Warung Melatie

Meer informatie over restaurant Warung Melatie

6,5
Lorandela .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heerlijke Saoto-soep en Bami met kip op hier. De ruimte is niet bepaald sfeervol, maar dat maakt helemaal niks uit met zulk lekker eten. Ik heb nog nergens anders zo lekker gekruide bami gegeten!
Joana C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Een simpel zaakje vlakbij Mathenesserplein waar de familie van Javaanse origine al 19 jaar in de keuken staat. Hun saoto (aanbevolen door hun) is erg lekker en mooi opgemaakt met kruiden. Je krijg een superhete droge rode sambal erbij, niet de gele madame Jeanette. Petjil salade ook geproefd, de daarbij behorende pindasaus is zoetig, dik met nootjes. Erg smakelijk. Prijzen zijn ook schappelijk, jammergenoeg kan je daar niet pinnen.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten, broodjes met garnalen en kip kerrie, was lekker en de service snel en vriendelijk. Er hangt een ontspannen sfeer en de aankleding is voor een afhaal/ eethuisje heel behoorlijk. Er is een mooi schilderij op de balie en er staan planten en ook bloemen op tafel.
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Saoto is heerlijk, broodjes zijn ook echt goed ,maar lekkerste is de javaanse moksie, soulfood. Het decor heb ik een 5 gegeven, maar dat is niet belangrijk voor een afhaal, het eten doet t m.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De nr.: 1 saoto van Rotterdam, Mmmmmmmm. Zoals een andere klant al schreef de goelong goelong als toetje. Ook de Bakkeljauw is super. Helaas hebben ze (nog) geen bezorg service. Dat zou een uitkomst zeker voor ons zijn uit Alexanderpolder. Misschien moeten ze eens gaan praten met Thuisbezorg.nl.

Tot de volgende keer.
Denhard I.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Warung betekent eigenlijk "klein eethuisje" en zo kun je deze zaak ook zien, een familie bedrijfje. Het decor is inderdaad niet super maar ja het is ook geen echt restaurant. De service is redelijk, eet er bijna iedere week en de tafels zijn schoon.

De porties die geserveerd worden zijn zeer royaal. Zelf eet ik er altijd een saoto soep wat hun specialiteit is. De lekkere hete sambal en een grote kom rijst maken het geheel een goede maagvuller.

Er zijn twee zaken in Rotterdam waar je lekkere saoto kunt eten maar bij Melatie is altijd plaats om er rustig ervan te genieten.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Zo, nou kan die wel weer even. Over het eten alleen goede dingen. Maar toch. Het (nieuwe) meisje zat ongeïnteresseerd te sms'en of what's appen terwijl ze de bestelling opnam. Resultaat: gado gado met long tong I.p.v. witte rijst. 1 broodje bakkeljouw i.p.v. broodje pom en dan ook nog geen sambal. Lieve Warung Melatie! eruit met zo'n ongeïnteresseerde medewerkster! Afzender twee zeer trouwe klanten.
Ims-lovely .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
De lekkerste saoto van Rotterdam, het personeel is altijd vriendelijk en je wordt snel geholpen! en de goelong goelong altijd heerlijk als toetje! hmmmm later maar weer eens langshoppen
RG77 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
We komen er al sinds de eind jaren 80. Ongetwijfeld de beste saotosoep, helaas is de smaak de laatste keren alles behalve constant. Van de afgelopen 4 keer dat we hebben afgehaald was smaakte de saoto nergens naar. Je kan zo de keuken in kijken en dat geeft een geruststelling want het ziet er doorgans netjes en schoon uit. Helaas ziet de decoratie van de zaak eruit alsof ze de afvalplaats van de Piekfijn hebben geraust echt ongelooflijk. Ze gebruiken oude witte tuinstoelen en restmaterialen als tafels. In de richels van de tafel zijn voedselresten te vinden. De bediening is middelmatig. Jammer van de inrichting en de service, kan zoveel beter, de eigenaar kan het vast niets schelen want het is er altijd wel druk.
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Dit is de eerste keer dat ik hier ben gaan eten. Wij hebben hier voor de afhaal gekozen en kregen de helft niet mee. Toen wij thuis aan kwamen hebben wij gebeld met het restaurant hoe dit kan. De eigenaar was zeer onvriendelijk en weigerde ons het geld terug te geven!
Mahesh T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Tijdens een dagtocht naar Rotterdam,hebben we Saoto soup en Tjiauw min bij deze afhaalrestaurant afgehaald. Saoto soup was gewoon heel lekker.Tjiauw min in tegendeel kon wel wat pittiger zijn,was voor mij te flauw.
De service is goed en vriendelijk.
Decor is slecht.

Jamie R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Afgelopen zondag langs melatie geweest voor een javaanse moksie en een soato (beste van NL) en het was zoals altijd weer heerlijk. De service was snel en vriendelijk zoals altijd en heb mijn buik wel goed gevuld. Porties zijn optimaal goed dus als je een keertje zin hebt in javaans/hindoestaans/indonesisch eten is Warung Melatie zeker een aanrader..!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Een paar maanden terug hadden we hier broodjes gekocht en vonden die lekker genoeg om nu eens de roti en de tjauw min te gaan proberen. (nog steeds op zoek naar de beste plek in Rotterdam om roti te halen).

De roti kipfilet was erg droog en de groente, bestaande uit kouseband en kool, was fantasie- en futloos. De aardappelen waren niet lekker gaargeprutteld in kerrie.

De tjauwmin was erg karig. Het was zoeken naar de schaarse stukjes slappe paksoi (hoort vers en knapperig te zijn) en dat was zo te zien ook de enige toevoeging. Verder was het kaal. Er werden 3 stukken geroosterde kip bij geserveerd. Geen varken en ook geen Fa Chong. Erg jammer.

De bediening was vriendelijk en de smaak van de gerechten was zeker niet slecht, maar de kwaliteit is voor mij niet goed genoeg om deze zaak nog eens te bezoeken.
Ivana .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Bij Melatie verkopen ze de beste soto soep van Rotterdam. Het personeel is vriendelijk. Het decor is het decor van een afhaallocatie. Niet dat van een restaurant. Geen enkel probleem dus als je de soto soep afhaalt of je soep daar snel eet net zoals je een hamburger snel eet in een fast food restaurant. Geen locatie om even lekker rustig een hapje te eten.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Prima Javaanse gerechten. De beste saoto soep in Rotterdam en de Javaanse moksie is ook zeker een aanrader. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.