Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : 3 eigen plekken en parkeergarage Gooische Brink

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We namen vooraf de soto ayam. Deze was goed op smaak, lekker gekruid. Daarna hebben wij van het buffet genoten. Het aanvullen had iets sneller gemogen en de variatie iets groter. De gerechten bij het buffet waren smakelijk. We komen zeker terug, maar dan gaan we van de kaart proeven.
André V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk rustig gegeten in ons eigen tempo. Flexibel met de menukaart en afgestemd op onze wensen. Wat mij betreft een aanrader. Volgende keer nemen we het chef´s menu.
Mechteld H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was helemaal top!!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten, mooi opgediend. Prettige, nette bediening zoals het hoort.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen donderdag en ook zondag weer heerlijk vers gegeten; De kerriesoep is ook één van mijn favorieten net als de vegetarische rijsttafel. Opnieuw weer heel vriendelijke bediening; We komen beslist weer terug. Absolute aanrader dit restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bedankt weer voor fijne avond.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zelden zo lekker gegeten! Soep was fantastisch, hoofdgerecht ook. Het was een ruime portie die we helaas niet helemaal konden verorberen maar we kregen nog een bakje mee. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als liefhebber van de vegetarische keuken is de rijsttafel werkelijk heel erg goed en heel feestelijk geserveerd op een grote zilveren schaal. Alle groenten vers gestoomd en heerlijk gekruid. Veel variatie in smaken en is echt heel fijn. De speciale kerriesoep is ook heerlijk gekruid. Hele leuke sfeer, rustig, netjes, fijne muziek. Fijne bediening en nette mensen. De kok/eigenaar kwam even aan tafel na afloop met echte oprechte interesse. Een echte aanrader van lekker puur Indisch vers eten in fijne sfeer. Dank voor de fijne avond.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten
De biefstuk was geweldig zo heerlijk mals
En de Nasi goreng in een omelet met saté was ook erg lekker
Ook de Indische rijsttafel is ook een aanrader lekker pittig maar niet te
Voor iedereen wel een gerecht dat hij lekker vind
Zitten er iets tussen dat je niet mag of lust
is er altijd wel een alternatief
De bediening is aardig al was de dame in kwestie wel wat vergeet achtig klein aandachtspuntje ????
Maar niet al te storend .kan gebeuren
Wij gaan zeker terug komen ????????
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heerlijk
De biefstuk was geweldig zo heerlijk mals
Nasi goreng in een omelet met saté was ook erg lekker
En de Indische rijsttafel is ook een aanrader lekker pittig maar niet te
Voor iedereen is er wel iets wat je lekker vind
Zitten er gerechten tussen die je niet mag of lust is er altijd wel een alternatief
Al met al een top avondje
Je kan er in alle rust eten zonder dat ze je weg kijken
Kom zeker vaker hier eten????????
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, je krijgt meteen wat lekkers voor bij je drankje. Een gerecht samen delen is geen probleem. De sfeer doet wat oubollig aan. De gerechten zijn goed van smaak en de ingrediënten zijn vers. Prima restaurant om even rustig te eten.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gegeten. Fijne bediening. Vooral de vega rijsttafel is qua prijs/kwaliteit verhouding echt heel goed. Gaan er vaker komen.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk in buffetvorm gegeten. Maakt de keuze van gerechten eenvoudig.
Kaylee V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gister avond met mijn vriend hier gegeten voor de 2de keer. De eerste keer hadden we een 5 gangen menu en die was zo goed bevallen dat we nog een keer zijn gegaan en weer daarvoor hebben gekozen. Weer zo lekker vooral de saté kambing is echt een aanrader en de zelfgemaakte tomaten soep. De bediening is netjes en vriendelijk. Ik ga zeker snel weer lekker uiteten daar! Raad het iedereen aan.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik eet hier altijd heerlijk en de sfeer is uitstekend. Ik kom er dan ook regelmatig terug. Met name de Gulai Arab en de saté Kambing vind ik verrukkelijk.
JSvL .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig restaurant met uitstekende kaart en heerlijk buffet. Vriendelijke en kundige bediening. Vandaag spareribs laten bezorgen; heerlijk!
Ciwi74 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Weer verrukkelijke, verse, authentiek Indonesische gerechten mogen proeven. Persoonlijke aandacht, heerlijke smaken en geen hartverzakking bij het krijgen van de rekening... Wat wil je nog meer!
joseetje8 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben niet in het restaurant gegeten, maar gebruik gemaakt catering. Het was top. Precies op tijd, prachtige sfeervolle tafel met originele decoraties en overheerlijk eten.
Super tevreden !!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik kom al vele jaren eens per jaar voor een familie diner, dus om gezellig samen te zijn; het eten was dan ook een beetje bijzaak. En inderdaad de lastste jaren smaakten bijna alle gerechten van het buffet een beetje hetzelfde, nogal vlak en als ik mij goed herrinner was er veel groente maar weinig vlees om uit te kiezen. Vanavond was het heel anders, volop vlees en ieder gerecht was echt heel smaakvol. En dan een keuze van wel 10 verschillende soorten sambal, allemaal zelf gemaakt. En het vernieuwde decor maakt het allemaal nog leuker. Wat mij betreft nu dus een echte aanrader.
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Op zoek naar Indonesisch eten zijn we onverwacht bij Warung Adinda uitgekomen. Dat was een aangename verrassing op alle fronten. We hebben eten afgehaald en werden gastvrij ontvangen. Omdat er moelijk te parkeren was, zette één van de medewerkers zijn auto opzij.
Terwijl we wachten kregen we wat kroepok en pindasaus van het huis.
Het eten zelf was erg smaakvol. De rijsttafel voor één persoon was goed te doen met z'n tweeën, zeker als je er een loempia bij doet. Het was een klein feestje, al die verschillende smaken....
Kortom, voor herhaling vatbaar!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Restaurant ziet er niet heel bijzonder uit, met een vreselijk kitscherige open haard als je binnenkomt. Als je normale kroepoek met een bakje satésaus krijgt als " voorgerecht" plus een huiswijn, waarvan de serveerster niet weet waar die vandaan komt, weet je eigenlijk al genoeg.....
Rijsttafel is OK maar niet erg bijzonder.
Er zijn gelukkige betere alternatieven !