Warung Mini

7,2
Voordelig
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijke soep gehad. De saoto soep. Grote portie, alleen met de sambal iets te pittig geworden. Maar zeker het moeite waard huer te eten. Broodjes ook lekker en pittig. Heel lekker
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Net als altijd lekker gegeten. De saoto soep is zoooo lekker, vooral met een beetje sambal (maar oo zo pittig). De soep is best wel een ruime portie. Niet duur. Druk, maar heel vriendelijk en behulpzaam.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Voor een snelle hap hier weer eens binnen gelopen, want dan weet je zeker dat je goed zit. Voor mij deze keer de saotosoep en voor mij tafelgenoot de sate met gebakken rijst. Allebei echt heerlijk en royale porties bovendien. Tranen in de ogen bij de sambal van madame Jeanet, dat wel :)
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
oh wat is dit altijd lekker, en niet duur, deze keer een wanton soepje, erg lekker weer.
maar eigenlijk is alles goed daar.
Klein en altijd druk maar altijd vriendelijk personeel.
aanrader!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Meerdere gerechten besteld bij Warung Mini, o.a. telo, rijst met bakkeljauw en paksoi, tjauwmin met garnalen en bakabana. Blikje drinken erbij, want het blijft natuurlijk wel een afhaalrestaurant. Alle gerechten prima op smaak, erg betaalbaar en royale porties. We waren even helemaal terug in 'Zomercarnaval' sferen; reden om in najaar en winter vaker te gaan!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een legende in het uitgaanscircuit, moet zijn naam altijd waar maken. Al vaak liepen we hier langs, nooit de intentie gehad om naar binnen te gaan. Maar na zoveel lovende verhalen toch maar eens naar binnen gegaan.

Man! Saotosoep zoals hij betaamt te zijn, Baka Bana met Pindasaus is niet te zoet. Gelukkig is de keuken niet aangepast aan het Nederlandse smaakpallet, waarbij alles vrij vlak van smaak is. Nee, een lekkere, hoe noem je het, sambal (?) van Madame Jeannet. Lekker pittig, maar niet overdreven.

