Warung Lenne

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Warung Lenne

a A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gisteren was mijn eerste bezoek. Lekker gegeten. De saoto en bami waren overheerlijk. Mn. de bediening was van harte.
Een herhaling aan deze netjes ingerichte warung zit er zeker in.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanmiddag met m'n zus er weer geweest. Iedere week gaan we er wel langs voor een bakkie thee met iets lekkers erbij! We bestellen ook vaak iets om mee naar huis te nemen. Het eten is er goed, maar ook de bediening. Voor mij een reden om er iedere week wel even langs te gaan, het zijn ook hele aardige mensen.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Iedere zaterdag ga ik na de boodschappen met m'n zus eventjes langs, want het eten is er erg lekker. We bestellen altijd wat te eten en te drinken. Ook de bediening is daar heel goed, en ze maken altijd wel even een praatje met je! Ze zijn altijd wel geïnteresseerd in je. Voor mij een reden om er steeds terug te gaan
Henny R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het personeel, de heerlijke gerechten en de ambiance verdient een dikke 10. Het personeel is altijd vriendelijk, geïnteresseerd en hulpvaardig en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Mijn broer en ik gaan er iedere zaterdag thee drinken en eten een hartigheidje. En we halen er regelmatig iets te eten voor thuis. We zijn blij met dit restaurantje in de buurt en hopen daar nog vaak te komen.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voor mij is dit de 3e keer dat ik iets achter laat, want ik lees mijn recensie niet terug. Ik kom iedere week bij Warung Lenne met m'n zus. We drinken er iedere week thee, en bestellen iets lekkers erbij. Het eten is er héérlijk, en de bediening is heel goed! Ze zijn erg geïnteresseerd en heel erg aardig. Zelfs de koks daar hebben we een leuk kontakt mee. Het is een aanwinst dat ze in Zoetermeer zijn gekomen. Ik hoop er nog vaak te komen!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Na een aantal malen Warung Lenne te hebben bezocht sta ik nog steeds voor een raadsel. Als oud Hagenees opgegroeid in de indo buurt met veel vrienden waarvan de moeders uitstekende kokkies waren ben ik ook hier op zoek naar karakter en liefde voor de Indonesische keuken. En dat is nu juist wat hier ontbreekt. Karakter en met liefde bereidt. Diverse hapjes genomen waarvan tot nu toe alleen de barra goed te doen was, mals en lekker sappig, terwijl dit toch eigenlijk een Surinaams gerecht is. Pasteitjes flauw en van de Indonesische loempia , niet te vergelijken met de Chinese, was alleen de inhoud lekker en met bijzonder dikke deeg lagen waarvan de binnenste net niet gaar was. Personeel straalt geen enthousiasme en een "welkom"uit naar de klant. Alles gaat traag, erg traag. Eten is bijna lauw/koud als het de toonbank bereikt. En een glimlach kan immers wonderen doen! Ik ga voor een lekkere toko hap maar weer in Den Haag kijken.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Geweldig authentiek Surinaams-Javaans gegeten bij Warung Lenne. Snelle en sympathieke bediening. Geweldige salto-soep met kip taugé en mihoen, daarna heerlijke sateh, aubergine in kokosmelk (terong sante) met lontong (plakkerige rijst). En natuurlijk spekkoek en eigengemaakte dawet (zoet drankje) toe. Alles is vers en zelf gemaakt en helemaal niet duur.
Tjander .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk eten daar. Wij hebben al verschillende gerechten geproefd. Pitjel, Loempia en Saoto het lekkerst als tussendoor of tijdens de lunch. Niet normaal zo lekker. Wij komen daar elke week. Als mijn zoon in Ned is voor zaken dan gaat hij eerst naar Lenne. Keep up the good work. You are the best in town Warung Lenne.
Janjohan .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Warung Lenne is een echte aanwinst voor Zoetermeer de menukaart is overzichtelijk met heerlijke gerechten. De Warung is schoon en netjes met erg vriendelijk personeel.Lenne is een aanrader waar je geweest moet zijn voor een tropische herinnering.
Bliss2015 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Als aanvulling op mijn eerdere recensie waar de waardering niet staat vermeld .
Warung Lenne is een uitstekende aanvulling op de bestaande restaurants in Zoetermeer
Ook een prima locatie om wat te eten in combinatie met het boodschappen in het vernieuwde winkelcentrum van de wijk Rokke een.
Rietenkees .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk altijd voor wij het winkelcentrum verlaten even die heerlijke loempia bestellen. Buitengewoon verOrgd klaargemaakt echt met liefde. Goede inhoud, echt verrukkellijk......Krijgen van ons een 9. Kees en Riet
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Afgelooen zaterdag waren we bij Warung Lenne gaan eten. Eten was heerlijk. Ik heb nasi met sate gegeten en mijn man Roti kip. Sate was echt heerlijkkk vlees was lekker mals met een overheerlijke pindasaus overheen. Roti van mijn man was ook prima. Zeker de moeite waard om nog een keer naartoe te gaan.
Cherryll .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat een fijne ontdekking was dit! De smaak van hun rendang en de Saoto soep zijn een 10+ waard. Mooie zaak, goede en zeer vriendelijke service. En dat je ook alles wat op hun kaart staat kunt afhalen, is voor mij een dikke plus!
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een vrij nieuw restaurant (lunchroom) in Zoetermeer. De zaak is mooi trendy aangekleed én de oogt erg hygiënisch.

Ik had voor mezelf en voor mijn vriendin een bak nasi met kip én een bak bami met kip gehaald.

Maar wat een verschrikkelijke teleurstelling!! Zowel de bami als nasi compleet smaakloos.
Het was gewoon rijst/ bami met een kleurtje van de ketjap en voor de rest helemaal niets.
Nu zijn wij erg gewend met Surinaamse/ Indonesisch eten en dit leek er totaal niet op Dit was zo zonde van ons geld.

Na 2 happen zowel de bami als nasi weg moeten gooien en vervolgens zelf maar in de keuken gaan staan. Bedankt Warung Lenne!