Warung Mini

Meer informatie over restaurant Warung Mini

• Airconditioning
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ze zijn weer open! Prachtig geworden, mooiste warung van Amsterdam misschien wel. De Saoto was top! Roti kip ook zalig! Ik hou van deze warung! ?????
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Afhaal roti speciaal vegetarisch en een bara. Bara slechts 1 hap genomen, supertaai (magnetron?) De rotipannekoek was taai en hard aan de randen( magnetron?). De tofu en tempeh die dit 'speciaal' moesten maken, waren niet gekruid maar slechts gebakken; superflauw! De roti-groente zelf smaakte 'ok' maar dat was het dan ook, er zat totaal geen sjeu in dit gerecht. Wellicht moest ik dat zelf geven met de bijgeleverde sambal?
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Altijd lekkere soep hier ik neem soms de gebakken banaan erbij en hoe raar het ook klinkt een heerlijk stukje bloedworst. Goede sfeer altijd druk hier.
Tineke F.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij, Oma en 2 Surinaamse kleinkids, halen al jaren bij Warung Mini. Wij bleken verwend te zijn geweest, want Opoe haalde ergens anders roti speciaal, broodje kippenlevertjes, nasi en bami.
Nou, dat heb ik geweten! 'Waar komt dit vandaan, Oma?!,
Ik heb geen verwende kleinkinderen, maar ze zijn wèl opgevoed met een goede kwaliteit voedsel...en daar voldoet deze Warung Mini aan op alle fronten!
Familie uit Den Haag was op bezoek en werd getrakteerd op het menu van Warung Mini; ze hebben het er nog steeds over; wanneer openen ze een filiaal in Den Haag/Scheveningen??
Alles is vers; het personeel is beleefd, ook de scooterdienstjongens zijn aardig!
Oma zegt: " Warung Mini, word Maxi!"

Glenn W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Eten is een 9 omdat alles wat ik tot nu toe heb besteld erg goed is.
Service is een 8 omdat de mensen vriendelijk en gastvrij zijn.
Decor is een 7 omdat het meer een afhaalrestaurant is. Er zijn wel zitplaatsen maar de meeste zijn aan een lange tafel waar je naast vreemden moet zitten. Op zich geen probleem alleen de ruimte tussen jou en de buren is iets te weinig. Verder is het interieur weinig sfeervol.

