Warung Marlon

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Uh...ja, na een tussen pauze van enkele jaren, weer een omweg naar huis genomen om weer eens heerlijk en gemakkelijk te lunchen. Doeltreffend voor de snelle hap en zeker voor mij even het thuis gevoel. Een soto, saté en teloh, jammie....vriendelijk behandeld, ook al zit er in mijn geval wat jaartjes tussen mijn laatste bezoek en deze keer. Goed gevoel dus.

Ga zo door, kom zeker weer voorbij. En een aanrader voor ieder..
Luma B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Bediening ja erg vriendelijk waardoor er een goeie sfeer hangt. Eten is ook heerlijk. Alleen erg jammer dat ze 2 dagen achter elkaar geen bakabanas meer over hebben. Terwijl ik al om 4 uur bel om ze te bestellen. Dit geeft aan dat er meer vraag is, zorg dan je op ze minst 4 uur voor sluit nog kan voldoen aan de wensen van een klant. Dit was wel echt een teleurstelling!
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Wat hier lekker is, is ook echt lekker! De bakabana met satesaus is iedereen zijn favoriet en de sautosoep is zeker niet verkeerd. Wel is de ruimte erg beperkt, ik zou er niet komen voor een uitgebreid dinner. Echter zijn het zeer lekkere hapjes en voor een lunch of afhaalmaaltijd een goede keuze!
Michaelvdlw .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Wij komen al jaren bij Warung Marion. De gehele kaart is thuisgevoel. Authentieke smaak, zoals het hoort. Saoto zo lekker, net als de bakabana. Dat nemen we meestal als we daar eten. Het is schoon en gezellig klein; zoals je in Indonesie en Suriname ook tegenkomt. Als we meenemen dan komt de nasi goreng met kip zeker mee, maar ook de bami. Alles op de kaart wel een keer gegeten en zullen we ook nog zeker in de toekomst eten.

Slamat makan!
Michael
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hier kom je voor de monumenten uit de Surinaams keuken. Met het zeer beperkte aantal zitjes kun je dit maar nauwelijks een restaurant noemen. Veel plekken worden ook nog eens bezet door de gestage stroom afhalers. Bakabana en soto zijn nergens beter. Teloh en bakkeljauw zijn niet mijn ding maar worden geroemd door de kenners. Als volledige maaltijd haal ik hier vaak sate met pitjel, ei en rijst. Drie prima stokjes, veel groenten en rijst voor 7,75 EUR. Interieur van het bekende wel zeer functionele soort.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Lieve mensen. Echte Surinamers die weten van koken! De saoto, bakabana, teloh met bakkeljauw, dawet en kipsaté zalig!

Ik kom snel weer tijdens lunch!
Mimi B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Je kunt niet de AlbertCuijp bezoeken en geen eten halen. De satesaus is Goddelijk. Het is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Mijn man wil volgende keer wel twee bakken Moksi Metie en wel wat meer zuur erbij. Alles is tot de laatste kruimel op gegeten. Als tip: mochten jullie ooit de zaak opknappen, kies voor een lichte kleur. Toont jullie eettentje veel en veel groter. Ga zo door Warung Marlon. Top!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Zojuist hier gegeten met 4 man. Vriendelijke bediening en het eten was gewoonweg lekker! Voor een snelle lekkere javaanse maaltijd helemaal prima! Afhalen kan ook zag ik.
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Roti, bami en sotosoep afgehaald. De sotosoep was heerlijk, geweldige smaken en lekker gevuld. Roti en bami waren goed maar niet bijzonder. Ik vind de roti van Spang Makandra net wat beter.
Raffie .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Heerlijke bami en nasi de sate en de gebakken banaan ontbreken nooit bij mijn maaltijd...de bediening is lekker vlot...kom soms ook om een bestelling mee naar huis te nemen...
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Soto soep is super hier en de beste die ik heb gegeten to nu toe. Vriendelijke bediening en gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Verder lekkere gerechtjes!
Angie Noa W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Ik ga elke maandag met mijn vriendinnen uit groep 7&8 naar dit restaurant toe om te lunchen.
Ze zijn heel gastvriendelijk en zijn altijd heel aardig.
Ook buiten het restaurant komen we ze vaak tegen en groeten ze ons altijd.
Het eten is er super, sauto soep is persoonlijk mijn favoriet.
Ik ken geen betere sauto soep als die bij hun.
Ik kan iedereen aanraden naar dit gastvriendelijk restaurant te gaan.
Het is gewoon super!
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Heerlijke sotosoep en bakabana, vooral de pindasaus is verrukkelijk lekker!
Vriendelijke en behulpzame mensen. Snelle service.
Decor is beetje kil, maar gaat ook om het eten. Decor is wel vergeleken met een paar jaar terug wel veel vooruit gegaan.
Als je in de buurt bent is het zeker een aanrader, soms moet je wel even wachten tot er plek is,maar gaat meestal vrij snel.
ZusterDuiveltje .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heerlijk gegeten. Soep. bami. bakabanas met pindasaus!
( bakbananen!Mmmm) aardige bediening en een heel schone keuken.Ik heb nog veel meer gegeten maar de namen schieten me niet te binnen. Volgende week ga ik weer!