Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : Parkeergarage Gooische Brink en Gooiland parkeergarage

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Warung Adinda

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Nou ik moest me inhouden om niet teveel te eten hihihi.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk concept zo met dat buffet. Ieder kan nemen wat ie lekker vindt en zoveel als je wilt. Ook de uitleg over de gerechten van het buffet doet leuk aan. Het was een leuke afsluiting van een dag met vrienden die dol zijn op Indisch eten en heerlijk hebben gesmuld in een sfeer waar we ons allemaal prettig bij voelden.
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk Indisch restaurant waar je voor een betaalbare prijs goed en soms ook.pittig eten. Het lopend buffet is uitgebreid. Zoals eerder gezegd is gebakken pisang wel een aanbeveling. Service en bediening was goed. We komen zeker een keer terug.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk genoten van het buffet, met ingrediënten voor elk wat wils en prima ijsbuffet als kers op de taart.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Als het maar even kan kies ik voor een gezellig of feestelijk etentje of voor de afsluiting van een feestelijke dag voor Warung Adinda. En dat al zolang ik als zelfstandig volwasse in Hilversum woon. En dat is al heel lang. Ik ben ook heel blij dat het familiebedrijf is en wordt voortgezet met nog steeds dezelfde liefde voor het werk. Alles valt bij Warung Adinda op een hele natuurlijke en vanzelfsprekende manier samen. En dat vonden mijn 10 tafelgenoten ook.
Saskia Hoenderkamp
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben dit keer gebruik gemaakt van het buffet. Heerlijke Indonesische gerechten. Een goede manier om van alles uit te proberen. De service is vriendelijk, gastvrij. De ambiance is smaakvol ingericht, Met de muziek op de achtergrond geeft je het gevoel dat je terug bent in Indonesië. Pluspunt: de CV stond voluit, het was lekker warm. Dat is weleens anders in een restaurant. Echt een aanrader!
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk eten voor een gunstige prijs. Goede bediening door uiterst vriendelijke mensen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geen a la carte menu meer, dus het buffet geprobeerd... Dit was heerlijk, een zeer ruime keus en authentiek indonesisch... Vooral de babi ketjap was perfect, de sate een beetje taai geworden op de warmhoudschalen...
Leuke rustige sfeer, goede bediening.. Wel een beetje oubollige en donkere setting...
We komen zeker weer terug !
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Niets bijzonders er zijn veel betere Indonesische restaurants.
Een keer en niet weer.
Gj J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Was er al eerder geweest.Heerlijk en goed Indisch eten
berchris .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We werden gastvrij ontvangen en verder is er buitengewoon op onze wensen ingespeeld en aten we een voortreffelijke vegetarische rijsstafel.
Stefanie T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke omgeving! Het was een kennismaking voor mij met dit restaurant, maar Ik zal hier graag weer een keer terugkomen.
Lourens P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke Indonesische rijsttafel, zeer vriendelijke bediening, Indonesisch biertje, lekker buiten op terras gegeten, top!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij komen hier al jaren, maar het was inmiddels een tijdje geleden. Het eten was weer heerlijk. Bediening is altijd vriendelijk. Ruimte langs buffet soms wat te krap om langs elkaar heen te lopen. Bij de overgangen naar de andere ruimtes moet ik iedere keer goed uitkijken. Leuk dat het buffet is uitgebreid met ijs, wat vers fruit en zoetigheidjes voor een toetje... als je daar nog ruimte voor hebt ;)
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Superfijn restaurant en geweldige bediening. Eten was perfect en locatie prima. Heerlijke avond gehad waar wij zeker terug gaan komen. Dank voor alles.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer smakelijke gerechten, niet te vergelijken met een "gewone chinees".
Zeker voor herhaling vatbaar.
Aswerd G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik heb hier met veel plezier gegeten, samen met mijn ouders. Het eten is er prima. Vriendelijke en uitstekende bediening. We komen hier zeker nog een keer terug. Ondanks dat we een half uur moeten rijden om hier te komen. Alleen de soep maakt zo'n rit het al waard! Warung Adinda is echt een aanrader.
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
heerlijk genoten met m'n liefje die 63 is geworden. Dat zit in onze herrinnering. Top
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
viel ons erg tegen. de locatie was koud en het eten lauw. erg doorgekookt alsof het al hele dag stond. wij hebben hun catering meegemaakt die was perfect maar het restaurant is waardeloos. zeker niet voor herhaling vatbaar. bij rijsttafel hoort ook Pisang. Nergens te bekennen. Zonde van ons geld en onze tijd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018