Warung Mini

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Warung Mini

Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Na een periode van enkele maanden, hier weer eens langs gelopen. Goede herinneringen die ik mag delen met vrienden en collega's , waarvan sommigen er helaas niet meer zijn. Een verbouwing, ja dat had ik al lange tijd geleden opgemerkt, de vraag bleef of het daarna nog qua sfeer en smaak hetzelfde zou zijn.... de stoutste verwachtingen kwamen uit.. Gelukkig ondanks het mooie interieur en vriendelijk ontvangst : waren de smaken ongewijzigd.. hulde !! heb heerlijk geluncht bij jullie en zal zeker weer met regelmaat langs komen.
Heerlijke saté en de Saoto soep ...heb het er nog steeds over.

Succes en tot snel maar weer.....vriendelijke groet
Nancy J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Waardeloos eten! Dit is geen Surinaams eten! De smaak is aangepast aan de clientèle. De nasi droog, de cassave droog, de bakkeljauw was onherkenbaar qua smaak en textuur. Er was overigens geen Surinamer te bekennen in de zaak!
Hubertus V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Net gehaald moksie meti met chow min en een fritta. Veel geld voor wat bami met een kippebout en 4 stukjes vlees en wat groente.Volgens mij moet de kabeljauw nog gevangen worden. Was een meelbonk zonder smaak, jammer.ga de volgende keer weer gewoon naar de overkant. Volgens mij moet de verbouwing eruit.
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ze zijn weer open! Prachtig geworden, mooiste warung van Amsterdam misschien wel. De Saoto was top! Roti kip ook zalig! Ik hou van deze warung! ?????
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Afhaal roti speciaal vegetarisch en een bara. Bara slechts 1 hap genomen, supertaai (magnetron?) De rotipannekoek was taai en hard aan de randen( magnetron?). De tofu en tempeh die dit 'speciaal' moesten maken, waren niet gekruid maar slechts gebakken; superflauw! De roti-groente zelf smaakte 'ok' maar dat was het dan ook, er zat totaal geen sjeu in dit gerecht. Wellicht moest ik dat zelf geven met de bijgeleverde sambal?
Görkem Y.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Altijd lekkere soep hier ik neem soms de gebakken banaan erbij en hoe raar het ook klinkt een heerlijk stukje bloedworst. Goede sfeer altijd druk hier.
Glenn W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Eten is een 9 omdat alles wat ik tot nu toe heb besteld erg goed is.
Service is een 8 omdat de mensen vriendelijk en gastvrij zijn.
Decor is een 7 omdat het meer een afhaalrestaurant is. Er zijn wel zitplaatsen maar de meeste zijn aan een lange tafel waar je naast vreemden moet zitten. Op zich geen probleem alleen de ruimte tussen jou en de buren is iets te weinig. Verder is het interieur weinig sfeervol.

Maar aangezien het eten het belangrijkste is, kan ik deze warung mini iedereen aanraden. En wil je gezelligheid en meer sfeer, dan neem je het eten naar huis.
Jaspreet S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Hier vandaag eten besteld. Moet zeggen grote porties voor een redelijke prijs. Alleen er kan wel wat meer kip bij de Roti kip. De nasi en bami waren wel goed en lekker. Het eten was snel geleverd, in 45 minuten geleverd. Decor kan ik niks over melden, ben er nog niet geweest maar dat komt zeker wel een keer!