Waroeng Soeboer

Piet Heinstraat 114 2518 CM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Waroeng Soeboer

TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Een mooie lichte schone zaak. Vriendelijke mensen achter de toonbank. Ik eet hier graag zo een klein rijst pakketje dat in bananenblad geplakt zit samen met wat orek arek en knapperige tempe. Lekker als warme lunch of een licht avondmaal.
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Gewoon een goede toko met veel keuze voor alleseters en vegetariërs, grote eters, kleine eters. Een vast menu kiezen is goedkoper dan losse dingetjes meenemen. Dat is wel vaker bij toko's, toch jammer.
Mocht je het koud willen nemen en je doet niet aan magnetrons.. Dan zit het wel al verpakt in zo'n ('amerikaans') kartonnen doosje en kost het wat moeite om het een beetje gescheiden te houden en op te warmen in de pan.
Ook koude biertjes to go (wel aan de prijs maar ok)
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Elke keer denk ik bij Waroeng Soeboer dezelfde authentieke kwaliteit aan te treffen als bij het moederrestaurant aan de Brouwersgracht, maar niets is minder waar. De smaken lijken aangepast aan de tijd - dit zie je bij meerdere 'trendy' Indonesische restaurants - wat een smaakvervlakking oplevert waardoor het eigenlijk niets meer met écht Indonesisch eten te maken heeft. Mijn gado gado dreef in water en de pindasaus had geen smaak. Zo slecht had ik hier overigens ook nog nooit gegeten. De sate ajam was okay, maar niet te vergelijken met die van Soeboer aan de Brouwersgracht.
De bediening gedraagt zich gemaakt joviaal, laat continu steken vallen en maakt een ongeïnteresseerde en onprofessionele indruk.
Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Connykim .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Bij de waroeng heb ik in de toko zelf gegeten. Het eten is vers gemaakt, en voor mij gaat het om de milde smaak, daar had ik voldoende keus in. Nasi met peultjesen tahoe en stukjes kip en Petee boontjes heerlijk. En de koffie na smaakte wat betreft sterkte prima. Het is ook een eyeopener dat deze toko een bijzonder decor heeft. Het is een aanwinst voor de buurt.
Etenindenhaag .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Als liefhebbers van Indonesisch eten, hebben we in het verleden lekker gegeten op de Brouwersgracht. Sinds de opening in de Piet Heinstraat, hebben we er een paar keer eten gehaald. Bijna alle keren vonden we het eten matig, veel te zout en weinig subtiel gekruid. Vanavond was het een dieptepunt; er waren diverse bakken leeg om 19 uur, er was nog slechts een soort groente verkrijgbaar, nl de boontjes, de kipsate was te zout, maar de rendang sloeg alles, zo smakeloos hebben we het nog niet eerder gehad. Hiernaast hadden we nog een paar gerechten maar het kon niet onze bekoring wegdragen. Met ons stonden er diverse andere mensen in de winkel die nog 20 minuten extra moesten wachten als ze toch nog saté wilden bestellen. Erg klantonvriendelijkheid en wij gaan hier dus niet mee naar toe tenzij er weer smaakvol gekruid gekookt wordt.

. Vanavond was het echter
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Absolute topper onder de toko's. Altijd alles vers, netjes en schoon. De prijzen zijn heel schappelijk en ook perfect als je een keer alleen eet. Zelfs de niet-Indische dames die er werken, weten precies te vertellen wat er in de bakken ligt. Aanrader: de aubergine!
Deze Kerst ook een Ajam Kodok bested. Die was erg lekker en niet heel prijzig.
Lvl91 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Wel aardige Indonesische toko met een vrij ruime keuze. Dit echter gaat gepaard met behoorlijk hoge prijzen voor wat je krijgt, jong personeel die geen van allen een indonesische achtergrond hebben wat je duidelijk merkt bij het uitleggen van de gerechten. De gerechten zijn erg vlak van smaak (pittig is niet echt pittig, kokos is niet echt kokos), het vlees is vaak droog, er is geen saté kambing te krijgen. Er zijn veel betere toko's in Den Haag met meer keuze, lekker eten én een betere prijs.
Matthijs G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Woon in buurt, haal hier zodoende regelmatig. Eten is uitstekend, kan ook bijna niet anders, meeste wordt (voor)bereid bij Soeboer op de Brouwersgracht waar ik ook met enige regelmaat kom.

V.w.b. de service, een aantal personeelsleden is echt ronduit kansloos en lijkt er meer te werken vanwege het uiterlijk... het gaat om een opeenstapeling van zaken bij verschillende bezoeken. Eten vergeten mee te geven, eten niet warm, doorverwijzen naar collega die vervolgens iets anders gaat doen, etc. etc. De kwaliteit van het eten maakt gelukkig een hoop goed.
Mariannevangalen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Meerdere keren afgehaald in den haag (een keer in den haag gegeten, buiten op een tafeltje voor de zaak)
En vanavond gaat mijn man weer afhalen voor vanavond om te eten bij mijn ouders.
Wij vinden het echt super lekker eten, zoals we het ook in Indonesie gegeten hebben. Een echte aanrader !!
Aaron A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Inmiddels 3x afgehaald en 1x daar gegeten. Eten is lekker en gekruid. Niet overdreven pittig. Mensen zijn aardig alleen jammer dat men bij de 5box euro niet meer zelf mag selecteren