Waroeng Soeboer

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Waroeng Soeboer

Robin D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zelden zo slecht gegeten. Bami smaakte nergens naar, kip cashew was dusdanig ver doorgebakken dat de kip bestond uit harde niet kauwbare stukken en de cashewnoten leken wel van rubber. Als dan ook het ei smaakt naar rubber is het totaalplaatje compleet. Vreselijk!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten van Soeboer is wel lekker, daar niet van. Maar wat er in onze bak voor twee personen ging, viel tegen. De bak werd zo goed als helemaal volgeschept met goedkope rijst, en dus was er nog maar weinig plaats voor groenten en vlees. Daarbij dan nog slechts één ei ( voor twee personen?). Alles bij elkaar was het dus wel erg zuinig. Jammer hoor, want zoals gezegd: het eten is op zichzelf lekker en authentiek. Vroeger, weet ik zeker, was het beter en minder ‘zunig’.
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Een mooie lichte schone zaak. Vriendelijke mensen achter de toonbank. Ik eet hier graag zo een klein rijst pakketje dat in bananenblad geplakt zit samen met wat orek arek en knapperige tempe. Lekker als warme lunch of een licht avondmaal.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Gewoon een goede toko met veel keuze voor alleseters en vegetariërs, grote eters, kleine eters. Een vast menu kiezen is goedkoper dan losse dingetjes meenemen. Dat is wel vaker bij toko's, toch jammer.
Mocht je het koud willen nemen en je doet niet aan magnetrons.. Dan zit het wel al verpakt in zo'n ('amerikaans') kartonnen doosje en kost het wat moeite om het een beetje gescheiden te houden en op te warmen in de pan.
Ook koude biertjes to go (wel aan de prijs maar ok)
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Elke keer denk ik bij Waroeng Soeboer dezelfde authentieke kwaliteit aan te treffen als bij het moederrestaurant aan de Brouwersgracht, maar niets is minder waar. De smaken lijken aangepast aan de tijd - dit zie je bij meerdere 'trendy' Indonesische restaurants - wat een smaakvervlakking oplevert waardoor het eigenlijk niets meer met écht Indonesisch eten te maken heeft. Mijn gado gado dreef in water en de pindasaus had geen smaak. Zo slecht had ik hier overigens ook nog nooit gegeten. De sate ajam was okay, maar niet te vergelijken met die van Soeboer aan de Brouwersgracht.
De bediening gedraagt zich gemaakt joviaal, laat continu steken vallen en maakt een ongeïnteresseerde en onprofessionele indruk.
Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Connykim .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Bij de waroeng heb ik in de toko zelf gegeten. Het eten is vers gemaakt, en voor mij gaat het om de milde smaak, daar had ik voldoende keus in. Nasi met peultjesen tahoe en stukjes kip en Petee boontjes heerlijk. En de koffie na smaakte wat betreft sterkte prima. Het is ook een eyeopener dat deze toko een bijzonder decor heeft. Het is een aanwinst voor de buurt.
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Absolute topper onder de toko's. Altijd alles vers, netjes en schoon. De prijzen zijn heel schappelijk en ook perfect als je een keer alleen eet. Zelfs de niet-Indische dames die er werken, weten precies te vertellen wat er in de bakken ligt. Aanrader: de aubergine!
Deze Kerst ook een Ajam Kodok bested. Die was erg lekker en niet heel prijzig.
mariannevangalen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Meerdere keren afgehaald in den haag (een keer in den haag gegeten, buiten op een tafeltje voor de zaak)
En vanavond gaat mijn man weer afhalen voor vanavond om te eten bij mijn ouders.
Wij vinden het echt super lekker eten, zoals we het ook in Indonesie gegeten hebben. Een echte aanrader !!