Warrie Knarrie

7,2
6,7
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Geluncht met een vriendin bij Warrie Knarrie. Kaart was heel uitgebreid. Teveel keuzes! Een lekker broodje Tartaar special gegeten en mijn vriendin had een broodje carpaccio wat zeer royaal was belegd. Gezellige tent waar je lekker kan zitten en lekker bij kan kletsen.
Sanfelice .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben niet al te lekker gegeten daar. De zaak probeert nog voort te borduren op de oude keuken en naam. Die faam behalen ze al lang niet meer. De broodjes zijn slecht belegd, de service van het personeel was ook niet geweldig en daarbij ook nog eens dat de meneer van de keuken door het luik bijna het eten van je bord haalt. Al met al een aantal maal geprobeerd maar ons zien ze niet meer terug
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren van een heerlijke lunch genoten met 4 personen. De zaak zat stampvol. Een zeer vriendelijke serveerster leidde ons naar de bar zodat we daar konden wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Al met al duurde dit ongeveer 10 minuten.
Onze keuze van de uitgebreide kaart:
1 (stok)broodje warm vlees met champignons, uien en sate saus
1 warm stokbroodje zoetig geitje: gesmolten geitenkaas, knoflook, honing-thijmsaus en zongedroogde tomaten
1 uitsmijter kaas
1 biefstuk met stokbrood en kruidenboter
We vonden het alle vier hartstikke lekker en een zeer vriendelijke bediening.
Met 5 drankjes en fooi waren we 47,00 kwijt.
Prima prijs-kwaliteitverhouding en Service met een hoofdletter S.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De zaak is vrij recent verhuist (door een verbouwing van het winkelcentrum) naar een nieuwe locatie in het overdekte centrum van Purmerend. En heb hier een keer op een zaterdag de lunch gebruikt, en indrdaad is de zaak (bij langslopen) regelmatig goed bezet. Zo ook tijdens mijn bezoek was dit het geval.
Over de gepresenteerde lunch gerechten kan ik kort zijn, die zijn van een redelijke kwaliteit en vergelijkbaar met een reguliere lunchroom. Inrichting van de zaak is redelijk modern.
Maar ook tijdens onze aanwezigheid stonden er af en toe andere gasten te wachten op een plekje, en ondanks dat wij na de genoten maaltijd nog bezig waren met een tweede drankje komt de serveerster tot twee keer aan toe weer aan de tafeltjes om te informeren of je nog wat wilt nuttigen, want er stonden immers nog andere gasten te wachten op een tafeltje. Dus we hadden hier nu niet echt een gevoel van gastvrijheid, maar er was meer aandacht voor productie draaien. Eindconclusie, Ik denk er nog wel eerst twee keer over na, voordat ik hier op een drukke winkeldag weer een keer naar binnen stap.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Bestelde ciabatta met tonijnsalade zag er al onooglijk uit, een soort van mayonaise drap op het broodje gekwakt, liep er half af. Bij een eerste hap bleek dat het net zo smaakte als het er uit zag: een vettige soort saus met hier en daar een verdwaald stukje grijsgekleurde tonijn.
De aardige serveerster bood aan iets anders te kiezen, na overleg achter in de zaak..ik koos een stokbroodje tartaar, helaas ook geen succes: 2 met een ijsschep? geserveerde bolletjes tartaar op een wederom slappe ciabatta. De tartaar had niets te maken met tartaar, een vettige substantie doorregen met emulgatoren en conserveringsmiddelen, wat een blamage. Jammer, vroeger was het hier prima! Nu komen wij hier niet meer terug.