Waroeng Asje

31-206166589

Meer informatie over restaurant Waroeng Asje

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ik herken me niet in de kritieken op deze site. ik kom hier al ruim 20 jaar en heb nog nooit klachten gehad. Ik bestel vaak de nasi rames speciaal, heerlijk combinatiegerecht, of de rendang, ook van zeer goede smaak.
Huygens .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wat een ellende, dit is echt schandalig. We namen lontong Ramses speciaal en gado gado lontong speciaal, allebei een triest dieptepunt. Heel weinig verse groente, vooral taugé en veel rode pepers om de slechte smaak te verhullen. De rendang, de saté en de kip zijn droog en smakeloos, de satesaus enorm verdund. Jammer dat deze normaal gesproken heerlijke Indonesische gerechten hier zo smakeloos worden geserveerd.
Eli F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Had ik maar eerst even gekeken op deze site. Woon hier net in de buurt. Nooit zulk smerig surinaams eten gehaald. echt woorden schieten tekort om te omschrijven hoe vies dit was. Moksie speciaal. Zuur taai vlees, niet te onderscheiden, tjauw min smaakte naar bamisoepjes van 40 cent.

NIET te doen.
Defrese .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Na vele jaren weer eens afgehaald bij Asje. Ik kwam hier vaak, een kleine 10 jaar geleden. Mijn favoriet waren de roti's.

Er staan nieuwe(re) tafels en stoelen maar de indeling is hetzelfde gebleven. De gebroken tegels en vieze hoekjes zijn verdwenen maar daar is alles mee gezegd.

Ik bestel een roti rundvlees groente speciaal. Prijs EUR 9,50. De bestelling wordt vriendelijk klaargemaakt en meegegeven, geen probleem. De hoeveelheid is goed; een ruime maaltijd.

Maar het eten valt vies tegen. Het rundvlees heeft de consistentie van een bosje twijgjes. Andere stukken zijn steenhard en sterk uitgedroogd. De roti zelf is droog en mist smaak. De rand is zeer taai. De groente en aardappelen benaderen pap. Wel zijn de 'frietjes' ouderwetsch pedis. Maar ik mis smaak. Ik mis de jeneverbes die 'vroeger' een fijne sensatie veroorzaakte. En vooral mis ik versheid.

Sorrie Warung Asje en al je leuke medewerkers, ik zal je niet meer zien!