Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : 3 eigen plekken en parkeergarage Gooische Brink

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er ging denk iets mis met de vorige recensie
Daarom nog een keer
We hebben weer heerlijk gegeten
De gastheer was erg vriendelijk maar zeker niet te opdringerig kregen rustig de tijd om op mijn man te wachten sie wat verlaat was
Ook die kon eerst van zijn drankje genieten voor we de kaart kregen
Wachten op het eten duurde niet lang
Door mijn gbp kan ik niet veel eten maar zonder problemen werd mijn voorgerecht een hoofdgerecht
Dit geeft een rustig gevoel zodat je niet opgelaten voelt omdat het niet opgaat
De sercice en eten is in 1 woord gewoon "perfect"

Warung adinda ga zo door
Je ziet ons snel weer terug xxx
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was weer fantastisch
Vriendelijke mensen
heerlijk gegeten
Goede services
Al met al een top restaurant
Zal zeker aanbevelen bij vrienden
Warung Adinda ga zo door !!!
bjguttenberg75 G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten smaakte goed. Sommige gerechten hadden wel dezelfde smaken . Wij hadden juist het buffet genomen voor het proefen v.d gerechten. Keus was er genoeg. Het klopte niet helemaal. Zo zou er een keuze van vis gerechten zijn 1 x , Bali of babi ketjap was te donker, Sate droog, weinig groenten gerechten.
Wij komen zeker nog eens terug.
Tenslotte de prijzen zijn betaalbaar
Terima kasih.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Was weer heerlijk ! Weer de rijsttafel met nasi kuning genomen, Na afloop nog een kopje koffie op het terras buiten. Service outstanding .....
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bij binnenkomst krijg je een schaaltje kroepoek met saté saus. Toen ik vroeg of we in plaats van kroepoek emping konden krijgen werd dit meteen geregeld (gratis). Een mooie menukaart waaruit we beiden vooraf de saté gambing en als hoofdgerecht de rijsttafel kozen. De saté was perfect, lekker geroosterd en met een heerlijke saus en garnituur. De rijsttafel was ook geweldig, op ons verzoek met nasi kuning in plaats van witte rijst (was wel €5,= extra). Goede porties en zeer gevarieerd, kortom heerlijk.
Tussendoor ook even het buffet bekeken, ziet er ook heel goed uit, gaan we de volgende keer proberen.
Kortom was het geheel een succes en komen we hier zeker snel terug !
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Dit restaurant heeft op aanraden van vrienden en kennissen ons huwelijk de catering mogen regelen. Ik kan niet anders zeggen dat naast de service en vriendelijkheid alles tot in de puntjes geregeld was. Alle 50 gasten waren super enthousiast over het eten en konden er geen genoeg van krijgen. Brian namens Sandra en Stefan you are the best en wij gaan naast de catering vaker terug komen want veel beter kan het haast niet.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten. We hebben het buffet genomen en dat beviel heel goed. Voldoende variatie en heerlijk eten
Lgoudsmits .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een van mjn favoriete restaurants in het centrum van Hilversum. Wat hebben we weer genoten van het buffet! Meer dan voldoende keuze, zeer smakelijk en heel vriendelijke bediening, ik kan geen negatieve dingen bedenken. Heerlijk gegeten en we komen zeker terug!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Restaurant is nu lekker ruim geworden,
Heerlijk buffet nu ook met ijs en spekkoek! Vriendelijke bediening.
Zeer redelijke prijzen!
M D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Warung Adinda bestaat meer dan 40 jaar. We hebben er al meerdere malen een rijsttafel laten cateren maar we hadden hier nog nooit gegeten. Tot gisteravond. De sfeer is goed, wij hadden buffet maar moeder a-la-carte, dat leverde een synchronisatie probleem om. Het buffet had voldoende verschillende gerechten. Ik vond de meeste gerechten wel heel rustig gekruid. Van mij had het kruidiger en pittiger gemogen. De spare-ribs waren zeer goed gemarineerd.
Sia J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer zeker de moeite waard.
Het buffet werd non-stop bijgevuld, bediening was geweldig.

Ik zal Warung Adinda zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Zeer fijn en goed restaurant. Al jaren zo. De sfeer is er heel relaxed. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet. Heerlijk! Mijn Indo smaakpapillen werden goed geprikkeld. Al is het alleen al door de velen soorten (zelfgemaakte) sambal waaruit je kan kiezen. We kregen van de eigenaar Raymond een stukje Indische Sparerib mee naar huis om te proeven. Gevolg: weer een reden om binnenkort terug te gaan.
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We namen vooraf de soto ayam. Deze was goed op smaak, lekker gekruid. Daarna hebben wij van het buffet genoten. Het aanvullen had iets sneller gemogen en de variatie iets groter. De gerechten bij het buffet waren smakelijk. We komen zeker terug, maar dan gaan we van de kaart proeven.
André V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk rustig gegeten in ons eigen tempo. Flexibel met de menukaart en afgestemd op onze wensen. Wat mij betreft een aanrader. Volgende keer nemen we het chef´s menu.
Mechteld H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was helemaal top!!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten, mooi opgediend. Prettige, nette bediening zoals het hoort.
JMG V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen donderdag en ook zondag weer heerlijk vers gegeten; De kerriesoep is ook één van mijn favorieten net als de vegetarische rijsttafel. Opnieuw weer heel vriendelijke bediening; We komen beslist weer terug. Absolute aanrader dit restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bedankt weer voor fijne avond.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zelden zo lekker gegeten! Soep was fantastisch, hoofdgerecht ook. Het was een ruime portie die we helaas niet helemaal konden verorberen maar we kregen nog een bakje mee. Een aanrader!
JMG V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als liefhebber van de vegetarische keuken is de rijsttafel werkelijk heel erg goed en heel feestelijk geserveerd op een grote zilveren schaal. Alle groenten vers gestoomd en heerlijk gekruid. Veel variatie in smaken en is echt heel fijn. De speciale kerriesoep is ook heerlijk gekruid. Hele leuke sfeer, rustig, netjes, fijne muziek. Fijne bediening en nette mensen. De kok/eigenaar kwam even aan tafel na afloop met echte oprechte interesse. Een echte aanrader van lekker puur Indisch vers eten in fijne sfeer. Dank voor de fijne avond.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten
De biefstuk was geweldig zo heerlijk mals
En de Nasi goreng in een omelet met saté was ook erg lekker
Ook de Indische rijsttafel is ook een aanrader lekker pittig maar niet te
Voor iedereen wel een gerecht dat hij lekker vind
Zitten er iets tussen dat je niet mag of lust
is er altijd wel een alternatief
De bediening is aardig al was de dame in kwestie wel wat vergeet achtig klein aandachtspuntje ????
Maar niet al te storend .kan gebeuren
Wij gaan zeker terug komen ????????