Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : 3 eigen plekken en parkeergarage Gooische Brink

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Restaurant is nu lekker ruim geworden,
Heerlijk buffet nu ook met ijs en spekkoek! Vriendelijke bediening.
Zeer redelijke prijzen!
M D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Warung Adinda bestaat meer dan 40 jaar. We hebben er al meerdere malen een rijsttafel laten cateren maar we hadden hier nog nooit gegeten. Tot gisteravond. De sfeer is goed, wij hadden buffet maar moeder a-la-carte, dat leverde een synchronisatie probleem om. Het buffet had voldoende verschillende gerechten. Ik vond de meeste gerechten wel heel rustig gekruid. Van mij had het kruidiger en pittiger gemogen. De spare-ribs waren zeer goed gemarineerd.
Sia J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer zeker de moeite waard.
Het buffet werd non-stop bijgevuld, bediening was geweldig.

Ik zal Warung Adinda zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Zeer fijn en goed restaurant. Al jaren zo. De sfeer is er heel relaxed. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet. Heerlijk! Mijn Indo smaakpapillen werden goed geprikkeld. Al is het alleen al door de velen soorten (zelfgemaakte) sambal waaruit je kan kiezen. We kregen van de eigenaar Raymond een stukje Indische Sparerib mee naar huis om te proeven. Gevolg: weer een reden om binnenkort terug te gaan.
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We namen vooraf de soto ayam. Deze was goed op smaak, lekker gekruid. Daarna hebben wij van het buffet genoten. Het aanvullen had iets sneller gemogen en de variatie iets groter. De gerechten bij het buffet waren smakelijk. We komen zeker terug, maar dan gaan we van de kaart proeven.
André V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk rustig gegeten in ons eigen tempo. Flexibel met de menukaart en afgestemd op onze wensen. Wat mij betreft een aanrader. Volgende keer nemen we het chef´s menu.
Mechteld H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was helemaal top!!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten, mooi opgediend. Prettige, nette bediening zoals het hoort.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen donderdag en ook zondag weer heerlijk vers gegeten; De kerriesoep is ook één van mijn favorieten net als de vegetarische rijsttafel. Opnieuw weer heel vriendelijke bediening; We komen beslist weer terug. Absolute aanrader dit restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bedankt weer voor fijne avond.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zelden zo lekker gegeten! Soep was fantastisch, hoofdgerecht ook. Het was een ruime portie die we helaas niet helemaal konden verorberen maar we kregen nog een bakje mee. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als liefhebber van de vegetarische keuken is de rijsttafel werkelijk heel erg goed en heel feestelijk geserveerd op een grote zilveren schaal. Alle groenten vers gestoomd en heerlijk gekruid. Veel variatie in smaken en is echt heel fijn. De speciale kerriesoep is ook heerlijk gekruid. Hele leuke sfeer, rustig, netjes, fijne muziek. Fijne bediening en nette mensen. De kok/eigenaar kwam even aan tafel na afloop met echte oprechte interesse. Een echte aanrader van lekker puur Indisch vers eten in fijne sfeer. Dank voor de fijne avond.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten
De biefstuk was geweldig zo heerlijk mals
En de Nasi goreng in een omelet met saté was ook erg lekker
Ook de Indische rijsttafel is ook een aanrader lekker pittig maar niet te
Voor iedereen wel een gerecht dat hij lekker vind
Zitten er iets tussen dat je niet mag of lust
is er altijd wel een alternatief
De bediening is aardig al was de dame in kwestie wel wat vergeet achtig klein aandachtspuntje ????
Maar niet al te storend .kan gebeuren
Wij gaan zeker terug komen ????????
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heerlijk
De biefstuk was geweldig zo heerlijk mals
Nasi goreng in een omelet met saté was ook erg lekker
En de Indische rijsttafel is ook een aanrader lekker pittig maar niet te
Voor iedereen is er wel iets wat je lekker vind
Zitten er gerechten tussen die je niet mag of lust is er altijd wel een alternatief
Al met al een top avondje
Je kan er in alle rust eten zonder dat ze je weg kijken
Kom zeker vaker hier eten????????
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, je krijgt meteen wat lekkers voor bij je drankje. Een gerecht samen delen is geen probleem. De sfeer doet wat oubollig aan. De gerechten zijn goed van smaak en de ingrediënten zijn vers. Prima restaurant om even rustig te eten.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke gegeten. Fijne bediening. Vooral de vega rijsttafel is qua prijs/kwaliteit verhouding echt heel goed. Gaan er vaker komen.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk in buffetvorm gegeten. Maakt de keuze van gerechten eenvoudig.
Kaylee V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gister avond met mijn vriend hier gegeten voor de 2de keer. De eerste keer hadden we een 5 gangen menu en die was zo goed bevallen dat we nog een keer zijn gegaan en weer daarvoor hebben gekozen. Weer zo lekker vooral de saté kambing is echt een aanrader en de zelfgemaakte tomaten soep. De bediening is netjes en vriendelijk. Ik ga zeker snel weer lekker uiteten daar! Raad het iedereen aan.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik eet hier altijd heerlijk en de sfeer is uitstekend. Ik kom er dan ook regelmatig terug. Met name de Gulai Arab en de saté Kambing vind ik verrukkelijk.
JSvL .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig restaurant met uitstekende kaart en heerlijk buffet. Vriendelijke en kundige bediening. Vandaag spareribs laten bezorgen; heerlijk!
Ciwi74 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Weer verrukkelijke, verse, authentiek Indonesische gerechten mogen proeven. Persoonlijke aandacht, heerlijke smaken en geen hartverzakking bij het krijgen van de rekening... Wat wil je nog meer!