Warung Baru

31-204414283

Meer informatie over restaurant Warung Baru

Yvon H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Dit is Indonesische topper!!! Hier waan je je in Indonesië qua smaak;) zelfs nu we low carb moeten eten heeft Guusje de heerlijkste gerechten voor ons in elkaar geflanst!!! Top top top!!!! Mammie!!!!
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Ik kom al sinds mijn jeugd bij Warung Baru, eerst in west en nu jn Amstelveen. Nog nooit teleurgestelden Jenny! Hete tennis heerlijk en overvloedig. Met klassiekers als Urak Arik, maïskoeken, bapao en bubur ketan hitam en nog zoveel meer zijn lekker en vertrouwd. De sfeer in de winkelmus zoals je die in Indonesië vaak aantreft: geen opsmuk en tl-verlichting, geen kitsch, precies zoals je het wilt.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Onooglijk tentje en de bediening was vriendelijk, maar erg langzaam. Het eten was echter het wachten me dan waard, wat een heerlijke smaken zeg! Echt een aanrader.
Lakltjoeng .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
De nasi koening rames was weer overheerlijk. Vaak gehaald, nu gegeten aan de simpele tafeltjes. Het eten telt!! Verrukkkelijk, als moeder thuis. Javaanse keuken op z'n best. Laat nu voor 20 mensen cateren, tot en met ketoprah en ikan bali. Vrees weer een rentengan te moeten kopen om vaker veel te halen.
X V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Komen al jaren bij deze overheerlijke toko ook toen ze in amsterdam west zaten. Nu wel een stukje verder rijden maar absoluut de moeite waard, het is superlekker en de porties zijn meer dan voldoende !! We nemen altijd een bami ramas speciaal met extra rundvlees en een pittig ei. Natuurlijk kan een stukje spekkoek niet ontbreken.