Warung Kromo

Meer informatie over restaurant Warung Kromo

7,2
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
echt een surinaams eethuisje, niks meer en niks minder...eten is zeker goed, wat er boven uitsteekt is de sotosoep, die is echte voortreffelijk, gaan hier regelmatig lunchen ,dus zal een datum kiezen
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Hier bij toeval voor het eerst gegeten, sauto, her heri, nasi, bamie, bakabana, pastei, kipsate.
Smakelijk gegeten, maar wel wat minpuntjes. Bakabana slap, kennelijk opgewarmd in magnetron. Bami enigszins droog aan de kanten, te lang in magnetron wellicht? Satesaus niet echt heel lekker. Her heri smakelijk, evenals lekkere kippasteitjes. Redelijk geprijsd, vriendelijke bediening. Restaurant en wc zouden weleens goede schoonmaakbeurt mogen hebben. Overal zwarte vingerafdrukken op deuren enz en plakkerige menukaarten, zou toch niet nodig zijn.
Jphopmans .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ik probeer iedere week tenminste één maal iets te eten bij of van Warung Kromo. De broodjes en rotirol zijn heerlijk en de Soto onovertroffen. Op kantoor zijn ze ook enthousiast, eerst haalde ik alleen voor mezelf, maar inmiddels moet ik een spreadsheet bijhouden voor de bestellingen!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Ik kom al jaren bij Kromo, ik vind het eten heerlijk en voel me er vooral thuis., ook in mijn eentje. Het is een soort huiskamer. Tuurlijk, de inrichting is niet mooi, maar de verwachting moet reëel zijn: het is een eenvoudig eethuisje met goed eten.
Ik vind de soto soep speciaal de lekkerste die er is, heb vele soto's geprobeerd, maar deze is veruit de lekkerste. Zelfs toen ik verhuisd was naar een andere stad, kon ik heimwee hebben naar deze soep. De pasteitjes zijn heerlijk. Roti kip (met bot), lam is erg lekker. Je kan ook laten bezorgen. Ben er van de week nog geweest, maar heb alweer zin! Jammer dat ze geen koud bier verkopen.

Toilette moet wel worden aangepakt vind ik.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
eigenlijk meer afhaal+bezorgtentje, dus erg weinig decorum.. maar sfeer+service wel oke als je er gaat zitten om vlot iets smakelijks te willen eten, hetgeen dus kwalitatief best wel lekker surinaams eten betreft.. plezierig geprijsd en prima sambal bij die roti of moksi.. maar voor zo nu+dan en alleen (dus niet voor intiem romanties etentje voor 2 alhoewel.. smaken verschillen natuurlijk..)
Smaak En Sfeer .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
vraag om de verse bara's die zijn echt top en het helpt natuurlijk als je vraagt of ze de magnetron niet willen gebruiken voor het opwarmen. Niet alles is even goed.Als je hier voor de bami/nasi met sate kambing of voor de broodjes gaat kan er niet zoveel misgaan. Nogal ongeinteresseerde bediening. Maar ja dit is ook echt een afhaaltentje.