Maar aangezien het eten het belangrijkste is, kan ik deze warung mini iedereen aanraden. En wil je gezelligheid en meer sfeer, dan neem je het eten naar huis.
Man Fong C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Soato is hier super! 1 van de betere in amsterdam, nadeel is na z'n kom geen plek meer is voor andere lekkernijen. Daarom bestel ik meestal javaanse bami of een roti allemaal heerlijk van smaak. Ja tjauwmin haal ik toch liever bij de chinees. Maar het is en blijft nog steeds 1 van mijn favo eet/afhaal plekken.
Lucio M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Afgelopen vrijdagavond kreeg ik van iemand de tip om hier eten af te halen. Zo gezegd, zo gedaan. Tijdens het eten heb ik wel vier keer gezegd dat ik nog nooit zo lekker Surinaams gegeten heb. En dat is ook écht waar! De kwaliteit van het eten is meer waard dan een 10. Tip!! Doen!
Synthia I.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Met een groepje van vijf volwassenen en een kindje hier gegeten. Iedereen had wat anders. Mijn tjauw min was erg lekker. Ik had er sate bij (niet zo lekker) en extra groenten (wel lekker, maar daar kan weinig mee misgaan). De saoto was erg zout, maar wel lekker. De kip uit de oven die bij de kip met rijst werd geserveerd was niet lekker. Het leek alsof het al meerdere malen was bevroren en ontdooid en daarna in de magnetron was opgewarmd. De kip was waterig. De geroosterde kip echter, bleek wel lekker. Tot slot de baka bana met pindasaus. Deze maakte een hoop goed. Werkelijk heerlijk! Als gemiddelde dus een 7 voor het eten.
De service was prima.
Het decor onvoldoende. Vreemde inrichting. In eerste instantie zaten we aan een lange tafel pal naast een ander stel. Er zouden gemakkelijk losse tafeltjes tegen de muur geplaatst kunnen worden.
CircleK .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Heb van de week een saoto soup (groot) en bakka bana laten bezorgen. De saoto soup was veel en goed gevuld. Qua smaak net iets te zout maar de peper die je erbij krijgt is lekker pittig. de bakka bana met pindasaus is heerlijk! Alles werd netjes verpakt en het werd redelijk snel bezorgd. Ga zeker vaker bestellen.
Naseem M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Wij hadden nasi kip, tjauw minh kip, nasi rundvlees en een saoto soep besteld. De nasi was vreselijk zout. De tjauw minh was veel te plakkerig en zout. De kip was hard, smaak viel erg mee. Saoto viel mee, wel flauwtjes van smaak.
Al dit eten was zeker geen 35,- waard. De rest vd avond alleen maar dorst gehad van al dat zoute eten.
Overigens ben ik niet gewend dat vlees met vel wordt gereserveerd (althans waar ik eet), het zag er daardoor onsmakelijk uit. Eerste en laatste keer hier gegeten.
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Hier vandaag eten besteld. Moet zeggen grote porties voor een redelijke prijs. Alleen er kan wel wat meer kip bij de Roti kip. De nasi en bami waren wel goed en lekker. Het eten was snel geleverd, in 45 minuten geleverd. Decor kan ik niks over melden, ben er nog niet geweest maar dat komt zeker wel een keer!
Faytjuh .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Hier Roti afgehaald, lieve mensen, erg krap restaurantje wat met lange tafels niet handiger wordt. De roti zelf was prima, niet super maar ook niks mis mee. De bara daarentegen was érg lekker, knapperig, met een zoetzure saus erbij.
We stonden buiten te wachten en checkten af en toe of het al klaar was, maar de chef kwam zelf naar buiten om het eten af te geven. Goede service.
Lottebo .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Vanavond hier gegeten en nooit meer! Vreselijke vette Tjauw Min, welke lauw geserveerd werd en groenten waar geen smaak aan zat,werd nogmaals in de magnetron gedaan maar moest zelf weer vragen waar mn gerecht bleef. De bediening was bezig met haar mobiele telefoon...heb deze terug gestuurd nadat het wederom lauw was. Werd wel netjes niet in rekening gebracht. Roti rundvlees ook erg vet en een te kleine portie voor 9,50! Rendang was wel redelijk.
Ongeintereseerde bediening die niet erg gemotiveerd waren. Interieur vreselijk verouderd en toilet erg vies. Echt zonde van het geld!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Drama!Na openen van de bakjes bleek er amper iets in te zitten terwijl je normaal gesproken met 2 man ervan kunt eten.Schande voor dat geld. Bestel 1 nasi kip, heeft totaal geen smaak en er zit maar 1 heel groot stuk kip in. 1 bami kip, bami is wit en echt smaakloos, kip redelijk, bestel 2 tjauw-min ,krijg er 1, zelfs nog minder smaak dan de bami , fachong oud en droog. Baka bana;s waren droog met alleen maar harde korsten en ook de pindasaus miste een beetje pit. Bediening ongeïnteresseerd en slechthorend.Wachttijd 22 minuten op zondag om half 6 terwijl ik na binnenkomst meteen aan de beurt was. Vroeger kwam ik er graag(ceintuurbaan) maar nu noooooooiiiiiit meer. Eten na 2 happen weggegooid. Kosten 32 euro dus ook niet echt goedkoop voor die kleine porties.Haal regelmatig bij diverse eethuisjes eten en mag over het algemeen niet klagen maar dit was gewoon schandalig.
Anne99 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Beste soato soep van amsterdam. De telo en baka bana zijn lekker knapperig. Interieur heeft helaas zijn beste tijd gehad