Waroeng Adji

31-206692308

Meer informatie over restaurant Waroeng Adji

Albert K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Een rames (ditmaal bamie) bestel ik meestal de eerste keer dat ik in een Indo-toko ga eten omdat je daaraan kunt 'aflezen' hoe de kwaliteit van de gerechten is. Of je terug moet komen of niet. Bij Adji heb ik lang geleden iets gehaald en dat smaakte, voorzover ik het me kan herinneren, me zeer goed. Dat was vandaag wel anders. Het bord leek gevuld met een paar verknipte elastiekjes en daar smaakte het ook naar. De lodeh smaakte saai en de rendang was ook niet om over naar huis te schrijven. Je krijgt niet echt de indruk dat ze hier met de smaak van het eten bezig zijn. Er staan aardig wat bakken met rundvlees, kipfilet, groenten en tahu-en tempehgerechten in de vitrine maar ik zag erg veel wortel verwerkt in diverse gerechten: omdat dat zo mooi staat, dat oranje, of omdat het lekker zou smaken? Voor mij hoeft die kleur niet zo, ik hecht meer aan een goede smaak...
Vanwege de vorige keer wil ik het graag nog eens proberen.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Het is altijd lastig om in NL Indonesisch eten te bekritiseren als je weet hoe het "echt" smaakt (als je daar bent).
Restaurants/toko's waar het eten echt authentiek smaakt ben ik hier nog niet tegen gekomen (zelfs niet op de pasar malam). Snap dat dat met beperkte verkrijgbaarheid/kwaliteit van (verse) ingredienten te maken heeft. Maar dankzij verse producten die tegenwoordig verkrijgbaar zijn, kun je toch n heel eind komen.

Dit in ogenschouw genomen kan ik vertellen dat Waroeng Adji 1 vd toko's is waar ik en mijn familie al jarenlang smakelijk eten halen. Als we de authenticiteit even naast ons neerleggen (lastig te beoordelen ook in een land met ontelbare streekgerechten), kunt u ervan op aan dat u lekker zult eten als u hier iets haalt.
De porties zijn ruim en goed geprijsd. Het stoofvlees wel wat taai (had langer moeten opstaan denk ik) maar de kip en groentegerechten zijn heerlijk. Kan u vooral de gado-gado aanraden!!
De saté is zoals in eigenlijk alle toko's overpriced en onder de maat. Saté saus wel lekker!!
Van de week had ik bami rames genomen.. heel ruime portie gekregen en de bami was heerlijk sappig (? Kan even t goede woord niet vinden, soms heb je van die hele droge bami). Kon er wel twee dagen van eten!

Tip: de tjendol smaakt wel echt authentiek doordat ze er stukjes jackfruit in doen.. heerlijk!!!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Heb hier voor 8 mensen eten besteld om de dag erna op te halen. Perfect geregeld en goede adviezen gekregen. Het eten is perfect.
Justinveenstra .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Heerlijk eten voor een redelijke prijs (vooral de combinatie gerechten). Het eten in de vitrine ziet er heerlijk uit en dat is het ook. Bediening vriendelijk en eten veel smaak. Weinig ruimte om te eten (maar er zijn wel acht plaatsen). Prima om af te halen en Goed voor de lunch, maar helaas geen verwarming. Te koud dus voor een groot deel v.h. jaar en niet echt eten voor een zomer lunch... We komen er graag & zullen hier geregeld blijven komen.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Komen hier regelmatig afhalen. Zowel maaltijden als maaltijdcomponenten per gewicht te bestellen. Altijd vriendelijke bediening. Soms druk met afhalers. Kwaliteit van zowel vegetarische als vleesmaaltijden goed en redelijk van prijs.