Warung Jawa

Meer informatie over restaurant Warung Jawa

Dinsdag t/m Zaterdag 13:00 - 22:00

Sammie77 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Kom hier regelmatig eten halen. Ben al bij diverse Surinaamse eethuisjes geweest hier in het noorden. Maar Warung Jawa is naar mijn mening al jaren hier de topper van het Noorden. Restaurant ziet er niet uit zoals je van een restaurant zou verwachten. Maar geeft echt het authentieke gevoel van een Surinaamse eethuis zoals je in Suriname zou vinden. Al diverse gerechten geprobeerd en alles is goed van smaak. Een van mijn favoriete is de telo en hun sambal.
Croon64 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Met ons gezin gegeten bij Warung Jawa. Het eten smaakte super. Zeker de Roti is een aanrader.
Het is een afhaalzaak. Tegen een kleine meerprijs kun je er ook eten. Er staan een stuk of 4 tafeltjes. Het is wat kaal, maar als je in een Surinaamse entourage wilt eten, moet je dat maar voor lief nemen. Zo is het in Suriname.
Je moet het eten zelf bestellen bij de afhaalbalie. De bediening was prima en erg vriendelijk.
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier gegeten met een vriendin. We bestelde allebei roti bakkeljauw. Ik met Spa blauw, zij met een malt biertje. Het biertje vond m'n vriendin niet te drinken. De roti was erg lekker! Voor herhaling vatbaar.
Het interieur is sober, maar past goed bij een Surinaams eethuisje.