Warrie Knarrie Restaurant

Koestraat 12 1441 CV Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Warrie Knarrie Restaurant

Penomo .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Wat een slechte service...
Heel erg lang moeten wachten voordat ik een sausje kon bij bestellen.
Toen ik meerdere maken geprobeerd heb iemand aan te spreken en geen reactie kreeg ben ik zelf maar naar de bar gelopen waar ik werd begroet maar niet geholpen.
Toen ik uiteindelijk werd geholpen vertelde deze man mij dat er iemand bij mij zou komen.
Ik ben gaan zitten en heb nog een tijdje moeten wachten... toen er eindelijk iemand kwam was mijn eten koud en en mijn eetlust weg... ik heb alles betaald en ben boos vertrokken heb mijn zegje gedaan, waarop geantwoord werd dat het gemeld zou worden en daar werd het mee afgedaan. Ik ben zeer ontevreden over deze zaak en het personeel.
Ik heb nadien nog een klacht gestuurd via de site maar krijg geen reactie dus ben er helemaal klaar mee!!!
Michel .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
De service is redelijk in tegenstelling tot het eten zelf. Teveel keus in matig smakenloos eten. Nu een paar keer hier gegeten en telkens met je het gevoel weggegaan dat je niet waar voor je geld hebt gekregen. Hier komen wij voorlopig dus niet meer. Meer dan genoeg eetgelegenheden in Purmerend waar je wel waar voor je geld krijgt. Wij lopen voortaan door naar de Hoogstraat of achter de kerk.
Nick67 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Helaas was het niet naar wens. De ciabatta was op sommige plekken nog koud en op andere plekken weer warm. Het leek wel oud en hier en daar kwam je er met je mes niet doorheen. Dit aangegeven bij personeel, maar die ontkende het. Erg jammer, voorlopig loop ik Warrie Knarrie voorbij!
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Lunchen kan een genot zijn. Prima Lunch locatie in hartje Purmerend.
Kom er zeer regelmatig, zaak zat eerst midden in het Eggert-centrum. Nu aan de buitenzijde, iets minder knus dan de vorige zaak.
Broodjes zijn van buitengewone klasse, rijkelijk belegd. Er is veel keus zowel warm als koud en zover ik tot op heden heb geproefd allemaal heerlijk.
Vlotte bediening met oog voor de gast, ook als het druk is.
Nieuwe zaak is wat lawaaiig, dat is jammer.
Een lunchzaak met top broodjes, meer dan een aanrader.
Mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We kwamen hier in de middag voor een hapje en drankje. Ondanks de drukte kregen we zoals beloofd vlot een mooi tafeltje. De tosti en wafel met kersen waren lekker. Dochter smulde van haar poffertjes. Bediening was vriendelijk.
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vreselijk broodje gegeten, broodje allesvreter, champignon leek uit blik, uitje, spek, allen niet even lekker gebakken, op een broodje gegooid, paprika erbij en kaas, even in de oven........
Was echt niet lekker en er zat nog een haar in ook! Nee geen haartje van de champignon zoals de bediening beweerde, dat was eens maar nooit meer!
Sara M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Warrie Knarrie is eigenlijk ons vaste adres voor een brak ontbijt/lunch. In het weekend zit het altijd vol en met een reden: de broodjes zijn vers en lekker en je gaat zeker niet met honger naar huis. Favoriet is al jaren het stokbroodje Club, maar ook de Dikke Os is erg lekker.

We zien in de bediening ook steeds dezelfde dames terug, die hard werken en supersnel zijn. Warrie Knarrie is een goedlopende machine waar je heerlijk kunt lunchen voor een goede prijs.
Sabrina2807 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Sinds vorig jaar op een nieuwe plek in Purmerend en ook voor mij een favoriete lunch-stek.
De broodjes zijn zeer rijkelijk belegd. Favoriet hier is de "Werelds" of de "Verschrikkelijk".
Voor een diner hoef je hier niet veel te verwachten maar de satéschotel of de biefstukschotel is meer dan prima.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Mijn favoriete lunchstek in Purmerend!
Een zeer uitgebreide kaart met broodjes en andere lunchgerechten. De broodjes zijn altijd rijkelijk belegd en vers. Aanrader is broodje Dikke Os of Volendam.
FijnProeverInEetcafe .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Vertrouwde naam, nieuwe eigenaar. De kwaliteit van het eten is prima. Het is natuurlijk een eetcafé, geen sterrenrestaurant, maar de smaak is dik in orde. De kaart heeft broodjes en schotels met lekkere frietjes. In het kindermenu zit een van Dobben kroket, wat een genereus gebaar is en net dat beetje extra. Het decor is modern en verzorgd.

Al met al een prima plek voor een luxe lunch.