Warisan

Westerkade 20 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Warisan

Aziatische mix aan de Rotterdamse Nieuwe Maas

Warisan is een gezellige mengelmoes van verschillende culturen. Een beetje Thais, een beetje Vietnamees en soms een hint naar de Westerse keuken. Een Aziatische topper midden in de mooie Rotterdamse haven.

Meer informatie over restaurant Warisan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op een rustige woensdagavond hier prima gegeten. Ik nam de viskoekjes vooraf, hoofd: zoetzure kip met o.a. mais en nagerecht het ijs. Dit allemaal vlot en vriendelijk opgediend.
Veel clienten kwamen binnen voor het restaurant Dewi Sri die op de eerste etage zit( links af bij binnenkomst). Voor Warisan ga je dus rechts af.
Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was heerlijk rustig, voorgerecht was aardig, hoofdgerecht heel aardig en het dessert simpel maar lekker, prima prijs/kwaliteitverhouding zeker met de AH bonnen. Heerlijke sambal gegeten en gekocht.
jovertoom .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij Warisan was een besloten avond, we waren echter welkom bij Dewi Sri op de eerste etage.
Daar was een gezellige sfeer en het eten was uitstekend.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vandaag hier wezen eten met de AH actie. Het personeel vond ik erg chaotisch, twee medewerksters die bij dezelfde tafel dezelfde vragen stelden. Ook erg lang wachten tussen de gangen door. Het eten was simpel en weinig. Het restaurant zag er wel leuk uit.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De gerechten via de AH actie stonden niet op de normale kaart. Het personeel deed veel dubbel en gooide elke keer de deur met een knal dicht. Het eten was te weinig en simpel. Het restaurant was wel mooi ingericht.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Bij Warisan gereserveerd met de AH-actie. Bij aankomst was er niemand die aangaf dat er alleen boven gegeten kon worden (er hing ook geen bordje), dat moest je zelf bedenken. Als je gaat eten met iemand van 84 die niet enorm goed ter been is, is het fijn om van tevoren te weten dat je twee trappen op moet.
Maar goed, eenmaal boven was het een prima maaltijd, al begrijp ik het concept van Warisan niet. Waarom zou je een soort spin-off restaurant beginnen in hetzelfde pand als je goed bekend staande Indonesische restaurant (Dewi Sri) waarbij het enige verschil is van welke menukaart je bestelt? Wij zaten in het gedeelte dat gewoon Dewi Sri is, terwijl er beneden een aparte ruimte voor Warisan lijkt te zijn. Die was echter niet open, wellicht omdat het niet druk was. Kortom, nogal onduidelijk allemaal.
Loeky E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten waren wel afgestemd op de AH-actie, maar erg smakelijk en er is voor iedereen wel iets lekkers te kiezen.
Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant Warisan
De bediening was zeer vriendelijk .
Je kon kiezen uit verschillende gerechten en landen (Indisch, Thais, Koreaans)
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Service was op zich super, maar doordat de betreffende dame alleen stond moesten we toch wat langer wachten op onze drankjes en eten.
jokesants .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening! Wij hadden de Indonesische nasi en de Thaise kip als hoofdgerecht uit het menu van de AH restaurantactie. Beide waren erg lekker! Voor- en nagerecht ook in orde.
Sustriya D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het duurde erg lang voordat je je eten kreeg. Dat is erg jammer! 1. 5 uur moest je wachten. Gelukkig was het eten wel lekker en was het wachten waard.
shema .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Had via ahdineractie 2de gratis gereserveerd. Vriendelijk personeel, We kregen een 3 gangenmenu bij deze actie en het eten was heerlijk en precies goed voor 1 persoon. Ik had hier al eerder gegeten. En was blij dat ze niet hetzelfde menu hadden. Erg tevreden. Zeer zeker een aanrader. Vooral als je van Aziatisch/ Thais eten houdt.
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
helaas eten boven bij Dewi Siri
Gerechten waren lekker maar niet speciaal.
AH Menu was mening van Thais, Koreaans en Indonesisch
Gert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik was hier met een vriend.
We hebben hier heerlijk gegeten. Wel moet er bij worden vermeld dat we niet gegeten hebben bij Warisan, maar bij Dewi Sri Centrum. De zaken schijnen wel in elkaar over te gaan. Warisan is geloof ik beneden. Wij kwamen binnen bij Warisan, maar moesten gelijk naar boven toe.
Leuke inrichting daar. We kregen een leuk tweepersoons tafel bij het raam en hadden voortreffelijk uitzicht op het water, de Maas.
We mochten vrij kiezen uit het aanbod van 3-gangen keuzemenu's en we namen ook niet altijd hetzelfde gerecht en dit was geen enkel probleem!
De bediening was heel vriendelijk en attent. De gerechten waren heerlijk!
Kortom: Prima avond gehad en heerlijk gegeten!
petervisser .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten bij Warisan op 29/10. Er is een speciale menukaart voor AHactie. Je betaald €30 voor 3-gangendiner. Sfeer is gezellig, bediening hoffelijk en goed. Wachttijden waren bij ons erg lang, maakte ons niet uit omdat we alle tijd hadden. Je moet er niet heengaan als je niet van lange tijd wachten tussen gangen houdt.
Recensieschrijfster .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Warisan is het Thaise deel van het restaurant. Het andere deel is dewi sri. Het Indonesische deel. Bij aankomst was het Thaise gedeelte gesloten en moesten we boven eten. Het menu bestond uit wat keuzes. Niet alleen Thais. Eigenlijk alleen 1 Thais gerecht en de overige Indonesisch en Koreaans. Ik was anders gewend. Beter. Ik zal hier niet meer gaan eten als dit de toekomst is van Warisan. De ober vertelde dat er bij het Thaise gedeelte geen keukenpersoneel was en vandaar deze oplossing. Geen idee of dit tijdelijk was.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hier gegeten via de aktie van Albert heijn, het eten was heerlijk.
Alleen jammer dat je steeds erg lang moest wachten op de volgende gang. dat zou sneller kunnen.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Goed gegeten. Het enige wat storend is/was dat midden in het restaurant ook de afhaalbali is. De afhalers staan bij de eettafels te wachten op hun bestelling.
agraaf4 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een mooi ingericht en schoon restaurant. Een toffe bediening en heerlijk eten. Het is een goede aanraden om daar te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk , op laatste nippertje online geboekt, verbaasd maar keurig opgevangen , de kip en nasi schotel waren heerlijk op deze warme dag