Warung Adinda

Langestraat 85B 1211 GW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Warung Adinda

Uitzonderlijk gastvrij

Warung Adinda is al 39 jaar een gevestigde naam in het Gooi. Iets dat je alleen voor elkaar krijgt als je echte kwaliteit levert. Warung Adinda serveert dan ook echte liefde voor Indonesië. Zorgvuldig gekozen ingrediënten en huisgemaakte gerechten en sauzen. Wil je een culinaire rondreis maken? Reserveer dan voor het Indonesische buffet op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Kinderen eten voordelig mee van het buffet, maar er is ook een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Warung Adinda

Bushalte-Brinkweg- 50 meter van ons restaurant.
  • : 3 eigen plekken en parkeergarage Gooische Brink

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Warung Adinda

Stefanie T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke omgeving! Het was een kennismaking voor mij met dit restaurant, maar Ik zal hier graag weer een keer terugkomen.
Lourens P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke Indonesische rijsttafel, zeer vriendelijke bediening, Indonesisch biertje, lekker buiten op terras gegeten, top!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij komen hier al jaren, maar het was inmiddels een tijdje geleden. Het eten was weer heerlijk. Bediening is altijd vriendelijk. Ruimte langs buffet soms wat te krap om langs elkaar heen te lopen. Bij de overgangen naar de andere ruimtes moet ik iedere keer goed uitkijken. Leuk dat het buffet is uitgebreid met ijs, wat vers fruit en zoetigheidjes voor een toetje... als je daar nog ruimte voor hebt ;)
jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Superfijn restaurant en geweldige bediening. Eten was perfect en locatie prima. Heerlijke avond gehad waar wij zeker terug gaan komen. Dank voor alles.
wim C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer smakelijke gerechten, niet te vergelijken met een "gewone chinees".
Zeker voor herhaling vatbaar.
Aswerd G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik heb hier met veel plezier gegeten, samen met mijn ouders. Het eten is er prima. Vriendelijke en uitstekende bediening. We komen hier zeker nog een keer terug. Ondanks dat we een half uur moeten rijden om hier te komen. Alleen de soep maakt zo'n rit het al waard! Warung Adinda is echt een aanrader.
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
heerlijk genoten met m'n liefje die 63 is geworden. Dat zit in onze herrinnering. Top
jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
viel ons erg tegen. de locatie was koud en het eten lauw. erg doorgekookt alsof het al hele dag stond. wij hebben hun catering meegemaakt die was perfect maar het restaurant is waardeloos. zeker niet voor herhaling vatbaar. bij rijsttafel hoort ook Pisang. Nergens te bekennen. Zonde van ons geld en onze tijd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ook voor vegetariërs is dit een goede keuze.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super restaurant!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker eten. Het buffet is altijd goed .
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top
Agnes T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Was lekker buffet maar heb in vergelijkbaar restaurant nog smakelijker gehad. Goed voor een keer masr niet om snel weer te gaan
ellenvandervalk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na een lange periode niet te zijn geweest ( omdat we niet meer zo tevreden waren) weer eens gegeten bij jullie. We vonden de kwaliteit weer als vanouds, heerlijk gegeten in een prettige, rustige sfeer. We gaan zeker weer vaker komen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De rijsttafel was weer heerlijk, de service als altijd vriendelijk en correct...........................................................................................................................................................................................
margot B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het buffet. Veel gerechten, lekker van smaak, alleen wat aan de koude kant. Al met al goed eten. Toetje kan ook wel wat beter, het fruit leek niet dezelfde dag vers gesneden te zijn. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker gegeten in een fijne ambiance. heerst een ongedwongen sfeer en we hebben een gezellige avond gehad. zou het zeker aanbevelen
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed, de sfeer gezellig. De verzorging van het buffet iets minder, we moesten zelf om borden gaan vragen; de saté was al snel op en werd helaas niet meer bijgevuld.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017