Personeel is zakelijk, maar zeker niet onvriendelijk. Het is druk, dan moet je doorwerken. Dat snappen we allemaal. De inrichting is licht. De rijen wachtende mensen maakt het wat minder aantrekkelijk om naar binnen te gaan. Maar als je eenmaal binnen bent, je bestelling hebt gedaan en je eten op tafel hebt staan... Dan weet je waar je het voor deed.
Eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten bij warung mini is subliem lekker. Bij mooi weer kan je tevens buiten op het terras een hapje eten. Wel is er veel op te merken aan de hygiene in het restaurant. Helaas, zijn er (bij warmer weer) veel vliegen in het restaurant die op de muur blijven plakken. Dit is zeer hinderlijk en onsmakelijk tijdens het eten. Opvallend is het dan ook dat alle prullenbakken zowel in het toilet als buiten niet voorzien zijn van een deksel. Dit verergerd het probleem!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteren sinds lange tijd (ver voor de verbouwing) weer eens hier gegeten, samen met mijn vader van 84. Hij had bami met lamsvlees, ik een roti met kipfilet. Tja, geen biertje erbij, maar dat weet je als je hier naartoe gaat. We hebben allebei heerlijk gegeten. De akoustiek is niet je van het, zeker niet voor een hsp'er. Maar verder is het concept naar de prijs: wachten op een vrij tafeltje, geen opsmuk, geen sfeer. Daar doen ze allemaal niet aan bij Warung Mini, maar koken kunnen ze!
Voices V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik heb gister 4 saoto gekocht kom daar al jaren maar voor het eerst zo teleurgesteld in die saoto soep van gister.Was ik echt niet gewend zoals ik al zei kom daar al jaren.Dacht ik eet maar gewoon en zegt niet thuis maar als mijn kinderen al zelf zeiden dat het anders is dan normaal dan heb ik een bevestiging want dat vond ik zelf ook.Misschien had de kok gister zijn dag niet.Maar had er zo,n zin in was eenmaal in rotterdam dacht koop een saoto.
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Op aanraden van een vriend hier roti gaan eten. Smaakvol en heerlijk vol bord voor relatief erg weinig geld. Vriendelijk aan iemand gevraagd of ik aan mocht schuiven aan zijn tafel en dat was geen probleem. Zoals ik dat later met anderen die bij mij aanschoven geen probleem vond. Relaxte sfeer, erg gezellig. Personeel zeer vriendelijk en correct. Ik kom hier heel graag weer terug.
Michel N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Afgelopen donderdag mijn Franse collega's een ware cultuurshok gegeven.
"er staat geen alcohol op tafel' , 'het ziet er niet gezellig uit ' , 'moet je zelf gaan bestellen?'
Totdat het eten op tafel kwam. De hele tafel gevuld, kost niets, buik vol. Daarna gezellig gaan drinken...
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ondanks ik niet meer woonachtig ben in Rotterdam, kom ik nog regelmatig bij Warung mini. De reden hiervan is dat er nergens zulke lekkere saoto en baka bana's zijn voor mij. Tevens vond mijn partner de roasted pork, fried rice en spekkoek goed.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heel makkelijk, even naar binnen lopen, bestellen en wachten op een tafel.
Prima Saoto soep gegeten en mijn tafelgenoot had een bami gerecht. Prima kwaliteit.
Als je trek hebt in Surinaams dan kun je hier goed terecht.
En heb je geen tijd om te gaan zitten dan zit 2 deuren verder de afhaal van dit restaurant, dan kun je hetzelfde gewoon mee naar huis nemen.
Maddieb94 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijke eten en de bediening is oke. Ik kom hier vaak als ik even in Rotterdam ben en zin heb ik een snelle hap. De saoto soep is echt mijn favo gerecht!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Geweldig surinaams eten voor weinig geld. Ik kom hier vaak als ik overblijf in Rotterdam. Verse spullen, goede smaken. Aanrader voor wie vlug goed en goedkoop wil eten. Publiek zeer gemeleerd, van zakenlui tot studenten. Je moet aanschuiven aan een tafeltje als het druk is, en dat is bijna altijd het geval. Maar dan ook altijd de moeite waard.
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
In de middag een saoto soep gegeten wat is het hier toch heerlijk beter kun je niet krijgen in rotterdam. Vriendelijke bediening gerechten warm en zeer smaakvol gepresenteerd. Onlangs verbouwd zieter ook veel beter uit. Ik kom volgende week weer!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Mijn favoriete plek in Rotterdam voor roti, Surinaamse broodjes en Surinaamse gado gado. De kip kerrie filet roti is top, opgediend zoals het hoort met gekookte aardappelen, kool en een ei. De plaat is prima en kruimelig. Vriendelijke prijzen. Het is altijd druk en ik moet zeggen dat het decor niet je-van-het is maar beter dan voor de recente verbouwing.
Dani_90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ik kom vaker bij Warung Mini. En helaas al vaker teleurstelling gehad. Nu schrijf ik er wel wat over, want dit was te erg. Zaterdag 25 juli bij Warung Mini 2 nasi (een met kip en een met garnalen) 1 roti kip, 1 saoto, 1 bakje sate gekocht.
Weet je waar het naar smaakte? NIETS! Het was niet lekker, geen smaak. De roti kip was zoet van smaak. Massala (of kerrie) was ver, heel ver te zoeken en de kipfilet was droog.
De nasi was bruin, maar had ook geen smaak. De saoto was zout. De sambal (de gele) leek water met een gele kleur, helemaal niet heet. En onbegrijpelijk dat ze alle toevoegingen bij de saoto meteen erin doen. Andere warungs verpakken het mooi apart als je zegt meenemen.
Teleurstelling. Echt waar. Je probeert mensen vaak toch een tweede kans te geven. Iedereen heeft wel een bad day. Maar dit is voor de zoveelste keer slecht. Doe er wat aan Warung Mini.
Rotterdam46a .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisteren voor de tweede keer eten besteld na hun verbouwing. De eerste keer was een teleurstelling, maar met goede hoop gisteren toch weer eten besteld. Ik koos om een broodje kip kerrie en een bakka bana meteen op te eten en de 2x bami kip mee te nemen. Ik was samen met een vriendin zij had het broodje. Deze kwam ook snel na onze bestelling, maar de bakka bana heb ik uit eindelijk 15 min gewacht. Na 15 min nog steeds geen bakka bana. Dus aangegeven dat ik deze mee na huis wilde nemen, omdat mijn vriendin haar broodje je al op had. Ik kreeg hierover vrijwel geen reactie. eenmaal thuis aangekomen met de bestelling. Hadden ze de satesaus en de baka bana in 1 bakje gedaan. waardoor de hele baka bana zacht en oneetbaar was geworden. Ook de bami met kip was een grote teleurstelling. De bami had totaal geen smaak alleen een bruine kleur. Ook de kip had geen smaak alleen bruin gekleurd. De sambal die bij de bami hoorde had totaal geen peper. Het is een grote teleurstelling dat het eten wederom niet lekker was. Ik zal daarom ook nooit meer bij warung eten afhalen.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijke vegetarische roti met tempeh en tofu! De tempeh was goed klaargemaakt en goed op smaak gebracht. Dat is niet altijd vanzelfsprekend. Hier zal ik ongetwijfeld vaker komen!