Warung Marlon

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Warung Marlon

Becks .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bakabana met Satesaus nog steeds lekker. Maar service/communicatie zwaar onder de maat. Afgeblaft worden voor pindasaus!
Sjeron Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een blamage! Wat een achteruitgang. Zeker niet de Marlon van jaren geleden.
Onbeschoft bejegend, eten viel tegen (mijn geliefde saoto en bakabana.)Dan al helemaal niet te spreken over het een afgemeten stukje toiletpapier.

WAT EEN TELOORGANG. ..nooit en nooit meer!
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Uh...ja, na een tussen pauze van enkele jaren, weer een omweg naar huis genomen om weer eens heerlijk en gemakkelijk te lunchen. Doeltreffend voor de snelle hap en zeker voor mij even het thuis gevoel. Een soto, saté en teloh, jammie....vriendelijk behandeld, ook al zit er in mijn geval wat jaartjes tussen mijn laatste bezoek en deze keer. Goed gevoel dus.

Ga zo door, kom zeker weer voorbij. En een aanrader voor ieder..
Luma B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Bediening ja erg vriendelijk waardoor er een goeie sfeer hangt. Eten is ook heerlijk. Alleen erg jammer dat ze 2 dagen achter elkaar geen bakabanas meer over hebben. Terwijl ik al om 4 uur bel om ze te bestellen. Dit geeft aan dat er meer vraag is, zorg dan je op ze minst 4 uur voor sluit nog kan voldoen aan de wensen van een klant. Dit was wel echt een teleurstelling!
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Wat hier lekker is, is ook echt lekker! De bakabana met satesaus is iedereen zijn favoriet en de sautosoep is zeker niet verkeerd. Wel is de ruimte erg beperkt, ik zou er niet komen voor een uitgebreid dinner. Echter zijn het zeer lekkere hapjes en voor een lunch of afhaalmaaltijd een goede keuze!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hier kom je voor de monumenten uit de Surinaams keuken. Met het zeer beperkte aantal zitjes kun je dit maar nauwelijks een restaurant noemen. Veel plekken worden ook nog eens bezet door de gestage stroom afhalers. Bakabana en soto zijn nergens beter. Teloh en bakkeljauw zijn niet mijn ding maar worden geroemd door de kenners. Als volledige maaltijd haal ik hier vaak sate met pitjel, ei en rijst. Drie prima stokjes, veel groenten en rijst voor 7,75 EUR. Interieur van het bekende wel zeer functionele soort.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Lieve mensen. Echte Surinamers die weten van koken! De saoto, bakabana, teloh met bakkeljauw, dawet en kipsaté zalig!

Ik kom snel weer tijdens lunch!
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Roti, bami en sotosoep afgehaald. De sotosoep was heerlijk, geweldige smaken en lekker gevuld. Roti en bami waren goed maar niet bijzonder. Ik vind de roti van Spang Makandra net wat beter.
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Heerlijke sotosoep en bakabana, vooral de pindasaus is verrukkelijk lekker!
Vriendelijke en behulpzame mensen. Snelle service.
Decor is beetje kil, maar gaat ook om het eten. Decor is wel vergeleken met een paar jaar terug wel veel vooruit gegaan.
Als je in de buurt bent is het zeker een aanrader, soms moet je wel even wachten tot er plek is,maar gaat meestal vrij snel.