Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : 3 eigen plekken en parkeergarage Gooische Brink

Arie R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jolande F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De rijsttafel genomen zodat we niet hoefden te kiezen en alles was lekker. Hele vriendelijke en nette bediening, leuke avond.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ruim assortiment op de menukaart ook veel keuze voor vegetarische gerechten. Bediening is erg vriendelijk. we komen hier graag
L. S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een van mijn favorieten. Een heerlijk buffet voor een goede prijs met zeer veel keuzemogelijkheden. Voor elk wat wils: vlees vis, vegetarisch, fruit ijs, bijgerechten. Kortom: meer dan genoeg.. Snelle en leuke bediening.
jankevandermei K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik vond de smaak niet zo bijzonder. Mijn man, Indisch vond het lekker.

Het was allemaal zoet en de tahoe was écht niet lekker, droog en smaakloos.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima gegeten.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ja wat zal ik zeggen? Eten was weer uitstekend en ook zo de ontvangst, sfeer en bediening. Het enige waar je dus wel mee moet oppassen is dat je niet te veel eet. En daar heb ik dus in dit restaurant wel last van. ;-) ( wij maakten gebruik van het buffet)
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Restaurant scoorde hoog op Iens, maar de kwaliteit viel mij tegen. Vegetarische gerechten misten creativiteit; groeten waren slap en te lang gekookt, etc.
Sia J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Hendrix K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was lekker maar het smaakte allemaal een beetje hetzelfde, waardoor het eentonig werd. Volgende keer nemen we andere gerechten. De bediening was vriendelijk maar niet heel oplettend.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er ging denk iets mis met de vorige recensie
Daarom nog een keer
We hebben weer heerlijk gegeten
De gastheer was erg vriendelijk maar zeker niet te opdringerig kregen rustig de tijd om op mijn man te wachten sie wat verlaat was
Ook die kon eerst van zijn drankje genieten voor we de kaart kregen
Wachten op het eten duurde niet lang
Door mijn gbp kan ik niet veel eten maar zonder problemen werd mijn voorgerecht een hoofdgerecht
Dit geeft een rustig gevoel zodat je niet opgelaten voelt omdat het niet opgaat
De sercice en eten is in 1 woord gewoon "perfect"

Warung adinda ga zo door
Je ziet ons snel weer terug xxx
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was weer fantastisch
Vriendelijke mensen
heerlijk gegeten
Goede services
Al met al een top restaurant
Zal zeker aanbevelen bij vrienden
Warung Adinda ga zo door !!!
bjguttenberg75 G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten smaakte goed. Sommige gerechten hadden wel dezelfde smaken . Wij hadden juist het buffet genomen voor het proefen v.d gerechten. Keus was er genoeg. Het klopte niet helemaal. Zo zou er een keuze van vis gerechten zijn 1 x , Bali of babi ketjap was te donker, Sate droog, weinig groenten gerechten.
Wij komen zeker nog eens terug.
Tenslotte de prijzen zijn betaalbaar
Terima kasih.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Was weer heerlijk ! Weer de rijsttafel met nasi kuning genomen, Na afloop nog een kopje koffie op het terras buiten. Service outstanding .....
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bij binnenkomst krijg je een schaaltje kroepoek met saté saus. Toen ik vroeg of we in plaats van kroepoek emping konden krijgen werd dit meteen geregeld (gratis). Een mooie menukaart waaruit we beiden vooraf de saté gambing en als hoofdgerecht de rijsttafel kozen. De saté was perfect, lekker geroosterd en met een heerlijke saus en garnituur. De rijsttafel was ook geweldig, op ons verzoek met nasi kuning in plaats van witte rijst (was wel €5,= extra). Goede porties en zeer gevarieerd, kortom heerlijk.
Tussendoor ook even het buffet bekeken, ziet er ook heel goed uit, gaan we de volgende keer proberen.
Kortom was het geheel een succes en komen we hier zeker snel terug !
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Dit restaurant heeft op aanraden van vrienden en kennissen ons huwelijk de catering mogen regelen. Ik kan niet anders zeggen dat naast de service en vriendelijkheid alles tot in de puntjes geregeld was. Alle 50 gasten waren super enthousiast over het eten en konden er geen genoeg van krijgen. Brian namens Sandra en Stefan you are the best en wij gaan naast de catering vaker terug komen want veel beter kan het haast niet.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten. We hebben het buffet genomen en dat beviel heel goed. Voldoende variatie en heerlijk eten
L. S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een van mjn favoriete restaurants in het centrum van Hilversum. Wat hebben we weer genoten van het buffet! Meer dan voldoende keuze, zeer smakelijk en heel vriendelijke bediening, ik kan geen negatieve dingen bedenken. Heerlijk gegeten en we komen zeker terug!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Restaurant is nu lekker ruim geworden,
Heerlijk buffet nu ook met ijs en spekkoek! Vriendelijke bediening.
Zeer redelijke prijzen!
M D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Warung Adinda bestaat meer dan 40 jaar. We hebben er al meerdere malen een rijsttafel laten cateren maar we hadden hier nog nooit gegeten. Tot gisteravond. De sfeer is goed, wij hadden buffet maar moeder a-la-carte, dat leverde een synchronisatie probleem om. Het buffet had voldoende verschillende gerechten. Ik vond de meeste gerechten wel heel rustig gekruid. Van mij had het kruidiger en pittiger gemogen. De spare-ribs waren zeer goed gemarineerd.