Warung Mini

Brigantijnstraat 35B 3028 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Warung Mini

Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Op een donderdagavond gegeten bij Warung Mini. We waren wat later op de avond en hadden daarom al snel een plekje.. Rond etenstijd is het hier altijd enorm druk en is er lang niet altijd plek. Wij hadden deze keer de babi pangang en de moksi meti met rijst en bami. Beide gerechten waren goed gekruid maar niet té, en het vlees was super mals. Om je vingers bij af te likken! De inrichting is vrij standaard, maar je zit hier prima en het wordt goed schoon gehouden. Eten wordt ook snel gebracht na bestellen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Half mei een werklunch gedaan. Prima eten! Je bestelt aan een balie en dan wordt het snel gebracht. Ik had de soep genomen (klein) dit was een flinke kom met erbij een schaaltje rijst. Voor een laag bedrag prima eten!
Samir .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het eten is zoals altijd lekker! Zowel de bami als de nasi is heel erg lekker en met uitschieter de saoto soep. De broodjes zelf zijn iets minder dan in andere surinaamse restaurantjes. Het decor is niet lang geleden helemaal vernieuwd en is erg mooi geworden.. Enige reden waarom ik een '6' geef voor het decor is omdat het er heel erg warm kan worden naarmate het drukker wordt in de zaak, want het is nou eenmaal een smalle zaak. Verder, als het rustig is.. TOP!
Melon .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Hier zoals altijd weer lekker gegeten. Ook voor de kleintjes hebben ze genoeg keus.
Personeel ook vriendelijk
We komen hier vaker
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Eindelijk weer eens tijd om hier naartoe te gaan. Al meer dan 15 jaar mijn favoriete plek voor Surinaams eten en wat je ook bestelt, alles is lekker! Vandaag rijst met bakkeljauw genomen (de bakkeljauw is hier namelijk altijd van uitmuntende kwaliteit), er staan standaard 2 sambals op tafel waarvan de madame jeanette waanzinnig pittig is maar alleen voor de milde sambal zou je hier iedere dag naartoe gaan. Gelukkig kun je deze ook gewoon mee naar huis nemen, je krijgt een grote beker voor € 4,50. Deze smaakt waanzinnig samen met goede belegen of oude kaas.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
De drukte in dit kleine tentje geeft al aan dat je hier moet zijn voor een degelijke hap voor een redelijke prijs. Wat een heerlijke saotosoep en kipkerrie! En dat voor die prijs! Top. Pas op met de gele sambal!
Lekkeh .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Het eten is niet super. De saoto soep is wel heel lekker, voor de rest lekkere belegde broodjes (Kouseband garnalen en bakkeljauw!). Voor echt Javaans eten of Roti moet je hier niet naartoe komen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Weer eens heerlijk gegeten bij Warung Mini. Tijdelijk zitten ze twee panden verder omdat het oude pand wordt gerenoveerd. De tafels en stoelen zien er nu veel netter uit. Wat moderner. Na de renovatie gaat het restaurentgedeelte terug en komt in het huidige pand het afhaalgedeelte.
Dit keer heb ik Nasis Rames speciaal genomen. Heerlijk en veel ! Meestal eet ik hier Soto of roti. Ach, al het eten is goed. Frisdrank krijg je in blikvorm met een rietje. Maakt niet uit; hoort hier gewoon zo.
Echt een aanrader om lekker voor een leuke prijs te eten. Altijd druk.
Sjaak12 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Het blijft een verademing om hier even lekker een Sato te nuttigen, maar ook zeker de Bami Goring Rames speciaal niet vergeten (heerlijke gado gado erbij).
Vergeet daarnaast de heerlijke scherpe sambal, maar ook de zoete en de ketjap mix niet.
Als je eens iets bijzonders wil proberen dan gaan voor de snack...FRITA (een soort van vis, brood en kriuiden kroket) maar deze zijn er bepertke en op is helaas op voor die dag.

Het was als altijd heerlijk en snel!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Mijn favoriete Surinaams restaurant. Kom hier graag en vaak. Voor het decor moet je er niet komen, en de service verzorg je vooral zelf. Maar lekker eten kan je er zeker. Het is er altijd druk en warm, maar dat draagt wel goed bij aan de sfeer als je het mij vraagt. Topper voor mij is de saoto soep, goed op smaak maar doe er niet teveel sambal in!
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Warung Mini is naar mijn mening prima ingericht, leuk met al die houten elementen en tafeltjes. De warung is altijd druk, met als gevolg soms een lange rij tot aan de deur. Een tafel zoeken is daardoor vaan een probleem. Ondanks de drukte, toch altijd netjes geholpen.

Het enige minpuntje bij het afhalen van saoto soep is dat ze alles bij elkaar doen, wat heel zonde is. Als je aangeeft dat het apart verpakt moet worden, rekenen ze hier €0,50 extra voor, maar het is het waard.

Belangrijk bij een afhaalrestaurant is dat het eten op voorraad is, wat ook zo is bij deze warung.
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Het Decor is vreselijk, maar dat is dan ook alles.

Ik kom hier standaard 2x per week voor een saoto. Het is voor me gevoel echt altijd open en is ook echt altijd vol!

Ondanks dat het altijd druk is wordt je relatief snel geholpen. He kost vaak wat moeite om een tafeltje te scoren maar dat is allemaal de moeite waard want Warung mini is echt Baas van de saoto van Rotterdam. Het andere eten is ook echt lekker, maar wanneer je op een gemiddelde avond rond kijkt zit iedereen aan de saoto.

Ook na het stappen kun je hier terecht, dus zou het zeker eens proberen. Daarnaast is het toch veel gezonder dan een kapsalon :)

Gromit .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Dit kleine tentje viel op door de afwezigheid van een terras maar de uitpuilende eetzaal. Fantastisch weer om buiten te zitten maar geen tafel vrij binnen, dat moet goed eten zijn. Twee cola, twee roti (lam en rund) voor 22 euro. De verwachtingen waren hoog gespannen.

We werden absoluut niet teleurgesteld. Na 10 minuten stonden er twee grote borden voor ons. Ruim voldoende, lekker vers en goed heet. Deeg pannenkoek, n ei, boontjes, kruimige aardappel alles was vol van smaak. Warung mini is geen restaurant voor een diner, maar voor eerlijk Surinaams eten moet je er wel zijn (samen met heel veel anderen)