Warung Bude Kati

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

6,9
HMB84 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Een echt Indonesisch (afhaal)restaurantje, met dito decor (zeker niet mooi, maar wel sfeervol). Erg sympathiek personeel dat veel aandacht heeft voor de gasten! Het eten is prima en de porties voldoende groot. Omdat de prijzen vrij laag zijn dus een goede prijs-kwaliteitverhouding!

Ik denk dat wij hier nog wel eens iets komen afhalen.
Drommels .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Tongkleng en gulai kambing soep is altijd okay. Er wordt prima nassi puti geserveerd!
andere gerechten zijn wisselend in kwaliteit
het personeel is steevast vriendelijk en doet haar uiterste best het de gasten naar de zin te maken
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Chef Warung Bude Kati is druk bezig om diverse zaken aan te pakken, zo ook afgelopen zaterdag met het inwerken van een nieuwe medewerkster voor het restaurantgedeelte.
Goed om te zien dat er aan de stroomlijn gewerkt wordt.

Deze warung is nog steeds een prima zaak voor een heerlijke maaltijd, zowel lunch als diner.
Ik kom hier geregeld sinds een jaar of 3 en het eten is naar mijn ervaring van een constante kwaliteit.
Afgelopen zaterdag: Bami Rames met sateh en een bintang biertje, helemaal goed!

Toch een puntje van kritiek.....de tandenstokers mogen weer terug op tafel.
Rensotheone .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Op een Zaterdag avond zijn we (2 personen) binnengelopen en kregen een tafel toegewezen.
Op dat moment waren er 3 tafels bezet, dus niet echt druk.
Om 19:00 bestelden wij een sate rames en een nasi rames.
Het werd wat drukker en tot onze verbazing werden de mensen die toen binnenkwamen eerder voorzien van eten en wij maar wachten.Na een biertje en 3 kwartier wachten kregen we te horen dat het eten eraan kwam, maar nog eens 1 kwartier later ging er wel eten naar een thuisklant en toen waren we het een beetje zat en hebben aangegeven te vertrekken, maar wel NA betaling van 1 biertje! Ik zou als eigenaar zeggen: "mijn excuus het biertje is van het huis."
Ik weet dat je hier lekker kan eten maar dat was eens maar nooit meer!!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Het eten was niet bijzonder. De kippenbout was meer bot dan vlees en smaakte niet bijzonder. De sateh kambing was met pezen en niet erg mals.
De bediening was vriendelijk, het interieur is een afhaaltoko met wel voldoende eetplaatsen. Op een mooie locatie gelegen trouwens!
Farah A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Dit is één van de leukste restaurantjes van Den Haag! Ik heb hier zaterdag, zoals gewoonlijk, heel lekker gegeten. De rijsttafel is geweldig en helemaal vers. We waren met een groep van 11 personen maar de eigenaar heeft ons heel goed geholpen en ervoor gezorgd dat iedereen het naar zijn zin had. Topservice van lieve mensen gecombineerd met heerlijk eten. Mijn complimenten!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Voor een redelijk tot goede keuken en een aantrekkelijk geprijsde kaart neem je de extreem trage bediening op de koop toe. Stiekem een karaf kraanwater voor €1,75 op de rekening zetten schoot echter wel in het verkeerde keelgat.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Met 5 personen hier later op de avond binnengewandeld. Hartelijk ontvangen in een kleine maar heel knusse eetgelegenheid.
Gekozen voor de Soto Ayam en de Mie Bakso. Met recht kun je hier spreken van de Indonesische keuken. De smaak is authentiek en de sfeer van deze warung sluit daar goed bij aan. Wij kijken nu al uit naar de volgende keer en dan gaan we voor de bij andere gasten gespotte heerlijke rijsttafel.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Gisteren hier geweest met een groep. We waren niet de enigen, er werd zelfs een klaptafel bijgezet m iedereen kwijt te kunnen.
Resultaat was een redelijke herrie, en geen enkele ruimte om te bewegen. Ik zat uiterst oncomfortabel met mijn knieën tegen een dwarsbalk van de tafel.
De bediening was heel vriendelijk, en adequaat.
Het eten niet opmerkelijk: een rijsttafel, zoals je hem overal eet.
Minpunt was dat het wel heel snel afkoelde.
ChantalBruijn .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Heerlijk restaurant, alle gerechten perfect op smaak en het vlees was prima gegaard. Huiswijn vond ik iets minder maar de vriendelijke bediening maakte een hoop goed.
Charito L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Super lekker gegeten, heerlijke sate en heel vriendelijk. Je proeft de liefde in het eten en dat voor idd een hele goeie prijs.
Jmdros .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Heerlijk gegeten op een rustige (koude en regenachtige) avond. Lekkere groentegerechten en sate, gevoel of je bij je (Indische) moeder thuis zit. Inrichting ouderwets maar niet oubollig, passend bij het eten.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Heerlijk eerlijk Indonesisch eten, authentiek met hele malse prijzen! Eigenlijk houd ik dit adresje liever geheim want er zijn maar enkele tafeltjes maar ik gun dit familiebedrijf van harte dat het restaurant elke avond vol zit..
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
ja verrukkelijk gerechten..indonesisch eethuisje, eenvoudig, vriendelijk..leuk uitzicht..prijs kwaliteit prima..(te goedkoop niet verklappen hoor..) eigenlijk is alles hier lekker vers+op smaak
soto, sate's, sajurs, smullen.. selamat makan, tot 'n volgende X