Warung Anisah

Melkpad 9 1217 JZ Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Warung Anisah

Spyridon .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Niet echt bekend in Hilversum. Na een werkafspraak liep ik toevallig langs dit eethuisje. Het was een paar minuten voor openingstijd maar de lekkere geur trok me als magneet naar binnen..
Een mevrouw was het eten aan het voorbereiden en haar twee kindjes waren in het eethuisje met hun tablet en tekeningen aan het spelen. Zeer vriendelijk en familiale sfeer. Het eten (Nasi Ramas Speciaal) was heel lekker en met zorg bediend. Wat mij betreft een aanrader.
Jaaphetgooi .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wat mij is bijgebleven is niet bepaalt positief!

Eten besteld om 17.50 uur, meerdere malen moeten bellen waar het eten bleef (6x).
Drie maaltijden besteld.

Om 20.45 uur arriveerd eindelijk het eten (koud).

Maand Actie: Bij bestelling van nasi rames speciaal ontvangt u 2 gratis mini.

Helemaal geen mini`s ontvangen!!!

Wij zijn heel erg bekend met indisch eten, geen excuus dus.

Excuses niet meer op zijn plaats na 6x moeten bellen.

Ik betwijfel of de redactie deze recensie plaatst.

Ze willen natuurlijk alleen maar positieve reacties horen.

Eet u bij Warung Anisah, dan bent u in elk geval gewaarschuwd!!!
Wiem .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Een heerlijke catering die geserveerd wordt met een grote glimlach.
De prijs echt heel schappelijk.
Het eten een cadeautje. Heerlijk.
Voor meerdere herhalingen vatbaar.
Amani V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
tot nu toe de aller beste Indische keuken die ik ken.
ik zoek overal door heel Nederland de beste en lekkerste Indische eten en daar heeft Warung Anisah mij bij geholpen. Perfect ik heb zo heerlijk gegeten, hele aardige mensen die daar werken ! echt een aanrader ik kom zeker vaker langs.
TOP!
Nikita2701 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Ontzettend vriendelijke mensen die je begroeten met een grote glimlach. De Sumatraanse keuken maakt dat de gerechten pittiger zijn dan normaal, ze hebben zelfs de echte Sumatraanse rendang van het menu gehaald omdat mensen het niet aankonden. Maar wij met ons gezin zijn helemaal blij met het ontdekken van deze Sumatraanse keuken. Selamat makan!
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Indonesische afhaal. Aardige mensen, en hebben een keer een prijs gewonnen op een Pasar Malam. Helaas viel het mij tegen. De (vegetarische) gerechten waren niets bijzonders, de portie niet groot (genoeg). De maiskoekjes en hapjes kun je beter laten liggen: taai en niet lekker.