn eerste ervaring met Surinaams eten was bij Warung Mini. Sindsdien al een paar keer terug gekomen. Vooral de bami soja rund en saoto soep zijn mijn aanraders. Zeer smaakvol eten. Bediening was destijds wat ongeïnteresseerd en het decor ook wat simpel en klein. Maar uiteindelijk kom je voor het eten en dat is uitstekend!
Ljubica K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten is heerlijk, vooral de sautosoep. Hiervoor ga ik speciaal naar Warung Mini. Het oevrige eten is trouwens ook lekker. Het enige nadeel is dat het zo druk is. Je wacht erg lang tot je een plekje hebt. Dat laat echter ook zien dat het goed is!
francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijke sauto soep. De lekkerste die ik ken. Samen met de saté en de heerlijke saus met noten een goede lunch. Ook de telo terie is geweldig. Soms is het er echter wel heel heel druk.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt hier voor weinig lekker eten. Kom er regelmatig. De aanraders wat mij betreft zijn: bakabana met pindasaus, saoto soep, pastei, saté en broodje bakeljauw. Altijd heel druk, dus als je met iemand afspreekt is het handig als de eerste vast in de rij gaat staan.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijke sauto soep nomen. Deze keer een kleintje genomen, zodat de sate met mix saus en telo met terie ook gegeten kon worden. Hier wordt continue kwaliteit eten op tafel geserveerd en dat is een belangrijk aspect om terug te komen!